למה אין רכבות במוצאי יום כיפור? אפילו בלילה, משהו!

מצב
הנושא נעול.

BigBadWolf

Member
למה אין רכבות במוצאי יום כיפור? אפילו בלילה, משהו!

למה אין רכבות במוצאי יום כיפור? אפילו בלילה, משהו!
למה הרכבת הראשונה מתל אביב לרחובות ב-6 בבוקר? אי אפשר היה להפעיל אפילו רכבת אחת ב-11 שעות שבין 7 בערב (יציאת החג) לבין 6 בבוקר?
 

olli3

New member
מנהל
כי בימי שבת וחג אחרים בודקים את המסילה החל משעות הצהרים.

למה אין רכבות במוצאי יום כיפור? אפילו בלילה, משהו!
למה הרכבת הראשונה מתל אביב לרחובות ב-6 בבוקר? אי אפשר היה להפעיל אפילו רכבת אחת ב-11 שעות שבין 7 בערב (יציאת החג) לבין 6 בבוקר?
כי בימי שבת וחג אחרים בודקים את המסילה החל משעות הצהרים.
בכיפור לא בודקים את המסילה החל משעות הצהרים ולא ניתן להפעיל רכבות ללא בדיקת המסילות כשיש חוסר פעילות של כל כך הרבה שעות.
 

BigBadWolf

Member
ועדיין, בימי שבת הרכבת האחרונה בשעה 11:30 בלילה

כי בימי שבת וחג אחרים בודקים את המסילה החל משעות הצהרים.
בכיפור לא בודקים את המסילה החל משעות הצהרים ולא ניתן להפעיל רכבות ללא בדיקת המסילות כשיש חוסר פעילות של כל כך הרבה שעות.
ועדיין, בימי שבת הרכבת האחרונה בשעה 11:30 בלילה
אתה רוצה להגיד שבין 7 בערב ל-11 בלילה אין מספיק זמן לבדוק את המסילות? יום חמישי הוא יום עבודה\לימודים ואנשים צריכים לחזור הביתה.
 

olli3

New member
מנהל
רכבת ראשונה יוצאת מנהריה ב23:11, מנתב"ג ב00:53.

ועדיין, בימי שבת הרכבת האחרונה בשעה 11:30 בלילה
אתה רוצה להגיד שבין 7 בערב ל-11 בלילה אין מספיק זמן לבדוק את המסילות? יום חמישי הוא יום עבודה\לימודים ואנשים צריכים לחזור הביתה.
רכבת ראשונה יוצאת מנהריה ב23:11, מנתב"ג ב00:53.
לימודים לא ממש כי השנה האקדמאית טרם התחילה. עבודה, מקובל להתחשב במקומות עבודה בעניין הגעה לאחר יום כיפור.
&nbsp
וכן, לוקח זמן לבדוק את כל המסילות בכל הארץ, זה אומר להריץ קטרים ועוד ציוד שאיני בקיא בו במהירות איטית למדיי כדי לבדוק את כל המסילות בארץ, זה לוקח זמן.
&nbsp
אם היו מחליטים שאין להריץ את הבדיקות האלו במהלך ימי שבת אלא רק לאחר צאת השבת, היית מקבל את אותו הלו"ז של מוצאי כיפור.
 

BigBadWolf

Member
הלימודים בבתי הספר החלו

רכבת ראשונה יוצאת מנהריה ב23:11, מנתב"ג ב00:53.
לימודים לא ממש כי השנה האקדמאית טרם התחילה. עבודה, מקובל להתחשב במקומות עבודה בעניין הגעה לאחר יום כיפור.
&nbsp
וכן, לוקח זמן לבדוק את כל המסילות בכל הארץ, זה אומר להריץ קטרים ועוד ציוד שאיני בקיא בו במהירות איטית למדיי כדי לבדוק את כל המסילות בארץ, זה לוקח זמן.
&nbsp
אם היו מחליטים שאין להריץ את הבדיקות האלו במהלך ימי שבת אלא רק לאחר צאת השבת, היית מקבל את אותו הלו"ז של מוצאי כיפור.
הלימודים בבתי הספר החלו
והלימודים של תארים מתקדמים אף פעם לא הפסיקו. רק תואר ראשון עוד לא התחיל. מקובל להתחשב במקומות עבודה לאחר יום כיפור? עד כמה שאני נתקלתי כמו בכל יום אחר, לא יותר ולא פחות.
בכל אופן ניתן היה להסיע לפחות רכבת אחת בקו, לא אמרתי כמו בשבת למרות שזה היה מומלץ.
 

olli3

New member
מנהל
הלו"ז לא מפורסם מהיום, מי שרצה לדעת האם כדאי לו לנסוע

הלימודים בבתי הספר החלו
והלימודים של תארים מתקדמים אף פעם לא הפסיקו. רק תואר ראשון עוד לא התחיל. מקובל להתחשב במקומות עבודה לאחר יום כיפור? עד כמה שאני נתקלתי כמו בכל יום אחר, לא יותר ולא פחות.
בכל אופן ניתן היה להסיע לפחות רכבת אחת בקו, לא אמרתי כמו בשבת למרות שזה היה מומלץ.
הלו"ז לא מפורסם מהיום, מי שרצה לדעת האם כדאי לו לנסוע
לקרובי משפחתו או לא, יכל לבדוק ולקבל את המידע הרבה זמן לפני יום כיפור. לגבי הצורך ברכבות, הוא ברור לי אבל לא בטוח שתמצא עובדים שיסכימו לבדוק את המסילה עוד בצהרי יום כיפור גם אם הדבר יאושר איכשהו.
&nbsp
אם נוצר נזק למסילה ותוציא רכבת והרכבת תרד מהפסים, זה עדיף? אני חושב שלא, למרות שמדובר בסיכוי קטן.
&nbsp
בפריפריה מקרובל להתחשב במקומות העבודה לאחר יום כיפור. קטע כזה שברוב הפריפריה אנשים צמים, כולל המעסיקים ולכן מתחשבים. כמו שמתחשבים בצמי הרמאדן ומאפשרים להם לשבור את הצום באמצע יום העבודה כשיורד הערב ולא שימתינו להפסקה הרשמית שלהם או שיסיימו משמרת וכו'.
&nbsp
רכבת אחת בקו עובדת, כפי שרשמתי מנהריה, סביר שמסתיימת בנתב"ג.
 

BigBadWolf

Member
רכבת מנהריה לנתב"ג לא עוזרת לי, אני צריך מתל אביב לרחובות

הלו"ז לא מפורסם מהיום, מי שרצה לדעת האם כדאי לו לנסוע
לקרובי משפחתו או לא, יכל לבדוק ולקבל את המידע הרבה זמן לפני יום כיפור. לגבי הצורך ברכבות, הוא ברור לי אבל לא בטוח שתמצא עובדים שיסכימו לבדוק את המסילה עוד בצהרי יום כיפור גם אם הדבר יאושר איכשהו.
&nbsp
אם נוצר נזק למסילה ותוציא רכבת והרכבת תרד מהפסים, זה עדיף? אני חושב שלא, למרות שמדובר בסיכוי קטן.
&nbsp
בפריפריה מקרובל להתחשב במקומות העבודה לאחר יום כיפור. קטע כזה שברוב הפריפריה אנשים צמים, כולל המעסיקים ולכן מתחשבים. כמו שמתחשבים בצמי הרמאדן ומאפשרים להם לשבור את הצום באמצע יום העבודה כשיורד הערב ולא שימתינו להפסקה הרשמית שלהם או שיסיימו משמרת וכו'.
&nbsp
רכבת אחת בקו עובדת, כפי שרשמתי מנהריה, סביר שמסתיימת בנתב"ג.
רכבת מנהריה לנתב"ג לא עוזרת לי, אני צריך מתל אביב לרחובות
הלו"ז כבר קבוע, זה לא יעזור לי. אני רק רוצה להאיר את צומת הלב שמשהו כאן ממש לא בסדר.
 
רוב הסטודנטים הם לתואר ראשון,

הלימודים בבתי הספר החלו
והלימודים של תארים מתקדמים אף פעם לא הפסיקו. רק תואר ראשון עוד לא התחיל. מקובל להתחשב במקומות עבודה לאחר יום כיפור? עד כמה שאני נתקלתי כמו בכל יום אחר, לא יותר ולא פחות.
בכל אופן ניתן היה להסיע לפחות רכבת אחת בקו, לא אמרתי כמו בשבת למרות שזה היה מומלץ.
רוב הסטודנטים הם לתואר ראשון,
בתארים מתקדמים יש פחות סטודנטים ויותר גמישות , סביר שרובם לא צריכים לחזור במוצאי יום כיפור לאוניברסיטה.
מה רע באוטובוס מתל אביב לרחובות?
 

BigBadWolf

Member
עם אותה לוגיקה יש יותר תלמידי תיכון מסטודנטים לתואר ראשון

רוב הסטודנטים הם לתואר ראשון,
בתארים מתקדמים יש פחות סטודנטים ויותר גמישות , סביר שרובם לא צריכים לחזור במוצאי יום כיפור לאוניברסיטה.
מה רע באוטובוס מתל אביב לרחובות?
עם אותה לוגיקה יש יותר תלמידי תיכון מסטודנטים לתואר ראשון
מבחינתי לקחת אוטובוס לא אפשרי מכיוון שאני רוצה לחזור עם אופניים.
 
אפשר לשים אופניים בתא מטען של אוטובוס בין עירוני

עם אותה לוגיקה יש יותר תלמידי תיכון מסטודנטים לתואר ראשון
מבחינתי לקחת אוטובוס לא אפשרי מכיוון שאני רוצה לחזור עם אופניים.
אפשר לשים אופניים בתא מטען של אוטובוס בין עירוני
תיקון כמות הסטודנטים לתארים מתקדמים שחייבים לחזור במוצאי יום כיפור לא מספיק גדולה כדי להצדיק רכבת.
 

olli3

New member
מנהל
מה הבעיה? קו 301 מופעל על ידי אוטובוסים בין עירוניים.

עם אותה לוגיקה יש יותר תלמידי תיכון מסטודנטים לתואר ראשון
מבחינתי לקחת אוטובוס לא אפשרי מכיוון שאני רוצה לחזור עם אופניים.
מה הבעיה? קו 301 מופעל על ידי אוטובוסים בין עירוניים.
בהם יש תא מטען ואתה יכול לאחסן בתא המטען את האופניים. מבין שאם אתה יוצא מאיזור שמצפון לתל אביב ההגנה אז זו בעיה כי על 301 אתה בעצם עולה מהמרכזית או מהולץ או מצומת חולון.
&nbsp
אבל... גם מאיזורים שונים בתל אביב יש אוטובוסים עין עירוניים שיקשרו אותך עם 301.
&nbsp
ובכלל, בדרך כלל הנהיגם מתירים לעלות עם אופניים לאוטובוס עירוני בתנאי שתשלם גם על האופניים.
&nbsp
אז אולי זה מסורבל יותר, איטי יותר, אבל אפשרי לביצוע. ואומר לך את האמת, אוטובוסים אחרי יום כיפור לא מלאים כמו לאחר חג אחר או שבת, זה דיי מצביע על הביקוש הכללי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה