קטרים חשמליים לרכבת ישראל

מצב
הנושא נעול.
קטרים חשמליים לרכבת ישראל

קטרים חשמליים לרכבת ישראל
אם אינני טועה הידיעה לא פורסמה בעתונות בארץ אבל בעתונות המקצועית בחול פורסם בשבוע שעבר שההזמנה נחתמה ונמסרה לחברה הקנדית בומברדיה שתייצר אותם בגרמניה.
הקטר הראשון ימסר לר״י תוך שנתיים.
בשעה טובה ובהצלחה!
 

tsd91

New member
והנה מקור

קטרים חשמליים לרכבת ישראל
אם אינני טועה הידיעה לא פורסמה בעתונות בארץ אבל בעתונות המקצועית בחול פורסם בשבוע שעבר שההזמנה נחתמה ונמסרה לחברה הקנדית בומברדיה שתייצר אותם בגרמניה.
הקטר הראשון ימסר לר״י תוך שנתיים.
בשעה טובה ובהצלחה!
והנה מקור
http://www.theglobeandmail.com/repo...omotives-to-israeli-railways/article26900692/
 

davidfainshtein

Member
מנהל
אין שום מניעה להשתמש בהם עם שאר הנייד.

רשום שזה יהיה בעיקר לדאבל דק, מה עם שאר הקרונות?
the TRAXX locomotives will be mainly used to power Israel’s fleet of 369 Bombardier double deck coaches currently in use.
אין שום מניעה להשתמש בהם עם שאר הנייד.
הם יגררו גם קרונות סימנס שנבנו עם הכנה להסבה לחישמול.
הקרונות היחידים שלא מתאימים לחישמול הם מספר מצומצם של מערכי מו-דו ספרדיים שעוד נותרו וקרונות ה-DD מהדור הראשון.
 

S o l l y

New member
אני רק שאלה


אין שום מניעה להשתמש בהם עם שאר הנייד.
הם יגררו גם קרונות סימנס שנבנו עם הכנה להסבה לחישמול.
הקרונות היחידים שלא מתאימים לחישמול הם מספר מצומצם של מערכי מו-דו ספרדיים שעוד נותרו וקרונות ה-DD מהדור הראשון.
אני רק שאלה

אם יש קטר שהוא חלק נפרד לגמרי מהרכבת, והוא רק מניע אותה, איזה הכנה להסבה לחשמל הקרונות עצמם צריכים ?
מאיזה סיבה קטר חשמלי לא יכול לגרור מודו או DD מהדור הראשון ?

תודה
 

davidfainshtein

Member
מנהל
הרבה מאוד.

אני רק שאלה

אם יש קטר שהוא חלק נפרד לגמרי מהרכבת, והוא רק מניע אותה, איזה הכנה להסבה לחשמל הקרונות עצמם צריכים ?
מאיזה סיבה קטר חשמלי לא יכול לגרור מודו או DD מהדור הראשון ?

תודה
הרבה מאוד.
1. כל רכבות הנוסעים בשרות רכבת ישראל הן מסוג מו-דו. כלומר לכל רכבת מלבד הקטר יש קרון ניהוג שממנו שולטים על הקטר בתצורת דחיפה. קרון הניהוג הזה אמור להיות מותאם לשליטה על קטר חשמלי.
2. כל קרון ניהוג הוא גם קרון כוח שהופך למיותר במקרה של קטר חשמלי.
3. מערכות הבילום של הקרון צריכות להתאים לבלימה רגנרטיבית.
יש עוד.
 

S o l l y

New member
הבנתי תודה

הרבה מאוד.
1. כל רכבות הנוסעים בשרות רכבת ישראל הן מסוג מו-דו. כלומר לכל רכבת מלבד הקטר יש קרון ניהוג שממנו שולטים על הקטר בתצורת דחיפה. קרון הניהוג הזה אמור להיות מותאם לשליטה על קטר חשמלי.
2. כל קרון ניהוג הוא גם קרון כוח שהופך למיותר במקרה של קטר חשמלי.
3. מערכות הבילום של הקרון צריכות להתאים לבלימה רגנרטיבית.
יש עוד.
הבנתי תודה
 

david80

Member
תודה! יש צפי לתאריך תחילת עבודות החשמול?

קטרים חשמליים לרכבת ישראל
אם אינני טועה הידיעה לא פורסמה בעתונות בארץ אבל בעתונות המקצועית בחול פורסם בשבוע שעבר שההזמנה נחתמה ונמסרה לחברה הקנדית בומברדיה שתייצר אותם בגרמניה.
הקטר הראשון ימסר לר״י תוך שנתיים.
בשעה טובה ובהצלחה!
תודה! יש צפי לתאריך תחילת עבודות החשמול?
 

GLSRA

Active member
נדמה לי שהתכוונת למקור הזה....

קטרים חשמליים לרכבת ישראל
אם אינני טועה הידיעה לא פורסמה בעתונות בארץ אבל בעתונות המקצועית בחול פורסם בשבוע שעבר שההזמנה נחתמה ונמסרה לחברה הקנדית בומברדיה שתייצר אותם בגרמניה.
הקטר הראשון ימסר לר״י תוך שנתיים.
בשעה טובה ובהצלחה!
נדמה לי שהתכוונת למקור הזה....
http://www.railjournal.com/index.ph...ses-israeli-electric-locomotive-contract.html
 

benshap2

New member
נצל"ש - בלו"ז החדש רכבת ישראל מפחיתה את התדירות מיבנה מערב

קטרים חשמליים לרכבת ישראל
אם אינני טועה הידיעה לא פורסמה בעתונות בארץ אבל בעתונות המקצועית בחול פורסם בשבוע שעבר שההזמנה נחתמה ונמסרה לחברה הקנדית בומברדיה שתייצר אותם בגרמניה.
הקטר הראשון ימסר לר״י תוך שנתיים.
בשעה טובה ובהצלחה!
נצל"ש - בלו"ז החדש רכבת ישראל מפחיתה את התדירות מיבנה מערב
צפונה.
&nbsp
הרכבת של 7:23, שהוסיפו רק בשבוע שעבר, לא מופיעה בלו"ז החל מהשבוע הבא...
 
הנה ההודעה העדכנית ביותר מאתר הרכבת:

נצל"ש - בלו"ז החדש רכבת ישראל מפחיתה את התדירות מיבנה מערב
צפונה.
&nbsp
הרכבת של 7:23, שהוסיפו רק בשבוע שעבר, לא מופיעה בלו"ז החל מהשבוע הבא...
הנה ההודעה העדכנית ביותר מאתר הרכבת:
"
הוספנו רכבת מתחנת אשדוד לכיוון ת"א
הרכבת תצא לכיוון ת"א בימים א'-ה', מתחנת אשדוד בשעה 07:09 ומתחת יבנה מערב
בשעה 07:23 ותסיים נסיעתה בתחנת הוד השרון.
"
[URL]http://www.rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/yavne.aspx[/URL]

כנראה עוד לא עדכנו את זה בלו"ז.
 

benshap2

New member


הנה ההודעה העדכנית ביותר מאתר הרכבת:
"
הוספנו רכבת מתחנת אשדוד לכיוון ת"א
הרכבת תצא לכיוון ת"א בימים א'-ה', מתחנת אשדוד בשעה 07:09 ומתחת יבנה מערב
בשעה 07:23 ותסיים נסיעתה בתחנת הוד השרון.
"
[URL]http://www.rail.co.il/HE/DrivePlan/ScheduleAlerts/Pages/yavne.aspx[/URL]

כנראה עוד לא עדכנו את זה בלו"ז.

רק עכשיו שמתי לב שענית לי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה