בהמשך לשינויים בלוד-רמלה מ-1.11: קו חדש 151 בין רמלה למערב

מצב
הנושא נעול.
בהמשך לשינויים בלוד-רמלה מ-1.11: קו חדש 151 בין רמלה למערב

בהמשך לשינויים בלוד-רמלה מ-1.11: קו חדש 151 בין רמלה למערב
ראשון לציון (כולל המכללה למינהל, סינמה סיטי, יס פלנט וחוף הים), דרך באר יעקב, רכבת הראשונים, צומת עין הקורא. הקו מתחיל בקרית האמנים ברמלה וחוצה את העיר ממזרח למערב.
בכיוון מרמלה יש נסיעה ב 9:00 בבוקר ובין 10:30-22:30 בתדירות של פעם ב-45 דקות.
בכיוון מראשון לציון תדירות של פעם ב-45 דקות בין 10:45-23:30.

הקו מופיע באתר כל-קו אבל עדיין לא באתר קווים.
 

connex

Active member
עוד שינוי בקו 460

בהמשך לשינויים בלוד-רמלה מ-1.11: קו חדש 151 בין רמלה למערב
ראשון לציון (כולל המכללה למינהל, סינמה סיטי, יס פלנט וחוף הים), דרך באר יעקב, רכבת הראשונים, צומת עין הקורא. הקו מתחיל בקרית האמנים ברמלה וחוצה את העיר ממזרח למערב.
בכיוון מרמלה יש נסיעה ב 9:00 בבוקר ובין 10:30-22:30 בתדירות של פעם ב-45 דקות.
בכיוון מראשון לציון תדירות של פעם ב-45 דקות בין 10:45-23:30.

הקו מופיע באתר כל-קו אבל עדיין לא באתר קווים.
עוד שינוי בקו 460
התווספו שתי נסיעות בוקר מלוד לתל אביב בשעות 09:00 ו10:00
אגב קווים יצאו שקרנים. הם פרסמו הודעה שקווים 4,5,7 בלוד יעבדו עד 23:00
בפועל 4,5 עובדים כבר עד השעה הזאת
קו 7 נשאר עם שתי נסיעות בוקר ואחה"צ
&nbsp
 
נוספות נסיעות גם בקו 239

עוד שינוי בקו 460
התווספו שתי נסיעות בוקר מלוד לתל אביב בשעות 09:00 ו10:00
אגב קווים יצאו שקרנים. הם פרסמו הודעה שקווים 4,5,7 בלוד יעבדו עד 23:00
בפועל 4,5 עובדים כבר עד השעה הזאת
קו 7 נשאר עם שתי נסיעות בוקר ואחה"צ
&nbsp
נוספות נסיעות גם בקו 239
 
הם טעו. הכוונה לקווים 4, 5 ו 7 ברמלה.

עוד שינוי בקו 460
התווספו שתי נסיעות בוקר מלוד לתל אביב בשעות 09:00 ו10:00
אגב קווים יצאו שקרנים. הם פרסמו הודעה שקווים 4,5,7 בלוד יעבדו עד 23:00
בפועל 4,5 עובדים כבר עד השעה הזאת
קו 7 נשאר עם שתי נסיעות בוקר ואחה"צ
&nbsp
הם טעו. הכוונה לקווים 4, 5 ו 7 ברמלה.
 
אז יש עכשיו שני קווים מרמלה למכללה למנהל:

בהמשך לשינויים בלוד-רמלה מ-1.11: קו חדש 151 בין רמלה למערב
ראשון לציון (כולל המכללה למינהל, סינמה סיטי, יס פלנט וחוף הים), דרך באר יעקב, רכבת הראשונים, צומת עין הקורא. הקו מתחיל בקרית האמנים ברמלה וחוצה את העיר ממזרח למערב.
בכיוון מרמלה יש נסיעה ב 9:00 בבוקר ובין 10:30-22:30 בתדירות של פעם ב-45 דקות.
בכיוון מראשון לציון תדירות של פעם ב-45 דקות בין 10:45-23:30.

הקו מופיע באתר כל-קו אבל עדיין לא באתר קווים.
אז יש עכשיו שני קווים מרמלה למכללה למנהל:
433 ו-151, מאזורים שונים בעיר.
ויש שלושה קווים מרמלה לת"מ ראשל"צ: 151, 247 ו-433.
ושלושתם מגיעים גם לרכבת הראשונים.
אין אף קו שמגיע לקניון הזהב, אבל קו 151 מגיע לשאר אזורי הקניות והבילויים במערב, ואפילו לחוף הים!
 
עלון השינויים:

בהמשך לשינויים בלוד-רמלה מ-1.11: קו חדש 151 בין רמלה למערב
ראשון לציון (כולל המכללה למינהל, סינמה סיטי, יס פלנט וחוף הים), דרך באר יעקב, רכבת הראשונים, צומת עין הקורא. הקו מתחיל בקרית האמנים ברמלה וחוצה את העיר ממזרח למערב.
בכיוון מרמלה יש נסיעה ב 9:00 בבוקר ובין 10:30-22:30 בתדירות של פעם ב-45 דקות.
בכיוון מראשון לציון תדירות של פעם ב-45 דקות בין 10:45-23:30.

הקו מופיע באתר כל-קו אבל עדיין לא באתר קווים.
עלון השינויים:

 

mister K

New member
מדובר פה בהרעת שירות משמעותית

עלון השינויים:
מדובר פה בהרעת שירות משמעותית
מספר הנסיעות הכולל של 450 ו-454 יירד משמעותית אחרי השינוי.
וזה אחרי שהסתכלתי באתר משרד התחבורה, כי באתר קווים הלו"ז לשבוע הבא עדיין לא מדוייק.
השינוי גרוע גם משום שהוא יהפוך את 454 לקו לא אמין עבור מי שממתין לו בתמח"ת. על אחת כמה וכמה בתנועה הנוכחית של תל אביב.
כיום 450 הוא קו מבוקש למדי בשעות אחר"צ.

שינוי גרוע מאוד לדעתי. אופייני לחברת קווים סטייל 2010 ואחורה...
 
גם מספר הנסיעות של 454 לאוניברסיטה יורד מ-11 ל-5

מדובר פה בהרעת שירות משמעותית
מספר הנסיעות הכולל של 450 ו-454 יירד משמעותית אחרי השינוי.
וזה אחרי שהסתכלתי באתר משרד התחבורה, כי באתר קווים הלו"ז לשבוע הבא עדיין לא מדוייק.
השינוי גרוע גם משום שהוא יהפוך את 454 לקו לא אמין עבור מי שממתין לו בתמח"ת. על אחת כמה וכמה בתנועה הנוכחית של תל אביב.
כיום 450 הוא קו מבוקש למדי בשעות אחר"צ.

שינוי גרוע מאוד לדעתי. אופייני לחברת קווים סטייל 2010 ואחורה...
גם מספר הנסיעות של 454 לאוניברסיטה יורד מ-11 ל-5
אבל מצד שני השירות ללא החלפה למסוף 2000 מתרחב.
זה המשך המגמה של משרד התחבורה להעביר את מרכז הכובד מהתמח"ת למסוף 2000.
אני לא אתפלא אם בעתיד הלא רחוק יבטלו בכלל את הכניסה של 454 לתמח"ת ורק 245 ייכנס לתוכה.
 

mister K

New member
הבעיה שלי היא פחות עם התמח"ת ויותר עם צמצום התדירות הניכר

גם מספר הנסיעות של 454 לאוניברסיטה יורד מ-11 ל-5
אבל מצד שני השירות ללא החלפה למסוף 2000 מתרחב.
זה המשך המגמה של משרד התחבורה להעביר את מרכז הכובד מהתמח"ת למסוף 2000.
אני לא אתפלא אם בעתיד הלא רחוק יבטלו בכלל את הכניסה של 454 לתמח"ת ורק 245 ייכנס לתוכה.
הבעיה שלי היא פחות עם התמח"ת ויותר עם צמצום התדירות הניכר
רוצים להעביר את 450 לרכבת? תעבירו אותו בלו"ז זהה, תוציאו אותו מהתמח"ת, תשאירו שם את 451 ואולי תגברו קצת את 455.
הקונספט של 460 ו-462 טוב לדעתי ואכן יווצר כאן קישור יותר טוב מהרכבת לרמלה. אבל הלו"ז המצומצם בשני הכיוונים והן הניסיון לדחוף לקו אחד מסכן גם את האוניברסיטה, גם את הרכבת וגם את התמח"ת, הורסים הכל.
ובכלל, לאחרונה אני מקבל רושם שיש איזו שהיא מגמה בקווים להזניח את אזור רמלה-לוד לעומת אזורים אחרים.
 
אולי יש ברמלה נדידה משמעותית של נוסעים מקווי האוטובוס לרכבת

הבעיה שלי היא פחות עם התמח"ת ויותר עם צמצום התדירות הניכר
רוצים להעביר את 450 לרכבת? תעבירו אותו בלו"ז זהה, תוציאו אותו מהתמח"ת, תשאירו שם את 451 ואולי תגברו קצת את 455.
הקונספט של 460 ו-462 טוב לדעתי ואכן יווצר כאן קישור יותר טוב מהרכבת לרמלה. אבל הלו"ז המצומצם בשני הכיוונים והן הניסיון לדחוף לקו אחד מסכן גם את האוניברסיטה, גם את הרכבת וגם את התמח"ת, הורסים הכל.
ובכלל, לאחרונה אני מקבל רושם שיש איזו שהיא מגמה בקווים להזניח את אזור רמלה-לוד לעומת אזורים אחרים.
אולי יש ברמלה נדידה משמעותית של נוסעים מקווי האוטובוס לרכבת
מאז שתדירות הרכבות העוצרות ברמלה הוכפלה ומאז שהאריכו את הרכבות מירושלים/בית שמש להרצליה, כך שגם הן עוצרות בתחנת האוניברסיטה.
בנתוני תחנת רמלה רואים עליה משמעותית ברבעונים האחרונים.
 

GLSRA

Active member
זה באמת שיפר מאוד את מספר הנוסעים ל ומ רמלה

אולי יש ברמלה נדידה משמעותית של נוסעים מקווי האוטובוס לרכבת
מאז שתדירות הרכבות העוצרות ברמלה הוכפלה ומאז שהאריכו את הרכבות מירושלים/בית שמש להרצליה, כך שגם הן עוצרות בתחנת האוניברסיטה.
בנתוני תחנת רמלה רואים עליה משמעותית ברבעונים האחרונים.
זה באמת שיפר מאוד את מספר הנוסעים ל ומ רמלה
אספתי שם אתמול בערב נוסע והתרשמתי מכמות היוצאים מהתחנה. בהחלט מעודד, וזה למרות המיקום הלא סימפטי, בעיקר בשעות החשיכה. המקום די מנותק, ודי מבודד....
 

connex

Active member
מסכים חלקית

הבעיה שלי היא פחות עם התמח"ת ויותר עם צמצום התדירות הניכר
רוצים להעביר את 450 לרכבת? תעבירו אותו בלו"ז זהה, תוציאו אותו מהתמח"ת, תשאירו שם את 451 ואולי תגברו קצת את 455.
הקונספט של 460 ו-462 טוב לדעתי ואכן יווצר כאן קישור יותר טוב מהרכבת לרמלה. אבל הלו"ז המצומצם בשני הכיוונים והן הניסיון לדחוף לקו אחד מסכן גם את האוניברסיטה, גם את הרכבת וגם את התמח"ת, הורסים הכל.
ובכלל, לאחרונה אני מקבל רושם שיש איזו שהיא מגמה בקווים להזניח את אזור רמלה-לוד לעומת אזורים אחרים.
מסכים חלקית
השינויים אמורים לבוא מתוך תוצאה לשפר
זה קורה חלקית בלו"ז הזה
הבעיה היא שלדעתי צריכים להוסיף נסיעה נוספת ב460 או 464 לאחר 21:00 מכיוון ת"א כי אז סטודנטים באו"פ ובאת"א מסיימים ללמוד ויכולים לנסוע איתו
היו צריכים קישור בין באר יעקב ולוד לקניון עזריאלי ברמלה. ק 247 המקשר מסיים לעבוד מוקדם מידי.
מה התועלת בקו 452 במתכונתו? תיכון רמלה לוד נסגר
הוא יכול להצדיק את קיומו אם היה מסיים בקניון רמלוד למשל
&nbsp
 

olli3

New member
מנהל
מה זה קשור לקווים? מה אכפת לה איך האוטבוסים שלה נוסעים?

מדובר פה בהרעת שירות משמעותית
מספר הנסיעות הכולל של 450 ו-454 יירד משמעותית אחרי השינוי.
וזה אחרי שהסתכלתי באתר משרד התחבורה, כי באתר קווים הלו"ז לשבוע הבא עדיין לא מדוייק.
השינוי גרוע גם משום שהוא יהפוך את 454 לקו לא אמין עבור מי שממתין לו בתמח"ת. על אחת כמה וכמה בתנועה הנוכחית של תל אביב.
כיום 450 הוא קו מבוקש למדי בשעות אחר"צ.

שינוי גרוע מאוד לדעתי. אופייני לחברת קווים סטייל 2010 ואחורה...
מה זה קשור לקווים? מה אכפת לה איך האוטבוסים שלה נוסעים?
משלמים לה על פי קילומטרים, היא הייתה שמחה שיוסיפו עוד ועוד ועוד נסיעות כי כל נסיעה שווה לה עוד כסף.
&nbsp
מה כבר יש בתמח"ת שיש ממנו כל כך הרבה נוסעים בקו 450? אולי הם מגיעים לתמח"ת מקומות אחרים ועכשיו האוטובוס פשוט יעבור להם ליד מקום עבודתם?
&nbsp
אני מסתכל על כל תת האשכול כמקשה אחת (רמלה-לוד,באר יעקב והסביבה), מה ניתן ונחוץ שיפור משמעותי יותר באשכול מבחינת צרכי נוסעים ומה יפגע בפחות נוסעים. לטעמי עקב המעבר לרכבת שהפכה להיות אטרקטיבית יותר יש פחות נוסעים באוטובוסים, זה טבעי. אז נותנים שירות למקומות שיש יתרון לאוטובוס על פני הרכבת. לתמח"ת אין יתרון על פני הרכבת ורואים את זה כל הזמן.
&nbsp
חוץ מזה שעם רפורמת התעריפים, נוסע יכול לבחור איך בא לו להגיע למקום חפצו, בין אם באוטובוס ובין אם ברכבת כך שנטישת האוטובוסים תהיה גדולה יותר.
 
גם לאחר רפורמת התעריפים, מחירי נסיעה משולבת עם רכבת יהיו

מה זה קשור לקווים? מה אכפת לה איך האוטבוסים שלה נוסעים?
משלמים לה על פי קילומטרים, היא הייתה שמחה שיוסיפו עוד ועוד ועוד נסיעות כי כל נסיעה שווה לה עוד כסף.
&nbsp
מה כבר יש בתמח"ת שיש ממנו כל כך הרבה נוסעים בקו 450? אולי הם מגיעים לתמח"ת מקומות אחרים ועכשיו האוטובוס פשוט יעבור להם ליד מקום עבודתם?
&nbsp
אני מסתכל על כל תת האשכול כמקשה אחת (רמלה-לוד,באר יעקב והסביבה), מה ניתן ונחוץ שיפור משמעותי יותר באשכול מבחינת צרכי נוסעים ומה יפגע בפחות נוסעים. לטעמי עקב המעבר לרכבת שהפכה להיות אטרקטיבית יותר יש פחות נוסעים באוטובוסים, זה טבעי. אז נותנים שירות למקומות שיש יתרון לאוטובוס על פני הרכבת. לתמח"ת אין יתרון על פני הרכבת ורואים את זה כל הזמן.
&nbsp
חוץ מזה שעם רפורמת התעריפים, נוסע יכול לבחור איך בא לו להגיע למקום חפצו, בין אם באוטובוס ובין אם ברכבת כך שנטישת האוטובוסים תהיה גדולה יותר.
גם לאחר רפורמת התעריפים, מחירי נסיעה משולבת עם רכבת יהיו
גבוהים יותר מאשר נסיעה באוטובוסים בלבד.
 
האם אתה מתכוון שהרפורמה תשווה מחירים רק בחופשי-חודשי?

גם לאחר רפורמת התעריפים, מחירי נסיעה משולבת עם רכבת יהיו
גבוהים יותר מאשר נסיעה באוטובוסים בלבד.
האם אתה מתכוון שהרפורמה תשווה מחירים רק בחופשי-חודשי?
האם ידוע לך מה יקרה עם נסיעות הכוללות מעברי אוטובוס-רכבת עבור מי שאין לו חופשי-חודשי?
 
ברפורמה יהיה תעריף רגיל לאוטובוסים בלבד ותעריף פרימיום

האם אתה מתכוון שהרפורמה תשווה מחירים רק בחופשי-חודשי?
האם ידוע לך מה יקרה עם נסיעות הכוללות מעברי אוטובוס-רכבת עבור מי שאין לו חופשי-חודשי?
ברפורמה יהיה תעריף רגיל לאוטובוסים בלבד ותעריף פרימיום
לשילוב עם רכבת. למשל נסיעה בין ראשון לציון לתל אביב בשילוב עם רכבת תעלה 10.50 ש"ח ואילו באוטובוסים בלבד 6.90 ש"ח.
לגבי חופשי-חודשי אני לא יודע האם יימכרו רק חוזים המשולבים עם רכבת או גם חוזים זולים יותר שלא משולבים עם רכבת, כי בתוך המטרופולינים לאחר שינוי התעריפים ההבדל במחיר בין חוזה משולב עם רכבת לחוזה לא משולב יהיה קטן וייתכן שלא יהיה טעם לסבך את המערכת עם שני סוגי חוזים.
 
אז 10.50 זה המחיר לכל שילוב עם רכבת בגוש המרכזי?

ברפורמה יהיה תעריף רגיל לאוטובוסים בלבד ותעריף פרימיום
לשילוב עם רכבת. למשל נסיעה בין ראשון לציון לתל אביב בשילוב עם רכבת תעלה 10.50 ש"ח ואילו באוטובוסים בלבד 6.90 ש"ח.
לגבי חופשי-חודשי אני לא יודע האם יימכרו רק חוזים המשולבים עם רכבת או גם חוזים זולים יותר שלא משולבים עם רכבת, כי בתוך המטרופולינים לאחר שינוי התעריפים ההבדל במחיר בין חוזה משולב עם רכבת לחוזה לא משולב יהיה קטן וייתכן שלא יהיה טעם לסבך את המערכת עם שני סוגי חוזים.
אז 10.50 זה המחיר לכל שילוב עם רכבת בגוש המרכזי?
כלומר, האם נסיעה באוטובוס + רכבת בתוך תל אביב תעלה גם היא 10.50 ותכלול מעברים חופשיים במשך 90 דקות?
 
אמור להיות כך

אז 10.50 זה המחיר לכל שילוב עם רכבת בגוש המרכזי?
כלומר, האם נסיעה באוטובוס + רכבת בתוך תל אביב תעלה גם היא 10.50 ותכלול מעברים חופשיים במשך 90 דקות?
אמור להיות כך
נסיעה בשילוב עם רכבת באזור 1, כולל למשל בין ראשון לציון לפתח תקוה, תהיה בתעריף של 10.50 ש"ח.
נסיעה בשילוב עם רכבת בין אזור 1 לאזור 2X תהיה בתעריף של 16 ש"ח (ללא רכבת - 10.90 ש"ח).

יהיו כמה עיוותים, למשל נסיעה מתל אביב לבאר יעקב ברכבת תעלה כנראה יותר מאשר נסיעה לראשונים, למרות שתחנת באר יעקב בדרך.
נסיעה בין תל אביב לנתב"ג או בין לוד לנתב"ג תעלה כנראה יותר מאשר בין תל אביב ללוד.
 

mister K

New member
כמו שאמרתי, הוצאת הקו מהתמח"ת פחות מפריעה לי

מה זה קשור לקווים? מה אכפת לה איך האוטבוסים שלה נוסעים?
משלמים לה על פי קילומטרים, היא הייתה שמחה שיוסיפו עוד ועוד ועוד נסיעות כי כל נסיעה שווה לה עוד כסף.
&nbsp
מה כבר יש בתמח"ת שיש ממנו כל כך הרבה נוסעים בקו 450? אולי הם מגיעים לתמח"ת מקומות אחרים ועכשיו האוטובוס פשוט יעבור להם ליד מקום עבודתם?
&nbsp
אני מסתכל על כל תת האשכול כמקשה אחת (רמלה-לוד,באר יעקב והסביבה), מה ניתן ונחוץ שיפור משמעותי יותר באשכול מבחינת צרכי נוסעים ומה יפגע בפחות נוסעים. לטעמי עקב המעבר לרכבת שהפכה להיות אטרקטיבית יותר יש פחות נוסעים באוטובוסים, זה טבעי. אז נותנים שירות למקומות שיש יתרון לאוטובוס על פני הרכבת. לתמח"ת אין יתרון על פני הרכבת ורואים את זה כל הזמן.
&nbsp
חוץ מזה שעם רפורמת התעריפים, נוסע יכול לבחור איך בא לו להגיע למקום חפצו, בין אם באוטובוס ובין אם ברכבת כך שנטישת האוטובוסים תהיה גדולה יותר.
כמו שאמרתי, הוצאת הקו מהתמח"ת פחות מפריעה לי
מה שמפריע לי הוא צמצום התדירות המשמעותי וסירבול הקו, על אחת כמה וכמה בתנאי התנועה הנוכחיים של תל אביב.
היה עדיף מבחינתי אם היו מוציאים את 450 מהתמח"ת ומבטלים גם את הכניסה העתידית של 454 לשם, כל עוד 450 היה מתחיל מהרכבת ו-454 מהאוניברסיטה (בדומה ל-460 ו-464) וכל עוד התדירות הייתה נשארת כמו שהיא ולא מצטמצמת. יש פה בפירוש הרעת שירות.
 
אבל אתה צריך לקחת בחשבון את המעבר של נוסעים לרכבת, גם לאור

כמו שאמרתי, הוצאת הקו מהתמח"ת פחות מפריעה לי
מה שמפריע לי הוא צמצום התדירות המשמעותי וסירבול הקו, על אחת כמה וכמה בתנאי התנועה הנוכחיים של תל אביב.
היה עדיף מבחינתי אם היו מוציאים את 450 מהתמח"ת ומבטלים גם את הכניסה העתידית של 454 לשם, כל עוד 450 היה מתחיל מהרכבת ו-454 מהאוניברסיטה (בדומה ל-460 ו-464) וכל עוד התדירות הייתה נשארת כמו שהיא ולא מצטמצמת. יש פה בפירוש הרעת שירות.
אבל אתה צריך לקחת בחשבון את המעבר של נוסעים לרכבת, גם לאור
תנאי התנועה הנוכחיים בתל אביב.
ייתכן שהתדירות יורדת כי הביקוש לקווי האוטובוס ירד.
זו הרעת שירות באוטובוסים לאחר שהיה שיפור שירות משמעותי ברכבת וצריך להסתכל על האוטובוסים והרכבת כמכלול.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה