ישתבח שמו, ב1לאוגוסט יחל הקו האדום קו 1 במרכז לפעול!

ישתבח שמו, ב1לאוגוסט יחל הקו האדום קו 1 במרכז לפעול!

הקו האדום המקדים - שרשור לקראת הפעלה
הערב התקבלו במערכת מספר מסמכים הנוגעים להפעלה בעוד פחות משבועיים.
היות ומדובר בנושא חם שמטופל על-ידינו בהרחבה בתקופה זו, אני פותח שרשור מתגלגל חדש לנושא.
בפתח השרשור אני מצרף את מסמך סיכום הפגישה של נציגות הפורום עם נת"ע ומשרד התחבורה לפני כשבועיים.
ישתבח שמו, ב1לאוגוסט יחל הקו האדום קו 1 במרכז לפעול!
כמה ימים בשעות הלילה פועלים צובעים את ציר זבוטינסקי!


וב1 לאוגוסט זה יתחיל@@!!!
 
אני לא שמח! הרי מדובר במפרקית באורך רגיל

ישתבח שמו, ב1לאוגוסט יחל הקו האדום קו 1 במרכז לפעול!
כמה ימים בשעות הלילה פועלים צובעים את ציר זבוטינסקי!


וב1 לאוגוסט זה יתחיל@@!!!
אני לא שמח! הרי מדובר במפרקית באורך רגיל
והוסיפו חטא על פשע- יש פחות מקומות ישיבה (אחת הסיבות העיקריות שאנשם מעדיפים מונית שירות, מוכנים לשלם עליה יותר, לעמוד בתור, להידחף, ולכחות במקומות מסוכנים כדי לעצור אותה עוד כשיש בה מקום היא בגלל שיש בה מקום לשבת!). אם לא מוסיפים תשומות, זה לא שווה כלום.
מה גם שהקו הזה בכלל לא מהיר. לא מבין מדוע הוא עוצר בכל התחנות האפשריות. אני הייתי מוריד לו תחנות שקווים מהירים מדלגים עליהן בד"כ, כמו: ז'בוטינסקי-אסם, ז'בוטינסקי-היצירה, גהה מערב, תל גיבורים-דב גרונר, הרצל-אואזיס (לכיוון בת ים, התחנה סמוכה לביאליק), מס הכנסה, בית מעריב (הייתי מעלה אותו על הגשר, כבר כמה אנשים מחכים בבית מעריב? האם שווה באמת לעכב אותו שם?), והצעד המהפכני ביותר- ביטול התחנה במכון מור בעיקר מכיוון פ"ת- בבוקר האוטובוסים מתעכבים של לפחות 5 דקות, בכניסה למכון מור בנתיב הימני יש פקק ענק, ועד שהאוטובוס מצליח להגיע לתחנת מכון מור גם לוקח לו זמן כי יש שם מלא אוטובוסים עירוניים ובינעירוניים שחוסמים, ועד שהאוטובוס מצליח לצאת ממכון מור, כי בזמן שהוא עצר להעלאת והורדת נוסעים, אוטובוסים אחר שעצרו עקום חוסמים אותו. בשעות אחה"צ-ערב התופעה חוזרת על עתצה רק במימדים קטנים לעומת הבוקר.
הקו היה צריך להיות לדעתי מהיר, ובתוספת לקווים הקיימים.
 
אבל הוספת קו 1 מוסיפה תשומות והקו נוסף על קווים קיימים

אני לא שמח! הרי מדובר במפרקית באורך רגיל
והוסיפו חטא על פשע- יש פחות מקומות ישיבה (אחת הסיבות העיקריות שאנשם מעדיפים מונית שירות, מוכנים לשלם עליה יותר, לעמוד בתור, להידחף, ולכחות במקומות מסוכנים כדי לעצור אותה עוד כשיש בה מקום היא בגלל שיש בה מקום לשבת!). אם לא מוסיפים תשומות, זה לא שווה כלום.
מה גם שהקו הזה בכלל לא מהיר. לא מבין מדוע הוא עוצר בכל התחנות האפשריות. אני הייתי מוריד לו תחנות שקווים מהירים מדלגים עליהן בד"כ, כמו: ז'בוטינסקי-אסם, ז'בוטינסקי-היצירה, גהה מערב, תל גיבורים-דב גרונר, הרצל-אואזיס (לכיוון בת ים, התחנה סמוכה לביאליק), מס הכנסה, בית מעריב (הייתי מעלה אותו על הגשר, כבר כמה אנשים מחכים בבית מעריב? האם שווה באמת לעכב אותו שם?), והצעד המהפכני ביותר- ביטול התחנה במכון מור בעיקר מכיוון פ"ת- בבוקר האוטובוסים מתעכבים של לפחות 5 דקות, בכניסה למכון מור בנתיב הימני יש פקק ענק, ועד שהאוטובוס מצליח להגיע לתחנת מכון מור גם לוקח לו זמן כי יש שם מלא אוטובוסים עירוניים ובינעירוניים שחוסמים, ועד שהאוטובוס מצליח לצאת ממכון מור, כי בזמן שהוא עצר להעלאת והורדת נוסעים, אוטובוסים אחר שעצרו עקום חוסמים אותו. בשעות אחה"צ-ערב התופעה חוזרת על עתצה רק במימדים קטנים לעומת הבוקר.
הקו היה צריך להיות לדעתי מהיר, ובתוספת לקווים הקיימים.
אבל הוספת קו 1 מוסיפה תשומות והקו נוסף על קווים קיימים
יקח עוז זמן עד שיחליטו לבטל כליל קווים אחרים בגלל ההוספה של קו 1.
וקו 1 לא צריך להיות קו מהיר מבחינת דילוג על תחנות. אם כבר שיבטלו תחנות לקו 50 ויהפכו אותו לקו מהיר.
שיהפכו את קו 70 לקו מהיר יותר.
שיהפכו את קו 68 לקו מהיר יותר.
קו 1 צריך להיות השלד של ציר ז'בוטינסקי שהקווים האחרים מוסיפים עליו, לא ליהפך.
כך יהיה אפשר לצמצם את התח"צ המקדש את ציר ז'בוטינסקי לקראת תקופה העבודות.
 
בוא ניתן לקו הזה שיתחיל לעבוד ונראה הלאה

אני לא שמח! הרי מדובר במפרקית באורך רגיל
והוסיפו חטא על פשע- יש פחות מקומות ישיבה (אחת הסיבות העיקריות שאנשם מעדיפים מונית שירות, מוכנים לשלם עליה יותר, לעמוד בתור, להידחף, ולכחות במקומות מסוכנים כדי לעצור אותה עוד כשיש בה מקום היא בגלל שיש בה מקום לשבת!). אם לא מוסיפים תשומות, זה לא שווה כלום.
מה גם שהקו הזה בכלל לא מהיר. לא מבין מדוע הוא עוצר בכל התחנות האפשריות. אני הייתי מוריד לו תחנות שקווים מהירים מדלגים עליהן בד"כ, כמו: ז'בוטינסקי-אסם, ז'בוטינסקי-היצירה, גהה מערב, תל גיבורים-דב גרונר, הרצל-אואזיס (לכיוון בת ים, התחנה סמוכה לביאליק), מס הכנסה, בית מעריב (הייתי מעלה אותו על הגשר, כבר כמה אנשים מחכים בבית מעריב? האם שווה באמת לעכב אותו שם?), והצעד המהפכני ביותר- ביטול התחנה במכון מור בעיקר מכיוון פ"ת- בבוקר האוטובוסים מתעכבים של לפחות 5 דקות, בכניסה למכון מור בנתיב הימני יש פקק ענק, ועד שהאוטובוס מצליח להגיע לתחנת מכון מור גם לוקח לו זמן כי יש שם מלא אוטובוסים עירוניים ובינעירוניים שחוסמים, ועד שהאוטובוס מצליח לצאת ממכון מור, כי בזמן שהוא עצר להעלאת והורדת נוסעים, אוטובוסים אחר שעצרו עקום חוסמים אותו. בשעות אחה"צ-ערב התופעה חוזרת על עתצה רק במימדים קטנים לעומת הבוקר.
הקו היה צריך להיות לדעתי מהיר, ובתוספת לקווים הקיימים.
בוא ניתן לקו הזה שיתחיל לעבוד ונראה הלאה
 
הצלחתי להרים את הכיסוי -קו 1+161 וכו' יהיו מתחת לגשר הבורסה

ישתבח שמו, ב1לאוגוסט יחל הקו האדום קו 1 במרכז לפעול!
כמה ימים בשעות הלילה פועלים צובעים את ציר זבוטינסקי!


וב1 לאוגוסט זה יתחיל@@!!!
הצלחתי להרים את הכיסוי -קו 1+161 וכו' יהיו מתחת לגשר הבורסה
ברמת גן.

כמה מטר לפני התחת דלק מכיון דרום - תחנתהדלק של דלק
 
למעלה