לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2194821,948 עוקבים אודות עסקים

אודות הפורום תחבורה ציבורית

x
הודעה מהנהלת הפורום
f
 
 
המשך >>

לצפיה ב-' תמונות מתחנת רעננה מערב '
תמונות מתחנת רעננה מערב
<< ההודעה הנוכחית
07/11/2014 | 16:58
73
1912
אז אחרי תקופה ארוכה שבה הוזנח קשות התחביב הכי גדול שלי, בעיקר בשל העבודה הטובענית, ומחויבויות שונות..
אז היום באופן ספונטני ולא מתוכנן, התאפשר לי לקפוץ לתחנת רעננה מערב לסבב צילומים קצר.. ולהלן הממצאים:
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'-2-'
-2-
07/11/2014 | 17:00
505
לצפיה ב-'-3-'
-3-
07/11/2014 | 17:05
503
הצצה פנימה..
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'-4-'
-4-
07/11/2014 | 17:11
414
קופות ומשרדי התחנה..
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'-5-'
-5-
07/11/2014 | 17:15
393
הכנות ברצפה עבור הוואלידטורים, ומאחוריהן ניתן לראות את הגשר המוביל לעבר הרציפים..
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'-6-'
-6-
07/11/2014 | 17:17
382
לצפיה ב-'-7-'
-7-
07/11/2014 | 17:18
379
לצפיה ב-'-8-'
-8-
07/11/2014 | 17:21
4
518
את הייעוד של המעבר המשוקע שבתמונה טרם גיליתי..
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מסקרן'
מסקרן
07/11/2014 | 18:56
2
329
נראה שרוחב המעבר מאפשר תנועת כלי רכב, נכון?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אולי כניסה לרכב שירות כלשהו...'
אולי כניסה לרכב שירות כלשהו...
08/11/2014 | 22:30
1
83
לצפיה ב-'נראה כמעביר מים פתוח,'
נראה כמעביר מים פתוח,
09/11/2014 | 09:53
114
להיכן יעברו כל המים בתוואי הכביש ,מדרום רעננה ,וממזרח הרצליה ? 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'כניסה למבני עזר, גנרטורים, שו"ב וכו''
כניסה למבני עזר, גנרטורים, שו"ב וכו'
10/11/2014 | 10:01
45
לצפיה ב-'-9-'
-9-
07/11/2014 | 17:23
408
פיתוח סביבתי בסמוך לבנין התחנה..
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'-10-'
-10-
07/11/2014 | 17:24
1
408
לצפיה ב-'היא נראית מוזר...'
היא נראית מוזר...
08/11/2014 | 21:43
84
לצפיה ב-'-11-'
-11-
07/11/2014 | 17:35
365
לצפיה ב-'-12-'
-12-
07/11/2014 | 17:42
345
לצפיה ב-'-13-'
-13-
07/11/2014 | 17:49
372
ניתן לזהות שהעבודות על כביש 531 עצמו בסמוך לתחנה ומערבה בסטטוס מתקדם למדי, ושכבת האספלט  הולכת ונפרשת..
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'-14-'
-14-
07/11/2014 | 17:50
4
399
לצפיה ב-'האם מתכוונים להמשיך הגשר עד לצד של הרצליה? או '
האם מתכוונים להמשיך הגשר עד לצד של הרצליה? או
10/11/2014 | 06:46
3
123
שכרגיל לא, ולהקשות על אנשים...
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'התשובה היא לא'
התשובה היא לא
10/11/2014 | 08:24
113
לא מתוכננת כניסה לתחנה מהכיוון הדרומי.
 
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'שלילי. ראה הדמייה.'
שלילי. ראה הדמייה.
10/11/2014 | 08:28
1
156
לצפיה ב-'תודה, חבל...'
תודה, חבל...
13/11/2014 | 06:21
45
כדאי לאפשר נגישות לרכבת להולכי רגל, כמה שרק אפשר בגבולות הסביר
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'יופי של דיווח, תודה שחלקת'
יופי של דיווח, תודה שחלקת
07/11/2014 | 17:52
239
יפה לראות כיצד התוכניות שהובאו כאן בעבר, מתגשמות בשטח. אין ספק שיש לתחנה הזו "תווי פנים" יחודיים. האם הם יפים? זו כבר שאלה של טעם.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'-15-'
-15-
07/11/2014 | 17:58
2
453
העבודות להקמת הגשר עבור דרך ירושלים (מעל כביש 531 ומעל המסילות) לקראת סיום..  נראה ש די בקרוב תועבר התנועה אל הגשר, והמעקף יתבטל..
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'האם בקטע זה אמור להתבצע החלק הראשון של הקו הורוד?'
האם בקטע זה אמור להתבצע החלק הראשון של הקו הורוד?
07/11/2014 | 22:13
1
235
והאם יש סימנים לכך בשטח?
תודה על הדיווח וההשקעה!
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אפשר לראות שבחלק האמצעי של הכביש'
אפשר לראות שבחלק האמצעי של הכביש
08/11/2014 | 22:23
164
יש תשתית ל-BRT, אני גם שמעתי מזמן, שזה מה שמתכוונים לעשות, בלי קשר לזה שעוד לא התחילו בכלל לעבוד באף אחת מהערים.
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'-16-'
-16-
07/11/2014 | 18:04
403
מבט מזרחה מגשר דרך ירושלים..  ניכרת התקדמות בעבודות העפר- ביחס לפעם הקודמת שצילמנו כאן יחד עם בועז, אך עדיין נשארה עבודה לא מועטה..
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'ו אחרונה להפעם..'
ו אחרונה להפעם..
07/11/2014 | 18:07
1
428
שיהיה סוף שבוע נעים לכולם..
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'תמונות מעולות!! תודה רבה'
תמונות מעולות!! תודה רבה
08/11/2014 | 20:34
40
לצפיה ב-'תודה על הדיווח!'
תודה על הדיווח!
07/11/2014 | 18:57
146
נראה שהכביש ותחנות הרכבת מתחילים לקבל צורה מרשימה. גם באיזור צומת רעננה מרכז יש התקדמות יפה של פרוייקט התשתית השלישי בגודלו שמתבצע בימים אלו (אחרי כביש 1 החדש וקו הרכבת  לירושלים).
האם השלמת תוואי המסילה תקרה יחד עם פתיחת הכביש או שצפויה תקופה שהכביש ייפתח ומסילת הרכבת עוד תיבנה? 
האם סיום הקמת הכביש אכן תעמוד בלו"ז המקורי, של יוני 2016?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'תמונות מעולות. תודה רבה על "שבתשתיות" שארגנת לנו, דני.'
תמונות מעולות. תודה רבה על "שבתשתיות" שארגנת לנו, דני.
07/11/2014 | 19:01
244
לצפיה ב-' כנראה שגורלה יהיה דומה לזה של תחנת יוספטל...'
כנראה שגורלה יהיה דומה לזה של תחנת יוספטל...
07/11/2014 | 19:24
3
334
שנה וחצי-שנתיים של שיממון עד להגעתה של הרכבת הראשונה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'רכבת ישראל תחכה להשלמת המחלף באיילון?'
רכבת ישראל תחכה להשלמת המחלף באיילון?
07/11/2014 | 19:58
1
306
לפי מצב העבודות בכבישים, נראה שאפשר יהיה לחבר את תחנות רעננה למסילה ממזרח הרבה לפני שהפרוייקט כולו יושלם. השאלה היא האם יבצעו את המסילה בשני שלבים, קודם עד להוד השרון ואחר כך להרצליה או שיחכו לסיום הכביש ויבצעו את המסילה בשלב אחד? המשמעות יכולה להיות הבדל של שנה-שנתיים (תלוי בפיגור) בהפעלת השירות ברעננה.
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'עד כמה שידוע לי, המסילה לא מתוכננת להיפתח לפני הכביש'
עד כמה שידוע לי, המסילה לא מתוכננת להיפתח לפני הכביש
07/11/2014 | 21:38
270
מכיוון שלא מתכננים לסיים את המבנה התחתון של המסילה לפני, או בנפרד מהמבנה התחתון של הכביש, בכל קטעי הפרוייקט. ולא נתקלתי עדיין בשום עדכון לגבי שינויים ביחס לתוכנית המקורית...
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-''
08/11/2014 | 17:35
18
לצפיה ב-'תודה רבה לך דניאל - מחכה כבר להשתמש בקו הזה...'
תודה רבה לך דניאל - מחכה כבר להשתמש בקו הזה...
( לעמוד שלי בתפוז )
07/11/2014 | 22:14
122
לצפיה ב-'תודה רבה על השירשור'
תודה רבה על השירשור
07/11/2014 | 23:01
127
אני מרגיש כאילו לקחת אותי לסיור
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'תודה על השרשור'
תודה על השרשור
07/11/2014 | 23:11
40
לצפיה ב-'תודה !'
תודה !
07/11/2014 | 23:46
36
לצפיה ב-'חיכיתי לזה, תודה רבה!! מה עם צומת רעננה מרכז???'
חיכיתי לזה, תודה רבה!! מה עם צומת רעננה מרכז???
08/11/2014 | 00:05
173
מה הצפי להתחלה של הקמת תחנת רכבת באזור??? ואיפה זה יהיה בדיוק? מדרום לאמדוקס? 
שוב אני מבקש, אם יש למישהו תוכנית עדכנית של מה שאמור לקרות בכל הקטע של בין כפר סבא להוד השרון ועד ליציאה לכביש המערבי עצמו- אני אודה לכם מאוד!!
אני מאוד מקוה שזה יצמצם משמעותית את העומס לכיוון ת"א, הרגע שיפתחו לתנועה את הפרוייקט הזה. 
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'תודה על הדיווח מהתחנה המעניינת ברעננסברג.'
תודה על הדיווח מהתחנה המעניינת ברעננסברג.
08/11/2014 | 02:40
23
264
טוב לראות כשתוכניות על הנייר הופכות לעובדות בשטח. בילדותי ביקרתי חברים של ההורים שם, אבל מאז לא היתה לי סיבה לבקר.
 
מה שמעניין אותי הוא מדוע צריך "מוסך מעוגל" ענקי כל-כך לתחנה פרברית של 2 רציפים. תחנות פרבריות דומות בבריטניה זוכות למבנה ניהול בגודל של חצי מה"מוסך" החד-קומתי, אם בכלל (בתחנות פרבריות רבות בלונדון רבתי אין אפילו מבנה, רק רציפים). מכיוון שהנוסעים יבלו את מרבית זמנם בהמתנה ברציפים האולם הענק במבנה נראה לי די מיותר אלא אם הכוונה שישמש גם מסוף אוטובוסים.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מסכים - ההשקעה במבני התחנות בארץ לפעמים נראית כתירוץ לבזבוז'
מסכים - ההשקעה במבני התחנות בארץ לפעמים נראית כתירוץ לבזבוז
( לעמוד שלי בתפוז )
08/11/2014 | 14:44
2
225
כספים. אני לא מדבר על תחנות מפתח במרכזי ערים, אבל באמת אין צורך ביותר ממבנה צנוע בשביל קופות. לא כל תחנה צריכה להיות אנדרטה לרכבת.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-''
08/11/2014 | 17:44
24
לצפיה ב-''
08/11/2014 | 19:43
22
לצפיה ב-'פה זה לא לונדון'
פה זה לא לונדון
08/11/2014 | 22:39
18
165
אצלנו כל תחנה היא "אירוע".
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'זו לא שדרות, זו תחנת יוממיים פרברית.'
זו לא שדרות, זו תחנת יוממיים פרברית.
09/11/2014 | 00:17
16
143
במקום כמו שדרות מוצדק שהקשר למרכז, תחילתה של נסיעה בת יותר משעה, ולצערנו גם הצורך במיגון מצדיקים מבנה כמו התחנה שסוקרה בפורום.
 
אבל רעננה היא פרבר בגוש דן, רבע שעה מהאיילון ברגע שתשלם הקשת הצפונית, והאולם הענק הזה לא משמש אף תכלית.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'יש לי הרגשה שעמית לא ממש מתווכח עם עמדתנו...'
יש לי הרגשה שעמית לא ממש מתווכח עם עמדתנו...
( לעמוד שלי בתפוז )
09/11/2014 | 01:34
58
לצפיה ב-'בלונדון מבינים תחבורה'
בלונדון מבינים תחבורה
09/11/2014 | 14:19
14
133
בישראל לא.
 
כל מה שנכתב נכון, אכן לא צריך מבנה תחנה ענק. תחנה פרברית שצמודה לעורק תנועה עירוני (דרך ירושלים) צריכה חיבור לאותו עורק תנועה, אבל התחנה הזו מנותקת ממנו לחלוטין, מה שלא יאפשר קישוריות בינה לבין כל קווי האוטובוס (ובעתיד ה-BRT) שעוברים ברחוב ירושלים. יצטרך לעשות "קווי אוטובוס מיוחדים" שיסעו ריקים אבל יהיה להם מסוף ליד מבנה התחנה הגדול ואחר כך יתפלאו למה אנשים לא מגיעים באוטובוס לרכבת.
 
דוגמה נוספת, תחנת הרצליה שצמודה לשדרות שבעת הכוכבים, תחנת סגולה שצמודה לכביש 40 ומפנה את התחת גם לאזור תהעשיה שהיא נושאת את שמו, תחנת אחיהוד שנבנית עכשיו ללא כל חיבור לכביש 85, תחנת בני ברק שלא מחוברת לגשר מבצע קדש,  ואפילו תחנת תל אביב מרכז שמתעלמת מגשר מודעי ומגשר על פרשת דרכים שעוברים מעליה ותל אביב השלום שמתעלמת הן ממוזס והן מאשפרות הכניסה מהצד הדרומי של גשר השלום.
אנחנו מתלוננים על כך שתחנות רכבת מרוחקות ממרכזי הערים, אבל כשכבר בונים תחנה באזור עירוני (אם כי לא במרכזו) דואגים להרחיק אותה באמצעים מלאכותיים מהעיר.
 
דוגמאות טובות, הוד השרון סוקולוב, תחנות ציר בת ים-חולון-רשל"צ, חיפה מרכז, קריות, עכו, נהריה, באר שבע מרכז ובאופן חלקי תחנות תל אביב (יש שם הרבה מה לשפר). לא פלא שאלה התחנות שמספר המגיעים אליהן ברגל הכי גבוה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אני מודע לתופעה ולא מצליח להבין מה עומד מאחוריה.'
אני מודע לתופעה ולא מצליח להבין מה עומד מאחוריה.
09/11/2014 | 21:17
11
93
אולי יש לך הסבר לתכנון הלקוי של תחנות כה רבות בישראל?
 
במקרים רבים הפתרון לא דורש השקעה יוצאת דופן, רק מחשבה והתחשבות בצרכי הנוסעים. זה יותר מדי לבקש?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'ההסבר לא הולך ברגל, וודאי שלא משתמש בתח"צ.'
ההסבר לא הולך ברגל, וודאי שלא משתמש בתח"צ.
09/11/2014 | 22:41
6
87
בלונדון, ניו-יורק, פריס או ברלין מתכנני השיפורים למערכת הקיימת (קרוסרייל, קו סקונד אווניו, איחוד מערכות המזרח והמערב, הסבת המערכת הפרברית ל RER ) היו משתמשים בתח"צ ברמה כזו או אחרת (80% מהנסיעות במרכז לונדון אינן במכונית) ולכן התיכנון הוא מנקודת החוויה האישית של משתמש במערכת.
 
בארץ לעומת זאת האוטובוסים נחשבים לאמצעי תחבורה למי שחייב להשתמש בהם, ולמי שאינו עובד בבניין משרדים לאורך מסילת האיילון אין אמצעי הסעת המונים "מכובד יותר" להביא אותו לעבודה בבוקר. מהסיבה הזו מתכנני המערכת ומקבלי ההחלטות מגיעים לעבודה ברכב פרטי, אין להם נסיון ביוממות באמצעי הסעת המונים, והתיכנון אינו "לנו" אלא "להם" - ולא הכי אכפת למתכננים איך "הם" יגיעו לתחנות או מהתחנות.
 
זה ההסבר ההגיוני היחיד להיעדר גשרים ומנהרות להולכי רגל שיחברו תחנות לנקודות עניין בולטות בשני צידיהן, לכך שתחנות רבות ברשת הארצית אינן אחד המסופים העיקריים של עירן והתחבורה מהן הלאה באמצעי התחבורה העירוניים מבישה (נתניה, הרצליה...), ולכך שמיקומן מעדיף את החנייה הצמודה בשולי הערים על פני פתרון שיקרב אותן למרכזי הערים כשיש אפשרות כזו - תיכנון שרואה את הרכבת כהמשך של הרכב הפרטי לאיילון, ולא כאמצעי שהוא חלק ממערכת תחבורה ציבורית.   
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'העניין הוא שמקימים תחנות היכן שיש מסילות'
העניין הוא שמקימים תחנות היכן שיש מסילות
10/11/2014 | 09:12
2
76
וכידוע המסילות לרוב אינן עוברות במרכזי הערים בישראל, וכנראה טוב שכך. האים היינו רוצים לעמוד במחסומים באמצע העיר העמוס ממילא?
הקמת מבנה גם מחוייב מציאות. כי הרי בתוך המבנה השטחים מושכרים למזנונים וזה כנראה רווחי לחברה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מדובר במסילות חדשות שניתן היה לתכנן אחרת.'
מדובר במסילות חדשות שניתן היה לתכנן אחרת.
10/11/2014 | 09:36
1
72
מה גם שבבריטניה וגרמניה יש לרוב הפרדה מפלסית בין המסילות בערים למפלס הכבישים, כאשר המסילה חוצה את הכביש בחפיר או על ויאדוקט ולכן אין "מחסומים באמצע הערים" למעט דוגמאות נדירות בהן התוואי חייב זאת.
 
מסילת חולון למשל נהנית מהפרדה מפלסית למרות שהאילוץ לתוואי שלה נובע מכליאת התוואי בין מסלולי הכביש. במקומות אחרים יתכן שהיה אפשרי לקרב את התוואי למרכזי הערים או שולי האזור המיושב ע"י שינויים קלים בתיכנון אך ההעדפה היתה לתחנה שנמצאת קילומטר או שניים מכל נקודה מיושבת - דוגמה גרועה במיוחד היא "תחנת הנוכחות" מחוץ לדימונה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'זה כבר קשור לקשת הבעיות הרחבה'
זה כבר קשור לקשת הבעיות הרחבה
11/11/2014 | 09:09
45
כגון האופי של המערכת השלטונית, יעלות הביורוקרטיה, זכויות הקניין בקרקע, וכם הלאה. מה שמקימים בסין תוך שנתיים, באירופה תוך 5 שנים, בישראל לא מצליחים להקים אפילו תוך 40 שנה. לכן יש להגיד תודה על כך שאיכשהו הצליחו להתחיל להקים את כביש 531, והסגה הרי לא בעשורה הראשון (ולא השני אגב). ועוד לדרוש שזה יעבור כך או אחרת לנוחות נוסעי הרכבת זו כבר תהיה ממש חוצפה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הסבר נוסף ומקומם טמון בעלויות אבטחה'
הסבר נוסף ומקומם טמון בעלויות אבטחה
10/11/2014 | 14:14
2
66
בארץ, בניגוד למרבית מדינות העולם, כל כניסה לתחנה צריכה להיות מאובטחת, העלויות אמנם לא גדולות במיוחד יחסית לעלות הבניה והתחזוקה של שאר המרכיבים ברשת הרכבות אבל אלה עלויות ש"קל לחסוך בהם".
כתוצאה מכך לאדריכלי תחנות רכבת ומבני ציבור אחרים יש שתי אפשרויות גרועות.
א. לתכנן מתוך הכרה במצב הזה מינימום כניסות ויציאות.
ב. לתכנן מתוך ציפייה לעתיד ורוד יותר ואז כמה וכמה דלתות ושערים יישארו סגורים לתמיד באופן שיעצבן אפילו יותר.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הכניסה לתחנה יכולה להיות מהמעבר ולא בסופו.'
הכניסה לתחנה יכולה להיות מהמעבר ולא בסופו.
10/11/2014 | 15:00
60
אני כותב את זה אחרי הפיגוע בגשר שהדרך ההגנה, למיטב הבנתי המחבל היה בכביש שמחוץ לתחנה ולא בתוכה.
 
קודם כל- למאבטחים יש בסך הכל איזו בודקה וניתן למקם שתי בודקות כאלו או אפילו לחבר את התחנה בצורה פיזית למתחם מאובטח כמו קניון, אצטדיון, וכו' כפי שיש חיבור לקניון עזריאלי. יש הרבה דוגמאות לתחנות שמפנות את גבן ליעדים מרכזיים כאלו במקום לשתף אתם פעולה ביצירת מתחם משותף שיחסוך הוצאות לרכבת מחד ויביא את הציבור ליעד מאידך.
 
יש מקומות בהם התחנה נגישה לכיוון אחד בלבד, והיעדים בצידה השני נמצאים עיקוף רציני ממנה. במקרים כאלו המינימום הוא גישה משני כיוונים, כאשר אם האבטחה באמת יקרה כל-כך הגשר או המנהרה יכולים לחשב כמרחב הרחוב (ע"ע התורים לאבטחה בתחנה המרכזית בירושלים בשיא האינטיפדה השניה...) ונקודת הכניסה לתחנה עצמה יכולה להיות נקודת הבידוק. בספרד יש מכונות שיקוף ענקיות למזוודות בכניסה לתחנות הרשת הארצית. בבריטניה יש נוכחות משטרתית בתחנות הגדולות, יש פתרונות לאבטחה שלא מערבים עיקוף של קילומטר.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הסבר דחוק למדי'
הסבר דחוק למדי
10/11/2014 | 20:18
44
בחלק גדול מהמקרים הבעיה היא בסביבת התחנה, ולאו דווקא בתחנה עצמה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'שים לב מה קרה בראשון לציון.'
שים לב מה קרה בראשון לציון.
10/11/2014 | 21:45
3
62
הערייה נלחמת שנים לביטול התוואי העתידי של המסילה שתעבור ליד התחנה המרכזית בגן רווה. לפני כמה חודשים משרד התחבורה הסכים לבסוף לבטל את התוואי. החלטה אומללה, וחבל על כך.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'שים לב מה קרה בנתיבות....'
שים לב מה קרה בנתיבות....
11/11/2014 | 00:40
2
52
ושם ראש העיר עוד מתגאה בכך שהרחיק את תחנת הרכבת...
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'שים לב לתחנת כפר-מנחם / קריית מלאכי'
שים לב לתחנת כפר-מנחם / קריית מלאכי
11/11/2014 | 12:27
1
48
כ 5 ק"מ בקו אווירי, וכ10 ק"מ בדרכים מהעיירה אותה היא אמורה לשרת בעתיד.
 
ראש עיריית נתיבות מוריק מקנאה ! תחנת נתיבות נמצאת כ250 מטר בלבד משכונות נווה נוי וקריית בן אריה שבעירו.
 
ראש עיריית חיפה עוד יאיים שאם לא ירחיקו את הרכבת למרחק דומה מעירו (עתלית, נשר, קריית אתא) הוא יעתור לבג"ץ, לאפיפיור, לאו"ם ולחליף דאע"ש.
 
זוהי דוגמה קיצונית  לתחנה שנועדה לרכב הפרטי, בערך כמו חנות מחסן בשפיים, ולא למשתמשי התח"צ.
 
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לא בדיוק אותו דבר.'
לא בדיוק אותו דבר.
11/11/2014 | 16:57
47
בקרית מלאכי זה על קו קיים.
 
בראשון ונתיבות אלו קווים חדשים שהתכנון שלהם במשך הרבה שנים הבטיח נגישות טובה אל העיר אבל הורחק ממנה בעקבות לחץ כבד מהרשות המקומית.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'בלונדון מדובר בייעול מערכת קיימת. '
בלונדון מדובר בייעול מערכת קיימת.
09/11/2014 | 21:46
1
70
תחנות לונדוניות ברות השוואה לתחנת רעננה הן תחנות רשת ארצית (או Overground) בנות 2 רציפים בתדירות פרברית נמוכה של פעם ברבע שעה, שהנוסעים בהם נמצאים כ15 דק' מתחנות הטרמינל הגדולות או מיעדם הבא (ה Overground קצת בעייתי במשוואה הזו כי מדובר בקו היקפי).
 
מקורה של המערכת המסילתית הזו היא במאה ה19, כשהרכבת היתה התחבורה המהיר היחיד, הרבה לפני שביטלו את חוקי האיש עם הדגל האדום שעיכבו את התפתחות התנועה המוטורית בכבישים. במאה ה20 המערכת עברה מלחמות, הלאמה, הפרטה והלאמה מחדש של המסילות. בשנות ה50 בוטלו כל קווי החשמלית בלונדון, האוטובוס היה אמור להיות העתיד, ויש קווים היקפיים וקווי ענף שנסגרו בתקופה זו. חלק מתהליך הייעול היה ביטול מבני תחנות מיותרים - ואפילו מכירתם לעסקים. מה שאיפשר זאת היתה מערכת התימחור האחידה של התחבורה בלונדון. המעבר לטלוויזיה במעגל סגור בשנות ה80 איפשר לתחנות מסויימות להיות בלתי מאויישות.
 
כמו כן, במקרים רבים התחנה הפרברית לונדונית תהיה בתעלה מתחת למפלס הרחוב שחוצה את הכביש ב90 מעלות. במקרים כאלו הצימצום המקסימלי הוא שיש שתי כניסות מהגשר שמתפקד גם כרחוב - והכביש החוצה עובר עליו. במקומות כאלו אין מקום לחנייה או מסופים (הם נבנו הרבה לפני הרכב הפרטי), אך הקישור לאוטובוסים טוב כי האוטובוסים עוצרים ברחוב מטרים לפני או אחרי הגשר. בגלל שמדובר במערכת וותיקה חלק מהשכונות התפתחו סביב המסילות והתחנות, ולכן זה לא בר השוואה מיידית לפתיחת תחנה מרוחקת ממרכז הישוב הקיים.
 
תחנה שמהווה דוגמה טובה למתואר: Upper Holloway של רשת ה Overground. היא נמצאת 450 מטר מתחנת Archway של התחתית (לקו צפון לונדון של האוברגראונד יש יחס בעייתי של הקבלה מחד ומרחק מאידך מנקודות רבות באזור הפרברי הפנימי של הקו הצפוני, סוג של תחרות לא מפרה במיוחד מהמאה ה19) הנמצאת על ה A1 Holloway Road.
 
 
 
אינני חושב שרעננה צריכה מינימליזם יוממים קיצוני כל-כך כי יהיה ניתן להחליף ממנה בליבת המערכת באיילון לכל נקודה במערכת הארצית, ועדיף שהנוסע המזדמן שאינו מכיר את המערכת יוכל לעשות זאת עם כל הסיוע של משרד כרטיסים פעיל, אבל אני מביא את המינימום הזה להשוואה כי האולם הגרנדיוזי הזה קצת מרגיז אותי בקונטקסט שבו אומרים שצריך לנהל את כספי הציבור ביעילות.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'תיקונון: ההלאמה מחדש היתה בתחילת העשור שעבר, במאה ה21.'
תיקונון: ההלאמה מחדש היתה בתחילת העשור שעבר, במאה ה21.
10/11/2014 | 02:18
31
לצפיה ב-'לגמרי '
לגמרי
09/11/2014 | 00:17
33
לצפיה ב-'אני חושב שיש לזה הצדקה אקלימית.'
אני חושב שיש לזה הצדקה אקלימית.
12/11/2014 | 22:00
26
בחום ובלחות השוררים כאן בחלק ניכר מהשנה, אני לא חושב שאפשר להסתפק ברציפים חשופים, לפחות אם רוצים להפוך את החוויה לסימפטית ואטרקטיבית למשתמשים. אם יש לי 10 דקות להמתין לרכבת, ואנחנו לא בדצמבר-מרץ, אני מעדיף לעשות זאת במיזוג, עם קוקה קולה קר כקרח בידי. כך אולי אספיק גם לייבש את הזיעה ולהיות פחות מפגע סביבתי לנוסעים האחרים (והם לי). 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-' דניאל'
דניאל
08/11/2014 | 10:52
55
לצפיה ב-'תמונות מעולות! כיף לראות התקדמויות שכאלה!'
תמונות מעולות! כיף לראות התקדמויות שכאלה!
08/11/2014 | 21:38
34
לצפיה ב-'תודה רבה, דניאל!'
תודה רבה, דניאל!
08/11/2014 | 22:16
1
29
לצפיה ב-'דיווח מעניין ביותר! יש צפי למועד תחילת העבודות על ביטול קטע '
דיווח מעניין ביותר! יש צפי למועד תחילת העבודות על ביטול קטע
08/11/2014 | 22:27
123
הרצליה- רשפון? כנ"ל לגבי המפגשים במעפילים, בית העלמין ורשפון?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'תודה רבה על הדיווח המצולם. טוב לראות אותך פה'
תודה רבה על הדיווח המצולם. טוב לראות אותך פה
08/11/2014 | 22:58
2
100
אתה מתואם עם בועז? שבוע-שבוע?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'סוג של מתואם.. '
סוג של מתואם..
09/11/2014 | 11:34
1
35
לצפיה ב-'תאגיד "שבתשתיות" מתרחב... '
תאגיד "שבתשתיות" מתרחב...
09/11/2014 | 21:35
37
לצפיה ב-'מזכירה לי ספר ואיכשהו גם את הסמל הוותיק של '
מזכירה לי ספר ואיכשהו גם את הסמל הוותיק של
09/11/2014 | 01:48
115
הטלוויזיה הלימודית - חינוכית.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-',תודה!'
,תודה!
10/11/2014 | 12:08
17

הודעות אחרונות

16:25 | 16.11.18 עמוד השדרה
17:57 | 14.11.18 עמוד השדרה
17:05 | 14.11.18 אברהם שטרן15
17:04 | 14.11.18 אברהם שטרן15
21:38 | 23.10.18 האלמוני המאושר
14:19 | 10.10.18 אלכס גרנשטיין

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ