הלו"ז לא מפורסם מהיום, מי שרצה לדעת האם כדאי לו לנסוע
הלימודים בבתי הספר החלו
והלימודים של תארים מתקדמים אף פעם לא הפסיקו. רק תואר ראשון עוד לא התחיל. מקובל להתחשב במקומות עבודה לאחר יום כיפור? עד כמה שאני נתקלתי כמו בכל יום אחר, לא יותר ולא פחות.
בכל אופן ניתן היה להסיע לפחות רכבת אחת בקו, לא אמרתי כמו בשבת למרות שזה היה מומלץ.
הלו"ז לא מפורסם מהיום, מי שרצה לדעת האם כדאי לו לנסוע
לקרובי משפחתו או לא, יכל לבדוק ולקבל את המידע הרבה זמן לפני יום כיפור. לגבי הצורך ברכבות, הוא ברור לי אבל לא בטוח שתמצא עובדים שיסכימו לבדוק את המסילה עוד בצהרי יום כיפור גם אם הדבר יאושר איכשהו.
 
אם נוצר נזק למסילה ותוציא רכבת והרכבת תרד מהפסים, זה עדיף? אני חושב שלא, למרות שמדובר בסיכוי קטן.
 
בפריפריה מקרובל להתחשב במקומות העבודה לאחר יום כיפור. קטע כזה שברוב הפריפריה אנשים צמים, כולל המעסיקים ולכן מתחשבים. כמו שמתחשבים בצמי הרמאדן ומאפשרים להם לשבור את הצום באמצע יום העבודה כשיורד הערב ולא שימתינו להפסקה הרשמית שלהם או שיסיימו משמרת וכו'.
 
רכבת אחת בקו עובדת, כפי שרשמתי מנהריה, סביר שמסתיימת בנתב"ג.