נת"ע פירסמה את המכרז לכריית המנהרות ובניית התחנות

מצב
הנושא נעול.
נת"ע פירסמה את המכרז לכריית המנהרות ובניית התחנות

נת"ע פירסמה את המכרז לכריית המנהרות ובניית התחנות
התת-קרקעיות לקטע המזרחי של הקו האדום - בין רחוב בן-גוריון לבין הדיפו.
[URL]http://www.nta.co.il/tender/711[/URL]
 

פנחס25

New member
להזכירכם. בינתיים יש 5 אתרים שפעילים כבר בנת"ע

אז פירסמה...
לחברה הזו אני לא מאמין במאומה.
להזכירכם. בינתיים יש 5 אתרים שפעילים כבר בנת"ע
פורטל שנקר - האתר נסגר וגודר. מבוצעים הכנות לחפירת הפורטל
פיר שילוח אם המושבות - נחפר כל הפיר. נבנה פורטל ליציאה לדיפו וכן הושלמו ההכנות להכנסת מכשיר BTM
פיר גלי גל (הבורסה ) הושלם חפירת פיר שילוח ל 4 מכונות BTM
פיר הרצל - הושלם חפירת פיר שילוח ל BTM וכן פורטל למנהרת רכבים (הקטע הראשון של מנהרה כוללת מנהרת רכבים ומתחתיו מנהרת הרכבת הקלה.
&nbsp
מתקציב נת"ע בוצעו עד היום
כל הנת"צ של פתח תקווה. כולל הכנת כל התשתיות. (הנת"צ היה זמני עד להתחלת עבודה על הרכבת הקלה. ראש העיר הציג את זה כהישג שלו עקב תאונות הדרכים )
פינוי קרקעות ומגרשים שעליהם מתוכננים לקום תחנות תת קרקעיות.
מיפוי ותכנון כל הקו
&nbsp
בחודשים האחרונים מבוצע מידי לילה לאורך ציר ז'בוטינסקי (בני ברק, רמת גן ) ומנחם בגין (תל אביב ) סקר קרקע. עם קידוחים בתוואי המתוכנן. על מנת לדעת מה מצפה.
&nbsp
בנוסף נת"ע לקחה אחריות על כל נושא התח"צ במטרפולין גוש דן. היא הייתה אחראית על מפת הקווים החדשים. וכן על הקו המקדים.
&nbsp
לסיום. למרות כל הבכיות של המבקרים. נת"ע פעילה והרימה פרויקטים. אבל כמובן שהיא עדיין לפני השיא שלה.
&nbsp
 
בכיות?

להזכירכם. בינתיים יש 5 אתרים שפעילים כבר בנת"ע
פורטל שנקר - האתר נסגר וגודר. מבוצעים הכנות לחפירת הפורטל
פיר שילוח אם המושבות - נחפר כל הפיר. נבנה פורטל ליציאה לדיפו וכן הושלמו ההכנות להכנסת מכשיר BTM
פיר גלי גל (הבורסה ) הושלם חפירת פיר שילוח ל 4 מכונות BTM
פיר הרצל - הושלם חפירת פיר שילוח ל BTM וכן פורטל למנהרת רכבים (הקטע הראשון של מנהרה כוללת מנהרת רכבים ומתחתיו מנהרת הרכבת הקלה.
&nbsp
מתקציב נת"ע בוצעו עד היום
כל הנת"צ של פתח תקווה. כולל הכנת כל התשתיות. (הנת"צ היה זמני עד להתחלת עבודה על הרכבת הקלה. ראש העיר הציג את זה כהישג שלו עקב תאונות הדרכים )
פינוי קרקעות ומגרשים שעליהם מתוכננים לקום תחנות תת קרקעיות.
מיפוי ותכנון כל הקו
&nbsp
בחודשים האחרונים מבוצע מידי לילה לאורך ציר ז'בוטינסקי (בני ברק, רמת גן ) ומנחם בגין (תל אביב ) סקר קרקע. עם קידוחים בתוואי המתוכנן. על מנת לדעת מה מצפה.
&nbsp
בנוסף נת"ע לקחה אחריות על כל נושא התח"צ במטרפולין גוש דן. היא הייתה אחראית על מפת הקווים החדשים. וכן על הקו המקדים.
&nbsp
לסיום. למרות כל הבכיות של המבקרים. נת"ע פעילה והרימה פרויקטים. אבל כמובן שהיא עדיין לפני השיא שלה.
&nbsp
בכיות?
אם היית מורה והיה לך תלמיד שבא לציון הגואל והוא התחיל לבצע מטלה שנתת לו באיחור מטורף..
היית אומר לעצמך די לבכיות, התלמיד בסדר?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
בכיות? לא, לא מדובר בבכיות.

להזכירכם. בינתיים יש 5 אתרים שפעילים כבר בנת"ע
פורטל שנקר - האתר נסגר וגודר. מבוצעים הכנות לחפירת הפורטל
פיר שילוח אם המושבות - נחפר כל הפיר. נבנה פורטל ליציאה לדיפו וכן הושלמו ההכנות להכנסת מכשיר BTM
פיר גלי גל (הבורסה ) הושלם חפירת פיר שילוח ל 4 מכונות BTM
פיר הרצל - הושלם חפירת פיר שילוח ל BTM וכן פורטל למנהרת רכבים (הקטע הראשון של מנהרה כוללת מנהרת רכבים ומתחתיו מנהרת הרכבת הקלה.
&nbsp
מתקציב נת"ע בוצעו עד היום
כל הנת"צ של פתח תקווה. כולל הכנת כל התשתיות. (הנת"צ היה זמני עד להתחלת עבודה על הרכבת הקלה. ראש העיר הציג את זה כהישג שלו עקב תאונות הדרכים )
פינוי קרקעות ומגרשים שעליהם מתוכננים לקום תחנות תת קרקעיות.
מיפוי ותכנון כל הקו
&nbsp
בחודשים האחרונים מבוצע מידי לילה לאורך ציר ז'בוטינסקי (בני ברק, רמת גן ) ומנחם בגין (תל אביב ) סקר קרקע. עם קידוחים בתוואי המתוכנן. על מנת לדעת מה מצפה.
&nbsp
בנוסף נת"ע לקחה אחריות על כל נושא התח"צ במטרפולין גוש דן. היא הייתה אחראית על מפת הקווים החדשים. וכן על הקו המקדים.
&nbsp
לסיום. למרות כל הבכיות של המבקרים. נת"ע פעילה והרימה פרויקטים. אבל כמובן שהיא עדיין לפני השיא שלה.
&nbsp
בכיות? לא, לא מדובר בבכיות.
ראשית, הרשה לי תיקון קטן: TBM ולא BTM.
שנית, חברי פורום מכובד זה צברו בעשור + האחרון ניסיון "מועט" במעקב וניתוח ביצועי זכיינים וקבלנים, תקציבים ומכרזים של פריקטי תשתיות.
אז אם ניקח את יחס התקציב/ביצוע של נת"ע מול חברות לא יעילות במיוחד כמו רכבת ישראל וסיטיפס הרי שנת"ע מנצחת בכמה וכמה סדרי גודל בהיקף השחיתות, הביזבוז והניהול הכושל.
 
נת"ע לא "הרימה" עד עתה שום פרויקט

להזכירכם. בינתיים יש 5 אתרים שפעילים כבר בנת"ע
פורטל שנקר - האתר נסגר וגודר. מבוצעים הכנות לחפירת הפורטל
פיר שילוח אם המושבות - נחפר כל הפיר. נבנה פורטל ליציאה לדיפו וכן הושלמו ההכנות להכנסת מכשיר BTM
פיר גלי גל (הבורסה ) הושלם חפירת פיר שילוח ל 4 מכונות BTM
פיר הרצל - הושלם חפירת פיר שילוח ל BTM וכן פורטל למנהרת רכבים (הקטע הראשון של מנהרה כוללת מנהרת רכבים ומתחתיו מנהרת הרכבת הקלה.
&nbsp
מתקציב נת"ע בוצעו עד היום
כל הנת"צ של פתח תקווה. כולל הכנת כל התשתיות. (הנת"צ היה זמני עד להתחלת עבודה על הרכבת הקלה. ראש העיר הציג את זה כהישג שלו עקב תאונות הדרכים )
פינוי קרקעות ומגרשים שעליהם מתוכננים לקום תחנות תת קרקעיות.
מיפוי ותכנון כל הקו
&nbsp
בחודשים האחרונים מבוצע מידי לילה לאורך ציר ז'בוטינסקי (בני ברק, רמת גן ) ומנחם בגין (תל אביב ) סקר קרקע. עם קידוחים בתוואי המתוכנן. על מנת לדעת מה מצפה.
&nbsp
בנוסף נת"ע לקחה אחריות על כל נושא התח"צ במטרפולין גוש דן. היא הייתה אחראית על מפת הקווים החדשים. וכן על הקו המקדים.
&nbsp
לסיום. למרות כל הבכיות של המבקרים. נת"ע פעילה והרימה פרויקטים. אבל כמובן שהיא עדיין לפני השיא שלה.
&nbsp
נת"ע לא "הרימה" עד עתה שום פרויקט
נת"ע "פעילה" כבר 18 שנים ואין לה עד היום ברשימת הפרויקטים שהסתיימו אפילו פרויקט אחד.
לגבי הקו המקדים - הקו הזה פועל למרות נת"ע ולא בזכות נת"ע. מה שהוטל על נת"ע לבצע בקשר לקו הזה, התקנת מכונות כרטוס לאורך התוואי, נת"ע לא הצליחה לבצע. אם תסתכל על פרסומים שליוו את חנוכת הקו הזה, נת"ע לא מופיעה בהם, אלא רק משרד התחבורה, הרשות הארצית לתחבורה ציבורית ו"דן" וכן העיריות הרלוונטיות. לא בכדי "הפרויקט" הזה גם לא מופיע באתר נת"ע.
[URL]http://media.mot.gov.il/PDF/HE_TRAFFIC_PUBLIC/kav1.pdf[/URL]

על איזו מפת קווים חדשים נת"ע בדיוק אחראית?
אתה מתכוון לקווים הצבעוניים שאולי חלקם יתחילו לפעול באמצע העשור הבא וכנראה לא כולם יושלמו עד סוף העשור הבא?
מפה שכל מספר חודשים משנים אותה בקצב דומה לקצב "יריית" התאריכים המעודכנים לפתיחת הקו האדום?
אולי נת"ע לקחה (או קיבלה) אחריות על "כל נושא התח"צ" במטרופולין גוש דן, אבל בשטח האחריות הזו באה לידי ביטוי באפס כמעט מוחלט.

נת"ע היא גוף כושל עד אשר תוכיח אחרת. בינתיים היא לא הוכיחה אפילו פעם אחת. ומה לעשות שאחרי כל כך הרבה זמן יש אנשים שמתקשים להאמין ביכולתה "להרים" את הפרויקטים המורכבים של מערכת המתע"ן בגוש דן.

וזאת עוד מבלי להיכנס לפרסומים הלא מחמיאים, בלשון המעטה, שצצים מדי פעם על מנהלי החברה הזו.
 

davidfainshtein

Member
מנהל


נת"ע לא "הרימה" עד עתה שום פרויקט
נת"ע "פעילה" כבר 18 שנים ואין לה עד היום ברשימת הפרויקטים שהסתיימו אפילו פרויקט אחד.
לגבי הקו המקדים - הקו הזה פועל למרות נת"ע ולא בזכות נת"ע. מה שהוטל על נת"ע לבצע בקשר לקו הזה, התקנת מכונות כרטוס לאורך התוואי, נת"ע לא הצליחה לבצע. אם תסתכל על פרסומים שליוו את חנוכת הקו הזה, נת"ע לא מופיעה בהם, אלא רק משרד התחבורה, הרשות הארצית לתחבורה ציבורית ו"דן" וכן העיריות הרלוונטיות. לא בכדי "הפרויקט" הזה גם לא מופיע באתר נת"ע.
[URL]http://media.mot.gov.il/PDF/HE_TRAFFIC_PUBLIC/kav1.pdf[/URL]

על איזו מפת קווים חדשים נת"ע בדיוק אחראית?
אתה מתכוון לקווים הצבעוניים שאולי חלקם יתחילו לפעול באמצע העשור הבא וכנראה לא כולם יושלמו עד סוף העשור הבא?
מפה שכל מספר חודשים משנים אותה בקצב דומה לקצב "יריית" התאריכים המעודכנים לפתיחת הקו האדום?
אולי נת"ע לקחה (או קיבלה) אחריות על "כל נושא התח"צ" במטרופולין גוש דן, אבל בשטח האחריות הזו באה לידי ביטוי באפס כמעט מוחלט.

נת"ע היא גוף כושל עד אשר תוכיח אחרת. בינתיים היא לא הוכיחה אפילו פעם אחת. ומה לעשות שאחרי כל כך הרבה זמן יש אנשים שמתקשים להאמין ביכולתה "להרים" את הפרויקטים המורכבים של מערכת המתע"ן בגוש דן.

וזאת עוד מבלי להיכנס לפרסומים הלא מחמיאים, בלשון המעטה, שצצים מדי פעם על מנהלי החברה הזו.
 

GLSRA

Active member
מבלי להיכנס לויכוח, מתי המטלות הכבדות האמיתיות יחלו ?

להזכירכם. בינתיים יש 5 אתרים שפעילים כבר בנת"ע
פורטל שנקר - האתר נסגר וגודר. מבוצעים הכנות לחפירת הפורטל
פיר שילוח אם המושבות - נחפר כל הפיר. נבנה פורטל ליציאה לדיפו וכן הושלמו ההכנות להכנסת מכשיר BTM
פיר גלי גל (הבורסה ) הושלם חפירת פיר שילוח ל 4 מכונות BTM
פיר הרצל - הושלם חפירת פיר שילוח ל BTM וכן פורטל למנהרת רכבים (הקטע הראשון של מנהרה כוללת מנהרת רכבים ומתחתיו מנהרת הרכבת הקלה.
&nbsp
מתקציב נת"ע בוצעו עד היום
כל הנת"צ של פתח תקווה. כולל הכנת כל התשתיות. (הנת"צ היה זמני עד להתחלת עבודה על הרכבת הקלה. ראש העיר הציג את זה כהישג שלו עקב תאונות הדרכים )
פינוי קרקעות ומגרשים שעליהם מתוכננים לקום תחנות תת קרקעיות.
מיפוי ותכנון כל הקו
&nbsp
בחודשים האחרונים מבוצע מידי לילה לאורך ציר ז'בוטינסקי (בני ברק, רמת גן ) ומנחם בגין (תל אביב ) סקר קרקע. עם קידוחים בתוואי המתוכנן. על מנת לדעת מה מצפה.
&nbsp
בנוסף נת"ע לקחה אחריות על כל נושא התח"צ במטרפולין גוש דן. היא הייתה אחראית על מפת הקווים החדשים. וכן על הקו המקדים.
&nbsp
לסיום. למרות כל הבכיות של המבקרים. נת"ע פעילה והרימה פרויקטים. אבל כמובן שהיא עדיין לפני השיא שלה.
&nbsp
מבלי להיכנס לויכוח, מתי המטלות הכבדות האמיתיות יחלו ?
2022 כבר לא ריאלי,
2023 גם לא
2024, אם יתחילו להזדרז, ומשרד האוצר ונת"ע יפסיקו "להתקוטט" עדיין אפשרי אם כי לא סביר

אין בשלב זה לנת"ע במה להתגאות
 
אתה לא לוקח בחשבון את המלחמות והמבצעים שיהיו עד 2024

מבלי להיכנס לויכוח, מתי המטלות הכבדות האמיתיות יחלו ?
2022 כבר לא ריאלי,
2023 גם לא
2024, אם יתחילו להזדרז, ומשרד האוצר ונת"ע יפסיקו "להתקוטט" עדיין אפשרי אם כי לא סביר

אין בשלב זה לנת"ע במה להתגאות
אתה לא לוקח בחשבון את המלחמות והמבצעים שיהיו עד 2024
ואשר יאלצו להסיט תקציבים מפרויקטים שלא הושלמו.
 

Rubim88

New member
מעניין מאוד מה יקרה

נת"ע פירסמה את המכרז לכריית המנהרות ובניית התחנות
התת-קרקעיות לקטע המזרחי של הקו האדום - בין רחוב בן-גוריון לבין הדיפו.
[URL]http://www.nta.co.il/tender/711[/URL]
מעניין מאוד מה יקרה
כשבעוד XY שנים, כשכמות האוכלוסיה תגדל גם היא בהתאם(לא שהיא כרגע קטנה), יסיימו לבנות את כלל המערכת, ואז יקלטו שבנו מערכת פרי-מטרו(וBRT) עם ציוד רק"ל נמוך רצפה באורך 75 מטר וברוחב 2.65 מטר עם 600 מקומות(5 נוסעים למ"ר) ותדירות מקס' של 90 שניות(נראה איך בדיוק זה יתפקד עם רצפה נמוכה+דלתות צרות יחסית) בקטע הממונהר בלי שום רזרבה אפשרית להגדלת קיבולת בפשטות.
 

GLSRA

Active member
האויב של הטוב הוא הטוב מאוד

מעניין מאוד מה יקרה
כשבעוד XY שנים, כשכמות האוכלוסיה תגדל גם היא בהתאם(לא שהיא כרגע קטנה), יסיימו לבנות את כלל המערכת, ואז יקלטו שבנו מערכת פרי-מטרו(וBRT) עם ציוד רק"ל נמוך רצפה באורך 75 מטר וברוחב 2.65 מטר עם 600 מקומות(5 נוסעים למ"ר) ותדירות מקס' של 90 שניות(נראה איך בדיוק זה יתפקד עם רצפה נמוכה+דלתות צרות יחסית) בקטע הממונהר בלי שום רזרבה אפשרית להגדלת קיבולת בפשטות.
האויב של הטוב הוא הטוב מאוד
כנראה שאתה צודק שהיו צריכים לתכנן מטרו ולא רק"ל
אבל כיום, שהתקדמו כל כך בתכנון, עדיף להתקדם ולא לחזור אחורה.
ייתכן שקווים עתידיים יותר, מעבר לקו האדום, כדאי לחשוב על מטרו, אבל גם זה כבר קשה לשנות היום.
בכל מקרה, נראה לי שכפי שקרה בירושלים, עדיף לנסות להתקדם ולהגיע להפעלה מוקדם ככל האפשר.
רק מערכת פועלת תוכיח לכל המקטרגים שאין תחליף למערכות להסעת המונים.
 

amit1270

New member
במקרה הזה המשפט המתאים יותר הוא "מה שזול עולה ביוקר"

האויב של הטוב הוא הטוב מאוד
כנראה שאתה צודק שהיו צריכים לתכנן מטרו ולא רק"ל
אבל כיום, שהתקדמו כל כך בתכנון, עדיף להתקדם ולא לחזור אחורה.
ייתכן שקווים עתידיים יותר, מעבר לקו האדום, כדאי לחשוב על מטרו, אבל גם זה כבר קשה לשנות היום.
בכל מקרה, נראה לי שכפי שקרה בירושלים, עדיף לנסות להתקדם ולהגיע להפעלה מוקדם ככל האפשר.
רק מערכת פועלת תוכיח לכל המקטרגים שאין תחליף למערכות להסעת המונים.
במקרה הזה המשפט המתאים יותר הוא "מה שזול עולה ביוקר"
הקו האדום הוא המסלול העמוס ביותר בגוש דן, ואין סיבה שהוא יקבל מערכת בעלת קיבולת מוגבלת. דווקא המשבר הנוכחי יכול להיות הזדמנות לחשיבה מחדש על תכנון הקו.
 
ומה שיקר בסוף לא עובד בכלל.

במקרה הזה המשפט המתאים יותר הוא "מה שזול עולה ביוקר"
הקו האדום הוא המסלול העמוס ביותר בגוש דן, ואין סיבה שהוא יקבל מערכת בעלת קיבולת מוגבלת. דווקא המשבר הנוכחי יכול להיות הזדמנות לחשיבה מחדש על תכנון הקו.
ומה שיקר בסוף לא עובד בכלל.
אתה יודע כמה שנים ייקח לתכנן מחדש את המערכת?
 

amit1270

New member
לא בטוח שדרושות מהפכות גדולות

ומה שיקר בסוף לא עובד בכלל.
אתה יודע כמה שנים ייקח לתכנן מחדש את המערכת?
לא בטוח שדרושות מהפכות גדולות
החלק התת-קרקעי יישאר פחות-או-יותר אותו הדבר, למעט אולי אורך הרציפים בתחנות (שבכל מקרה צריכים להיות ארוכים יותר מהתכנון המקורי). אגב, אני לא בטוח שזה רשמי, אבל הקו הזה הוגדר כ"פרה-מטרו", כלומר מתישהו בעתיד הוא אמור להפוך למטרו בעקבות העלייה בעומס. העניין הוא שהמתישהו הזה עלול להגיע עוד לפני שהקו יתחיל לפעול במתכונת ה"רגילה" שלו.
 

jp3raptor

Member
אם אינני טועה בעקבות התערבות של האוצר הוא איננו מוגדר כך

לא בטוח שדרושות מהפכות גדולות
החלק התת-קרקעי יישאר פחות-או-יותר אותו הדבר, למעט אולי אורך הרציפים בתחנות (שבכל מקרה צריכים להיות ארוכים יותר מהתכנון המקורי). אגב, אני לא בטוח שזה רשמי, אבל הקו הזה הוגדר כ"פרה-מטרו", כלומר מתישהו בעתיד הוא אמור להפוך למטרו בעקבות העלייה בעומס. העניין הוא שהמתישהו הזה עלול להגיע עוד לפני שהקו יתחיל לפעול במתכונת ה"רגילה" שלו.
אם אינני טועה בעקבות התערבות של האוצר הוא איננו מוגדר כך
האוצר התערב בתוכנית כדי לוודא שאין שום דרך לשדרג במהירות את המקטעים התת קרקעיים למטרו.
&nbsp
ההגיון של האוצר-
גם חסכון כספי עכשיו,
גם ימנע "בזבוז" של כסף על שדרוג המערכת (כלומר המערכת לא תשודרג וקופת המדינה תישאר אצל אבא שלהם)
 

amit1270

New member
האוצר לקח, האוצר יחזיר


אם אינני טועה בעקבות התערבות של האוצר הוא איננו מוגדר כך
האוצר התערב בתוכנית כדי לוודא שאין שום דרך לשדרג במהירות את המקטעים התת קרקעיים למטרו.
&nbsp
ההגיון של האוצר-
גם חסכון כספי עכשיו,
גם ימנע "בזבוז" של כסף על שדרוג המערכת (כלומר המערכת לא תשודרג וקופת המדינה תישאר אצל אבא שלהם)
האוצר לקח, האוצר יחזיר
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה