תמונה וחידה

מצב
הנושא נעול.

orensaab

New member
תמונה וחידה

תמונה וחידה
תערוכת Busworld Kortrijk הסתיימה אמש, אך העבודה ממש לא תמה.

היכן צולמה התמונה היום אחרי הצהריים, ומי הכוכב ?

תשובה בסוף השבוע.

אורן

 

orensaab

New member
רמז

תמונה וחידה
תערוכת Busworld Kortrijk הסתיימה אמש, אך העבודה ממש לא תמה.

היכן צולמה התמונה היום אחרי הצהריים, ומי הכוכב ?

תשובה בסוף השבוע.

אורן
רמז
האוטובוס לא מיועד למטרופולין
 

846

Active member
GOLDEN DRAGON

תמונה וחידה
תערוכת Busworld Kortrijk הסתיימה אמש, אך העבודה ממש לא תמה.

היכן צולמה התמונה היום אחרי הצהריים, ומי הכוכב ?

תשובה בסוף השבוע.

אורן
GOLDEN DRAGON
לא יודע איפה
 

ab1061

New member
תמונה וחידה

תמונה וחידה
תערוכת Busworld Kortrijk הסתיימה אמש, אך העבודה ממש לא תמה.

היכן צולמה התמונה היום אחרי הצהריים, ומי הכוכב ?

תשובה בסוף השבוע.

אורן
תמונה וחידה
מדריד? אמסטרדם?
 

orensaab

New member
Antwerpen Centraal Station

Antwerp Central station
Antwerpen Centraal Station
אכן תחנת הרכבת המרכזית באנטוורפן, וצילמי את האוטובוס ברחבה על שם המלכה אסטריד.

אחרי תחנת הרכבת, נכנסתי (בלי אישור כמובן) 9לרציף בתחנת האוטובוסים הסמוכה, לתדהמתם של הנוסעים שלא הבינו מה מופיע להם פתאום אוטובוס בצבע אפור במקום הלבן צהוב אליו הם רגילים, בלי שילוט קו ובלי לוחית זיהוי. כשראינו את הפקח מתקרב, הרמנו עוגן היישר אל הנמל. בנמל היה צורך להחתים נייר במכס, וההמתנה נוצלה לטעינה.

האוטובוס המצולם הוא אב טיפוס Ebusco 2.1.

הדור הראשון נבנה על אוטובוס מדגם ישן של גולדן דרגון, מאות כאלו פועלים בסין ושניים באירופה כבר מעל שלוש שנים. אלו אוטובוסים שצברו קילומטרז' רב, אחד מהם חזר משלוש שנות ניסוי בפינלנד שם הוא הגיע בתקופה לכרבע מיליון ק"מ.

לפני שנה הוצג הדור השני, Ebusco 2.0, ומספר אוטובוסים מדגם זה נמכרו ונמסרו למפעילים באירופה. אוטובוס ההדגמה שהשתתף מאז בתצוגות רבות, הספיק גם להיות מופעל לצורך הדגמה אצל מפעילים במספר מדינות וצבר עשרות אלפי קילומטרים. בכללי, משתדלים תמיד שהאוטובוס יגיע לכל מקום בכוחות עצמו, ודואגים למקומות בהם ניתן להתחבר לשקע תלת פאזי ולטעון.

הפעם הוצג פיתוח של הדור השני, ולכן Ebusco 2.1. מתח ההפעלה גבוה יותר, והמנוע מספק מומנט חזק בהרבה. מאחר ומדובר באב טיפוס, הרבה דברים באוטובוס עדיין לא מוכנים, אך העבודה עליו נמשכת בסוף השבוע. ביום שני הוא ייסע לשטרסבורג, שם הוא יוצג על מנת לשכנע את המפעיל להסב את ההזמנה משלושה אוטובוסים 2.0 לשלושה אוטובוסים 2.1.

הנסיעה התחלקה לשניים. עד אנטוורפן כולל הצילומים והנמל, וההמשך מאנטוורפן להולנד. בקטע השני כמעט נרדמתי מהשקט והיעדר ויברציות. סה"כ כמעט 300 ק"מ.

התמונות להנאתכםהפעם בלי הסוואה,.

שבת שלום מממלכת טחנות הרוח וגבינת החאודה.

אורן





 
תגובות נהדרות!

Antwerpen Centraal Station
אכן תחנת הרכבת המרכזית באנטוורפן, וצילמי את האוטובוס ברחבה על שם המלכה אסטריד.

אחרי תחנת הרכבת, נכנסתי (בלי אישור כמובן) 9לרציף בתחנת האוטובוסים הסמוכה, לתדהמתם של הנוסעים שלא הבינו מה מופיע להם פתאום אוטובוס בצבע אפור במקום הלבן צהוב אליו הם רגילים, בלי שילוט קו ובלי לוחית זיהוי. כשראינו את הפקח מתקרב, הרמנו עוגן היישר אל הנמל. בנמל היה צורך להחתים נייר במכס, וההמתנה נוצלה לטעינה.

האוטובוס המצולם הוא אב טיפוס Ebusco 2.1.

הדור הראשון נבנה על אוטובוס מדגם ישן של גולדן דרגון, מאות כאלו פועלים בסין ושניים באירופה כבר מעל שלוש שנים. אלו אוטובוסים שצברו קילומטרז' רב, אחד מהם חזר משלוש שנות ניסוי בפינלנד שם הוא הגיע בתקופה לכרבע מיליון ק"מ.

לפני שנה הוצג הדור השני, Ebusco 2.0, ומספר אוטובוסים מדגם זה נמכרו ונמסרו למפעילים באירופה. אוטובוס ההדגמה שהשתתף מאז בתצוגות רבות, הספיק גם להיות מופעל לצורך הדגמה אצל מפעילים במספר מדינות וצבר עשרות אלפי קילומטרים. בכללי, משתדלים תמיד שהאוטובוס יגיע לכל מקום בכוחות עצמו, ודואגים למקומות בהם ניתן להתחבר לשקע תלת פאזי ולטעון.

הפעם הוצג פיתוח של הדור השני, ולכן Ebusco 2.1. מתח ההפעלה גבוה יותר, והמנוע מספק מומנט חזק בהרבה. מאחר ומדובר באב טיפוס, הרבה דברים באוטובוס עדיין לא מוכנים, אך העבודה עליו נמשכת בסוף השבוע. ביום שני הוא ייסע לשטרסבורג, שם הוא יוצג על מנת לשכנע את המפעיל להסב את ההזמנה משלושה אוטובוסים 2.0 לשלושה אוטובוסים 2.1.

הנסיעה התחלקה לשניים. עד אנטוורפן כולל הצילומים והנמל, וההמשך מאנטוורפן להולנד. בקטע השני כמעט נרדמתי מהשקט והיעדר ויברציות. סה"כ כמעט 300 ק"מ.

התמונות להנאתכםהפעם בלי הסוואה,.

שבת שלום מממלכת טחנות הרוח וגבינת החאודה.

אורן
תגובות נהדרות!
מעניין לקרוא על הפיתוח.
השבוע הבחנתי גם בעמודים שנראים כמו עמודי חישמולת לאוטובוס במסוף רידינג, מכיר את זה?
 

orensaab

New member
תחנת טעינה במסוף רידינג

תגובות נהדרות!
מעניין לקרוא על הפיתוח.
השבוע הבחנתי גם בעמודים שנראים כמו עמודי חישמולת לאוטובוס במסוף רידינג, מכיר את זה?
תחנת טעינה במסוף רידינג
זוהי תחנת טעינה לאוטובוס עם פנטוגרף.
שתי תחנות נוספות מוקמות בתמח"ת ובמוסך חולון של דן.
הן מיועדות לאוטובוס קבלי על עם טווח של 15 עד 20 ק"מ, אוטובוס שהיה אמור להכנס לניסוי בדן כבר בשנה שעברה.
מי שיזם את הפרויקט הוא צביקה זימרמן שהיה מנכ"ל קמור בעבר, והממנים שלו הם המעסיקים שלו שהיו אז בעלי קמור. עיקר המימון שלהם בא מנדל"ן בעיקר בחו"ל.
הוא יצר קשר עם AOWEI בשנחאי המייצרת מערכות קבלי על לתעשייה ותחבורה (מי שזוכר את הכתבות שלי על האוטובוסים בשנחאי,) ובוו שלושה אוטובוסים בהייגר. שני אוטובוסים מופעלים בסופיה כבר כמעט שנתיים, והשלישי מיועד לתל אביב. סיבות רבות גרמו לעיכוב בפרויקט, אולם נראה שכרגע דברים זזים.
במידה ויהיו אוטובוסים נוספים עם אותה מערכת קבלי על, הם יבנו אצל יצרן אוטובוסים אחר, גם בסין.
 


תחנת טעינה במסוף רידינג
זוהי תחנת טעינה לאוטובוס עם פנטוגרף.
שתי תחנות נוספות מוקמות בתמח"ת ובמוסך חולון של דן.
הן מיועדות לאוטובוס קבלי על עם טווח של 15 עד 20 ק"מ, אוטובוס שהיה אמור להכנס לניסוי בדן כבר בשנה שעברה.
מי שיזם את הפרויקט הוא צביקה זימרמן שהיה מנכ"ל קמור בעבר, והממנים שלו הם המעסיקים שלו שהיו אז בעלי קמור. עיקר המימון שלהם בא מנדל"ן בעיקר בחו"ל.
הוא יצר קשר עם AOWEI בשנחאי המייצרת מערכות קבלי על לתעשייה ותחבורה (מי שזוכר את הכתבות שלי על האוטובוסים בשנחאי,) ובוו שלושה אוטובוסים בהייגר. שני אוטובוסים מופעלים בסופיה כבר כמעט שנתיים, והשלישי מיועד לתל אביב. סיבות רבות גרמו לעיכוב בפרויקט, אולם נראה שכרגע דברים זזים.
במידה ויהיו אוטובוסים נוספים עם אותה מערכת קבלי על, הם יבנו אצל יצרן אוטובוסים אחר, גם בסין.

תודה על התשובה!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה