תיקוף רב קו באזור יקנעם-חיפה

מצב
הנושא נעול.

eyals05

New member
תיקוף רב קו באזור יקנעם-חיפה

תיקוף רב קו באזור יקנעם-חיפה
שלום חברים,
אני חדש בכל נושא התחבורה הציבורית ואני מנסה להבין כיצד כל העסק עובד.
אני גר ביקנעם והשבוע מכרתי את הרכב וכרגע נשארנו עם רכב אחד במשפחה וננסה להסתדר איתו ולחסוך קצת בהוצאות על תחבורה.
אני עובד בחיפה ופעמיים בשבוע ככל הנראה אסע בתחבורה ציבורית לעבודה הלוך ושוב.
כדי להגיע לעבודה אני צריך לקחת אוטובוס מיקנעם עד למרכזית המפרץ ומשם לעלות על המטרונית עד לעבודה בעיר התחתית.

הייתי היום במרכז סופרבוס ביקנעם שם רכשתי רב קו עם ערך צבור של 100 ש"ח כהתחלה לניסוי התחבורה הציבורית שלי ולאחר מחקר רב שכלל את נציגת סופרבוס, שני טלפונים למוקד משרד התחבורה וטלפון למוקד המטרונית הובהר לי שאכן אני יכול להשתמש ברב קו גם לנסיעה באוטובוס וגם לנסיעה במטרונית (שיחשב בנסיעה אחת במחיר 14.7). אגב, למה אין נציגים מקצועיים במוקדים האלה ורק הנציג הרביעי שהצלחתי לדבר איתו גם נתן לי תשובה נכונה (הנציגה של המטרונית).
כרגע נשארתי עם שאלת התיקוף שאף נציג לא עזר לי איתה.
איך עובד כל עניין התיקוף ומה עליי לעשות כדי לתקף בצורה נכונה.
1. נתחיל עם הנסיעה מיקנעם עד לעבודה. אני עולה על האוטובוס בבוקר, אומר לנהג שאני נוסע לחיפה ומגיש לו את הרב קו והוא מתקף אותו לנסיעה. משם אני מגיע למרכזית המפרץ ועובר למטרונית. האם עלי לתקף את הכרטיס שוב לפני העליה למטרונית? אם כן, איך עושים זאת? האם בעמדת התיקוף המהיר או שעלי להשתמש במכונה שקונים בה כרטיסים ומה אני אמור ללחוץ שם?
2. בדרך חזרה הביתה המסע מתחיל עם המטרונית. איך אני צריך לתקף את הרב קו כדי שאסע ליקנעם? לאחר שהגעתי למרכזית המפרץ ואני עולה על האוטובוס ליקנעם אני שוב צריך לתת את הרב קו לנהג? איך הרב קו יודע לא לגרום לחיובים חוזרים (כלומר שלא יקח לי גם על נסיעה במטרונית וגם על נסיעה באוטובוס שכן זה אמור להיות חיוב על נסיעה אחת במטרופולין)?
אנא עזרו למבולבל.
תודה מראש לעונים!
 

benshap2

New member
אני אנצל"ש עם שאלה בעלת קווי דמיון רבים

תיקוף רב קו באזור יקנעם-חיפה
שלום חברים,
אני חדש בכל נושא התחבורה הציבורית ואני מנסה להבין כיצד כל העסק עובד.
אני גר ביקנעם והשבוע מכרתי את הרכב וכרגע נשארנו עם רכב אחד במשפחה וננסה להסתדר איתו ולחסוך קצת בהוצאות על תחבורה.
אני עובד בחיפה ופעמיים בשבוע ככל הנראה אסע בתחבורה ציבורית לעבודה הלוך ושוב.
כדי להגיע לעבודה אני צריך לקחת אוטובוס מיקנעם עד למרכזית המפרץ ומשם לעלות על המטרונית עד לעבודה בעיר התחתית.

הייתי היום במרכז סופרבוס ביקנעם שם רכשתי רב קו עם ערך צבור של 100 ש"ח כהתחלה לניסוי התחבורה הציבורית שלי ולאחר מחקר רב שכלל את נציגת סופרבוס, שני טלפונים למוקד משרד התחבורה וטלפון למוקד המטרונית הובהר לי שאכן אני יכול להשתמש ברב קו גם לנסיעה באוטובוס וגם לנסיעה במטרונית (שיחשב בנסיעה אחת במחיר 14.7). אגב, למה אין נציגים מקצועיים במוקדים האלה ורק הנציג הרביעי שהצלחתי לדבר איתו גם נתן לי תשובה נכונה (הנציגה של המטרונית).
כרגע נשארתי עם שאלת התיקוף שאף נציג לא עזר לי איתה.
איך עובד כל עניין התיקוף ומה עליי לעשות כדי לתקף בצורה נכונה.
1. נתחיל עם הנסיעה מיקנעם עד לעבודה. אני עולה על האוטובוס בבוקר, אומר לנהג שאני נוסע לחיפה ומגיש לו את הרב קו והוא מתקף אותו לנסיעה. משם אני מגיע למרכזית המפרץ ועובר למטרונית. האם עלי לתקף את הכרטיס שוב לפני העליה למטרונית? אם כן, איך עושים זאת? האם בעמדת התיקוף המהיר או שעלי להשתמש במכונה שקונים בה כרטיסים ומה אני אמור ללחוץ שם?
2. בדרך חזרה הביתה המסע מתחיל עם המטרונית. איך אני צריך לתקף את הרב קו כדי שאסע ליקנעם? לאחר שהגעתי למרכזית המפרץ ואני עולה על האוטובוס ליקנעם אני שוב צריך לתת את הרב קו לנהג? איך הרב קו יודע לא לגרום לחיובים חוזרים (כלומר שלא יקח לי גם על נסיעה במטרונית וגם על נסיעה באוטובוס שכן זה אמור להיות חיוב על נסיעה אחת במטרופולין)?
אנא עזרו למבולבל.
תודה מראש לעונים!
אני אנצל"ש עם שאלה בעלת קווי דמיון רבים
נניח שיש לי ברב קו 2 כרטיסיות של הרכבת.
אחת ת"א - נתניה.
השניה ת"א - הרצליה.
(דוגמא היפותטית).
&nbsp
אני נכנס בתל אביב.
איך המתקף האוטומטי יודע מאיזה כרטיסיה להוריד לי?
ואם הוא יודע רק ביציאה - איך הפקח ידע שעברתי בשער בדרך?
&nbsp
יש למישהו מושג איך זה עובד והאם לא נוצר מצב של תיקוף כפול?
 
תיקוף בררכבת

אני אנצל"ש עם שאלה בעלת קווי דמיון רבים
נניח שיש לי ברב קו 2 כרטיסיות של הרכבת.
אחת ת"א - נתניה.
השניה ת"א - הרצליה.
(דוגמא היפותטית).
&nbsp
אני נכנס בתל אביב.
איך המתקף האוטומטי יודע מאיזה כרטיסיה להוריד לי?
ואם הוא יודע רק ביציאה - איך הפקח ידע שעברתי בשער בדרך?
&nbsp
יש למישהו מושג איך זה עובד והאם לא נוצר מצב של תיקוף כפול?
תיקוף בררכבת
החיוב נעשה ביציאה, ככה שאם יצאת בהרצליה תחוייב בחוזה של הרצליה-ת"א.
כשאתה נכנס בתחנה כלשהי ברב קו שלך מתועד כניסה בתחנת *-*-, ככה הפקח יודע.
 

benshap2

New member
ואם נכנסתי עם כרטיס ואיכשהו יצאתי בלי?

תיקוף בררכבת
החיוב נעשה ביציאה, ככה שאם יצאת בהרצליה תחוייב בחוזה של הרצליה-ת"א.
כשאתה נכנס בתחנה כלשהי ברב קו שלך מתועד כניסה בתחנת *-*-, ככה הפקח יודע.
ואם נכנסתי עם כרטיס ואיכשהו יצאתי בלי?
למשל בשערים הענקיים האלה בתל אביב שלוקח זמן עד שהשער נסגר או נפתח וכשיש עומס אנשים שמים את הרב קו לשניה על המשטח הזה ובתאכל'ס ממשיכים ללכת לפני שהשער נסגר בלי להיות בטוחים שהרב קו בכלל נקרא.
 
תיקוף

ואם נכנסתי עם כרטיס ואיכשהו יצאתי בלי?
למשל בשערים הענקיים האלה בתל אביב שלוקח זמן עד שהשער נסגר או נפתח וכשיש עומס אנשים שמים את הרב קו לשניה על המשטח הזה ובתאכל'ס ממשיכים ללכת לפני שהשער נסגר בלי להיות בטוחים שהרב קו בכלל נקרא.
תיקוף
החיוב יתבצע מחוזה רנדומלי (אבל אל תתפוס אותי במילה במקרה הזה)
 

במודו

New member
תיקוף

תיקוף רב קו באזור יקנעם-חיפה
שלום חברים,
אני חדש בכל נושא התחבורה הציבורית ואני מנסה להבין כיצד כל העסק עובד.
אני גר ביקנעם והשבוע מכרתי את הרכב וכרגע נשארנו עם רכב אחד במשפחה וננסה להסתדר איתו ולחסוך קצת בהוצאות על תחבורה.
אני עובד בחיפה ופעמיים בשבוע ככל הנראה אסע בתחבורה ציבורית לעבודה הלוך ושוב.
כדי להגיע לעבודה אני צריך לקחת אוטובוס מיקנעם עד למרכזית המפרץ ומשם לעלות על המטרונית עד לעבודה בעיר התחתית.

הייתי היום במרכז סופרבוס ביקנעם שם רכשתי רב קו עם ערך צבור של 100 ש"ח כהתחלה לניסוי התחבורה הציבורית שלי ולאחר מחקר רב שכלל את נציגת סופרבוס, שני טלפונים למוקד משרד התחבורה וטלפון למוקד המטרונית הובהר לי שאכן אני יכול להשתמש ברב קו גם לנסיעה באוטובוס וגם לנסיעה במטרונית (שיחשב בנסיעה אחת במחיר 14.7). אגב, למה אין נציגים מקצועיים במוקדים האלה ורק הנציג הרביעי שהצלחתי לדבר איתו גם נתן לי תשובה נכונה (הנציגה של המטרונית).
כרגע נשארתי עם שאלת התיקוף שאף נציג לא עזר לי איתה.
איך עובד כל עניין התיקוף ומה עליי לעשות כדי לתקף בצורה נכונה.
1. נתחיל עם הנסיעה מיקנעם עד לעבודה. אני עולה על האוטובוס בבוקר, אומר לנהג שאני נוסע לחיפה ומגיש לו את הרב קו והוא מתקף אותו לנסיעה. משם אני מגיע למרכזית המפרץ ועובר למטרונית. האם עלי לתקף את הכרטיס שוב לפני העליה למטרונית? אם כן, איך עושים זאת? האם בעמדת התיקוף המהיר או שעלי להשתמש במכונה שקונים בה כרטיסים ומה אני אמור ללחוץ שם?
2. בדרך חזרה הביתה המסע מתחיל עם המטרונית. איך אני צריך לתקף את הרב קו כדי שאסע ליקנעם? לאחר שהגעתי למרכזית המפרץ ואני עולה על האוטובוס ליקנעם אני שוב צריך לתת את הרב קו לנהג? איך הרב קו יודע לא לגרום לחיובים חוזרים (כלומר שלא יקח לי גם על נסיעה במטרונית וגם על נסיעה באוטובוס שכן זה אמור להיות חיוב על נסיעה אחת במטרופולין)?
אנא עזרו למבולבל.
תודה מראש לעונים!
תיקוף
כשאתה עולה לאוטובוס ביקנעם את אומר לנהג "חיפה" והוא מוריד לך 14 שקל וכמה אגורות שזה עולה. כשאתה מגיע לתחנת המטרונית אתה מכניס את הרב קו למכשיר ושוב מתקף (אם לא תתקף אתה עלול להקנס).
יש שלוש אפשרויות לתיקוף:מכונה גדולה, מכונה קטנה ומכונה שרף מעבירים לידה את הכרטיס, שאני אישית לא אוהב להשתמש בה.

כשאתה חוזר אתה מתקף במטרונית, ואז באוטובוס אתה מעביר שוב את הרב קו. אם הרב קו מסמן צבע צהוב, זה אומר שלא חוייבת על נסיעה נוספת.

איך מתקפים במטרונית: הכנסת כרטיס ואז בחירת הסדר לתיקוף-->בחירת ערך צבור-->בחירת איזור>>מספר אנשים וזהו (זה בערך התהליך).

אני מברך אותך על שבחרת להשתמש בתחבורה ציבורית. כאשר אתה עובד בעיר התחתית אין סיבה להגיע עם רכב לעבודה. לגי יקנעם, אני לא יודע איך זה להסתדר עם אוטובוס, מקווה שבסדר.
 

איטלקי8

New member
אתה צריך לברר איך אתה יכול להחליף אוטובוס בצומת יגור

תיקוף רב קו באזור יקנעם-חיפה
שלום חברים,
אני חדש בכל נושא התחבורה הציבורית ואני מנסה להבין כיצד כל העסק עובד.
אני גר ביקנעם והשבוע מכרתי את הרכב וכרגע נשארנו עם רכב אחד במשפחה וננסה להסתדר איתו ולחסוך קצת בהוצאות על תחבורה.
אני עובד בחיפה ופעמיים בשבוע ככל הנראה אסע בתחבורה ציבורית לעבודה הלוך ושוב.
כדי להגיע לעבודה אני צריך לקחת אוטובוס מיקנעם עד למרכזית המפרץ ומשם לעלות על המטרונית עד לעבודה בעיר התחתית.

הייתי היום במרכז סופרבוס ביקנעם שם רכשתי רב קו עם ערך צבור של 100 ש"ח כהתחלה לניסוי התחבורה הציבורית שלי ולאחר מחקר רב שכלל את נציגת סופרבוס, שני טלפונים למוקד משרד התחבורה וטלפון למוקד המטרונית הובהר לי שאכן אני יכול להשתמש ברב קו גם לנסיעה באוטובוס וגם לנסיעה במטרונית (שיחשב בנסיעה אחת במחיר 14.7). אגב, למה אין נציגים מקצועיים במוקדים האלה ורק הנציג הרביעי שהצלחתי לדבר איתו גם נתן לי תשובה נכונה (הנציגה של המטרונית).
כרגע נשארתי עם שאלת התיקוף שאף נציג לא עזר לי איתה.
איך עובד כל עניין התיקוף ומה עליי לעשות כדי לתקף בצורה נכונה.
1. נתחיל עם הנסיעה מיקנעם עד לעבודה. אני עולה על האוטובוס בבוקר, אומר לנהג שאני נוסע לחיפה ומגיש לו את הרב קו והוא מתקף אותו לנסיעה. משם אני מגיע למרכזית המפרץ ועובר למטרונית. האם עלי לתקף את הכרטיס שוב לפני העליה למטרונית? אם כן, איך עושים זאת? האם בעמדת התיקוף המהיר או שעלי להשתמש במכונה שקונים בה כרטיסים ומה אני אמור ללחוץ שם?
2. בדרך חזרה הביתה המסע מתחיל עם המטרונית. איך אני צריך לתקף את הרב קו כדי שאסע ליקנעם? לאחר שהגעתי למרכזית המפרץ ואני עולה על האוטובוס ליקנעם אני שוב צריך לתת את הרב קו לנהג? איך הרב קו יודע לא לגרום לחיובים חוזרים (כלומר שלא יקח לי גם על נסיעה במטרונית וגם על נסיעה באוטובוס שכן זה אמור להיות חיוב על נסיעה אחת במטרופולין)?
אנא עזרו למבולבל.
תודה מראש לעונים!
אתה צריך לברר איך אתה יכול להחליף אוטובוס בצומת יגור
הכניסה לנשר תהייה נוראית עבורך.
זה גזל זמן משמעותי.
&nbsp
תבדוק איך אתה יכול להחליף באותו אמצעי תשלום שכבר שילמת לקו 301 או 430 או כל קו אחר שנוסע מיגור ישירות לחיפה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה