שיפור המעבר על גשר הבורסה - העבודה הסתיימה בהצלחה

מצב
הנושא נעול.

GLSRA

Active member
שיפור המעבר על גשר הבורסה - העבודה הסתיימה בהצלחה

שיפור המעבר על גשר הבורסה - העבודה הסתיימה בהצלחה
בחודש מאי האחרון העליתי את הסוגיה בפורום, שבעקבותיו התפתח שרשור מעניין (ראו קישור מצורף)

http://www.tapuz.co.il/forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=178564233

ממנו קוראי הפורום למדו שיש פתרון ארוך טווח בדמות פתיחת כניסה נוספת לתחנת רכבת מרכז (אלוזורוב) מכיוון צפון על גשר מודעי המחבר את תל אביב לרמת גן.

אני הצעתי שבטווח הקצר יוסיפו ולידטורים בגשר הבורסה הנוכחי. מן הסתם, בלי קשר להצעתי (צרפתי אף סקיצה שהכנתי [URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?ForumId=394&MessageId=178669357[/URL] ), רכבת ישראל קדמה נושא זה שיושם בפועל בגשר הבורסה ממש בימים האחרונים. אני לא ראיתי שמשהו עדכן שהעבודות הללו הסתיימו, למיטב זכרוני דויד פיינשטיין עדכן בתחילת החודש שהעבודות עומדות להתבצע (להלן הקישור [URL]http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=178860038[/URL]

היום בבוקר הגעתי לתחנת המרכז, וכמובן שהלכתי לראות את הפתרון ולצלם עבורכם. התוצאה נראת מצוין, אם כי אני חייב להודות שהגעתי שלא בשעת עומס ולכן אינני יכול לדווח על אפקטיביות הפתרון.
(3 תמונות)
אשמח אם מי מהנוסעים המגיעים לתחנה בשעות העומס ועובד בגשר לכיוון הבורסה יוכל לדווח - תודה





 

davidfainshtein

Member
מנהל
עבודות בשד' ירושלים - עבודות לסלילת הכביש

שיפור המעבר על גשר הבורסה - העבודה הסתיימה בהצלחה
בחודש מאי האחרון העליתי את הסוגיה בפורום, שבעקבותיו התפתח שרשור מעניין (ראו קישור מצורף)

http://www.tapuz.co.il/forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=178564233

ממנו קוראי הפורום למדו שיש פתרון ארוך טווח בדמות פתיחת כניסה נוספת לתחנת רכבת מרכז (אלוזורוב) מכיוון צפון על גשר מודעי המחבר את תל אביב לרמת גן.

אני הצעתי שבטווח הקצר יוסיפו ולידטורים בגשר הבורסה הנוכחי. מן הסתם, בלי קשר להצעתי (צרפתי אף סקיצה שהכנתי [URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?ForumId=394&MessageId=178669357[/URL] ), רכבת ישראל קדמה נושא זה שיושם בפועל בגשר הבורסה ממש בימים האחרונים. אני לא ראיתי שמשהו עדכן שהעבודות הללו הסתיימו, למיטב זכרוני דויד פיינשטיין עדכן בתחילת החודש שהעבודות עומדות להתבצע (להלן הקישור [URL]http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=178860038[/URL]

היום בבוקר הגעתי לתחנת המרכז, וכמובן שהלכתי לראות את הפתרון ולצלם עבורכם. התוצאה נראת מצוין, אם כי אני חייב להודות שהגעתי שלא בשעת עומס ולכן אינני יכול לדווח על אפקטיביות הפתרון.
(3 תמונות)
אשמח אם מי מהנוסעים המגיעים לתחנה בשעות העומס ועובד בגשר לכיוון הבורסה יוכל לדווח - תודה
עבודות בשד' ירושלים - עבודות לסלילת הכביש
עבודות בשד' ירושלים - עבודות
שלום לכולם,
לתשומת לבכם בשבוע הבא יבוצעו עבודות סלילת הכביש בשדרות ירושלים ביפו.
להלן פירוט העבודות:

יום א', ה- 26/7 -קטע ארליך עד בן צבי, סגירות נתיב לסירוגין החל מ-22:00 עד 5:00. לכוון צפון
ימים ב'- ד'- 27-29/7/15 - קטע ארליך בן צבי- סגירה הרמטית לטובת קירצוף ריבוד החל מ-22:00 עד 5:00 לכוון צפון.

תודה והמשך יום נעים,

בברכה,
אורלי שקורי
CR קשרי קהילה
טלפון: 072-2211599
פקס: 03-6033570
אתר החברה: www.bncr.co.il
דף פייסבוק: www.facebook.com/bncr.co.il
לסלילת הכביש שמבוצעות ע"י נ.ת.ע
 

olli3

New member
מנהל
הסקיצה שפירסמת הייתה מקצה של הגשר לקצהו השני.

שיפור המעבר על גשר הבורסה - העבודה הסתיימה בהצלחה
בחודש מאי האחרון העליתי את הסוגיה בפורום, שבעקבותיו התפתח שרשור מעניין (ראו קישור מצורף)

http://www.tapuz.co.il/forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=178564233

ממנו קוראי הפורום למדו שיש פתרון ארוך טווח בדמות פתיחת כניסה נוספת לתחנת רכבת מרכז (אלוזורוב) מכיוון צפון על גשר מודעי המחבר את תל אביב לרמת גן.

אני הצעתי שבטווח הקצר יוסיפו ולידטורים בגשר הבורסה הנוכחי. מן הסתם, בלי קשר להצעתי (צרפתי אף סקיצה שהכנתי [URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?ForumId=394&MessageId=178669357[/URL] ), רכבת ישראל קדמה נושא זה שיושם בפועל בגשר הבורסה ממש בימים האחרונים. אני לא ראיתי שמשהו עדכן שהעבודות הללו הסתיימו, למיטב זכרוני דויד פיינשטיין עדכן בתחילת החודש שהעבודות עומדות להתבצע (להלן הקישור [URL]http://www.tapuz.co.il/Forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=178860038[/URL]

היום בבוקר הגעתי לתחנת המרכז, וכמובן שהלכתי לראות את הפתרון ולצלם עבורכם. התוצאה נראת מצוין, אם כי אני חייב להודות שהגעתי שלא בשעת עומס ולכן אינני יכול לדווח על אפקטיביות הפתרון.
(3 תמונות)
אשמח אם מי מהנוסעים המגיעים לתחנה בשעות העומס ועובד בגשר לכיוון הבורסה יוכל לדווח - תודה
הסקיצה שפירסמת הייתה מקצה של הגשר לקצהו השני.
כאן זה שונה, כל הואדילטורים נמצאים במרכז הגשר וכמובן בזווית ומספרם לא גדל, היו 8 ועכשיו יש 8.
&nbsp
אז הזווית היא זו שאמורה לגרום לתנועת נוסעים מהירה יותר?
 
המספר כן גדל: יש 8 ליציאה ו-4 לכניסה

הסקיצה שפירסמת הייתה מקצה של הגשר לקצהו השני.
כאן זה שונה, כל הואדילטורים נמצאים במרכז הגשר וכמובן בזווית ומספרם לא גדל, היו 8 ועכשיו יש 8.
&nbsp
אז הזווית היא זו שאמורה לגרום לתנועת נוסעים מהירה יותר?
המספר כן גדל: יש 8 ליציאה ו-4 לכניסה
 

GLSRA

Active member
כמו שעמוד השדרה כתב, כמובן שיש יותר ולידטורים

הסקיצה שפירסמת הייתה מקצה של הגשר לקצהו השני.
כאן זה שונה, כל הואדילטורים נמצאים במרכז הגשר וכמובן בזווית ומספרם לא גדל, היו 8 ועכשיו יש 8.
&nbsp
אז הזווית היא זו שאמורה לגרום לתנועת נוסעים מהירה יותר?
כמו שעמוד השדרה כתב, כמובן שיש יותר ולידטורים
כמו כן, הם יותר מהירים בפתיחה וסגירה, כך שהתפוקה ליחידה היא גבוהה יותר.
אגב, הקיצה שלי (לעניים) היתה רק לדמות שמיקום ולידטורים ב"ניצב" לכיוון התנועה הכללי מאפשר הצבה של הרבה יותר ולידטורים לרוחב הגשר. אני כמובן לא מתיימר אלא רק להמחיש באופו גרפי את העיקרון.
בדיעבד, ברור שכבר אז, משהו עבר על הפרויקטון הזה ברכבת ישראל ולא "חיכו" לסקיצה ה"ילדותית" שלי כדי להתחיל בתכנון.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה