אנחנו רוצים לחיות באלנבי ולא למות מזיהום אוויר של אוטובוסים

מצב
הנושא נעול.
אנחנו רוצים לחיות באלנבי ולא למות מזיהום אוויר של אוטובוסים

אנחנו רוצים לחיות באלנבי ולא למות מזיהום אוויר של אוטובוסים
שלום לכולם,
קיימת קבוצה גדולה מאוד של תושבים הגרים בסמיכות לאלנבי (כמה מאות תושבים) - הקבוצה מבקשת למנוע את זיהום האוויר החריף מהאוטובוסים העוברים דרך אלנבי.
על מנת להקטין את זיהום האוויר, הקבוצה מבקשת שכל האוטובוסים שיעברו ברחוב זה יהיו אוטובוסים חשמליים. בפגישה שקיימה הקבוצה עם העירייה - נמסר לה שהעירייה לא יכולה לפעול בנוגע לתחבורה (לא כמות אוטובוסים, לא סוג אוטובוסים וכדו') - רק משרד התחבורה. הם סיפרו לנציגי הקבוצה שאין סיכוי שמשרד התחבורה יענה לבקשתם.
לפיכך הקבוצה מבקשת להעלות את המודעות של העוברים והשבים לזיהום האוויר הגבוה ברחוב אלנבי - כי אולי רק דרך מודעות ומלחמה של הציבור - במשרד התחבורה יתעוררו, יפעלו ויהפכו את כל התחבורה הציבורית שעוברת באלנבי לחשמלית. אלפי אוטובוסים עוברים יום יום באלנבי ועשרות אלפי בני אדם עוברים כאן. מפחיד לראות את תוצאות המחקרים שנעשו ומראים שתחלואה ומוות מזיהום אוויר של כלי רכב ואוטובוסים גבוהה מאוד במרכז תל אביב. הרעיון שהעלו בקבוצה היה ניטור אוויר שקוף - כל מי שיעבור ליד המתקן יוכל לראות במו עיניו באותו רגע - איזה אוויר מזוהם הוא נושם. מודעות הציבור אולי תדחוף את משרד התחבורה להתחיל לפעול ומיד.
אני רוצה לעזור להם וגם לנשום בעצמי אוויר נקי - אז אם למישהו יש רעיונות איך לקדם את נושא התחבורה החשמלית באלנבי (ואח"כ המהפכה שתתחיל כבר תדהר גם למחוזות אחרים).
 
פיתרון הרבה יותר מוצלח: לבטל כניסת כלי רכב פרטיים לאזור

אנחנו רוצים לחיות באלנבי ולא למות מזיהום אוויר של אוטובוסים
שלום לכולם,
קיימת קבוצה גדולה מאוד של תושבים הגרים בסמיכות לאלנבי (כמה מאות תושבים) - הקבוצה מבקשת למנוע את זיהום האוויר החריף מהאוטובוסים העוברים דרך אלנבי.
על מנת להקטין את זיהום האוויר, הקבוצה מבקשת שכל האוטובוסים שיעברו ברחוב זה יהיו אוטובוסים חשמליים. בפגישה שקיימה הקבוצה עם העירייה - נמסר לה שהעירייה לא יכולה לפעול בנוגע לתחבורה (לא כמות אוטובוסים, לא סוג אוטובוסים וכדו') - רק משרד התחבורה. הם סיפרו לנציגי הקבוצה שאין סיכוי שמשרד התחבורה יענה לבקשתם.
לפיכך הקבוצה מבקשת להעלות את המודעות של העוברים והשבים לזיהום האוויר הגבוה ברחוב אלנבי - כי אולי רק דרך מודעות ומלחמה של הציבור - במשרד התחבורה יתעוררו, יפעלו ויהפכו את כל התחבורה הציבורית שעוברת באלנבי לחשמלית. אלפי אוטובוסים עוברים יום יום באלנבי ועשרות אלפי בני אדם עוברים כאן. מפחיד לראות את תוצאות המחקרים שנעשו ומראים שתחלואה ומוות מזיהום אוויר של כלי רכב ואוטובוסים גבוהה מאוד במרכז תל אביב. הרעיון שהעלו בקבוצה היה ניטור אוויר שקוף - כל מי שיעבור ליד המתקן יוכל לראות במו עיניו באותו רגע - איזה אוויר מזוהם הוא נושם. מודעות הציבור אולי תדחוף את משרד התחבורה להתחיל לפעול ומיד.
אני רוצה לעזור להם וגם לנשום בעצמי אוויר נקי - אז אם למישהו יש רעיונות איך לקדם את נושא התחבורה החשמלית באלנבי (ואח"כ המהפכה שתתחיל כבר תדהר גם למחוזות אחרים).
פיתרון הרבה יותר מוצלח: לבטל כניסת כלי רכב פרטיים לאזור
למעט לתושבי העיר.
כמות גדולה מאוד של אוטובוסים בתקן יורו 6 (כ-160 ועוד כ-80 בקרוב אם אינני טועה) נכנסה לשירות בחברת דן, והחליפה אוטובוסים רבים בתקן יורו 1 ו-2. רבים מהאוטובוסים הללו עוברים באלנבי, בדגש על מס' קווים (כגון 31 ו-72) שבהם פעלו בעבר כל האוטובוסים הישנים. רמת הזיהום בתקן יורו 6 נמוכה מאוד ומחיר האוטובוסים סטנדרטי.
אוטובוס חשמלי עולה הרבה יותר כסף, יעילותו מוטלת בספק עדיין והוא עדיין מזהם (אם כי במקום אחר), וזאת משום שהטכנולוגיה בחיתוליה.
לפיכך, סגירת אזור "העיר הלבנה" לכניסת כלי רכב פרטיים הוא רעיון הרבה יותר טוב ויעיל להורדת זיהום האוויר מאשר החלפת האוטובוסים (בעלות אסטרונומית).

גילוי נאות: הכותב גר קרוב לאלנבי ומחזיק ברכב פרטי ממקום עבודתו.
 

alantan

New member
תגידו תודה גם לעיריית תל אביב שהכשילה בזמנו את קידום הקו

אנחנו רוצים לחיות באלנבי ולא למות מזיהום אוויר של אוטובוסים
שלום לכולם,
קיימת קבוצה גדולה מאוד של תושבים הגרים בסמיכות לאלנבי (כמה מאות תושבים) - הקבוצה מבקשת למנוע את זיהום האוויר החריף מהאוטובוסים העוברים דרך אלנבי.
על מנת להקטין את זיהום האוויר, הקבוצה מבקשת שכל האוטובוסים שיעברו ברחוב זה יהיו אוטובוסים חשמליים. בפגישה שקיימה הקבוצה עם העירייה - נמסר לה שהעירייה לא יכולה לפעול בנוגע לתחבורה (לא כמות אוטובוסים, לא סוג אוטובוסים וכדו') - רק משרד התחבורה. הם סיפרו לנציגי הקבוצה שאין סיכוי שמשרד התחבורה יענה לבקשתם.
לפיכך הקבוצה מבקשת להעלות את המודעות של העוברים והשבים לזיהום האוויר הגבוה ברחוב אלנבי - כי אולי רק דרך מודעות ומלחמה של הציבור - במשרד התחבורה יתעוררו, יפעלו ויהפכו את כל התחבורה הציבורית שעוברת באלנבי לחשמלית. אלפי אוטובוסים עוברים יום יום באלנבי ועשרות אלפי בני אדם עוברים כאן. מפחיד לראות את תוצאות המחקרים שנעשו ומראים שתחלואה ומוות מזיהום אוויר של כלי רכב ואוטובוסים גבוהה מאוד במרכז תל אביב. הרעיון שהעלו בקבוצה היה ניטור אוויר שקוף - כל מי שיעבור ליד המתקן יוכל לראות במו עיניו באותו רגע - איזה אוויר מזוהם הוא נושם. מודעות הציבור אולי תדחוף את משרד התחבורה להתחיל לפעול ומיד.
אני רוצה לעזור להם וגם לנשום בעצמי אוויר נקי - אז אם למישהו יש רעיונות איך לקדם את נושא התחבורה החשמלית באלנבי (ואח"כ המהפכה שתתחיל כבר תדהר גם למחוזות אחרים).
תגידו תודה גם לעיריית תל אביב שהכשילה בזמנו את קידום הקו
הסגול של הרכבת הקלה. כן כן, החלק הצפוני של הקו הירוק שהיה אמור להמשיך באלנבי והמלך ג'ורג' הוסט לאבן גבירול והרצליה בשל התנגדות של גודוביץ' אי שם בשלהי שנות ה-90.
&nbsp
תגידו תודה גם לאלה שהכשילו את הארגון מחדש כך שקו 3 למשל נשאר שם והוסיפו קווי טלאים כמו 14 ו-22 לאלנבי.
 
יהיה לכם יותר קל לדרוש להוציא את כל הרכבים מהרחוב

אנחנו רוצים לחיות באלנבי ולא למות מזיהום אוויר של אוטובוסים
שלום לכולם,
קיימת קבוצה גדולה מאוד של תושבים הגרים בסמיכות לאלנבי (כמה מאות תושבים) - הקבוצה מבקשת למנוע את זיהום האוויר החריף מהאוטובוסים העוברים דרך אלנבי.
על מנת להקטין את זיהום האוויר, הקבוצה מבקשת שכל האוטובוסים שיעברו ברחוב זה יהיו אוטובוסים חשמליים. בפגישה שקיימה הקבוצה עם העירייה - נמסר לה שהעירייה לא יכולה לפעול בנוגע לתחבורה (לא כמות אוטובוסים, לא סוג אוטובוסים וכדו') - רק משרד התחבורה. הם סיפרו לנציגי הקבוצה שאין סיכוי שמשרד התחבורה יענה לבקשתם.
לפיכך הקבוצה מבקשת להעלות את המודעות של העוברים והשבים לזיהום האוויר הגבוה ברחוב אלנבי - כי אולי רק דרך מודעות ומלחמה של הציבור - במשרד התחבורה יתעוררו, יפעלו ויהפכו את כל התחבורה הציבורית שעוברת באלנבי לחשמלית. אלפי אוטובוסים עוברים יום יום באלנבי ועשרות אלפי בני אדם עוברים כאן. מפחיד לראות את תוצאות המחקרים שנעשו ומראים שתחלואה ומוות מזיהום אוויר של כלי רכב ואוטובוסים גבוהה מאוד במרכז תל אביב. הרעיון שהעלו בקבוצה היה ניטור אוויר שקוף - כל מי שיעבור ליד המתקן יוכל לראות במו עיניו באותו רגע - איזה אוויר מזוהם הוא נושם. מודעות הציבור אולי תדחוף את משרד התחבורה להתחיל לפעול ומיד.
אני רוצה לעזור להם וגם לנשום בעצמי אוויר נקי - אז אם למישהו יש רעיונות איך לקדם את נושא התחבורה החשמלית באלנבי (ואח"כ המהפכה שתתחיל כבר תדהר גם למחוזות אחרים).
יהיה לכם יותר קל לדרוש להוציא את כל הרכבים מהרחוב
ולהפוך אותו למדרכוב מאשר לדרוש שינועו בו רק כלי רכב חשמליים.
 
אגב יש אפליקציה חינמית: בריזומטר תחפש בגוגל.

אנחנו רוצים לחיות באלנבי ולא למות מזיהום אוויר של אוטובוסים
שלום לכולם,
קיימת קבוצה גדולה מאוד של תושבים הגרים בסמיכות לאלנבי (כמה מאות תושבים) - הקבוצה מבקשת למנוע את זיהום האוויר החריף מהאוטובוסים העוברים דרך אלנבי.
על מנת להקטין את זיהום האוויר, הקבוצה מבקשת שכל האוטובוסים שיעברו ברחוב זה יהיו אוטובוסים חשמליים. בפגישה שקיימה הקבוצה עם העירייה - נמסר לה שהעירייה לא יכולה לפעול בנוגע לתחבורה (לא כמות אוטובוסים, לא סוג אוטובוסים וכדו') - רק משרד התחבורה. הם סיפרו לנציגי הקבוצה שאין סיכוי שמשרד התחבורה יענה לבקשתם.
לפיכך הקבוצה מבקשת להעלות את המודעות של העוברים והשבים לזיהום האוויר הגבוה ברחוב אלנבי - כי אולי רק דרך מודעות ומלחמה של הציבור - במשרד התחבורה יתעוררו, יפעלו ויהפכו את כל התחבורה הציבורית שעוברת באלנבי לחשמלית. אלפי אוטובוסים עוברים יום יום באלנבי ועשרות אלפי בני אדם עוברים כאן. מפחיד לראות את תוצאות המחקרים שנעשו ומראים שתחלואה ומוות מזיהום אוויר של כלי רכב ואוטובוסים גבוהה מאוד במרכז תל אביב. הרעיון שהעלו בקבוצה היה ניטור אוויר שקוף - כל מי שיעבור ליד המתקן יוכל לראות במו עיניו באותו רגע - איזה אוויר מזוהם הוא נושם. מודעות הציבור אולי תדחוף את משרד התחבורה להתחיל לפעול ומיד.
אני רוצה לעזור להם וגם לנשום בעצמי אוויר נקי - אז אם למישהו יש רעיונות איך לקדם את נושא התחבורה החשמלית באלנבי (ואח"כ המהפכה שתתחיל כבר תדהר גם למחוזות אחרים).
אגב יש אפליקציה חינמית: בריזומטר תחפש בגוגל.
היא נותנת לך מידע על זיהום האוויר במקום בו אתה נמצא.
היא זכתה גם בתחרות של הטכניון לפני שנה אם אני זוכר נכון.
 

orchilit

New member
אוטובוס חוסך לך עשרות כלי רכב מזהמים, על מה אתה מדבר ?

אנחנו רוצים לחיות באלנבי ולא למות מזיהום אוויר של אוטובוסים
שלום לכולם,
קיימת קבוצה גדולה מאוד של תושבים הגרים בסמיכות לאלנבי (כמה מאות תושבים) - הקבוצה מבקשת למנוע את זיהום האוויר החריף מהאוטובוסים העוברים דרך אלנבי.
על מנת להקטין את זיהום האוויר, הקבוצה מבקשת שכל האוטובוסים שיעברו ברחוב זה יהיו אוטובוסים חשמליים. בפגישה שקיימה הקבוצה עם העירייה - נמסר לה שהעירייה לא יכולה לפעול בנוגע לתחבורה (לא כמות אוטובוסים, לא סוג אוטובוסים וכדו') - רק משרד התחבורה. הם סיפרו לנציגי הקבוצה שאין סיכוי שמשרד התחבורה יענה לבקשתם.
לפיכך הקבוצה מבקשת להעלות את המודעות של העוברים והשבים לזיהום האוויר הגבוה ברחוב אלנבי - כי אולי רק דרך מודעות ומלחמה של הציבור - במשרד התחבורה יתעוררו, יפעלו ויהפכו את כל התחבורה הציבורית שעוברת באלנבי לחשמלית. אלפי אוטובוסים עוברים יום יום באלנבי ועשרות אלפי בני אדם עוברים כאן. מפחיד לראות את תוצאות המחקרים שנעשו ומראים שתחלואה ומוות מזיהום אוויר של כלי רכב ואוטובוסים גבוהה מאוד במרכז תל אביב. הרעיון שהעלו בקבוצה היה ניטור אוויר שקוף - כל מי שיעבור ליד המתקן יוכל לראות במו עיניו באותו רגע - איזה אוויר מזוהם הוא נושם. מודעות הציבור אולי תדחוף את משרד התחבורה להתחיל לפעול ומיד.
אני רוצה לעזור להם וגם לנשום בעצמי אוויר נקי - אז אם למישהו יש רעיונות איך לקדם את נושא התחבורה החשמלית באלנבי (ואח"כ המהפכה שתתחיל כבר תדהר גם למחוזות אחרים).
אוטובוס חוסך לך עשרות כלי רכב מזהמים, על מה אתה מדבר ?
למה אנשים חיים בסרט שהאוטובוס מזהם (ומרעיש, לצורך העניין) יותר מעשרות כלי הרכב שהוא מחליף ?!
 

נתנאל531

Well-known member
אין שום אוטובוס חשמלי מוכן לפעולה בטווח הקרוב

אנחנו רוצים לחיות באלנבי ולא למות מזיהום אוויר של אוטובוסים
שלום לכולם,
קיימת קבוצה גדולה מאוד של תושבים הגרים בסמיכות לאלנבי (כמה מאות תושבים) - הקבוצה מבקשת למנוע את זיהום האוויר החריף מהאוטובוסים העוברים דרך אלנבי.
על מנת להקטין את זיהום האוויר, הקבוצה מבקשת שכל האוטובוסים שיעברו ברחוב זה יהיו אוטובוסים חשמליים. בפגישה שקיימה הקבוצה עם העירייה - נמסר לה שהעירייה לא יכולה לפעול בנוגע לתחבורה (לא כמות אוטובוסים, לא סוג אוטובוסים וכדו') - רק משרד התחבורה. הם סיפרו לנציגי הקבוצה שאין סיכוי שמשרד התחבורה יענה לבקשתם.
לפיכך הקבוצה מבקשת להעלות את המודעות של העוברים והשבים לזיהום האוויר הגבוה ברחוב אלנבי - כי אולי רק דרך מודעות ומלחמה של הציבור - במשרד התחבורה יתעוררו, יפעלו ויהפכו את כל התחבורה הציבורית שעוברת באלנבי לחשמלית. אלפי אוטובוסים עוברים יום יום באלנבי ועשרות אלפי בני אדם עוברים כאן. מפחיד לראות את תוצאות המחקרים שנעשו ומראים שתחלואה ומוות מזיהום אוויר של כלי רכב ואוטובוסים גבוהה מאוד במרכז תל אביב. הרעיון שהעלו בקבוצה היה ניטור אוויר שקוף - כל מי שיעבור ליד המתקן יוכל לראות במו עיניו באותו רגע - איזה אוויר מזוהם הוא נושם. מודעות הציבור אולי תדחוף את משרד התחבורה להתחיל לפעול ומיד.
אני רוצה לעזור להם וגם לנשום בעצמי אוויר נקי - אז אם למישהו יש רעיונות איך לקדם את נושא התחבורה החשמלית באלנבי (ואח"כ המהפכה שתתחיל כבר תדהר גם למחוזות אחרים).
אין שום אוטובוס חשמלי מוכן לפעולה בטווח הקרוב
במשך השנים הקרובות כנראה שכן צפויה כניסה איטית של אוטובוסים חשמליים לפעולה, כאשר החסכון הכלכלי שיושג באמצעותם גבוה למדי (חסכון בדלק, חסכון בתחזוקת חלקי מנוע בעירה פנימית), ויגבר על המחיר הגבוה יותר (עלות סוללה). בינתיים אין שום תכנון כזה, אוטובוס חשמלי סיני שפעל בדן בניסוי לא עמד בדרישות.
&nbsp
הפיזור העתידי העתידי של אוטובוסים חשמליים צריך להיות כלל ארצי, אין הגיון וצדק בהפעלתם דווקא באזורים שנחשבים לחזקים כלכלית וחברתית.
&nbsp
בינתיים, נסו לפעול למען הגבלות בפעילות ג'יפים עירוניים וסתם חיות מנוע, שמייצרים זיהום גבוה בהשוואה לרכב רגיל.
 
מעניין אבל שכל האוטובוסים החשמליים נכשלים אחד אחרי השני.

אין שום אוטובוס חשמלי מוכן לפעולה בטווח הקרוב
במשך השנים הקרובות כנראה שכן צפויה כניסה איטית של אוטובוסים חשמליים לפעולה, כאשר החסכון הכלכלי שיושג באמצעותם גבוה למדי (חסכון בדלק, חסכון בתחזוקת חלקי מנוע בעירה פנימית), ויגבר על המחיר הגבוה יותר (עלות סוללה). בינתיים אין שום תכנון כזה, אוטובוס חשמלי סיני שפעל בדן בניסוי לא עמד בדרישות.
&nbsp
הפיזור העתידי העתידי של אוטובוסים חשמליים צריך להיות כלל ארצי, אין הגיון וצדק בהפעלתם דווקא באזורים שנחשבים לחזקים כלכלית וחברתית.
&nbsp
בינתיים, נסו לפעול למען הגבלות בפעילות ג'יפים עירוניים וסתם חיות מנוע, שמייצרים זיהום גבוה בהשוואה לרכב רגיל.
מעניין אבל שכל האוטובוסים החשמליים נכשלים אחד אחרי השני.
זה נשמע יותר כמו נסיון מכוון להכשיל אותם.
 

טשאפק 2

New member
מה נתח השוק שלהם?

בכל העולם משתמשים בהם רק בארץ לא.
אם הטכנולוגיה לא בשלה לשימוש מסחרי - היצרנית הייתה פושטת רגל.
מה נתח השוק שלהם?
ממה שידוע לי, בכל העולם עדיין רוב מכריע של האוטובוסים שנכנסים לשימוש בכל שנה אינם חשמליים.
 
ברור שרוב הרכבים שנכנסים לשימוש הם עם מנוע דיזל.

מה נתח השוק שלהם?
ממה שידוע לי, בכל העולם עדיין רוב מכריע של האוטובוסים שנכנסים לשימוש בכל שנה אינם חשמליים.
ברור שרוב הרכבים שנכנסים לשימוש הם עם מנוע דיזל.
זה לא שביום אחד משנים סדרי עולם.
יחד עם זאת, יש הרבה יותר פתיחות בעולם כלפי רכבים חשמליים.. ורק בישראל כל הניסויים נכשלים כל הזמן.
&nbsp
אפילו על המטרונית ההיברידית אף אחד לא מדבר.
 

נתנאל531

Well-known member
המטרונית ההיברידית היא לא הצלחה גדולה

ברור שרוב הרכבים שנכנסים לשימוש הם עם מנוע דיזל.
זה לא שביום אחד משנים סדרי עולם.
יחד עם זאת, יש הרבה יותר פתיחות בעולם כלפי רכבים חשמליים.. ורק בישראל כל הניסויים נכשלים כל הזמן.
&nbsp
אפילו על המטרונית ההיברידית אף אחד לא מדבר.
המטרונית ההיברידית היא לא הצלחה גדולה
יצא לה להתקע כבר כמה וכמה פעמים באמצע המסלול, האמינות שלה עדיין אינה מספיקה כדי לרכוש כמות גדולה שלה.
 
כל המסלול של המטרונית היה צריך להיות טרוליבוס

המטרונית ההיברידית היא לא הצלחה גדולה
יצא לה להתקע כבר כמה וכמה פעמים באמצע המסלול, האמינות שלה עדיין אינה מספיקה כדי לרכוש כמות גדולה שלה.
כל המסלול של המטרונית היה צריך להיות טרוליבוס
 

raminec

New member
אי אפשר טרוליבוס

כל המסלול של המטרונית היה צריך להיות טרוליבוס
אי אפשר טרוליבוס
כבלי החישמולת יהוו חומת מוות שתחסום את הנוף

 

טשאפק 2

New member
ממה שאני זוכר זה לא סתם רוב, אלא רוב מכריע

ברור שרוב הרכבים שנכנסים לשימוש הם עם מנוע דיזל.
זה לא שביום אחד משנים סדרי עולם.
יחד עם זאת, יש הרבה יותר פתיחות בעולם כלפי רכבים חשמליים.. ורק בישראל כל הניסויים נכשלים כל הזמן.
&nbsp
אפילו על המטרונית ההיברידית אף אחד לא מדבר.
ממה שאני זוכר זה לא סתם רוב, אלא רוב מכריע
כלומר האוטובוסים החשמליים אינם יותר מפרויקט נסיוני, אולי מלבד בערים מעטות.
 

amit1270

New member
בערים רבות הסובלות מזיהום עוברים לאוטובוסים מונעי גז

ממה שאני זוכר זה לא סתם רוב, אלא רוב מכריע
כלומר האוטובוסים החשמליים אינם יותר מפרויקט נסיוני, אולי מלבד בערים מעטות.
בערים רבות הסובלות מזיהום עוברים לאוטובוסים מונעי גז
בארץ יש עם זה בעיה מסיבות בטחוניות.
 

amit1270

New member
התכוונת לטרוליבוס או לאוטובוס על סוללה?

בכל העולם משתמשים בהם רק בארץ לא.
אם הטכנולוגיה לא בשלה לשימוש מסחרי - היצרנית הייתה פושטת רגל.
התכוונת לטרוליבוס או לאוטובוס על סוללה?
טרוליבוסים קיימים במקומות רבים מזה שנים רבות. אוטובוסים עם סוללה יש במעט מאוד מקומות והם עדיין מוגדרים "ניסיוניים".
 

tsd91

New member
לא כל כך מדוייק

אין שום אוטובוס חשמלי מוכן לפעולה בטווח הקרוב
במשך השנים הקרובות כנראה שכן צפויה כניסה איטית של אוטובוסים חשמליים לפעולה, כאשר החסכון הכלכלי שיושג באמצעותם גבוה למדי (חסכון בדלק, חסכון בתחזוקת חלקי מנוע בעירה פנימית), ויגבר על המחיר הגבוה יותר (עלות סוללה). בינתיים אין שום תכנון כזה, אוטובוס חשמלי סיני שפעל בדן בניסוי לא עמד בדרישות.
&nbsp
הפיזור העתידי העתידי של אוטובוסים חשמליים צריך להיות כלל ארצי, אין הגיון וצדק בהפעלתם דווקא באזורים שנחשבים לחזקים כלכלית וחברתית.
&nbsp
בינתיים, נסו לפעול למען הגבלות בפעילות ג'יפים עירוניים וסתם חיות מנוע, שמייצרים זיהום גבוה בהשוואה לרכב רגיל.
לא כל כך מדוייק
https://en.wikipedia.org/wiki/Battery_electric_vehicle#Electric_bus
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה