נכנסו גם לגילה, שבוס ממשיכים להסיע אתכם בערב שבת בירושלים

מצב
הנושא נעול.
נכנסו גם לגילה, שבוס ממשיכים להסיע אתכם בערב שבת בירושלים

נכנסו גם לגילה, שבוס ממשיכים להסיע אתכם בערב שבת בירושלים
טוב, מזמן לא כתבתי פה.
השירות ממשיך בערב שבת בירושלים לחברי אגודה.
העדכון שכבר מעל חודש ההסעה נכנסת לגילה כך שרוב השכונות קרובות לתחנת הסעה.
ללוח הזמנים החדש http://www.shabus.co.il/images/schedule.pdf
מעקב אחרי שבוס בזמן אמת http://www.glympse.com/ext/!shabus
והכי חשוב, תצטרפו לאגודה השיתופית או תתרמו בבקשה.
שבת נעימה לכולם.
 

Ccyclist

Well-known member
ברכות על ההגעה לגילה, עדיף שתאריכו לקניון גילה בצביה ויצחק

נכנסו גם לגילה, שבוס ממשיכים להסיע אתכם בערב שבת בירושלים
טוב, מזמן לא כתבתי פה.
השירות ממשיך בערב שבת בירושלים לחברי אגודה.
העדכון שכבר מעל חודש ההסעה נכנסת לגילה כך שרוב השכונות קרובות לתחנת הסעה.
ללוח הזמנים החדש http://www.shabus.co.il/images/schedule.pdf
מעקב אחרי שבוס בזמן אמת http://www.glympse.com/ext/!shabus
והכי חשוב, תצטרפו לאגודה השיתופית או תתרמו בבקשה.
שבת נעימה לכולם.
ברכות על ההגעה לגילה, עדיף שתאריכו לקניון גילה בצביה ויצחק
בגלל מבנה השכונה המסלול שמקיף את גילה א' אינו נוח לחצי מתושביה כי זו הליכה של קילומטר או שניים מגילה ב,ג,ד,ה ושכונות המשנה כמו גבעת קנדה או עין יעל.
&nbsp
המינימום שבמינימום הוא לפנות מדוב יוסף לרחוב הגננת ומשם למרכז המסחרי וקניון גילה בגילה ב' הנמצאים קילומטר עד חצי קילומטר מגילה ג,ד,ה. אחרי המרכז המסחרי יש כיכר / מעגל תנועה שמאפשר לאוטובוס לחזור לצומת הגננת - דב יוסף - הרוזמרין ולהמשיך במסלול שכבר תוכנן.
&nbsp
אם אין תחנות חשובות בדרך חברון אפשר לחזור את דב יוסף, לפנות לברעם ואזור התעשייה (והמועדונים) בתלפיות ומשם להמשיך לארנונה / ארמון הנציב / דרך חברון.
 
העברתי את ההצעה שלך לשיפור, לקובעי המסלול

ברכות על ההגעה לגילה, עדיף שתאריכו לקניון גילה בצביה ויצחק
בגלל מבנה השכונה המסלול שמקיף את גילה א' אינו נוח לחצי מתושביה כי זו הליכה של קילומטר או שניים מגילה ב,ג,ד,ה ושכונות המשנה כמו גבעת קנדה או עין יעל.
&nbsp
המינימום שבמינימום הוא לפנות מדוב יוסף לרחוב הגננת ומשם למרכז המסחרי וקניון גילה בגילה ב' הנמצאים קילומטר עד חצי קילומטר מגילה ג,ד,ה. אחרי המרכז המסחרי יש כיכר / מעגל תנועה שמאפשר לאוטובוס לחזור לצומת הגננת - דב יוסף - הרוזמרין ולהמשיך במסלול שכבר תוכנן.
&nbsp
אם אין תחנות חשובות בדרך חברון אפשר לחזור את דב יוסף, לפנות לברעם ואזור התעשייה (והמועדונים) בתלפיות ומשם להמשיך לארנונה / ארמון הנציב / דרך חברון.
העברתי את ההצעה שלך לשיפור, לקובעי המסלול
לדעתי האישית, במצב הנוכחי הארכת המסלול בגילה תפגש יותר מידי בשאר הנוסעים.
פשרה בין המצוי לרצוי.
 

Ccyclist

Well-known member
תודה על ההעברה, מדובר בנסיעה מהירה בשדרה עירונית

העברתי את ההצעה שלך לשיפור, לקובעי המסלול
לדעתי האישית, במצב הנוכחי הארכת המסלול בגילה תפגש יותר מידי בשאר הנוסעים.
פשרה בין המצוי לרצוי.
תודה על ההעברה, מדובר בנסיעה מהירה בשדרה עירונית
בניגוד לשמו רחוב הגננת הוא למעשה שדרה עירונית ללא גישת רכב ישירה מהבניינים שלצד השדרה, הפרדה בין כיווני הנסיעה ורמזורים מעטים בשלושה צמתי מפתח בלבד.
&nbsp
ה"שלוחה" שאני מציע היא למעשה נסיעה של 3 דקות לכל כיוון, ותחנה יחידה בקניון גילה. אלו 7-8 דקות שיכפילו את הכיסוי הגאוגרפי של המסלול בשכונה ויהפכו את שבוס לרלוונטית למרבית תושביה.
 
תשובה מנציג שבוס

תודה על ההעברה, מדובר בנסיעה מהירה בשדרה עירונית
בניגוד לשמו רחוב הגננת הוא למעשה שדרה עירונית ללא גישת רכב ישירה מהבניינים שלצד השדרה, הפרדה בין כיווני הנסיעה ורמזורים מעטים בשלושה צמתי מפתח בלבד.
&nbsp
ה"שלוחה" שאני מציע היא למעשה נסיעה של 3 דקות לכל כיוון, ותחנה יחידה בקניון גילה. אלו 7-8 דקות שיכפילו את הכיסוי הגאוגרפי של המסלול בשכונה ויהפכו את שבוס לרלוונטית למרבית תושביה.
תשובה מנציג שבוס
תודה רבה על ההצעה! אנחנו נשקול אותה בשינוי הלו"ז הבא שנעשה, זה נשמע כמו שיפור משמעותי שלא יאריך מאוד את הנסיעה ולכן אנחנו חושבים שנעשה אותו. אבל כדי לשמור על לו"ז קבוע ככל שניתן אנחנו משתדלים להמעיט בשינויים בלו"ז ובמסלול ולכן נרכז את כל השינויים לפעימה מאוחדת.
השיקול היחיד שעשוי למנוע את השינוי הזה הוא הארכת הזמן לנוסעים שעוברים בגילה בדרך ממקום אחד למקום אחר (נניח מקריית יובל או פת לעיר). בשבועות הקרובים ננסה לראות כמה נוסעים כאלה יש ולפי זה נראה אם התוספת תפגע משמעותית במישהו או לא (ייתכן שמקריית יובל ופת נוסעים לעיר בעיקר בכיוון השני).
חג שמח,
דניאל,
צוות שבוס
 

Ccyclist

Well-known member
שתי מפות כיסוי (עם התחנה ובלעדיה) ששוות אלף מילים...

תשובה מנציג שבוס
תודה רבה על ההצעה! אנחנו נשקול אותה בשינוי הלו"ז הבא שנעשה, זה נשמע כמו שיפור משמעותי שלא יאריך מאוד את הנסיעה ולכן אנחנו חושבים שנעשה אותו. אבל כדי לשמור על לו"ז קבוע ככל שניתן אנחנו משתדלים להמעיט בשינויים בלו"ז ובמסלול ולכן נרכז את כל השינויים לפעימה מאוחדת.
השיקול היחיד שעשוי למנוע את השינוי הזה הוא הארכת הזמן לנוסעים שעוברים בגילה בדרך ממקום אחד למקום אחר (נניח מקריית יובל או פת לעיר). בשבועות הקרובים ננסה לראות כמה נוסעים כאלה יש ולפי זה נראה אם התוספת תפגע משמעותית במישהו או לא (ייתכן שמקריית יובל ופת נוסעים לעיר בעיקר בכיוון השני).
חג שמח,
דניאל,
צוות שבוס
שתי מפות כיסוי (עם התחנה ובלעדיה) ששוות אלף מילים...
המפות מראות מרחקי הליכה מהתחנות במצב בגילה עם מסלול בגילה א' בלבד לעומת מצב אפשרי עם תחנה יחידה בקניון גילה שמוסיפה כיסוי למחצית השכונה. העיקרון של שבוס הוא קו אחד שצריך ללכת אליו, אך שלוחה זו מכפילה את הכיסוי בגילה ונתן אפילו לצמצם את העצירות בגילה א' לצומת דב יוסף בלבד אם יש בעיות לו"ז.

לקוראי הפורום שאינם מכירים: גילה היא שכונת רכס עם עמקים בין חלקיה שאינם רלוונטים להליכה. מסיבה זו מחקתי "תחומי כיסוי" שאינם רלוונטים טופוגרפית או יישובית.

(עריכה:) לא מחקתי את תחומי הכיסוי שזולגים מגילה א' לבית צפאפה. גילה א' היא בקירוב כל מה שבין כביש 60 לרחוב שבתאי הנגבי, ממזרח לדב יוסף.



 
אחלה של מפה, תודה. והערות.

שתי מפות כיסוי (עם התחנה ובלעדיה) ששוות אלף מילים...
המפות מראות מרחקי הליכה מהתחנות במצב בגילה עם מסלול בגילה א' בלבד לעומת מצב אפשרי עם תחנה יחידה בקניון גילה שמוסיפה כיסוי למחצית השכונה. העיקרון של שבוס הוא קו אחד שצריך ללכת אליו, אך שלוחה זו מכפילה את הכיסוי בגילה ונתן אפילו לצמצם את העצירות בגילה א' לצומת דב יוסף בלבד אם יש בעיות לו"ז.

לקוראי הפורום שאינם מכירים: גילה היא שכונת רכס עם עמקים בין חלקיה שאינם רלוונטים להליכה. מסיבה זו מחקתי "תחומי כיסוי" שאינם רלוונטים טופוגרפית או יישובית.

(עריכה:) לא מחקתי את תחומי הכיסוי שזולגים מגילה א' לבית צפאפה. גילה א' היא בקירוב כל מה שבין כביש 60 לרחוב שבתאי הנגבי, ממזרח לדב יוסף.
אחלה של מפה, תודה. והערות.
קודם כל אתה יכול להניח ששבוס יעצרו גם בתחנה באמצע הדרך לקניון גילה כל עוד יש מקום אפשרי לעצור. (בכיוון מזרח בטוח יש תחנה).
העניין הוא ששבוס מנסים מסלול שיעבור ברוב השכונות הלא חרדיות בירושלים אך בכל זאת לא יהיה מסורבל מידי. לכן, אני לא חושב שבשלב זה כדאי להאריך בגילה אלא אם יהיו הרבה נוסעים דווקא משם.
בשלב זה המקומות שהכי רחוקים מהמסלול בירושלים הם הקצה של קריית מנחם וגבעת משואה.
לו היו רוצים שלכל אחד תהיה תחנת שבוס במרחק עד 10 דקות הליכה המסלול במערב ירושלים היה מתארך יותר מידי מה שיפגע בלו"ז.
 

Ccyclist

Well-known member
במקרה של שכונת ענק כמו גילה צריך ללכת על כיסוי.

אחלה של מפה, תודה. והערות.
קודם כל אתה יכול להניח ששבוס יעצרו גם בתחנה באמצע הדרך לקניון גילה כל עוד יש מקום אפשרי לעצור. (בכיוון מזרח בטוח יש תחנה).
העניין הוא ששבוס מנסים מסלול שיעבור ברוב השכונות הלא חרדיות בירושלים אך בכל זאת לא יהיה מסורבל מידי. לכן, אני לא חושב שבשלב זה כדאי להאריך בגילה אלא אם יהיו הרבה נוסעים דווקא משם.
בשלב זה המקומות שהכי רחוקים מהמסלול בירושלים הם הקצה של קריית מנחם וגבעת משואה.
לו היו רוצים שלכל אחד תהיה תחנת שבוס במרחק עד 10 דקות הליכה המסלול במערב ירושלים היה מתארך יותר מידי מה שיפגע בלו"ז.
במקרה של שכונת ענק כמו גילה צריך ללכת על כיסוי.
הצעתי לוותר על שתיים משלושת התחנות הקיימות בשכונה למען תחנת המפתח במרכז השכונה.
&nbsp
זוהי שכונת ענק בקנה מידה של מבשרת או מעלה אדומים ויעד מפתח לשלב הבא של פיצול הרשת לשני קווים.
 

Ccyclist

Well-known member
תיקון אחרון למפות: הכיסוי בשכונת גילה ללא הזליגה לבית צפאפה.

תשובה מנציג שבוס
תודה רבה על ההצעה! אנחנו נשקול אותה בשינוי הלו"ז הבא שנעשה, זה נשמע כמו שיפור משמעותי שלא יאריך מאוד את הנסיעה ולכן אנחנו חושבים שנעשה אותו. אבל כדי לשמור על לו"ז קבוע ככל שניתן אנחנו משתדלים להמעיט בשינויים בלו"ז ובמסלול ולכן נרכז את כל השינויים לפעימה מאוחדת.
השיקול היחיד שעשוי למנוע את השינוי הזה הוא הארכת הזמן לנוסעים שעוברים בגילה בדרך ממקום אחד למקום אחר (נניח מקריית יובל או פת לעיר). בשבועות הקרובים ננסה לראות כמה נוסעים כאלה יש ולפי זה נראה אם התוספת תפגע משמעותית במישהו או לא (ייתכן שמקריית יובל ופת נוסעים לעיר בעיקר בכיוון השני).
חג שמח,
דניאל,
צוות שבוס
תיקון אחרון למפות: הכיסוי בשכונת גילה ללא הזליגה לבית צפאפה.
התיקון ה"גזעני" נועד לתקן את האשלייה לפיה מרבית שכונת גילה - שהיא היעד של שבוס - מקבלת כיסוי. אין זו קריאה למנוע שירות מתושבי הכפר בית צפאפה. כמו כן ישנה מפה של גילה עם שתי תחנות בלבד כפתרון אפשרי לבעיות הלו"ז של השלוחה החיונית לגילה ב' שמכפילה את הכיסוי בשכונה.

פוסט אחרון בנושא אני מקווה, העניין הזה של בית צפאפה מצריך הסבר.





 

Ccyclist

Well-known member
והערה נוספת - המסלול החדש אינו נכנס לאזור התעשייה בתלפיות

העברתי את ההצעה שלך לשיפור, לקובעי המסלול
לדעתי האישית, במצב הנוכחי הארכת המסלול בגילה תפגש יותר מידי בשאר הנוסעים.
פשרה בין המצוי לרצוי.
והערה נוספת - המסלול החדש אינו נכנס לאזור התעשייה בתלפיות
המסלול המקורי עבר שם, ואם המועדונים הגדולים עדיין נמצאים בתחתית רחוב האומן אז הוצאת המסלול ממוקד הבילויים הזה היא בעייתית.
&nbsp
אם גילה היתה הופכת לשלוחה אז היה אפשר לנסוע דרך האומן או ברעם, לוותר על התחנה של רמת רחל ועדיין לשרת את תושביה בתחנה הבאה בדרך חברון.
&nbsp
כל עוד מועדוני תלפיות הם יעד בילוי עיקרי שבוס ללא תלפיות היא כמו שבוס ללא מרכז העיר.
 
אין שם הרבה מבלים כמו בעבר,

והערה נוספת - המסלול החדש אינו נכנס לאזור התעשייה בתלפיות
המסלול המקורי עבר שם, ואם המועדונים הגדולים עדיין נמצאים בתחתית רחוב האומן אז הוצאת המסלול ממוקד הבילויים הזה היא בעייתית.
&nbsp
אם גילה היתה הופכת לשלוחה אז היה אפשר לנסוע דרך האומן או ברעם, לוותר על התחנה של רמת רחל ועדיין לשרת את תושביה בתחנה הבאה בדרך חברון.
&nbsp
כל עוד מועדוני תלפיות הם יעד בילוי עיקרי שבוס ללא תלפיות היא כמו שבוס ללא מרכז העיר.
אין שם הרבה מבלים כמו בעבר,
לפני השינוי לגילה לא היו נוסעים שעלו\ירדו ברחוב האומן
 

Cde365

New member
קולנוע? אם אתה מדבר על רב חן אז הוא נסגר.

לא זוכר מתי המועדנים נסגרו שם, חוץ מקולנוע ובית קפה אין כלום
קולנוע? אם אתה מדבר על רב חן אז הוא נסגר.
סגרו אותו במקביל לפתיחת היס פלאנט באבו תור (יס פלאנט ורב חן שייכים לאותה החברה).
יש לרמי לוי תוכניות לפתוח שם בית קולנוע עם סרטים ב-10 שקל, אבל זה כנראה לא יקרה בקרוב (ובכל מקרה, אני לא בטוח שזה יהיה מוצלח).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה