איפה כיום עובד ערך צבור?

מצב
הנושא נעול.

Yarenn

New member
איפה כיום עובד ערך צבור?

איפה כיום עובד ערך צבור?
 
תעשה חיפוש בפורום. אני כתבתי מספר פעמים היכן ערך צבור תקף

איפה כיום עובד ערך צבור?
תעשה חיפוש בפורום. אני כתבתי מספר פעמים היכן ערך צבור תקף
אם יש לך שאלה על אזור ואו מפעיל ספציפי, תשאל ואשיב לך.
 

Yarenn

New member
אוקי, גליל וחיפה

תעשה חיפוש בפורום. אני כתבתי מספר פעמים היכן ערך צבור תקף
אם יש לך שאלה על אזור ואו מפעיל ספציפי, תשאל ואשיב לך.
אוקי, גליל וחיפה
אני מבין שיש עכשיו ערך צבור במטרופולין חיפה. ואני יודע מניסיון שיש ערך צבור למשל כשאני נוסע בקו 265 של נתיב אקספרס בין כרמיאל וחיפה. מה זה אומר לגבי נסיעות של אגד או מפעילות אחרות בין כרמיאל וחיפה?
 
ערך צבור תקף בנתיב אקספרס, סופרבוס והחברות הנצרתיות בכל

אוקי, גליל וחיפה
אני מבין שיש עכשיו ערך צבור במטרופולין חיפה. ואני יודע מניסיון שיש ערך צבור למשל כשאני נוסע בקו 265 של נתיב אקספרס בין כרמיאל וחיפה. מה זה אומר לגבי נסיעות של אגד או מפעילות אחרות בין כרמיאל וחיפה?
ערך צבור תקף בנתיב אקספרס, סופרבוס והחברות הנצרתיות בכל
אזור הצפון.
באגד הוא תקף רק בתחומי מטרופולין חיפה.
http://www.metrobus.gov.il/web/guest/tariff-regions

נכון להיום כרמיאל מחוץ לתחום המוגדר של המטרופולין ולכן לא ניתן להשתמש בערך צבור לנסיעות בקווי אגד בין כרמיאל לחיפה.
ברפורמה שמתוכננת ליישום בשנת 2016, כרמיאל אמורה להיכלל בתחומי המטרופולין (בטבעת השלישית שלו).

לא קשור ישירות לשאלתך, אבל גם במטרונית ערך צבור תקף.
בכרמלית - לא, כי משרד התחבורה לא מכיר נכון להיום בחברה העירונית שמפעילה את הכרמלית כמפעילת תחבורה ציבורית.
 

Yarenn

New member
מה עוד ידוע על ענייןה טבעת החיצונית הזאת?

ערך צבור תקף בנתיב אקספרס, סופרבוס והחברות הנצרתיות בכל
אזור הצפון.
באגד הוא תקף רק בתחומי מטרופולין חיפה.
http://www.metrobus.gov.il/web/guest/tariff-regions

נכון להיום כרמיאל מחוץ לתחום המוגדר של המטרופולין ולכן לא ניתן להשתמש בערך צבור לנסיעות בקווי אגד בין כרמיאל לחיפה.
ברפורמה שמתוכננת ליישום בשנת 2016, כרמיאל אמורה להיכלל בתחומי המטרופולין (בטבעת השלישית שלו).

לא קשור ישירות לשאלתך, אבל גם במטרונית ערך צבור תקף.
בכרמלית - לא, כי משרד התחבורה לא מכיר נכון להיום בחברה העירונית שמפעילה את הכרמלית כמפעילת תחבורה ציבורית.
מה עוד ידוע על ענייןה טבעת החיצונית הזאת?
האם זה קשור לחלוקה שלה גליל המערבי לשלושה חלקים? היתה איזו כתבה שלא הבנתי אם זה קשור לזה.
 
אילו חלקים בגליל המערבי?

מה עוד ידוע על ענייןה טבעת החיצונית הזאת?
האם זה קשור לחלוקה שלה גליל המערבי לשלושה חלקים? היתה איזו כתבה שלא הבנתי אם זה קשור לזה.
אילו חלקים בגליל המערבי?
הטבעת הראשונה תכלול את כל מה שנכלל בה היום וגם את הקריות.
הטבעת השניה תכלול את עתלית, קרית טבעון, יקנעם, עכו, שפרעם, טמרה וכד'.
הטבעת השלישית תכלול את מגדל העמק, נצרת, נהריה, כרמיאל, דיר חנא וכד' ואמורה לכלול גם את אזור זכרון יעקב.
לגבי יגור, רכסים, כפר חסידים - לא ברור לי האם הם ייכללו בטבעת הראשונה או השניה.
הטבעות השניה והשלישית יחולקו לאזורים, כך שאולי אתה מתכוון לאזורים שונים בגליל המערבי.
 

Yarenn

New member
זה מה שחשבתי בהתחלה אבל בכתבה לא הוסבר על מה מדובר בכלל.

אילו חלקים בגליל המערבי?
הטבעת הראשונה תכלול את כל מה שנכלל בה היום וגם את הקריות.
הטבעת השניה תכלול את עתלית, קרית טבעון, יקנעם, עכו, שפרעם, טמרה וכד'.
הטבעת השלישית תכלול את מגדל העמק, נצרת, נהריה, כרמיאל, דיר חנא וכד' ואמורה לכלול גם את אזור זכרון יעקב.
לגבי יגור, רכסים, כפר חסידים - לא ברור לי האם הם ייכללו בטבעת הראשונה או השניה.
הטבעות השניה והשלישית יחולקו לאזורים, כך שאולי אתה מתכוון לאזורים שונים בגליל המערבי.
זה מה שחשבתי בהתחלה אבל בכתבה לא הוסבר על מה מדובר בכלל.
ומה כל זה אומר לגבי הנסיעות בתוך כרמיאל? יהיה ערך צבור?
 
אני מקווה שזה אומר שהנסיעות בתוך כרמיאל

זה מה שחשבתי בהתחלה אבל בכתבה לא הוסבר על מה מדובר בכלל.
ומה כל זה אומר לגבי הנסיעות בתוך כרמיאל? יהיה ערך צבור?
אני מקווה שזה אומר שהנסיעות בתוך כרמיאל
יהיו כלולות באותו הסדר, כמו שנסיעות בתוך איזור השרון (הטבעת השנייה של גוש דן) כלולות בהסדר.
 
אם יש מעברים חופשיים, הנסיעות העירוניות בכרמיאל חייבות

אני מקווה שזה אומר שהנסיעות בתוך כרמיאל
יהיו כלולות באותו הסדר, כמו שנסיעות בתוך איזור השרון (הטבעת השנייה של גוש דן) כלולות בהסדר.
אם יש מעברים חופשיים, הנסיעות העירוניות בכרמיאל חייבות
להיכלל.
 
איך עתלית ועכו באותה טבעת??


אילו חלקים בגליל המערבי?
הטבעת הראשונה תכלול את כל מה שנכלל בה היום וגם את הקריות.
הטבעת השניה תכלול את עתלית, קרית טבעון, יקנעם, עכו, שפרעם, טמרה וכד'.
הטבעת השלישית תכלול את מגדל העמק, נצרת, נהריה, כרמיאל, דיר חנא וכד' ואמורה לכלול גם את אזור זכרון יעקב.
לגבי יגור, רכסים, כפר חסידים - לא ברור לי האם הם ייכללו בטבעת הראשונה או השניה.
הטבעות השניה והשלישית יחולקו לאזורים, כך שאולי אתה מתכוון לאזורים שונים בגליל המערבי.
איך עתלית ועכו באותה טבעת??
 
אותה טבעת לא אומר אותו אזור תעריף

חשבתי שזה נקבע ע"י האזור הגאוגרפי
אותה טבעת לא אומר אותו אזור תעריף
כפי שהיום עתלית, הקריות ורכסים באותה טבעת אבל לא באותו אזור תעריף.
[URL]http://www.metrobus.gov.il/web/guest/tariff-regions[/URL]
וכפי שהרצליה וראש העין באותה טבעת אבל לא באותו אזור תעריף.
וכפי שנתניה ואשדוד יהיו באותה טבעת אבל לא באותו אזור תעריף.
 
יש הבדל בין הטבעות בלונדון לטבעות במטרופולינים בישראל

טבעת, כשמה כן היא - טבעתית,
הנה דוגמה לטבעות תעריפים בעיר אחרת (לונדון). המשמעות של זה שעתלית ועכו נמצאות בטבעת 2 היא שמחיר הנסיעה מטבעת 1 אליהן זהה.
יש הבדל בין הטבעות בלונדון לטבעות במטרופולינים בישראל
הטבעות בלונדון לא מחולקות לאזורים.
בלונדון כל טבעת היא אזור תעריפי אחד.
 

Ccyclist

Well-known member
הנה חלוקה לאזורי קוד באמסטרדם.

יש הבדל בין הטבעות בלונדון לטבעות במטרופולינים בישראל
הטבעות בלונדון לא מחולקות לאזורים.
בלונדון כל טבעת היא אזור תעריפי אחד.
הנה חלוקה לאזורי קוד באמסטרדם.
http://instantamsterdam.com/zones.jpg
&nbsp
שיטה דומה ראיתי גם בשוויץ, קנטון טיצ'ינו, קובץ ב pdf
&nbsp
http://www.arcobaleno.ch/fileUpload/downloads/11/2014_combi_A4.pdf
&nbsp
היתרון בשיטות כאלו הוא שהנוסע קונה כרטיס ספציפי לאזורים בהם הוא נוסע, אבל החיסרון הוא שזה מסובך כמו ספר טלפונים.
&nbsp
בשיטת הטבעות ההנחה היא שהיומם נוסע מביתו למרכז ולא יטרח להגיע לצד השני של הטבעת שלו באופן קבוע.
&nbsp
נראה שהשיטה בארץ היא חיבור מתבקש בין השתיים, תת-חלוקה של הטבעות , אבל חבל שלא הופכים את זה לשיטה ארצית אחידה כי בעתיד במקום קוד 42 וקוד 62 נשמע על "אזור 1 תל אביב" מול "אזור 1 ירושלים" או גרוע מכך- אזור 2.2 גוש דן ואזור 2.2 קריות.
&nbsp
 
אני מקווה שמודיעין תציל את המצב.

הנה חלוקה לאזורי קוד באמסטרדם.
http://instantamsterdam.com/zones.jpg
&nbsp
שיטה דומה ראיתי גם בשוויץ, קנטון טיצ'ינו, קובץ ב pdf
&nbsp
http://www.arcobaleno.ch/fileUpload/downloads/11/2014_combi_A4.pdf
&nbsp
היתרון בשיטות כאלו הוא שהנוסע קונה כרטיס ספציפי לאזורים בהם הוא נוסע, אבל החיסרון הוא שזה מסובך כמו ספר טלפונים.
&nbsp
בשיטת הטבעות ההנחה היא שהיומם נוסע מביתו למרכז ולא יטרח להגיע לצד השני של הטבעת שלו באופן קבוע.
&nbsp
נראה שהשיטה בארץ היא חיבור מתבקש בין השתיים, תת-חלוקה של הטבעות , אבל חבל שלא הופכים את זה לשיטה ארצית אחידה כי בעתיד במקום קוד 42 וקוד 62 נשמע על "אזור 1 תל אביב" מול "אזור 1 ירושלים" או גרוע מכך- אזור 2.2 גוש דן ואזור 2.2 קריות.
&nbsp
אני מקווה שמודיעין תציל את המצב.
היא נמצאת בשני מטרופולינים, וזה יכריח את מקבלי ההחלטות לחשוב על שיטת מספור אזורים ארצית ולא מקומית למטרופולין.
 

Ccyclist

Well-known member
נכון, לקנות כרטיס 1-3 במודיעין יהיה סיפור בטבעות צולבות.

אני מקווה שמודיעין תציל את המצב.
היא נמצאת בשני מטרופולינים, וזה יכריח את מקבלי ההחלטות לחשוב על שיטת מספור אזורים ארצית ולא מקומית למטרופולין.
נכון, לקנות כרטיס 1-3 במודיעין יהיה סיפור בטבעות צולבות.
 
לא יכריח, פשוט ערי תפר ייכללו בשתי מערכות מטרופוליניות

אני מקווה שמודיעין תציל את המצב.
היא נמצאת בשני מטרופולינים, וזה יכריח את מקבלי ההחלטות לחשוב על שיטת מספור אזורים ארצית ולא מקומית למטרופולין.
לא יכריח, פשוט ערי תפר ייכללו בשתי מערכות מטרופוליניות
במודיעין כנראה יהיו תקפים גם קודים של גוש דן וגם קודים של מטרופולין ירושלים.
 
נכון, אבל זה מצריך מערכת מספור אחידה.

לא יכריח, פשוט ערי תפר ייכללו בשתי מערכות מטרופוליניות
במודיעין כנראה יהיו תקפים גם קודים של גוש דן וגם קודים של מטרופולין ירושלים.
נכון, אבל זה מצריך מערכת מספור אחידה.
אם גם תל אביב וגם ירושלים מוגדרות כאיזור 1, כל אחת במטרופולין שלה, ונניח שמודיעין היא איזור 33 בשני המטרופולינים, אז איך מבדילים בין כרטיס מודיעין-ת"א לכרטיס מודיעין-ירושלים?
פתרון אפשרי הוא שלאיזור 1 של גוש דן חייב להיות מספר שונה מאשר לאיזור 1 של ירושלים.
לדוגמה: תל אביב - 101, ירושלים - 201, חיפה - 301.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה