תודה, וסליחה שאני קצת נודניק, אבל...
כתבת שמתחנת האומה ייצאו 3 רכבות בשעה, מהן 2 לתל אביב עם עצירה בנתב"ג ואחת "דרך מודיעין" (שזה ממש לא מובן לי). מה שאני זוכר ממצגות של רכבת ישראל זה 3-4 רכבות בשעת שיא לתל אביב (בשלב ראשון של החשמול עד הרצליה, אח"כ עד חיפה/כרמיאל), שרק אחת מהן ככל הנראה תעצור בנתב"ג, בנוסף לשתי רכבות למודיעין בשעת שיא (קו עצמאי ונפרד מהקו לתל אביב). מבחינת קיבולת (4 מסילות) אין לתחנת האומה שום בעיה להתמודד עם כמות כזאת של רכבות. מבחינת זמן הנסיעה, רק הרכבות הישירות ללא עצירה יצליחו לעשות את הדרך בפחות מחצי שעה, וקשה לי להאמין שיוותרו על רכבות כאלה אחרי שנים של הבטחות מפורשות ל-28 דקות.
תודה, וסליחה שאני קצת נודניק, אבל...תודה, עדכנתי ותיקנתי
כתבת שמתחנת האומה ייצאו 3 רכבות בשעה, מהן 2 לתל אביב עם עצירה בנתב"ג ואחת "דרך מודיעין" (שזה ממש לא מובן לי). מה שאני זוכר ממצגות של רכבת ישראל זה 3-4 רכבות בשעת שיא לתל אביב (בשלב ראשון של החשמול עד הרצליה, אח"כ עד חיפה/כרמיאל), שרק אחת מהן ככל הנראה תעצור בנתב"ג, בנוסף לשתי רכבות למודיעין בשעת שיא (קו עצמאי ונפרד מהקו לתל אביב). מבחינת קיבולת (4 מסילות) אין לתחנת האומה שום בעיה להתמודד עם כמות כזאת של רכבות. מבחינת זמן הנסיעה, רק הרכבות הישירות ללא עצירה יצליחו לעשות את הדרך בפחות מחצי שעה, וקשה לי להאמין שיוותרו על רכבות כאלה אחרי שנים של הבטחות מפורשות ל-28 דקות.