מכרז תח"צ אשדוד יבנה

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
גם מכרז בני ברק-ירושלים הוא קטן

כן, בוודאות.
במכרזים החדשים אוחדו אשכולות על מנת שהכדאיות שלהם תהיה גבוהה יותר וכן היה רצון של משרדי האוצר והתחבורה להקטין את מספר המפעילות.
אבל אחד המכרזים האחרונים שמשרד התחבורה הוציא דווקא היה על מספר קטן מאוד של קווים יעודיים - מכרז קווי שפירים-ירושלים.
גם מכרז בני ברק-ירושלים הוא קטן
הוא אפילו לא כולל את כל הקווים. קו 402 נשאר בהפעלת "אגד". למעשה במכרז הזה היה קו אחד וותיק - קו 400. יתר הקווים הם קווים חדשים, שמלבד קו 422 , שפועל למשך כל היום, שני הקווים האחרים (425 ו-427) פועלים במספר נסיעות קטן.

כך או כך ירד מספר המפעילות:
* "קונקס/ויאוליה" - חדלו לפעול.
* "אומני אקספרס" - התמזגה עם "נתיב אקספרס" או משהו כזה.
* "עילית" - התאחדה עם "קווים".
המפעילה ברמת הגולן - לא ממש נראה, שהיא תמשיך לפעול באזורים נוספים.
"גלים" - פועלת ברהט בלבד. לא התמודדה במכרזים האחרונים.
"מטרודן" - פועלת בבאר שבע בלבד. ככל הזכור לי במכרזים האחרונים היא לא התמודדה.
כך, שבפועל קטן מספר המפעילים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה