המצב טוב ככה , תדירויות גבוהות וקווים רבים.שאלה לפורום - מדוע אין בירושלים מוניות שרות? מנופול אגד?
משרד התחבורה מתנגד? העיריה?
לפחות קוי אורך ....
כי מוניות שרות זה דבר פרימיטיבי ומזיקשאלה לפורום - מדוע אין בירושלים מוניות שרות? מנופול אגד?
משרד התחבורה מתנגד? העיריה?
לפחות קוי אורך ....
מהיכרותי עם עשרות נהגי אוטובוס בירושלים,כי מוניות שרות זה דבר פרימיטיבי ומזיק
חוץ מזה, אתה מכיר נהג מונית שרות שיסכים לעבוד בירושלים? נהגי האוטובוס בקושי מסתדרים עם העיר הזאת, אז מונית שרות?
איזה קווי אורך? זו כולה מונית מצ'וקמקת שמופעלת בהתאם לרצון הנהג והתחנה. זה באמת מה שאתה רוצה בירושלים?
"מונופול אגד" זה לא יותר מצירוף מילים שנחמיה שטרסלר אוהב להשתמש בו. אין מונופול יותר. כמו שאגד פועלת בירושלים (החברה היחידה שמסוגלת להתמודד עם העיר הזאת), כך פועלות חברות אחרות במקומות אחרים בארץ. תהיה בטוח שזו לא הסיבה לכך שאין לך חאפרים שמסתובבים בעיר עם מונית צהובה.
כי מוניות שרות זה דבר פרימיטיבי ומזיק
חוץ מזה, אתה מכיר נהג מונית שרות שיסכים לעבוד בירושלים? נהגי האוטובוס בקושי מסתדרים עם העיר הזאת, אז מונית שרות?
איזה קווי אורך? זו כולה מונית מצ'וקמקת שמופעלת בהתאם לרצון הנהג והתחנה. זה באמת מה שאתה רוצה בירושלים?
"מונופול אגד" זה לא יותר מצירוף מילים שנחמיה שטרסלר אוהב להשתמש בו. אין מונופול יותר. כמו שאגד פועלת בירושלים (החברה היחידה שמסוגלת להתמודד עם העיר הזאת), כך פועלות חברות אחרות במקומות אחרים בארץ. תהיה בטוח שזו לא הסיבה לכך שאין לך חאפרים שמסתובבים בעיר עם מונית צהובה.
כל מילה שלך בסלע !בנוסף נוספו כמה קווים חדשים בעקבות הרקלת וקיצור הקווים
שחופפים לה, כולל קווים בין שכונות בתדירות סבירה, בגוש דן למשל יש מעט מאוד קווים שלא נוסעים למרכז העיר\ או לתל אביב
בתדירות סבירה.
בנוסף רוב הקווים פועלים עד חצות שוב בניגוד לגוש דן.
התחבורה הציבורית בירושלים ממש טובה.
החסרון היחיד זה כאשר יש תקלה\חפץ חשוב ברקלת מחכים עד 20 דקות, מעצבן משהו.
התשובה לכך מאד מאד פשוטה.שאלה לפורום - מדוע אין בירושלים מוניות שרות? מנופול אגד?
משרד התחבורה מתנגד? העיריה?
לפחות קוי אורך ....
תודה על התגובות, אבל בת"א אני נהנה מהמוניות בזמינות וזמןהתשובה לכך מאד מאד פשוטה.
מוניות שירות החלו כעסק לא חוקי שפעל במקומות בהן שירות התח"צ הקיים לא עמד בביקוש הגבוה ו/או במקומות בהן היה ביקוש גבוה לשירות אבל לא היו אוטובוסים.
 
כל מונית שירות היא עסק פרטי של הנהג עצמו ולכן נהגי מוניות שירות יעבדו רק במסלול שרווחי להם ולרוב מסלול שכזה יהיה מסלול של קו אוטובוס מפוצץ (גם אם המסלול של הקו לא יעיל). בנוסף המונית תצא באופן קבוע כדקה או שתיים לפני צאת האוטובוס מתחנת המוצא. הסיבה לכך היא הרצון של נהגי המוניות לתפוס את מירב הנוסעים שממתינים לאוטובוס. במידה והתדירות היא פעם ב-20 דקות ואין באמת ביקוש של נוסעים ליותר מזה, המוניות תמשכנה לצאת רק כדקה או שתיים לפני צאת האוטובוס ולא כל 10 דקות למשל.
 
הסיבה היחידה שמוניות שירות קיימות כיום באופן חוקי היא שהם החלו כעסק פיראטי לחלוטין וכלל לא חוקי שבשנות ה-90 מוסד על ידי משרד התחבורה. בסך הכל נוצר מצב שמי שפעל לפני, ממשיך לפעול עד היום וכמעט ולא נפתחו קווי מוניות שירות חדשים במרוצת השנים משנות ה-90 ועד היום.
כן, בין היתר מוניות קו 4 שחוסמות את האוטובוס קבוע ברידינג.תודה על התגובות, אבל בת"א אני נהנה מהמוניות בזמינות וזמן
כן, בין היתר מוניות קו 4 שחוסמות את האוטובוס קבוע ברידינג.
בעת הפניה שמאלה לרחוב דיזינגוף, מוננית השירות עומדת קבוע לפני האוטובוס. כאשר האור הירוק מתחלף, היא ממשיכה לעמוד עד שהאור הירוק מהבהב בפעם השלישית ואז היא פונה שמאלה. והאוטובוס נשאר מאחור ממתין לרמזור הבא.
 
מסביר לך למה אתה נהנה בזמינות ובזמן?
 
וכנראה שאינך מכיר את רשת האוטובוסים המלאה כי אחרת היית מגלה קווי אוטובוס מהירים ואף ישירים גם בתוך ת"א, גם כאלו שמדלגים על תחנות וגם כאלו בזמינות שיא שיותר גבוהה ממוניות השירות עצמן.
 
Cכל מקרה, מוניו שירות יכולות לפעול ברווחיות רק בצירים עם המון המון נוסעים וממילא בצירים האלו יש המון המון אוטובוסים כך שאין באמת הבדל וגם ה"זריזות, של המונית היא פיקציה בתוך העיר, כי בכל רמזור ורמזור המונית פוגשת שוב ושוב את האוטובוס שעקפה רגע לפני.
ישנן מוניות שירות שבאות ללא קשר לתדירות האוטובוסהתשובה לכך מאד מאד פשוטה.
מוניות שירות החלו כעסק לא חוקי שפעל במקומות בהן שירות התח"צ הקיים לא עמד בביקוש הגבוה ו/או במקומות בהן היה ביקוש גבוה לשירות אבל לא היו אוטובוסים.
 
כל מונית שירות היא עסק פרטי של הנהג עצמו ולכן נהגי מוניות שירות יעבדו רק במסלול שרווחי להם ולרוב מסלול שכזה יהיה מסלול של קו אוטובוס מפוצץ (גם אם המסלול של הקו לא יעיל). בנוסף המונית תצא באופן קבוע כדקה או שתיים לפני צאת האוטובוס מתחנת המוצא. הסיבה לכך היא הרצון של נהגי המוניות לתפוס את מירב הנוסעים שממתינים לאוטובוס. במידה והתדירות היא פעם ב-20 דקות ואין באמת ביקוש של נוסעים ליותר מזה, המוניות תמשכנה לצאת רק כדקה או שתיים לפני צאת האוטובוס ולא כל 10 דקות למשל.
 
הסיבה היחידה שמוניות שירות קיימות כיום באופן חוקי היא שהם החלו כעסק פיראטי לחלוטין וכלל לא חוקי שבשנות ה-90 מוסד על ידי משרד התחבורה. בסך הכל נוצר מצב שמי שפעל לפני, ממשיך לפעול עד היום וכמעט ולא נפתחו קווי מוניות שירות חדשים במרוצת השנים משנות ה-90 ועד היום.
אולי בשעות השיא, כשיש לכך ביקוש. אבל בשעות השפל...ישנן מוניות שירות שבאות ללא קשר לתדירות האוטובוס
למשל מוניות 164
חצי נכון, מוניות יוצאות רק כאשר יש מספיק ביקוש.אולי בשעות השיא, כשיש לכך ביקוש. אבל בשעות השפל...
יוצאות כמה דקות לפני האוטובוס. זה רק ממחיש את אשר אמרתי קודם, או שהשירות של האוטובוס לא מספיק לביקוש ולכן מוניות השירות פועלות בקו או שיש שהאוטובוס ממלא את הביקוש (בשעות השפל) ואז המונית יוצאת מספר דקות לפני צאת האוטובוס.
וזה בדיוק מה שרשמתי בהודעה המקורית, שמוניות יוצאות כשישחצי נכון, מוניות יוצאות רק כאשר יש מספיק ביקוש.
לא מדויק שיש מוניות שירות שנוסעות ללא קשר לתדירות האוטובוסים ולעיתים אף במסלול שונה.
זה מכליל מידי להגיד שכל המוניות נוסעות דקה לפני האוטובוס.
בסדר, כי יש תדמית בפורום שמוניות שירות יוצאות תמיד לפני האוטוזה בדיוק מה שרשמתי בהודעה המקורית, שמוניות יוצאות כשיש
ביקוש והביקוש הזה יכול להיות עקב תדירות לא מספקת של האוטובוס או בשעות שפל בעיקר או כשהאוטובוס מאד תדיר (ועדיין יש ביקוש) כדקה-שתיים לפני צאת האוטובוס.
לא יודע על מה אתה מסתמךהתשובה לכך מאד מאד פשוטה.
מוניות שירות החלו כעסק לא חוקי שפעל במקומות בהן שירות התח"צ הקיים לא עמד בביקוש הגבוה ו/או במקומות בהן היה ביקוש גבוה לשירות אבל לא היו אוטובוסים.
 
כל מונית שירות היא עסק פרטי של הנהג עצמו ולכן נהגי מוניות שירות יעבדו רק במסלול שרווחי להם ולרוב מסלול שכזה יהיה מסלול של קו אוטובוס מפוצץ (גם אם המסלול של הקו לא יעיל). בנוסף המונית תצא באופן קבוע כדקה או שתיים לפני צאת האוטובוס מתחנת המוצא. הסיבה לכך היא הרצון של נהגי המוניות לתפוס את מירב הנוסעים שממתינים לאוטובוס. במידה והתדירות היא פעם ב-20 דקות ואין באמת ביקוש של נוסעים ליותר מזה, המוניות תמשכנה לצאת רק כדקה או שתיים לפני צאת האוטובוס ולא כל 10 דקות למשל.
 
הסיבה היחידה שמוניות שירות קיימות כיום באופן חוקי היא שהם החלו כעסק פיראטי לחלוטין וכלל לא חוקי שבשנות ה-90 מוסד על ידי משרד התחבורה. בסך הכל נוצר מצב שמי שפעל לפני, ממשיך לפעול עד היום וכמעט ולא נפתחו קווי מוניות שירות חדשים במרוצת השנים משנות ה-90 ועד היום.
לפיראטיים אין קשר לפוליטיקה. האם היו חאפרים-פיראטיםלא יודע על מה אתה מסתמך
ככל הידוע לי, הסיבות לאי-הפעלת מוניות שירות בירושלים הן פוליטיות וממש לא אובייקטיביות או קשורות לטיב השירות של אגד.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.