מלונדון לישראל האוטובוס 2 קומות חוזר

kobimor549

New member
מלונדון לישראל האוטובוס 2 קומות חוזר

"לקידמה יש עוד קומה" - שרשור מאוחד.
מלונדון לישראל האוטובוס 2 קומות חוזר

כל הדרך מלונדון: האוטובוסים הדו-קומתיים בקרוב בישראל

בקרוב צפויים לנסוע על כבישי הארץ אוטובוסים משוכללים וחדישים בעלי שתי קומות - כחלק מפיילוט חדש של משרד התחבורה. "אגד" ו"דן" יבצעו ניסוי במספר אוטובוסים המזוהים כל כך עם הבירה הבריטית - ואם הניסוי יצלח, ייתכן ויימצא הפתרון לבעיית הצפיפות בתחבורה הציבורית בארץ
גלובס

התחנה הבאה - ישראל: בקרוב, ואם לא יהיו תקלות או שינויים של הרגע האחרון, צפויים להגיע לישראל האוטובוסים הדו-קומתיים המפורסמים של הבירה הבריטית.

כחלק מפיילוט של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית שבמשרד התחבורה, יירכשו חמישה אוטובוסים דו-קומתיים. מדובר באוטובוסים חדישים במיוחד עם מערכות בידור ואלקטרוניקה מתקדמות, בעלי עיצוב 'חללי' וחדשני, בדומה לאוטובוסים בהם נעשה שימוש כיום בבירה הבריטית.

חברות "אגד" ו"דן" יתרגלו את השימוש באוטבוסים הבודדים שיירכשו בתחילה בקווים העירוניים - ואם הניסוי יצליח, יירכשו אוטובוסים נוספים בעלי שתי קומות. הניסוי החדש יכלול אוטובוסים המיועדים לעת עתה לשימוש עירוני בלבד. בין השאר נבחנות אופציות לאוטובוסים בעלי מערכת הנעה היברידית מתקדמת.


במשרד התחבורה מקווים שהמקום הרב באוטובוסים הללו יסייע בפתרון בעיית הצפיפות בתחבורה הציבורית בשעות העומס - זאת מכיוון שביכולתם להכיל קיבולת נוסעים כפולה.

האוטובוסים החדשים שבדרכם לארץ הם אמנם בשורה מרעננת, אולם לא מדובר בפעם הראשונה בה נוסעים אוטובוסים בעלי שתי קומות על כבישי הארץ. לפני יותר מעשור, עשתה "אגד" שימוש באוטובוסים כאלה של חברת "ניאופלן" בקווים בין עירוניים. עם זאת, בשל שורה של בעיות תפעוליות, נזנח הרעיון כליל.
 

kobimor549

New member
שאלות:

מלונדון לישראל האוטובוס 2 קומות חוזר

כל הדרך מלונדון: האוטובוסים הדו-קומתיים בקרוב בישראל

בקרוב צפויים לנסוע על כבישי הארץ אוטובוסים משוכללים וחדישים בעלי שתי קומות - כחלק מפיילוט חדש של משרד התחבורה. "אגד" ו"דן" יבצעו ניסוי במספר אוטובוסים המזוהים כל כך עם הבירה הבריטית - ואם הניסוי יצלח, ייתכן ויימצא הפתרון לבעיית הצפיפות בתחבורה הציבורית בארץ
גלובס

התחנה הבאה - ישראל: בקרוב, ואם לא יהיו תקלות או שינויים של הרגע האחרון, צפויים להגיע לישראל האוטובוסים הדו-קומתיים המפורסמים של הבירה הבריטית.

כחלק מפיילוט של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית שבמשרד התחבורה, יירכשו חמישה אוטובוסים דו-קומתיים. מדובר באוטובוסים חדישים במיוחד עם מערכות בידור ואלקטרוניקה מתקדמות, בעלי עיצוב 'חללי' וחדשני, בדומה לאוטובוסים בהם נעשה שימוש כיום בבירה הבריטית.

חברות "אגד" ו"דן" יתרגלו את השימוש באוטבוסים הבודדים שיירכשו בתחילה בקווים העירוניים - ואם הניסוי יצליח, יירכשו אוטובוסים נוספים בעלי שתי קומות. הניסוי החדש יכלול אוטובוסים המיועדים לעת עתה לשימוש עירוני בלבד. בין השאר נבחנות אופציות לאוטובוסים בעלי מערכת הנעה היברידית מתקדמת.


במשרד התחבורה מקווים שהמקום הרב באוטובוסים הללו יסייע בפתרון בעיית הצפיפות בתחבורה הציבורית בשעות העומס - זאת מכיוון שביכולתם להכיל קיבולת נוסעים כפולה.

האוטובוסים החדשים שבדרכם לארץ הם אמנם בשורה מרעננת, אולם לא מדובר בפעם הראשונה בה נוסעים אוטובוסים בעלי שתי קומות על כבישי הארץ. לפני יותר מעשור, עשתה "אגד" שימוש באוטובוסים כאלה של חברת "ניאופלן" בקווים בין עירוניים. עם זאת, בשל שורה של בעיות תפעוליות, נזנח הרעיון כליל.
שאלות:
האם לא משקיעים מליונים ברכבת הקלה בירושלים ותל אביב ?
יכול להיות שבאמת נכשלו עם הרכבת הקלה וכעת מנסים תחלופה ?
לפני מס' שנים אגד הביא אוטובוס מיוחד בעלי 3 מפרקיות והיה התנגדות לאוטובוס בטענה שצריך לבנות מסלול מיוחד הרי אוטובוס כזה יכל לפתור את הצפיפות, ובסוף השקיעו פי כמה וכמה בעלויות לרכבת קלה שרק מאכזבת
 

GLSRA

Active member
הרכבת הקלה בירושלים מאכזבת ?

שאלות:
האם לא משקיעים מליונים ברכבת הקלה בירושלים ותל אביב ?
יכול להיות שבאמת נכשלו עם הרכבת הקלה וכעת מנסים תחלופה ?
לפני מס' שנים אגד הביא אוטובוס מיוחד בעלי 3 מפרקיות והיה התנגדות לאוטובוס בטענה שצריך לבנות מסלול מיוחד הרי אוטובוס כזה יכל לפתור את הצפיפות, ובסוף השקיעו פי כמה וכמה בעלויות לרכבת קלה שרק מאכזבת
הרכבת הקלה בירושלים מאכזבת ?
אתה חי על הפלנטה הזו ?
איפה אתה חי ?
הרכבת הקלה מצליחה הרבה מעבר לכל הציפיות המוקדמות !!
 

kobimor549

New member
הצלחה

הרכבת הקלה בירושלים מאכזבת ?
אתה חי על הפלנטה הזו ?
איפה אתה חי ?
הרכבת הקלה מצליחה הרבה מעבר לכל הציפיות המוקדמות !!
הצלחה
כתושב ירושלים אספר לך:
1) כפו עלינו לנסוע איתה ע"י ביטול קווים ושינוי מסלולים של האוטובוסים אחרת לא היו נוסעים בה.
2) צפיפות נוראה.
3) זמנים דובר על דקות כיום יש לפעמים קרובות המתנה של 15-20 דקות.
4) כל דבר קטן חפץ חשוד ותוקעים את הרכבת לזמן רב.
5) רק השבוע פורסם פה ובעוד מקומות כמה היא מסורבלת ובגלל זה אי אפשר להתקדם עם צורת התשלום (ערך צבור וכד')
 

kobimor549

New member
הנה הכתבה

הצלחה
כתושב ירושלים אספר לך:
1) כפו עלינו לנסוע איתה ע"י ביטול קווים ושינוי מסלולים של האוטובוסים אחרת לא היו נוסעים בה.
2) צפיפות נוראה.
3) זמנים דובר על דקות כיום יש לפעמים קרובות המתנה של 15-20 דקות.
4) כל דבר קטן חפץ חשוד ותוקעים את הרכבת לזמן רב.
5) רק השבוע פורסם פה ובעוד מקומות כמה היא מסורבלת ובגלל זה אי אפשר להתקדם עם צורת התשלום (ערך צבור וכד')
הנה הכתבה
http://m.news1.co.il/ArticlePage.aspx?docid=365372&subjectid=1&TransID=0&AfterAdd=1
 
אין קשר בין הבעיות של מערכת הכרטוס של סיטיפס לבין

אין קשר בין הבעיות של מערכת הכרטוס של סיטיפס לבין
העובדה שמדובר ברכבת קלה. הבעיות הללו היו יכולות להיות גם עם סיטיפס הייתה מפעילה אוטבוסי BRT והיו יכולות לא להיות עם מפעילה אחרת לא הייתה מפעילה את הרכבת הקלה או אם סיטיפס הייתה מחליפה את המערכת.
 

kobimor549

New member
ומה עם

אין קשר בין הבעיות של מערכת הכרטוס של סיטיפס לבין
העובדה שמדובר ברכבת קלה. הבעיות הללו היו יכולות להיות גם עם סיטיפס הייתה מפעילה אוטבוסי BRT והיו יכולות לא להיות עם מפעילה אחרת לא הייתה מפעילה את הרכבת הקלה או אם סיטיפס הייתה מחליפה את המערכת.
ומה עם
הצפיפות ולו"ז ?
 

GLSRA

Active member
צפיפות ולו"ז ....

ומה עם
הצפיפות ולו"ז ?
צפיפות ולו"ז ....
צפיפות - זה מצד אחד מתסכל ובהחלט בעייתי אך מצד שני מצביע על הצלחה וביקוש רב מצד הנוסעים (תושבי ירושלים ומבקרים בבירה)
לו"ז - אני לא ירושלמי, אך אני מסכים שהתדירות לא הגיעה לאופטימום למרות שהחברה טוענת שבשעות השיא הרכבות יוצאות כל שש דקות (שמעתי גם גרסה של כל 5 וחצי דקות)
הרכבת היא מושא ההתקפה של ביריונים ותושבים שרואים בה את השלטונות ועל כן לעיתים קרובות פוגעים ברכבת הקלה. אני לא בקיא בפרטים אך אני מניח שזה משבית את חלק מהצי לשיפוצים ולתיקונים.
בכל מקרה, חייבים לסיים את כל נושא המעבר הרציף ברמזורים ולהמשיך ברכש ציוד נוסף. חייבים לנסות להתמודד עם הצפיפות ולהוסיף רכבות למקסימום האפשרי כדי לתת מענה.
עדיין אני חושב שזו הצלחה וחבל שאין יותר קווים פעילים הן בירושלים ובוודאי בת"א רבתי.
מבחינתי - רכבת צפופה היא הצלחה.
כי אם השיקול היא רכבת לא צפופה, אזי הרכבת לדימונה היא הצלחה היסטרית
 

נתנאל531

Well-known member
תוצאות, לא תירוצים

צפיפות ולו"ז ....
צפיפות - זה מצד אחד מתסכל ובהחלט בעייתי אך מצד שני מצביע על הצלחה וביקוש רב מצד הנוסעים (תושבי ירושלים ומבקרים בבירה)
לו"ז - אני לא ירושלמי, אך אני מסכים שהתדירות לא הגיעה לאופטימום למרות שהחברה טוענת שבשעות השיא הרכבות יוצאות כל שש דקות (שמעתי גם גרסה של כל 5 וחצי דקות)
הרכבת היא מושא ההתקפה של ביריונים ותושבים שרואים בה את השלטונות ועל כן לעיתים קרובות פוגעים ברכבת הקלה. אני לא בקיא בפרטים אך אני מניח שזה משבית את חלק מהצי לשיפוצים ולתיקונים.
בכל מקרה, חייבים לסיים את כל נושא המעבר הרציף ברמזורים ולהמשיך ברכש ציוד נוסף. חייבים לנסות להתמודד עם הצפיפות ולהוסיף רכבות למקסימום האפשרי כדי לתת מענה.
עדיין אני חושב שזו הצלחה וחבל שאין יותר קווים פעילים הן בירושלים ובוודאי בת"א רבתי.
מבחינתי - רכבת צפופה היא הצלחה.
כי אם השיקול היא רכבת לא צפופה, אזי הרכבת לדימונה היא הצלחה היסטרית
תוצאות, לא תירוצים
את המשתמשים לא מעניין שיש בריונים שמתנכלים לרק"ל, שמערכות הכרטוס אנרוכיסטיות בגלל התנהלות גורמים שונים (לו יצוייר שכך הוא, ואין זה אשמת סיטיפס), או שאחרי הרכבת המלאה תגיע אחת ריקה.
&nbsp
מבחינתם הם צריכים אמצעי תחבורה, ולא משנה מהו, שיביא אותם במהירות ובנוחות ליעדם. הם לא צריכים תירוצים, אלא תוצאות. במבחן הזה הרק"ל מקבלת ציון בינוני - לא ניתן לקבל עיכובים תדירים של 15-20 דקות בגלל חפץ חשוד, רכבות עמוסות באופן תדיר וכדומה. אם ישנה בעית צפיפות, יש צורך לבזר את עומס הנוסעים באמצעות ציר נסיעה מקביל, דהיינו קו נסיעה מקביל חלקית לתנועת הרכבת, דוגמא תיאורטית - קו מהיר פסגת זאב (דרך ציר בר אילן ללא עצירה בתחנות) - תחנה מרכזית / בנייני האומה - הר הרצל, כחלופה למעבר דרך רחוב יפו.
&nbsp
במקום כל זה נעשה מהלך מכוון להעמיס כמה שיותר נוסעים על הרק"ל ועל ציר יפו, ללא התחשבות בצפיפות הנוסעים שתגרם עקב כך. בנוסף, יש לנו עסק עם זכיין (סיטיפס) שנראה שלא סופר את הנוסעים ממטר, אחרת כבר מזמן היה מחליף את מערכות הכרטוס במערכות ידידותיות ויעילות יותר, ועושה מגוון פעולות אחרות לשיפור חווית הנסיעה.
&nbsp
בהשוואה בין הרק"ל למטרונית, נשמעות הרבה פחות תלונות על המטרונית מאשר על הרק"ל, ולא קורים בה אירועים של עצירת רכבות בגלל חפץ חשוד או קושי תפעולי אחר. נכון שלהפעלת המטרונית נדרשים יותר נהגים, קיבולת הרכב הבודד קטנה יותר, ועד שאוטובוס חשמלי מונע סוללה יכנס לפעילות מבצעית עולמית ישנו חסרון של זיהום + מחיר דלק יקר (בהשוואה לחשמל), אבל חשוב יותר להעמיד בראש את רווחתם של הנוסעים, לכל השאר אפשר למצוא פתרונות כאלו ואחרים עם הזמן.
 
תשובות:

ומה עם
הצפיפות ולו"ז ?
תשובות:
צפיפות כי לרקלת יש סף קיבולת בנוסף אם רכבת קצת צפופה אז היא מתעכבת ונהיית יותר ויותר צפופה, והרכבת שאחריה בד"כ תגיעה די ריקה.
לגבי הלוז, הוא סביר חוץ מבלילה שהתדירות לדעתי נמוכה מידי, עדיף שיהיה כל 7-8 דקות עד 10 בלילה ואח"כ כל 10 דקות.
 
נדיר להמתין מעל 12 דקות כולל בשעות הערב

הצלחה
כתושב ירושלים אספר לך:
1) כפו עלינו לנסוע איתה ע"י ביטול קווים ושינוי מסלולים של האוטובוסים אחרת לא היו נוסעים בה.
2) צפיפות נוראה.
3) זמנים דובר על דקות כיום יש לפעמים קרובות המתנה של 15-20 דקות.
4) כל דבר קטן חפץ חשוד ותוקעים את הרכבת לזמן רב.
5) רק השבוע פורסם פה ובעוד מקומות כמה היא מסורבלת ובגלל זה אי אפשר להתקדם עם צורת התשלום (ערך צבור וכד')
נדיר להמתין מעל 12 דקות כולל בשעות הערב
ולגבי צפיפות, פשוט מחכים לרכבת שתבוא אחרי הרכבת העמוסה.
והכי חשוב בזכות הרקלת התפנו משאבים להוספת קווי אוטובוס חדשים ושיפור הקיימים.
לדוגמא קו 15 ישיר מתלפיות לתחנה מרכזית דרך טשרניחובסקי.
 

sweetums

New member
היה אפשר להפחית את האזכורים על לונדון

מלונדון לישראל האוטובוס 2 קומות חוזר

כל הדרך מלונדון: האוטובוסים הדו-קומתיים בקרוב בישראל

בקרוב צפויים לנסוע על כבישי הארץ אוטובוסים משוכללים וחדישים בעלי שתי קומות - כחלק מפיילוט חדש של משרד התחבורה. "אגד" ו"דן" יבצעו ניסוי במספר אוטובוסים המזוהים כל כך עם הבירה הבריטית - ואם הניסוי יצלח, ייתכן ויימצא הפתרון לבעיית הצפיפות בתחבורה הציבורית בארץ
גלובס

התחנה הבאה - ישראל: בקרוב, ואם לא יהיו תקלות או שינויים של הרגע האחרון, צפויים להגיע לישראל האוטובוסים הדו-קומתיים המפורסמים של הבירה הבריטית.

כחלק מפיילוט של הרשות הארצית לתחבורה ציבורית שבמשרד התחבורה, יירכשו חמישה אוטובוסים דו-קומתיים. מדובר באוטובוסים חדישים במיוחד עם מערכות בידור ואלקטרוניקה מתקדמות, בעלי עיצוב 'חללי' וחדשני, בדומה לאוטובוסים בהם נעשה שימוש כיום בבירה הבריטית.

חברות "אגד" ו"דן" יתרגלו את השימוש באוטבוסים הבודדים שיירכשו בתחילה בקווים העירוניים - ואם הניסוי יצליח, יירכשו אוטובוסים נוספים בעלי שתי קומות. הניסוי החדש יכלול אוטובוסים המיועדים לעת עתה לשימוש עירוני בלבד. בין השאר נבחנות אופציות לאוטובוסים בעלי מערכת הנעה היברידית מתקדמת.


במשרד התחבורה מקווים שהמקום הרב באוטובוסים הללו יסייע בפתרון בעיית הצפיפות בתחבורה הציבורית בשעות העומס - זאת מכיוון שביכולתם להכיל קיבולת נוסעים כפולה.

האוטובוסים החדשים שבדרכם לארץ הם אמנם בשורה מרעננת, אולם לא מדובר בפעם הראשונה בה נוסעים אוטובוסים בעלי שתי קומות על כבישי הארץ. לפני יותר מעשור, עשתה "אגד" שימוש באוטובוסים כאלה של חברת "ניאופלן" בקווים בין עירוניים. עם זאת, בשל שורה של בעיות תפעוליות, נזנח הרעיון כליל.
היה אפשר להפחית את האזכורים על לונדון
בעבר יוצרו בכלל Routemaster שמיועדים לנסיעה בצד ימין?
&nbsp
הכתבה בגלובס
http://www.globes.co.il/news/article.aspx?did=1001043775
 

Ccyclist

Well-known member
תמיד דיברו על יצוא, אבל כל האוטובוס צריך להיות במראה

יוצרו מאות עם הגה בצד שמאל למטרות יצוא.
תמיד דיברו על יצוא, אבל כל האוטובוס צריך להיות במראה
לא מספיק לשנות את צד ההגה - מה שהכי מסובך הוא שצריך לבנות את שני גרמי המדרגות (קדמי ואחורי) בתמונת מראה כדי שיהיה אפשר להעביר את הדלתות לצד השני וזה אומר ששני החללים מעל ומתחת למדרגות האחוריות (חללים משולשים ייחודיים) שבהם נמצאות מערכות ייחודיות כמו המיזוג והמנוע או ה ערכת ההיברידית גם הם בתמונת מראה כך שאת כל מה שבתוכם צריך להפוך איכשהו.
&nbsp
הפרוייקט שהיה אחד מפרוייקטי הדגל של בוריס ג'ונסון סוקר בצורה נרחבת בחדשות המקומיות של לונדון וחלק מההצדקה למחקר היתה היכולת לייצא כך שוודאי שחשבו על כך, אבל אם יש דברים שלא נבנו באוריינטציה מקדימה לאחורה עם חיבורים שניתן לשנות את צידם אלא נבנו הצידה למקור הנוסע בצד שמאל ההסבה לצד ימין תהיה מאד מסובכת ותתבסס על פתרונות גרועים ל"סיבוב" מערכות אלו ב180 מעלות או לחיבורן ההפוך.
 
אב טיפוס לייצוא קיים משנה שעברה ואנשי אגד וכנראה דן

תמיד דיברו על יצוא, אבל כל האוטובוס צריך להיות במראה
לא מספיק לשנות את צד ההגה - מה שהכי מסובך הוא שצריך לבנות את שני גרמי המדרגות (קדמי ואחורי) בתמונת מראה כדי שיהיה אפשר להעביר את הדלתות לצד השני וזה אומר ששני החללים מעל ומתחת למדרגות האחוריות (חללים משולשים ייחודיים) שבהם נמצאות מערכות ייחודיות כמו המיזוג והמנוע או ה ערכת ההיברידית גם הם בתמונת מראה כך שאת כל מה שבתוכם צריך להפוך איכשהו.
&nbsp
הפרוייקט שהיה אחד מפרוייקטי הדגל של בוריס ג'ונסון סוקר בצורה נרחבת בחדשות המקומיות של לונדון וחלק מההצדקה למחקר היתה היכולת לייצא כך שוודאי שחשבו על כך, אבל אם יש דברים שלא נבנו באוריינטציה מקדימה לאחורה עם חיבורים שניתן לשנות את צידם אלא נבנו הצידה למקור הנוסע בצד שמאל ההסבה לצד ימין תהיה מאד מסובכת ותתבסס על פתרונות גרועים ל"סיבוב" מערכות אלו ב180 מעלות או לחיבורן ההפוך.
אב טיפוס לייצוא קיים משנה שעברה ואנשי אגד וכנראה דן
כבר זכו לערוך בו סיבוב. אין כמעט בעיות התאמת מראה וחשבו על הכל מראש. המזגן מודולרי, הכל נוסע על מסילות פנימיות מתחת לרצפה וסימטרי כך שכמעט אין משמעות לשמאל או ימין בהרכבה. בשני צידי המרכב יש תעלות זהות לחשמל. צריך רק להעביר את החיווט מהצד הרצוי. אני מניח שאם הרכב יצליח, מרבית המכונות מדגם זה תיסענה מחוץ לבריטניה. ההתאמות בנוסח מראה דרושות רק לגרמי המדרגות ואין שום בעיה לייצר ימין או שמאל. החוכמה הגדולה היתה שלמן ההתחלה חשבו על הכל ובנו על רוב פס הייצור ליצוא כך שכדי להוזיל עלויות בנו פשוט הכל כפול משני צידי המרכב באופן כזה שקל באופן יחסי להתאים את הרכב לנסיעה בארה"ב או ישראל או WHAT EVER.
 

alantan

New member
אתה מדבר על מפעל wrightbus או שיש מפעל אחר בשביל נהיגת ימין?

אב טיפוס לייצוא קיים משנה שעברה ואנשי אגד וכנראה דן
כבר זכו לערוך בו סיבוב. אין כמעט בעיות התאמת מראה וחשבו על הכל מראש. המזגן מודולרי, הכל נוסע על מסילות פנימיות מתחת לרצפה וסימטרי כך שכמעט אין משמעות לשמאל או ימין בהרכבה. בשני צידי המרכב יש תעלות זהות לחשמל. צריך רק להעביר את החיווט מהצד הרצוי. אני מניח שאם הרכב יצליח, מרבית המכונות מדגם זה תיסענה מחוץ לבריטניה. ההתאמות בנוסח מראה דרושות רק לגרמי המדרגות ואין שום בעיה לייצר ימין או שמאל. החוכמה הגדולה היתה שלמן ההתחלה חשבו על הכל ובנו על רוב פס הייצור ליצוא כך שכדי להוזיל עלויות בנו פשוט הכל כפול משני צידי המרכב באופן כזה שקל באופן יחסי להתאים את הרכב לנסיעה בארה"ב או ישראל או WHAT EVER.
אתה מדבר על מפעל wrightbus או שיש מפעל אחר בשביל נהיגת ימין?
 
אני מסתמך על שיחה עם חברי מזכירות שנסעו לבריטניה ביחד עם

אתה מדבר על מפעל wrightbus או שיש מפעל אחר בשביל נהיגת ימין?
אני מסתמך על שיחה עם חברי מזכירות שנסעו לבריטניה ביחד עם
שני נציגים ממשרד התחבורה. העברתי פחות או יותר את תוכן דברייהם. לא שאלתי באיזה מפעל הרכבה הם היו. הם ציינו במפורש שההתאמה לישראל הרבה פחות בעייתית ממה שחשבו כי כל התשתיות קיימות וכל החלפים ההפוכים קיימים במלאי כך שממש אין בעיה במיוחד כאשר הדגם נבנה מראש באופן כזה שההתאמה תהיה פשוטה בהסתמך על רוב המכירות ליצוא. לונדון היא שוק קטן מדי כדי להחזיר את ההוצאה של הפיתוח והקמת קווי היצור. מה שקסם להם במיוחד היא העובדה שהייצור מהיר, הגימור מצויין והנסיעה חלקה ואף מותאמת לכבישים עם עליות וירידות. ממה שהבנתי מהם הניסיון בלונדון מוכיח את עצמו והרכב החדיש מופעל בהצלחה במרבית המקומות. הבנתי גם שבגלל המודולריות, האחזקה יחסית פשוטה והנהיגה ברכב כזה מהווה חוויה לנהג ולנוסעים. אם יש עוד שאלות, אוכל לשאול אותם ביום ראשון או שני, רצוי ביום שלישי לאחר בחינת הבגרות בהיסטוריה שבגללה אני לא ישן כבר ימים רבים כי יש לי המון תלמידים.
 

alantan

New member
מעניין מאוד - נחכה ונראה מה ילד יום ומה בדיוק יגיע לארץ

אני מסתמך על שיחה עם חברי מזכירות שנסעו לבריטניה ביחד עם
שני נציגים ממשרד התחבורה. העברתי פחות או יותר את תוכן דברייהם. לא שאלתי באיזה מפעל הרכבה הם היו. הם ציינו במפורש שההתאמה לישראל הרבה פחות בעייתית ממה שחשבו כי כל התשתיות קיימות וכל החלפים ההפוכים קיימים במלאי כך שממש אין בעיה במיוחד כאשר הדגם נבנה מראש באופן כזה שההתאמה תהיה פשוטה בהסתמך על רוב המכירות ליצוא. לונדון היא שוק קטן מדי כדי להחזיר את ההוצאה של הפיתוח והקמת קווי היצור. מה שקסם להם במיוחד היא העובדה שהייצור מהיר, הגימור מצויין והנסיעה חלקה ואף מותאמת לכבישים עם עליות וירידות. ממה שהבנתי מהם הניסיון בלונדון מוכיח את עצמו והרכב החדיש מופעל בהצלחה במרבית המקומות. הבנתי גם שבגלל המודולריות, האחזקה יחסית פשוטה והנהיגה ברכב כזה מהווה חוויה לנהג ולנוסעים. אם יש עוד שאלות, אוכל לשאול אותם ביום ראשון או שני, רצוי ביום שלישי לאחר בחינת הבגרות בהיסטוריה שבגללה אני לא ישן כבר ימים רבים כי יש לי המון תלמידים.
מעניין מאוד - נחכה ונראה מה ילד יום ומה בדיוק יגיע לארץ
יש לא מעט מדינות בעולם שנוהגות בצד שמאל ואשר יכולות לקנות תוצרת בריטית ללא שום הסבה (הונג קונג, סינגפור, הודו, יפן, אוסטרליה וניו זילנד הן הידועות בהן). אם הם תכננו מראש הסבה קלה לצד ימין, אז הכל טוב.
 
גם קפריסין הקטנטונת....

מעניין מאוד - נחכה ונראה מה ילד יום ומה בדיוק יגיע לארץ
יש לא מעט מדינות בעולם שנוהגות בצד שמאל ואשר יכולות לקנות תוצרת בריטית ללא שום הסבה (הונג קונג, סינגפור, הודו, יפן, אוסטרליה וניו זילנד הן הידועות בהן). אם הם תכננו מראש הסבה קלה לצד ימין, אז הכל טוב.
גם קפריסין הקטנטונת....
 
למעלה