מלונדון לישראל האוטובוס 2 קומות חוזר

כנראה כסף לא חסר בכלל בישראל...

שוב זורקים כסף על אוטובוסי "גימיק" כמו הלונדוני המכוער הזה
והפיליאס?
הרי יש למאן דו-קומתי מוגמר, המבוסס על זה שמופעל ממילא ע"י דן ואגד. כמובן שיש מרכבים כמו ה-Enviro שיודעים לבוא על שלדות של יצרנים גדולים אחרים כדוגמת וולבו, דניס, סקניה וכד'.
כנראה כסף לא חסר בכלל בישראל...
 

yblumann

New member
There are very very few MAN d/ds

שוב זורקים כסף על אוטובוסי "גימיק" כמו הלונדוני המכוער הזה
והפיליאס?
הרי יש למאן דו-קומתי מוגמר, המבוסס על זה שמופעל ממילא ע"י דן ואגד. כמובן שיש מרכבים כמו ה-Enviro שיודעים לבוא על שלדות של יצרנים גדולים אחרים כדוגמת וולבו, דניס, סקניה וכד'.
There are very very few MAN d/ds
Outside the anglo saxon world, double deck buses are not that popular.
yes, Berlin has a fleet of 400 of them- all NEOMANs, -just compare the the London fleet of 7,500 double deck buses.

ADL- i.e. alexandre Dennis E400 can be used with their own chassis, or volvo [diesel and hybrids], Scanias.
Wrightbus d/d bodies are really only used on volvo chassis or their own made chassis with Mercedes 5.3l engine. the bus body is called Streetdekka- a silly name, I know.

regards

Yoram
 
למעלה