הנה דיווח כולל תמונות מהמקוםמונית שרות התהפכה בציר ז'בוטינסקי בפ"ת, יש פצועים קשה
דיווח נוסףמונית שרות התהפכה בציר ז'בוטינסקי בפ"ת, יש פצועים קשה
בכתבה הזו יש קטע חשוב מאוד שמשרד התחבורה ונת"ע חייבים
התקין ביותר: שר התחבורה חייב להתפטר מידבכתבה הזו יש קטע חשוב מאוד שמשרד התחבורה ונת"ע חייבים
לתת עליו את הדעת:
"
עדי ראייה סיפרו כי נהג המסחרית הקלה כנראה התבלבל והמשיך ישר במקום לפנות ברמזור שבו ניתן היה לנסוע רק ימינה. הוא התנגש במונית שירות שהייתה מלאה בנוסעים ומעוצמת הפגיעה עפה המונית לאי תנועה, התהפכה ונבלמה בעמוד חשמל.
"
מדובר בצומת ז'בוטינסקי-רבין-משה דיין, שבגלל תכנון עקום ביותר של משרד התחבורה, נת"ע ועיריית פתח תקוה אין בו אפשרות ליסוע ישר בין דרך רבין לדרך משה דיין (שני עורקי תחבורה ראשיים) אלא רק פניות ימינה ושמאלה.
אולי התאונה הקשה הזו תדליק נורות אדומות היכן שצריך ויבינו שחייבים בצומת הזה ליצור הפרדה מפלסית שתפריד את המת"צ מהצומת ותאפשר נסיעה ישר בין דרך רבין לדרך משה דיין.
אבייתר תרגיע .התקין ביותר: שר התחבורה חייב להתפטר מיד
עוד הערב בטרם הכניסה לסוכות. הוא שידע על הנתיב המסוכן שמתקיים בחסותו לא דאג לבטלו. אין שום פתרון אחר להערב למעט התפטרות מיידית של השר והעברת כל סמכויותיו באופן בהול לממלא מקום עד ליום ראשון. בשלב השני יש לסגור לאלתר את הדרך ולהופכה למדרחוב. אם סגרו את ציר יפו בירושלים - אין שום מניעה להתחיל ולסגור צירים ראשיים במקומות אחרים בארץ. הכביש הראשון שיש לבטלו הוא זה בו כל התאונות. תמיד יימצא פתרון אלטרנטיבי לדרך זו. ואם מישהו שגר בפתח-תקוה חושב שאין חלופה, הוא טועה. גם אני חשבתי שאין חלופה לרחוב יפו בירושלים ומסתבר שיש ! לא נעשה דבר כדי להמעיט את התאונות בנתיב המסוכן ולכן הפתרון הנכון הוא סגירתו לצמיתות. אני מקוה ששר התחבורה יבין שהוא חייב להתפטר עקב המחדל החמור הנמשך חודשים. מעניין מה היה עושה שר התחבורה היפני במקרה כזה עם 20 הרוגים בכביש אחד !
היו בעבר שרי תחבורה טובים מהנוכחי וגם אחריו יבואו טובים ממנו בהרבה. מקווה לקרוא בשבוע הבא שהוא התפטר או פוטר. הגיע הזמן להגיד לו שלום ושיהנה בפנסייה.
למה? כי הצבעת לליכוד? כי היו שרי תחבורה טובים ממנו?אבייתר תרגיע .
הפרדה מפלסית עוד 20 שנה,שיסגרו את דרך משה דיין עכשיובכתבה הזו יש קטע חשוב מאוד שמשרד התחבורה ונת"ע חייבים
לתת עליו את הדעת:
"
עדי ראייה סיפרו כי נהג המסחרית הקלה כנראה התבלבל והמשיך ישר במקום לפנות ברמזור שבו ניתן היה לנסוע רק ימינה. הוא התנגש במונית שירות שהייתה מלאה בנוסעים ומעוצמת הפגיעה עפה המונית לאי תנועה, התהפכה ונבלמה בעמוד חשמל.
"
מדובר בצומת ז'בוטינסקי-רבין-משה דיין, שבגלל תכנון עקום ביותר של משרד התחבורה, נת"ע ועיריית פתח תקוה אין בו אפשרות ליסוע ישר בין דרך רבין לדרך משה דיין (שני עורקי תחבורה ראשיים) אלא רק פניות ימינה ושמאלה.
אולי התאונה הקשה הזו תדליק נורות אדומות היכן שצריך ויבינו שחייבים בצומת הזה ליצור הפרדה מפלסית שתפריד את המת"צ מהצומת ותאפשר נסיעה ישר בין דרך רבין לדרך משה דיין.
שיסגרו את דרך משה דיין ויחד איתה יאטמו את הבתים של שרהפרדה מפלסית עוד 20 שנה,שיסגרו את דרך משה דיין עכשיו
ככה לא ניתן יהיה להתבלבל ולנסות לסוע ישר מדרך רבין,בנוסף זה יחסוך עוד מקרים מבלבלים בצומת הזו (יצא לפחות שלוש פעמים לראות נהגים שפונים למרות שאמור להיות להם אדום).
בנוסף, סגירת דרך משה דיין תשפיע משמעותית על קווי התח"צ ממסוףשיסגרו את דרך משה דיין ויחד איתה יאטמו את הבתים של שר
התחבורה ושל מנכ"ל נת"ע.
לסגור את דרך משה דיין זה אותו סוג "פתרון" כמו סגירת המת"צ ליד בילינסון.
כמובן שאלה סוגי הצעדים הנוחים ביותר למשרד התחבורה ולנת"ע - הכבדה על הציבור ובריחה מאחריות במקום לקיחת אחריות וביצוע התיקונים שצריך.
מצטער, אני מתנגד ל"פתרונות" כאלה. מי שלא מסוגל לקחת אחריות במדינה - שיעוף הביתה ויפנה את הדרך לאחרים שכן מסוגלים לקחת אחריות ולתקן את מה שצריך.
סגירת דרך משה דיין תיצור קטסטרופה תחבורתית בצומת המזרחי יותר של מוטה גור ודנמרק עם ז'בוטינסקי, שגם בו משרד התחבורה כבר בחר ב"פתרונות" הקלים וביצע הגבלות, כמו ביטול הפניה שמאלה ממוטה גור לז'בוטינסקי. אז יהיו יותר הרוגים, לא פחות, כי הצומת של מוטה גור אפילו הרבה יותר מסוכן מזה של משה דיין.
אפשר לסגור את פתח תקוה כולה - אז יהיה הכי קל והכי בטוח.
משרד התחבורה היה שמח להעלים את פתח תקוה מהמפה.
גם לי זה קרה. בפעם הראשונה שנסעתי שם רציתי להמשיך ישרבכתבה הזו יש קטע חשוב מאוד שמשרד התחבורה ונת"ע חייבים
לתת עליו את הדעת:
"
עדי ראייה סיפרו כי נהג המסחרית הקלה כנראה התבלבל והמשיך ישר במקום לפנות ברמזור שבו ניתן היה לנסוע רק ימינה. הוא התנגש במונית שירות שהייתה מלאה בנוסעים ומעוצמת הפגיעה עפה המונית לאי תנועה, התהפכה ונבלמה בעמוד חשמל.
"
מדובר בצומת ז'בוטינסקי-רבין-משה דיין, שבגלל תכנון עקום ביותר של משרד התחבורה, נת"ע ועיריית פתח תקוה אין בו אפשרות ליסוע ישר בין דרך רבין לדרך משה דיין (שני עורקי תחבורה ראשיים) אלא רק פניות ימינה ושמאלה.
אולי התאונה הקשה הזו תדליק נורות אדומות היכן שצריך ויבינו שחייבים בצומת הזה ליצור הפרדה מפלסית שתפריד את המת"צ מהצומת ותאפשר נסיעה ישר בין דרך רבין לדרך משה דיין.
הרוגה בתאונהמונית שרות התהפכה בציר ז'בוטינסקי בפ"ת, יש פצועים קשה
עוד אדם אחד נפטר מפצעיו בתאונהיהי זכרה ברוך
ומי לוקח אחריות לכך? מי ישלם פיצויים למשפחות ההרוגים?עוד אדם אחד נפטר מפצעיו בתאונה
אביתר, התאונה לא התרחשה במת"צ, אלא בנתיב הנסיעה הרגילומי לוקח אחריות לכך? מי ישלם פיצויים למשפחות ההרוגים?
האם יעביר משרד התחבורה מיליוני ש"ח למשפחות ההרוגים? האם יואיל השר להודיע על פיטוריו? האם יגיע השר להלוויות ויבטיח למשפחות פיצוי עתק על הפאשלה הנוראה בדמות הנתיב הכי מסוכן בישראל?? ומתי יהפכו סוף סוף את נתיב התח"צ הזה למדרחוב? עוד כביש מיותר בישראל שניתן להסתדר מצויין בלעדיו ועם חלופות אחרות. נמאס לנו לשמוע על הרוגים בכביש הזה אך זה לא נפסק. עם קצת מאמץ ניתן לבטל לחלוטין את הדרך ולמצוא לנוסעים חלופות אחרות. מחיר חייהם של 20 בני אדם יקר יותר מאיזה כביש מטופש ומיותר שגרם למותם.
מודה לך על התיקון ! תודה רבה וחג שמח:אביתר, התאונה לא התרחשה במת"צ, אלא בנתיב הנסיעה הרגיל
זה רעיון מעניין להפוך את ציר ז'בוטינסקי למדרחוב. יש לו גם יתרון גדול - זה יחייב את משרד התחבורה להשתחרר מהקיבעון ומקידוש ז'בוטינסקי, אבל זה לא באמת רעיון ישים.
בעבודות על המת"צ (שהשפיעו על הצמתים לכל אורך הרחוב) נעשו טעויות תכנוניות קשות ובהחלט צריך לתקן (בהשקעה של הרבה מאוד כסף) את הטעויות הללו, אבל לסגור את ז'בוטינסקי לא יפתור את הבעיה ולא יתקן את הטעון תיקון. זה הפתרון הקל של לברוח ממה שצריך לעשות במקום לעשות את מה שצריך.
ומה שצריך לעשות זה לשקע את המת"צ ממזרח לרחוב קפלן ועד מערבית לדרך רבין (נעשה שיקוע רק בצומת של ז'בוטינסקי עם קפלן). שיקוע כזה ייצור הפרדות מפלסיות גם בצמתים הבעייתיים מאוד עם רחוב דנמרק ועם דרך רבין ודרך משה דיין ויאפשר לבטל את השטות הגמורה של איסור נסיעה ישר באחד הצמתים המרכזיים ביותר לאורך ציר ז'בוטינסקי (איסור שפוגע גם בתחבורה הציבורית).
מצד שני ייתכן שההשקעה הכספית הנדרשת לשיקוע כזה כבר תגרום למחשבה שכדאי למנהר את כל המת"צ וכך גם בז'בוטינסקי בפ"ת תוואי הרק"ל יהיה תת-קרקעי.
הדרישה ממשרד התחבורה ומנת"ע לא צריכה להיות ששר התחבורה יתפטר ולסגור את ז'בוטינסקי, אלא שידאגו לתקציב ויתקנו את הליקויים בתכנון ובביצוע. ובשלב הראשון - שיכירו בכך שאכן ישנם ליקויים מהותיים.
כל כך נכוןמודה לך על התיקון ! תודה רבה וחג שמח:
ורק בקיצור: מאוד מכעיסה אותי העובדה ששום דבר לא נעשה שם לשיפור המצב. שר התחבורה מודע למצב אך משרדו לא עושה דבר!
האכיפה של המשטרה על נתיב התחבורה הציבורית לא קשורה לתאונהכל כך נכון
זה הפך להיות ציר דמים!
מישהו דיבר על כך שאין אכיפה של המשטרה על נתיב התחבורה הציבורית ?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.