זו ההגדרה שלך, בפועל בכל רחבי הארץ, זה לא המצב.
405,480 וקווים רבים היוצאים מירושלים ליעדים שונים ברחבי הארץ הופכים ללא ישירים כי הם עוצרים במחלף הראל (מבשרת)?
 
370/380/470 מבאר שבע הופכים ללא ישירים כי הם עוצרים בסורוקה/אונ' בן גוריון? 470 הופך ללא ישיר כי הוא עוצר בלטרון בשני כיווני הנסיעה? ויש עוד דוגמאות ענפות מכל חלקי הארץ.
 
שירות ישיר משמעותו לרוב - נסיעה על הציר המהיר ביותר. זה לא אומר שלא ניתן שתהיינה לו תחנות לאיסוף בלבד או להורדה בלבד בדרך. מצד שני, זה לא אומר שתהיינה לו המון תחנות כאלו, אלא ממש מעט.
 
לגבי תגובת החרטא, תגיד מה שתגיד. הרי גם ככה עוד מעט תוצף בפלאיירים על כל קו וקו (ולא רק באמצעות פלאיירים). אתה פשוט סתם עושה רעש גדול, בתכל'ס לא צריך חודש מראש לפרסם את הכל לציבור, אתה מצפה שאזרח יזכור שבעוד חודש משנים קו כזה וכזה? חוץ מזה שיש כאן ברוב מוחלט של תוספות שירות + קישור למקומות שלא היה אליהם שירות כיום. אם למישהו היה מתבטל קו (לא משנה מספר או משהו דומה), אז היה צורך בהסברה יותר רצינית. אבל כאן הצב שונה. אף אחד לא יזדעזע לגלות ש15 הופך ל150 ו151 וש16 הופך ל152. ואנשים לא סומכים על מה שכותבים להם גם ככה, גם אם אתה מעמיד דייל שאומר לו - זה הקו שמתאים לך, יש לא מעט אנשים שלמרות כל זאת ישאלו את הנהג.
 
ואין לי כח להמשיך כי זה סתם מיותר. הבנתי את דעתך, תישאר איתה שהכל עקום וזהו.
זו ההגדרה שלך, בפועל בכל רחבי הארץ, זה לא המצב.אמרת ישיר זה ישיר ללא עצירה מחוץ לאשדוד
וכמה שיותר מהר.
מי שרוצה מגן יבנה יש 300 , 340 מתוגבר.
405,480 וקווים רבים היוצאים מירושלים ליעדים שונים ברחבי הארץ הופכים ללא ישירים כי הם עוצרים במחלף הראל (מבשרת)?
 
370/380/470 מבאר שבע הופכים ללא ישירים כי הם עוצרים בסורוקה/אונ' בן גוריון? 470 הופך ללא ישיר כי הוא עוצר בלטרון בשני כיווני הנסיעה? ויש עוד דוגמאות ענפות מכל חלקי הארץ.
 
שירות ישיר משמעותו לרוב - נסיעה על הציר המהיר ביותר. זה לא אומר שלא ניתן שתהיינה לו תחנות לאיסוף בלבד או להורדה בלבד בדרך. מצד שני, זה לא אומר שתהיינה לו המון תחנות כאלו, אלא ממש מעט.
 
לגבי תגובת החרטא, תגיד מה שתגיד. הרי גם ככה עוד מעט תוצף בפלאיירים על כל קו וקו (ולא רק באמצעות פלאיירים). אתה פשוט סתם עושה רעש גדול, בתכל'ס לא צריך חודש מראש לפרסם את הכל לציבור, אתה מצפה שאזרח יזכור שבעוד חודש משנים קו כזה וכזה? חוץ מזה שיש כאן ברוב מוחלט של תוספות שירות + קישור למקומות שלא היה אליהם שירות כיום. אם למישהו היה מתבטל קו (לא משנה מספר או משהו דומה), אז היה צורך בהסברה יותר רצינית. אבל כאן הצב שונה. אף אחד לא יזדעזע לגלות ש15 הופך ל150 ו151 וש16 הופך ל152. ואנשים לא סומכים על מה שכותבים להם גם ככה, גם אם אתה מעמיד דייל שאומר לו - זה הקו שמתאים לך, יש לא מעט אנשים שלמרות כל זאת ישאלו את הנהג.
 
ואין לי כח להמשיך כי זה סתם מיותר. הבנתי את דעתך, תישאר איתה שהכל עקום וזהו.