היום הראשון לפעילות אגד תעבורה בקווי הנתיב המהיר

מצב
הנושא נעול.

roeyil

New member
רשמים מנסיעה במערך החדש בהשוואה לקודם...

היום הראשון לפעילות אגד תעבורה בקווי הנתיב המהיר
היום החלה להפעיל חברת אגד תעבורה את קווים 100, 101 ו-102 מהנתיב המהיר לירושלים.
נסעתי בקו 102 החדש משפירים לגבעת התחמושת, משם ברכבת הקלה למחנה יהודה לאכול קובה כמו שיש רק בירושלים. משם לביקור קצר במשהו שקשור לעבודתי וחזרה לתל אביב בקו 100.
האוטובוסים הם סינים מהדור החדש של התוצרת יוטונג. נוחים מאוד לנוסעים אך הנדסת האנוש שלהם לנהגים לוקה בחסר.
ה-Wi-Fi בשני האוטובוסים שנסעתי בהם לא עבד וגם הייתה בעיה בזיהוי כרטיסיות שנרכשו באגד (לכן מי שבא היום עם רב קו טעון בכרטיסייה כזו פשוט נסע חינם).
אבל... יש ערך צבור הן בתיקוף והן בהטענה! וזה הפתיע אפילו אותי.
רשמים מנסיעה במערך החדש בהשוואה לקודם...
קודם כל, כבר כמה שנים שאני משתמש בשירות של קו 100 מתל אביב לירושלים כשהופעל ע"י אגד.
&nbsp
אתמול בפעם הראשונה עליתי על אחד מהיוטונג של אגד תעבורה.
1. קוד 7 לא קיים יותר ואגד תעבורה משתמשים ב"ערך צבור" מה שאומר שמי שיש לו קוד 7 צריך למצוא את אגד ולבקש מהם שיחזירו לו כסף, תודה רבה לכם באמת...
2. יש בלאגן מטורף בכל האזור... נראה שהכאוס שולט שם ולאיש אין מושג מה למה מי ואיך... אוטובוסים לא יוצאים בזמן, נהגים שאין להם מושג איך לכרטס חוזים שונים וסדרנים שמתזזים בין קו לקו... בלאגן. האוטובוס שלי אישית יצא ב7 דקות איחור (הבנתי שזה קורה לכמעט כל אוטובוס).
3. האוטובוסים - שידרוג מאגד - חדישים, כסאות מתכווננים, הטענות USB ובכלל נוחות הרבה יותר טובה.
4. מסלול הקו דרך חנה וסע מצפה מודיעין - הארכת הנסיעה מעצבנת מאוד (החניון ריק כרגע), האוטובוס עושה סיבוב מטורף כדי להוריד 0 אנשים ולהעלות 0 אנשים. מאריך את הנסיעה בלפחות 5 דקות.
5. יציאה מכביש בגין לתחנת בנייני האומה - הרמזור מוסיף עוד כ 5 דקות נסיעה.
סה"כ הנסיעה התארכה בכ 10 דקות בהשוואה למסלול של אגד.
&nbsp
מסקנה - מבחינתי, הקו הפך לא רלוונטי לצערי. הארכת הנסיעה הופכת אותו למציק (וזאת למרות שבכללי הוא קצר יחסית). גם חוסר התזמון בין השאטלים מתל אביב לחניון שפירים מאריכה את משך הזמן הכולל.
למי זה טוב? לחרדים שגם ככה ניצלו את הקו באופן יפה עוד קודם. עובדי מדינה שקופצים לביקור בבירה ויהנו מאוטובוסים עוד יותר חדישים ממה שהיה להם קודם בקו... ולמי שחושב שהקו עדיף מ480 או 405...
&nbsp
נ.ב - לדעתי (ומנסיון העבר בקו) לוח הזמנים לא יחזיק (יציאה כל 20 דקות) ומהר מאוד יבינו באגד תעבורה שהכאוס שם מביא בכל מקרה לאיחורים ויציאה כל 30 דקות היא הפתרון.
&nbsp
בהצלחה להם!
 
אני מציע לך לבדוק עוד חודש אחרי שיפתרו מחלות הילדות

רשמים מנסיעה במערך החדש בהשוואה לקודם...
קודם כל, כבר כמה שנים שאני משתמש בשירות של קו 100 מתל אביב לירושלים כשהופעל ע"י אגד.
&nbsp
אתמול בפעם הראשונה עליתי על אחד מהיוטונג של אגד תעבורה.
1. קוד 7 לא קיים יותר ואגד תעבורה משתמשים ב"ערך צבור" מה שאומר שמי שיש לו קוד 7 צריך למצוא את אגד ולבקש מהם שיחזירו לו כסף, תודה רבה לכם באמת...
2. יש בלאגן מטורף בכל האזור... נראה שהכאוס שולט שם ולאיש אין מושג מה למה מי ואיך... אוטובוסים לא יוצאים בזמן, נהגים שאין להם מושג איך לכרטס חוזים שונים וסדרנים שמתזזים בין קו לקו... בלאגן. האוטובוס שלי אישית יצא ב7 דקות איחור (הבנתי שזה קורה לכמעט כל אוטובוס).
3. האוטובוסים - שידרוג מאגד - חדישים, כסאות מתכווננים, הטענות USB ובכלל נוחות הרבה יותר טובה.
4. מסלול הקו דרך חנה וסע מצפה מודיעין - הארכת הנסיעה מעצבנת מאוד (החניון ריק כרגע), האוטובוס עושה סיבוב מטורף כדי להוריד 0 אנשים ולהעלות 0 אנשים. מאריך את הנסיעה בלפחות 5 דקות.
5. יציאה מכביש בגין לתחנת בנייני האומה - הרמזור מוסיף עוד כ 5 דקות נסיעה.
סה"כ הנסיעה התארכה בכ 10 דקות בהשוואה למסלול של אגד.
&nbsp
מסקנה - מבחינתי, הקו הפך לא רלוונטי לצערי. הארכת הנסיעה הופכת אותו למציק (וזאת למרות שבכללי הוא קצר יחסית). גם חוסר התזמון בין השאטלים מתל אביב לחניון שפירים מאריכה את משך הזמן הכולל.
למי זה טוב? לחרדים שגם ככה ניצלו את הקו באופן יפה עוד קודם. עובדי מדינה שקופצים לביקור בבירה ויהנו מאוטובוסים עוד יותר חדישים ממה שהיה להם קודם בקו... ולמי שחושב שהקו עדיף מ480 או 405...
&nbsp
נ.ב - לדעתי (ומנסיון העבר בקו) לוח הזמנים לא יחזיק (יציאה כל 20 דקות) ומהר מאוד יבינו באגד תעבורה שהכאוס שם מביא בכל מקרה לאיחורים ויציאה כל 30 דקות היא הפתרון.
&nbsp
בהצלחה להם!
אני מציע לך לבדוק עוד חודש אחרי שיפתרו מחלות הילדות
והחברה והנוסעים יתרגלו לשינוי.
 
הארכת המסלול נובעת בעיקרה לא מהחניון במצפה מודיעין אלא

אבל הארכת המסלול לא תשתנה
הארכת המסלול נובעת בעיקרה לא מהחניון במצפה מודיעין אלא
מההעברה מכביש 1 לכביש 443. החניון נוצר בגלל הצורך בהעברה לכביש 443.
וההעברה הזו ודאי לא תשתנה בזמן שעובדים בכביש 1.
 

Admini

New member
ממודיעין יהיו גם אוטובוסים לת"א? או רק לי-ם ?

רשמים מנסיעה במערך החדש בהשוואה לקודם...
קודם כל, כבר כמה שנים שאני משתמש בשירות של קו 100 מתל אביב לירושלים כשהופעל ע"י אגד.
&nbsp
אתמול בפעם הראשונה עליתי על אחד מהיוטונג של אגד תעבורה.
1. קוד 7 לא קיים יותר ואגד תעבורה משתמשים ב"ערך צבור" מה שאומר שמי שיש לו קוד 7 צריך למצוא את אגד ולבקש מהם שיחזירו לו כסף, תודה רבה לכם באמת...
2. יש בלאגן מטורף בכל האזור... נראה שהכאוס שולט שם ולאיש אין מושג מה למה מי ואיך... אוטובוסים לא יוצאים בזמן, נהגים שאין להם מושג איך לכרטס חוזים שונים וסדרנים שמתזזים בין קו לקו... בלאגן. האוטובוס שלי אישית יצא ב7 דקות איחור (הבנתי שזה קורה לכמעט כל אוטובוס).
3. האוטובוסים - שידרוג מאגד - חדישים, כסאות מתכווננים, הטענות USB ובכלל נוחות הרבה יותר טובה.
4. מסלול הקו דרך חנה וסע מצפה מודיעין - הארכת הנסיעה מעצבנת מאוד (החניון ריק כרגע), האוטובוס עושה סיבוב מטורף כדי להוריד 0 אנשים ולהעלות 0 אנשים. מאריך את הנסיעה בלפחות 5 דקות.
5. יציאה מכביש בגין לתחנת בנייני האומה - הרמזור מוסיף עוד כ 5 דקות נסיעה.
סה"כ הנסיעה התארכה בכ 10 דקות בהשוואה למסלול של אגד.
&nbsp
מסקנה - מבחינתי, הקו הפך לא רלוונטי לצערי. הארכת הנסיעה הופכת אותו למציק (וזאת למרות שבכללי הוא קצר יחסית). גם חוסר התזמון בין השאטלים מתל אביב לחניון שפירים מאריכה את משך הזמן הכולל.
למי זה טוב? לחרדים שגם ככה ניצלו את הקו באופן יפה עוד קודם. עובדי מדינה שקופצים לביקור בבירה ויהנו מאוטובוסים עוד יותר חדישים ממה שהיה להם קודם בקו... ולמי שחושב שהקו עדיף מ480 או 405...
&nbsp
נ.ב - לדעתי (ומנסיון העבר בקו) לוח הזמנים לא יחזיק (יציאה כל 20 דקות) ומהר מאוד יבינו באגד תעבורה שהכאוס שם מביא בכל מקרה לאיחורים ויציאה כל 30 דקות היא הפתרון.
&nbsp
בהצלחה להם!
ממודיעין יהיו גם אוטובוסים לת"א? או רק לי-ם ?
 
מחניון מצפה מודיעין יוצאים אוטובוסים רק לירושלים

ממודיעין יהיו גם אוטובוסים לת"א? או רק לי-ם ?
מחניון מצפה מודיעין יוצאים אוטובוסים רק לירושלים
כי הסידור הזה נובע מהעבודות בכביש 1 בין שורש למוצא.
אבל בתחנה סמוכה לחניון על כביש 443 עוצרים אוטובוסים בקווים הרגילים שבין העיר מודיעין לבין תל אביב.
 
חרדים ועובדי מדינה?! הסבר בבקשה

רשמים מנסיעה במערך החדש בהשוואה לקודם...
קודם כל, כבר כמה שנים שאני משתמש בשירות של קו 100 מתל אביב לירושלים כשהופעל ע"י אגד.
&nbsp
אתמול בפעם הראשונה עליתי על אחד מהיוטונג של אגד תעבורה.
1. קוד 7 לא קיים יותר ואגד תעבורה משתמשים ב"ערך צבור" מה שאומר שמי שיש לו קוד 7 צריך למצוא את אגד ולבקש מהם שיחזירו לו כסף, תודה רבה לכם באמת...
2. יש בלאגן מטורף בכל האזור... נראה שהכאוס שולט שם ולאיש אין מושג מה למה מי ואיך... אוטובוסים לא יוצאים בזמן, נהגים שאין להם מושג איך לכרטס חוזים שונים וסדרנים שמתזזים בין קו לקו... בלאגן. האוטובוס שלי אישית יצא ב7 דקות איחור (הבנתי שזה קורה לכמעט כל אוטובוס).
3. האוטובוסים - שידרוג מאגד - חדישים, כסאות מתכווננים, הטענות USB ובכלל נוחות הרבה יותר טובה.
4. מסלול הקו דרך חנה וסע מצפה מודיעין - הארכת הנסיעה מעצבנת מאוד (החניון ריק כרגע), האוטובוס עושה סיבוב מטורף כדי להוריד 0 אנשים ולהעלות 0 אנשים. מאריך את הנסיעה בלפחות 5 דקות.
5. יציאה מכביש בגין לתחנת בנייני האומה - הרמזור מוסיף עוד כ 5 דקות נסיעה.
סה"כ הנסיעה התארכה בכ 10 דקות בהשוואה למסלול של אגד.
&nbsp
מסקנה - מבחינתי, הקו הפך לא רלוונטי לצערי. הארכת הנסיעה הופכת אותו למציק (וזאת למרות שבכללי הוא קצר יחסית). גם חוסר התזמון בין השאטלים מתל אביב לחניון שפירים מאריכה את משך הזמן הכולל.
למי זה טוב? לחרדים שגם ככה ניצלו את הקו באופן יפה עוד קודם. עובדי מדינה שקופצים לביקור בבירה ויהנו מאוטובוסים עוד יותר חדישים ממה שהיה להם קודם בקו... ולמי שחושב שהקו עדיף מ480 או 405...
&nbsp
נ.ב - לדעתי (ומנסיון העבר בקו) לוח הזמנים לא יחזיק (יציאה כל 20 דקות) ומהר מאוד יבינו באגד תעבורה שהכאוס שם מביא בכל מקרה לאיחורים ויציאה כל 30 דקות היא הפתרון.
&nbsp
בהצלחה להם!
חרדים ועובדי מדינה?! הסבר בבקשה
איזה חרדים ניצלו את הקו וכיצד?
מה התכוונת בדבריך על עובדי המדינה הקופצים לבירה?
 

roeyil

New member
תשובות

חרדים ועובדי מדינה?! הסבר בבקשה
איזה חרדים ניצלו את הקו וכיצד?
מה התכוונת בדבריך על עובדי המדינה הקופצים לבירה?
תשובות
כבר מהקמת הקו (לקח קצת זמן...) החרדים הבינו את היתרון בו כאופציה טובה לנסיעה מאזור כפר חב"ד בואכה בני ברק לירושלים.
רוב הנוסעים שעולים איתי לאוטובוס הם חרדים\נערות ת"ת\ אברכים וכו.הם חונים בשטח שמחוץ חניון (אם באים מכיוון תל-אביב אז ממש ברמפה שיורדת לחניון - מצד ימין. יש שם שטח שמתחבר לכפר חב"ד וכביש גישה לאזור פתח תקווה ובני ברק. אף אחד לא מדבר על הסכנה שהם מייצרים בכך שהם מסתובבים במנהרה (למרות השלט האוסר על כך) ותופסים טרמפים בכיכר הראשונה למרות שזה אזור שאסור לעמוד בו בכלל...
&nbsp
עובדי מדינה שקופצים לירושלים - רוב משרדי הממשלה בכלל לא יושבים בירושלים אלא בתל אביב. ישנם הרבה עובדי מדינה שעולים לבירה וחוזרים ממנה ישר. זאת הכוונה.
 
איזה כביש גישה לאזור פתח תקוה ובני ברק?

תשובות
כבר מהקמת הקו (לקח קצת זמן...) החרדים הבינו את היתרון בו כאופציה טובה לנסיעה מאזור כפר חב"ד בואכה בני ברק לירושלים.
רוב הנוסעים שעולים איתי לאוטובוס הם חרדים\נערות ת"ת\ אברכים וכו.הם חונים בשטח שמחוץ חניון (אם באים מכיוון תל-אביב אז ממש ברמפה שיורדת לחניון - מצד ימין. יש שם שטח שמתחבר לכפר חב"ד וכביש גישה לאזור פתח תקווה ובני ברק. אף אחד לא מדבר על הסכנה שהם מייצרים בכך שהם מסתובבים במנהרה (למרות השלט האוסר על כך) ותופסים טרמפים בכיכר הראשונה למרות שזה אזור שאסור לעמוד בו בכלל...
&nbsp
עובדי מדינה שקופצים לירושלים - רוב משרדי הממשלה בכלל לא יושבים בירושלים אלא בתל אביב. ישנם הרבה עובדי מדינה שעולים לבירה וחוזרים ממנה ישר. זאת הכוונה.
איזה כביש גישה לאזור פתח תקוה ובני ברק?
פתח תקוה ובני ברק נמצאות הרבה יותר צפונה והגישה היחידה אליהן מאזור כפר חב"ד ושפירים היא דרך כבישים 4 ו 412.
 

roeyil

New member
בדיוק

איזה כביש גישה לאזור פתח תקוה ובני ברק?
פתח תקוה ובני ברק נמצאות הרבה יותר צפונה והגישה היחידה אליהן מאזור כפר חב"ד ושפירים היא דרך כבישים 4 ו 412.
בדיוק
דרך צפריה ואז מתחברים ל 412 משם הדרך קצרה ל40 או 4.
&nbsp
 
אז לא התכוונת לכביש גישה לאזור בני ברק ופתח תקוה אלא לכביש

בדיוק
דרך צפריה ואז מתחברים ל 412 משם הדרך קצרה ל40 או 4.
&nbsp
אז לא התכוונת לכביש גישה לאזור בני ברק ופתח תקוה אלא לכביש
המקומי שמחבר את כפר חב"ד וצפריה.
 
באופן כזה אתה יכול לומר על כל רחוב שהוא כביש גישה

מה הההבדל?
כביש גישה הוא כביש מחבר.
באופן כזה אתה יכול לומר על כל רחוב שהוא כביש גישה
הכביש שהתייחסת אליו אינו כביש גישה לבני ברק ולפתח תקוה. הוא כביש מקומי בין כפר חב"ד לצפריה. זה שאפשר ליסוע דרכו לבני ברק, פתח תקוה, אור יהודה וגם לקרית שמונה, לא הופך אותו לכביש גישה למקומות הללו.
מהתיאור הזה שכתבת "כביש גישה לאזור פתח תקוה ובני ברק" אי אפשר להבין שהתכוונת לכביש המקומי הזה.
 
יפה שנערות הת"ת והאברכים מבני ברק מגיעים עם רכבים..

תשובות
כבר מהקמת הקו (לקח קצת זמן...) החרדים הבינו את היתרון בו כאופציה טובה לנסיעה מאזור כפר חב"ד בואכה בני ברק לירושלים.
רוב הנוסעים שעולים איתי לאוטובוס הם חרדים\נערות ת"ת\ אברכים וכו.הם חונים בשטח שמחוץ חניון (אם באים מכיוון תל-אביב אז ממש ברמפה שיורדת לחניון - מצד ימין. יש שם שטח שמתחבר לכפר חב"ד וכביש גישה לאזור פתח תקווה ובני ברק. אף אחד לא מדבר על הסכנה שהם מייצרים בכך שהם מסתובבים במנהרה (למרות השלט האוסר על כך) ותופסים טרמפים בכיכר הראשונה למרות שזה אזור שאסור לעמוד בו בכלל...
&nbsp
עובדי מדינה שקופצים לירושלים - רוב משרדי הממשלה בכלל לא יושבים בירושלים אלא בתל אביב. ישנם הרבה עובדי מדינה שעולים לבירה וחוזרים ממנה ישר. זאת הכוונה.
יפה שנערות הת"ת והאברכים מבני ברק מגיעים עם רכבים..

ואני חשבתי שהחרדים בכלל לא יודעים מהי תחבורת מעברים ואין להם רכבים...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה