תחנה מרכזית ירושלים

מצב
הנושא נעול.

טשאפק 2

New member
תחנה מרכזית ירושלים

תחנה מרכזית ירושלים
ביום שישי יצא לי להגיע לראשונה מזה זמן רב לתחנה המרכזית בירושלים. לצערי הדברים שם לא משתפרים, אלא להיפך.

הבעיות העיקריות:
מידע: לוח אלקטרוני מציג מידע שגוי. לא יודע אם זה תמיד המצב, אבל כך היה בשישי, ועדיף כבר לכבות את השלט. (בשעה 12:00, יום שישי, טען שהנסיעה הבאה של 480 היא בשש בערב). מלבד הלוח האלקטרוני, הכוזב, לא מצאתי הכוונה ברורה לרציפים.
שירותים בקומת הרציפים הבינעירוניים - לא הכי נגישים. השער המסתובב מקשה מאד על מי שרוצה לעבור עם תיקים. מכונת התשלום מקבלת רק מטבעות של שקל, וגם זה בצורה סלקטיבית - שני מטבעות שקל שהיו בארנקי נדחו, נאלצתי לבקש מעובר אורח להחליף איתי מטבעות. רמת הניקיון בשירותים לא הצדיקה את התשלום. ראיתי גם דלת עם סימון שירותים באחת הקומות התחתונות, אבל היא היתה נעולה.

אם היה מדובר בתחנה מרכזית של עיר קטנה, מילא. אבל תחנה של העיר הגדולה בישראל שעוברים בה כ"כ הרבה נוסעים ראויה ליותר.
 

EdanS84

New member
לא חדש

תחנה מרכזית ירושלים
ביום שישי יצא לי להגיע לראשונה מזה זמן רב לתחנה המרכזית בירושלים. לצערי הדברים שם לא משתפרים, אלא להיפך.

הבעיות העיקריות:
מידע: לוח אלקטרוני מציג מידע שגוי. לא יודע אם זה תמיד המצב, אבל כך היה בשישי, ועדיף כבר לכבות את השלט. (בשעה 12:00, יום שישי, טען שהנסיעה הבאה של 480 היא בשש בערב). מלבד הלוח האלקטרוני, הכוזב, לא מצאתי הכוונה ברורה לרציפים.
שירותים בקומת הרציפים הבינעירוניים - לא הכי נגישים. השער המסתובב מקשה מאד על מי שרוצה לעבור עם תיקים. מכונת התשלום מקבלת רק מטבעות של שקל, וגם זה בצורה סלקטיבית - שני מטבעות שקל שהיו בארנקי נדחו, נאלצתי לבקש מעובר אורח להחליף איתי מטבעות. רמת הניקיון בשירותים לא הצדיקה את התשלום. ראיתי גם דלת עם סימון שירותים באחת הקומות התחתונות, אבל היא היתה נעולה.

אם היה מדובר בתחנה מרכזית של עיר קטנה, מילא. אבל תחנה של העיר הגדולה בישראל שעוברים בה כ"כ הרבה נוסעים ראויה ליותר.
לא חדש
גם מצב הניקיון שם מדרדר.
הכל מתפורר... הייתי חושב שבנו את המקום בשנות ה70...
&nbsp
ממש חבל, היא הייתה כל כך יפה כשפתחו אותה.
 

bralor4247

New member
פה זה לא אירופה

תחנה מרכזית ירושלים
ביום שישי יצא לי להגיע לראשונה מזה זמן רב לתחנה המרכזית בירושלים. לצערי הדברים שם לא משתפרים, אלא להיפך.

הבעיות העיקריות:
מידע: לוח אלקטרוני מציג מידע שגוי. לא יודע אם זה תמיד המצב, אבל כך היה בשישי, ועדיף כבר לכבות את השלט. (בשעה 12:00, יום שישי, טען שהנסיעה הבאה של 480 היא בשש בערב). מלבד הלוח האלקטרוני, הכוזב, לא מצאתי הכוונה ברורה לרציפים.
שירותים בקומת הרציפים הבינעירוניים - לא הכי נגישים. השער המסתובב מקשה מאד על מי שרוצה לעבור עם תיקים. מכונת התשלום מקבלת רק מטבעות של שקל, וגם זה בצורה סלקטיבית - שני מטבעות שקל שהיו בארנקי נדחו, נאלצתי לבקש מעובר אורח להחליף איתי מטבעות. רמת הניקיון בשירותים לא הצדיקה את התשלום. ראיתי גם דלת עם סימון שירותים באחת הקומות התחתונות, אבל היא היתה נעולה.

אם היה מדובר בתחנה מרכזית של עיר קטנה, מילא. אבל תחנה של העיר הגדולה בישראל שעוברים בה כ"כ הרבה נוסעים ראויה ליותר.
פה זה לא אירופה
אנחנו פה בכדי לסבול ולשלם
 

bralor4247

New member
הז'יפה הישראלית הרגילה

תחנה מרכזית ירושלים
ביום שישי יצא לי להגיע לראשונה מזה זמן רב לתחנה המרכזית בירושלים. לצערי הדברים שם לא משתפרים, אלא להיפך.

הבעיות העיקריות:
מידע: לוח אלקטרוני מציג מידע שגוי. לא יודע אם זה תמיד המצב, אבל כך היה בשישי, ועדיף כבר לכבות את השלט. (בשעה 12:00, יום שישי, טען שהנסיעה הבאה של 480 היא בשש בערב). מלבד הלוח האלקטרוני, הכוזב, לא מצאתי הכוונה ברורה לרציפים.
שירותים בקומת הרציפים הבינעירוניים - לא הכי נגישים. השער המסתובב מקשה מאד על מי שרוצה לעבור עם תיקים. מכונת התשלום מקבלת רק מטבעות של שקל, וגם זה בצורה סלקטיבית - שני מטבעות שקל שהיו בארנקי נדחו, נאלצתי לבקש מעובר אורח להחליף איתי מטבעות. רמת הניקיון בשירותים לא הצדיקה את התשלום. ראיתי גם דלת עם סימון שירותים באחת הקומות התחתונות, אבל היא היתה נעולה.

אם היה מדובר בתחנה מרכזית של עיר קטנה, מילא. אבל תחנה של העיר הגדולה בישראל שעוברים בה כ"כ הרבה נוסעים ראויה ליותר.
הז'יפה הישראלית הרגילה
לא ברור למה זה מגיע לנו.
 
עדיף או לשאול בקופות את הרציף, או להתחבר לWIFI

תחנה מרכזית ירושלים
ביום שישי יצא לי להגיע לראשונה מזה זמן רב לתחנה המרכזית בירושלים. לצערי הדברים שם לא משתפרים, אלא להיפך.

הבעיות העיקריות:
מידע: לוח אלקטרוני מציג מידע שגוי. לא יודע אם זה תמיד המצב, אבל כך היה בשישי, ועדיף כבר לכבות את השלט. (בשעה 12:00, יום שישי, טען שהנסיעה הבאה של 480 היא בשש בערב). מלבד הלוח האלקטרוני, הכוזב, לא מצאתי הכוונה ברורה לרציפים.
שירותים בקומת הרציפים הבינעירוניים - לא הכי נגישים. השער המסתובב מקשה מאד על מי שרוצה לעבור עם תיקים. מכונת התשלום מקבלת רק מטבעות של שקל, וגם זה בצורה סלקטיבית - שני מטבעות שקל שהיו בארנקי נדחו, נאלצתי לבקש מעובר אורח להחליף איתי מטבעות. רמת הניקיון בשירותים לא הצדיקה את התשלום. ראיתי גם דלת עם סימון שירותים באחת הקומות התחתונות, אבל היא היתה נעולה.

אם היה מדובר בתחנה מרכזית של עיר קטנה, מילא. אבל תחנה של העיר הגדולה בישראל שעוברים בה כ"כ הרבה נוסעים ראויה ליותר.
עדיף או לשאול בקופות את הרציף, או להתחבר לWIFI
המסכים פועלים לסרוגין (כמו גשם לסרוגין , בעיקר לא פועלים)
 

bralor4247

New member
מדוע, מי אראי,מי לא מקצועי?

עדיף או לשאול בקופות את הרציף, או להתחבר לWIFI
המסכים פועלים לסרוגין (כמו גשם לסרוגין , בעיקר לא פועלים)
מדוע, מי אראי,מי לא מקצועי?
והאם יפטרו אדם לא מקצועי בשירות הציבורי?
מדוע בישראל קיימת הזנחה וחוסר מקצועיות?
 

נתנאל531

Well-known member
איזה שירות ציבורי? הכל שם חברות פרטיות

מדוע, מי אראי,מי לא מקצועי?
והאם יפטרו אדם לא מקצועי בשירות הציבורי?
מדוע בישראל קיימת הזנחה וחוסר מקצועיות?
איזה שירות ציבורי? הכל שם חברות פרטיות
 

טשאפק 2

New member
עדיף שלא יפעלו, המסך הציג מידע שגוי

עדיף או לשאול בקופות את הרציף, או להתחבר לWIFI
המסכים פועלים לסרוגין (כמו גשם לסרוגין , בעיקר לא פועלים)
עדיף שלא יפעלו, המסך הציג מידע שגוי
מזל לפחות שהוא היה ממש לא בכיוון (פספס בכמה שעות) כך שהבנתי שאין לסמוך עליו.
 

kobimor549

New member
שילוט האלקטרוני בתחנה מרכזית ירושלים

תחנה מרכזית ירושלים
ביום שישי יצא לי להגיע לראשונה מזה זמן רב לתחנה המרכזית בירושלים. לצערי הדברים שם לא משתפרים, אלא להיפך.

הבעיות העיקריות:
מידע: לוח אלקטרוני מציג מידע שגוי. לא יודע אם זה תמיד המצב, אבל כך היה בשישי, ועדיף כבר לכבות את השלט. (בשעה 12:00, יום שישי, טען שהנסיעה הבאה של 480 היא בשש בערב). מלבד הלוח האלקטרוני, הכוזב, לא מצאתי הכוונה ברורה לרציפים.
שירותים בקומת הרציפים הבינעירוניים - לא הכי נגישים. השער המסתובב מקשה מאד על מי שרוצה לעבור עם תיקים. מכונת התשלום מקבלת רק מטבעות של שקל, וגם זה בצורה סלקטיבית - שני מטבעות שקל שהיו בארנקי נדחו, נאלצתי לבקש מעובר אורח להחליף איתי מטבעות. רמת הניקיון בשירותים לא הצדיקה את התשלום. ראיתי גם דלת עם סימון שירותים באחת הקומות התחתונות, אבל היא היתה נעולה.

אם היה מדובר בתחנה מרכזית של עיר קטנה, מילא. אבל תחנה של העיר הגדולה בישראל שעוברים בה כ"כ הרבה נוסעים ראויה ליותר.
שילוט האלקטרוני בתחנה מרכזית ירושלים
שייכת למשרד התחבורה ומוזנת ממידע של המשרד פלא לשגיאות האלה. כמו"כ בקרוב הצגים של אגד יחזרו לפעול לאחר שנה, בעקבות המעבר לשירות מונגש (יש גם במודיעין עמדה חדשה מונגשת).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה