עכשיו בטוח תהייה תחבורה ציבורית בשבת

מצב
הנושא נעול.

bralor4247

New member
עכשיו בטוח תהייה תחבורה ציבורית בשבת

עכשיו בטוח תהייה תחבורה ציבורית בשבת
דרעי שר התחבורה הבא
 

amit1270

New member
לא נראה לי שזה מה שעבר לו בראש

ביבי חכם , כך יוכל להוריד את הציבור מהדרישה לתחצ בשבת
לא נראה לי שזה מה שעבר לו בראש
ההצעה נראית כמו תחליף הגון (לפחות בעיני צד אחד) למשרד הפנים - משרד ביצועי גדול עם תקציב גדול מאוד. ענייני תח"צ בשבת מעסיקים אולי אותנו כאן ועוד כמה קבוצות אבל לא את הקודקודים שמחלקים את התיקים.
 

mister K

New member
קשה לי להאמין שדרעי יהיה שר התחבורה

עכשיו בטוח תהייה תחבורה ציבורית בשבת
דרעי שר התחבורה הבא
קשה לי להאמין שדרעי יהיה שר התחבורה
למפלגת ש"ס אין כזה אינטרס גדול להחזיק בתיק הזה, לעומת תיקים אחרים כמו הפנים או הבינוי והשיכון.
למעשה האינטרס היחיד הוא להבטיח שלא תהיה תח"צ בשבת, אבל לא נראה לי שדווקא בגלל זה בחרו בהם מי שבחר.
 


קשה לי להאמין שדרעי יהיה שר התחבורה
למפלגת ש"ס אין כזה אינטרס גדול להחזיק בתיק הזה, לעומת תיקים אחרים כמו הפנים או הבינוי והשיכון.
למעשה האינטרס היחיד הוא להבטיח שלא תהיה תח"צ בשבת, אבל לא נראה לי שדווקא בגלל זה בחרו בהם מי שבחר.

מה ש mister K אמר
 

Ccyclist

Well-known member
במשרד הפנים היה מנגנון ממשלתי עתיר ג'ובים

קשה לי להאמין שדרעי יהיה שר התחבורה
למפלגת ש"ס אין כזה אינטרס גדול להחזיק בתיק הזה, לעומת תיקים אחרים כמו הפנים או הבינוי והשיכון.
למעשה האינטרס היחיד הוא להבטיח שלא תהיה תח"צ בשבת, אבל לא נראה לי שדווקא בגלל זה בחרו בהם מי שבחר.
במשרד הפנים היה מנגנון ממשלתי עתיר ג'ובים
קשה לחשוב איך ניתן לחלוב את משרד התחבורה בצורה דומה בעידן המפעילות המופרטות, נתיבי ישראל, וכו.
 

טשאפק 2

New member
המגמה הנוכחית היא דווקא עיבוי המשרד

במשרד הפנים היה מנגנון ממשלתי עתיר ג'ובים
קשה לחשוב איך ניתן לחלוב את משרד התחבורה בצורה דומה בעידן המפעילות המופרטות, נתיבי ישראל, וכו.
המגמה הנוכחית היא דווקא עיבוי המשרד
באנשי מקצוע, לאחר שהתרוקן כליל כמעט מכל סמכות מקצועית, והעביר לחברות פרטיות לא רק את התפעול, אלא גם את התכנון והפיקוח.

יחד עם זאת זה כנראה לא סוג הג'ובים שקורץ יותר מדי לאנשי ש"ס, וכל העניין הוא ככל הנראה עוד בלון של תקופת מו"מ קואליציוני.
 

יעל ל4

New member
מפתיע אותי שבישראל אין מענה כולל לתחבורה ציבורית

עכשיו בטוח תהייה תחבורה ציבורית בשבת
דרעי שר התחבורה הבא
מפתיע אותי שבישראל אין מענה כולל לתחבורה ציבורית
סגן נשיא חטיבת הרכבות הקלות בבומברדייה (קנדה) ל"גלובס": "אין טעם או זמן לפתח קו אחד בנפרד כפי שעושה היום נת"ע; יש לבנות קווים חדשים במקביל" ■ וגם: רוצים תחבורה ציבורית בשבת? יש מחסור של כ-2,000-2,500 נהגים (להיות נהג קטר תמיד היה חלום שלי!!!)

מקווה שמקשרת לכתבה חדשה, ושלא פיספסתי מישהו שכבר העלה אותה.
מגלובס היום
 
יו"ר נת"ע לשעבר, ויזניצ'ר, הבטיח שנת"ע תעבוד על 8 קווים

מפתיע אותי שבישראל אין מענה כולל לתחבורה ציבורית
סגן נשיא חטיבת הרכבות הקלות בבומברדייה (קנדה) ל"גלובס": "אין טעם או זמן לפתח קו אחד בנפרד כפי שעושה היום נת"ע; יש לבנות קווים חדשים במקביל" ■ וגם: רוצים תחבורה ציבורית בשבת? יש מחסור של כ-2,000-2,500 נהגים (להיות נהג קטר תמיד היה חלום שלי!!!)

מקווה שמקשרת לכתבה חדשה, ושלא פיספסתי מישהו שכבר העלה אותה.
מגלובס היום
יו"ר נת"ע לשעבר, ויזניצ'ר, הבטיח שנת"ע תעבוד על 8 קווים
במקביל. בינתיים הוא מצא עצמו במקביל מסובך בפרשיות פאינה. קווים במקביל לא יצאו מזה.
אבל גם כשנת"ע כבר מנסה לעבוד על קו בודד, יש מי שמנסים (בהצתה מאוחרת מאוד) לשים רגליים - ראו ערך ראש עיריית רמת גן, שגם הוא קצת הסתבך עם מערכת החוק במדינה.
 

amit1270

New member
הבנאדם יודע מה הוא מדבר. אהבתי את מה שהוא אמר על החשמול

מפתיע אותי שבישראל אין מענה כולל לתחבורה ציבורית
סגן נשיא חטיבת הרכבות הקלות בבומברדייה (קנדה) ל"גלובס": "אין טעם או זמן לפתח קו אחד בנפרד כפי שעושה היום נת"ע; יש לבנות קווים חדשים במקביל" ■ וגם: רוצים תחבורה ציבורית בשבת? יש מחסור של כ-2,000-2,500 נהגים (להיות נהג קטר תמיד היה חלום שלי!!!)

מקווה שמקשרת לכתבה חדשה, ושלא פיספסתי מישהו שכבר העלה אותה.
מגלובס היום
הבנאדם יודע מה הוא מדבר. אהבתי את מה שהוא אמר על החשמול
אם כי ברור שיש לו אינטרס...
 

איטלקי8

New member
כל התלאביבים נלחמים לחינם.

עכשיו בטוח תהייה תחבורה ציבורית בשבת
דרעי שר התחבורה הבא
כל התלאביבים נלחמים לחינם.
כל עוד לא יוכח שבחיפה והקריות יש ביקוש וטעם להפעיל תחבורה ציבורית נורמלית במהלך השבת..
התל אביבים לא יזכו לתחבורה ציבורית בשבת משלהם.
&nbsp
קריית אתא נותקה לגמרי ממפת התחבורה הציבורית בשבת..
 

trilliane

Well-known member
מנהל
לא הבנתי: מה בדיוק צריך להוכיח?


כל התלאביבים נלחמים לחינם.
כל עוד לא יוכח שבחיפה והקריות יש ביקוש וטעם להפעיל תחבורה ציבורית נורמלית במהלך השבת..
התל אביבים לא יזכו לתחבורה ציבורית בשבת משלהם.
&nbsp
קריית אתא נותקה לגמרי ממפת התחבורה הציבורית בשבת..
לא הבנתי: מה בדיוק צריך להוכיח?

בחיפה יש תחבורה ציבורית בשבת (כולל קווי לילה ומטרונית לקריות) ואנשים נוסעים בה. עד כמה היא "נורמלית" זו כבר שאלה אחרת, אבל האוטובוסים הקיימים לא נוסעים ריקים.
 

איטלקי8

New member
אבל זו בדיוק הנקודה..

לא הבנתי: מה בדיוק צריך להוכיח?

בחיפה יש תחבורה ציבורית בשבת (כולל קווי לילה ומטרונית לקריות) ואנשים נוסעים בה. עד כמה היא "נורמלית" זו כבר שאלה אחרת, אבל האוטובוסים הקיימים לא נוסעים ריקים.
אבל זו בדיוק הנקודה..
הרי אם יחברו יותר ערים במקומות שכבר היום ה"סטוטוס קוו" מאפשר זאת יוכלו להראות שיש ביקוש רחב יותר לשירות.
&nbsp
&nbsp
 
קו 210 של אגד פועל בלילות שבין שישי לשבת בקרית אתא

כל התלאביבים נלחמים לחינם.
כל עוד לא יוכח שבחיפה והקריות יש ביקוש וטעם להפעיל תחבורה ציבורית נורמלית במהלך השבת..
התל אביבים לא יזכו לתחבורה ציבורית בשבת משלהם.
&nbsp
קריית אתא נותקה לגמרי ממפת התחבורה הציבורית בשבת..
קו 210 של אגד פועל בלילות שבין שישי לשבת בקרית אתא
נכון שקו 2 של המטרונית לא פועל בשבתות כפי שהיה מתוכנן בתחילה, אבל קרית אתא לא נותקה לגמרי ממפת התחבורה הציבורית בשבת.
קווים 23, 25 ,26, 342 פועלים בשבת אחר הצהריים בתוך קרית אתא.

בחיפה עצמה פועלים בשישי בלילה קווי לילה ובשבת עצמה פועלים קווים שונים באזורים שונים של חיפה.
וכמובן קו 1 של המטרונית שפועל לכל אורך השבת.
בחיפה כבר מזמן הוכח שיש ביקוש. אחרת קו 1 לא היה פועל 24/7.

אם קו 1 החיפאי פועל 24/7, משרד התחבורה לא יכול לטעון שקו 1 הגוש-דני לא צריך לפעול 24/7.
אם קווים 200 ו 210 פועלים באזור חיפה 7 לילות בשבוע, משרד התחבורה לא יכול לטעון שבגוש דן לא צריך קווים שיפעלו 7 לילות בשבוע.
ומי שהגדיר שקו 1 החיפאי יפעל 24/7 וקווים 200 ו 210 יפעלו 7 לילות בשבוע זה משרד התחבורה עצמו.

אז בוא נתחיל מהשוואת הגדרות משרד התחבורה לכלל המטרופולינים - מה שהמשרד מגדיר למטרופולין חיפה שיגדיר גם לגוש דן, לירושלים, לבאר שבע ולערים גדולות אחרות בישראל.
דין קו 1 הגוש-דני כדין קו 1 החיפאי.
 

איטלקי8

New member
העובדה שקו 2 לא פועל בשבת היא מחדל

קו 210 של אגד פועל בלילות שבין שישי לשבת בקרית אתא
נכון שקו 2 של המטרונית לא פועל בשבתות כפי שהיה מתוכנן בתחילה, אבל קרית אתא לא נותקה לגמרי ממפת התחבורה הציבורית בשבת.
קווים 23, 25 ,26, 342 פועלים בשבת אחר הצהריים בתוך קרית אתא.

בחיפה עצמה פועלים בשישי בלילה קווי לילה ובשבת עצמה פועלים קווים שונים באזורים שונים של חיפה.
וכמובן קו 1 של המטרונית שפועל לכל אורך השבת.
בחיפה כבר מזמן הוכח שיש ביקוש. אחרת קו 1 לא היה פועל 24/7.

אם קו 1 החיפאי פועל 24/7, משרד התחבורה לא יכול לטעון שקו 1 הגוש-דני לא צריך לפעול 24/7.
אם קווים 200 ו 210 פועלים באזור חיפה 7 לילות בשבוע, משרד התחבורה לא יכול לטעון שבגוש דן לא צריך קווים שיפעלו 7 לילות בשבוע.
ומי שהגדיר שקו 1 החיפאי יפעל 24/7 וקווים 200 ו 210 יפעלו 7 לילות בשבוע זה משרד התחבורה עצמו.

אז בוא נתחיל מהשוואת הגדרות משרד התחבורה לכלל המטרופולינים - מה שהמשרד מגדיר למטרופולין חיפה שיגדיר גם לגוש דן, לירושלים, לבאר שבע ולערים גדולות אחרות בישראל.
דין קו 1 הגוש-דני כדין קו 1 החיפאי.
העובדה שקו 2 לא פועל בשבת היא מחדל
ואני מבטיח לך שכשיגיע היום שבו יתחילו לדבר על תחבורה ציבורית בשבתות בכנסת, בצורה רצינית ולא סתם בהכרזות הטענה שבחיפה הפעילו תחצ בשבת ועם הזמן היא צומצמה בגלל חוסר ביקוש לכאורה, תעלה ותהדהד חזק.
&nbsp
כל עיר במטרופולין שלא מחוברת לרשת התחצ בשבת היא עוד מסמר בארון הקבורה של תחצ בשבת.
 
ומול הטענה הזו אפשר לטעון שהפעילו את קו 1 24/7 ואת קווים

העובדה שקו 2 לא פועל בשבת היא מחדל
ואני מבטיח לך שכשיגיע היום שבו יתחילו לדבר על תחבורה ציבורית בשבתות בכנסת, בצורה רצינית ולא סתם בהכרזות הטענה שבחיפה הפעילו תחצ בשבת ועם הזמן היא צומצמה בגלל חוסר ביקוש לכאורה, תעלה ותהדהד חזק.
&nbsp
כל עיר במטרופולין שלא מחוברת לרשת התחצ בשבת היא עוד מסמר בארון הקבורה של תחצ בשבת.
ומול הטענה הזו אפשר לטעון שהפעילו את קו 1 24/7 ואת קווים
200 ו 210 7 לילות בשבוע ויש ביקוש לקווים הללו.
בלילות שבין שישי לשבת פועלים גם קווי לילה נוספים.
כך שבשנתיים האחרונות התחבורה הציבורית בשבתות במטרופולין חיפה לא צומצמה אלא הורחבה.
 

איטלקי8

New member
היא צומצמה.

ומול הטענה הזו אפשר לטעון שהפעילו את קו 1 24/7 ואת קווים
200 ו 210 7 לילות בשבוע ויש ביקוש לקווים הללו.
בלילות שבין שישי לשבת פועלים גם קווי לילה נוספים.
כך שבשנתיים האחרונות התחבורה הציבורית בשבתות במטרופולין חיפה לא צומצמה אלא הורחבה.
היא צומצמה.
אני זוכר בתור ילד שבחוף קריית חיים עמדו אוטובוסים במהלך השבת לכל הקריות.
&nbsp
קו 1 לא משרת מלא תושבים, הוא נוסע על הציר המרכזי וכל מי שמרוחק מהציר הזה אין לו פתרון. אין קווים מזינים אין כלום.
מה אמור לעשות תושב קריית אתא? ללכת ברגל עד לקריית ביאליק?
&nbsp
סך הפעילות לא הורחבה, היא צומצמה.
לדעתי גם התחבורה הציבורית לטירת הכרמל צומצמה במהלך השבת.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה