הקו האדום המקדים - שרשור לקראת הפעלה

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
הקמת תחנה עם "מטריה" - אין צורך להקים תחנה

הקמת תחנה עם "מטריה" - אין צורך להקים תחנה
בשני חצאים. יש "מטריה" ששמים על הכביש. סוגרים את הכביש או את הצומת במהלך סופשבוע ומניחים שם מטריה מפלדה שמסוגלת לשאת את משקל התנועה. פותחים את הכביש לתנועה ומתחילים לחפור מתחת למטריה.
&nbsp
כך נעשה למשל כשהרחיבו את תחנות אוקספורד סירקוס עבור קו ויקטוריה בלונדון בשנות השישים.
 

amirv

New member
המטריה נשמעת כמו פתרון טוב

הקמת תחנה עם "מטריה" - אין צורך להקים תחנה
בשני חצאים. יש "מטריה" ששמים על הכביש. סוגרים את הכביש או את הצומת במהלך סופשבוע ומניחים שם מטריה מפלדה שמסוגלת לשאת את משקל התנועה. פותחים את הכביש לתנועה ומתחילים לחפור מתחת למטריה.
&nbsp
כך נעשה למשל כשהרחיבו את תחנות אוקספורד סירקוס עבור קו ויקטוריה בלונדון בשנות השישים.
המטריה נשמעת כמו פתרון טוב
לרוע המזל, עד כמה שידוע לי, הפתרון בגוש דן לא יהיה כזה טוב אלא כמו שכתבתי, חצי ואחר כך עוד חצי.
 

spoop

New member
יש כבר רשימת תחנות מפורטת?

הקו האדום המקדים - שרשור לקראת הפעלה
הערב התקבלו במערכת מספר מסמכים הנוגעים להפעלה בעוד פחות משבועיים.
היות ומדובר בנושא חם שמטופל על-ידינו בהרחבה בתקופה זו, אני פותח שרשור מתגלגל חדש לנושא.
בפתח השרשור אני מצרף את מסמך סיכום הפגישה של נציגות הפורום עם נת"ע ומשרד התחבורה לפני כשבועיים.
יש כבר רשימת תחנות מפורטת?
 

js man

New member
מאיפה יביאו נהגים??

הקו האדום המקדים - שרשור לקראת הפעלה
הערב התקבלו במערכת מספר מסמכים הנוגעים להפעלה בעוד פחות משבועיים.
היות ומדובר בנושא חם שמטופל על-ידינו בהרחבה בתקופה זו, אני פותח שרשור מתגלגל חדש לנושא.
בפתח השרשור אני מצרף את מסמך סיכום הפגישה של נציגות הפורום עם נת"ע ומשרד התחבורה לפני כשבועיים.
מאיפה יביאו נהגים??
דן גם ככה נמצאת (כמו רוב חברות התח"צ) במחסור מתמיד בנהגים, במיוחד לאחרונה שהרבה נהגים הבאים מהצפון רוצים לעזוב בגלל ההסכם החדש...
מאיפה לעזאזל הם יביאו עוד עשרות נהגים?
המוצא היחיד הוא להוריד באופן משמעותי תדירויות של קווים אחרים... זה מה שיקרה?
 
על פי גבי נבון, דן גייסה נהגים בשביל הקו החדש

מאיפה יביאו נהגים??
דן גם ככה נמצאת (כמו רוב חברות התח"צ) במחסור מתמיד בנהגים, במיוחד לאחרונה שהרבה נהגים הבאים מהצפון רוצים לעזוב בגלל ההסכם החדש...
מאיפה לעזאזל הם יביאו עוד עשרות נהגים?
המוצא היחיד הוא להוריד באופן משמעותי תדירויות של קווים אחרים... זה מה שיקרה?
על פי גבי נבון, דן גייסה נהגים בשביל הקו החדש
 
וכן, תדירותם של קווים מסוימים יורדת,

מאיפה יביאו נהגים??
דן גם ככה נמצאת (כמו רוב חברות התח"צ) במחסור מתמיד בנהגים, במיוחד לאחרונה שהרבה נהגים הבאים מהצפון רוצים לעזוב בגלל ההסכם החדש...
מאיפה לעזאזל הם יביאו עוד עשרות נהגים?
המוצא היחיד הוא להוריד באופן משמעותי תדירויות של קווים אחרים... זה מה שיקרה?
וכן, תדירותם של קווים מסוימים יורדת,
ואת זה אפשר יהיה לראות בקלות ממחר בנתונים של הלו"ז לשבוע שאחרי הבא, ואז לא יהיה צורך בניחושים.
 

DRORIKO8

New member
הערבים לא עוזבים לשומקום

מאיפה יביאו נהגים??
דן גם ככה נמצאת (כמו רוב חברות התח"צ) במחסור מתמיד בנהגים, במיוחד לאחרונה שהרבה נהגים הבאים מהצפון רוצים לעזוב בגלל ההסכם החדש...
מאיפה לעזאזל הם יביאו עוד עשרות נהגים?
המוצא היחיד הוא להוריד באופן משמעותי תדירויות של קווים אחרים... זה מה שיקרה?
הערבים לא עוזבים לשומקום
אל תאמין לכל מה שאתה נהג שאתה מדבר איתו באמצע הנסיעה
 

orchilit

New member
לו"ז קו 1 ליום שישי הקרוב, ולו"ז קווים 40/42/51

הקו האדום המקדים - שרשור לקראת הפעלה
הערב התקבלו במערכת מספר מסמכים הנוגעים להפעלה בעוד פחות משבועיים.
היות ומדובר בנושא חם שמטופל על-ידינו בהרחבה בתקופה זו, אני פותח שרשור מתגלגל חדש לנושא.
בפתח השרשור אני מצרף את מסמך סיכום הפגישה של נציגות הפורום עם נת"ע ומשרד התחבורה לפני כשבועיים.
לו"ז קו 1 ליום שישי הקרוב, ולו"ז קווים 40/42/51
מאתר כל קו :

מבת ים לפ"ת : אוטובוס ראשון 5:00. תדירות 15 דק' עד 6:00, מ6:00 עד 15:00 כל 12 דק'. מ15:00 עד האוטובוס האחרון (17:30) כל 15 דק'
מפ"ת לבת-ים: אוטובוס ראשון 5:00. תדירות 13-15 דק' עד 6:24, מ-6:24 עד 15:00 כל 12 דק'. מ-15:00 עד 17:00 ואוטובוס אחרון ב-17:20.
חלק מהנסיעות יורדות ביום שישי, בגלל הקדמת שבת (זה משתנה כל חודש באופן דינאמי וכרגע שבת נכנסת קודמת. זה מתקזז לערך עם מוצ"ש)
קו 42
לפני
: מבת ים 49 נסיעות . מעתידים 41 נסיעות.
אחרי : מבת ים 43 נסיעות (6 נסיעות פחות. תדירות 12-15 דק' בבוקר, 20 דק' בצהריים עד אוטובוס אחרון), מעתידים 38 נסיעות (תדירות 15 דק' שיא, 20 דק' רוב היום)
קו 51
לפני: מת"א : 72 נסיעות. מפ"ת: 63 נסיעות.
אחרי: מת"א 49 נסיעות. (תדירות 15 דק' רוב שעות היום, קודם 10-12 דק') מפ"ת: 51 נסיעות. (תדירות 14-15 דק' רוב הזמן)
קו 40
לפני: מת"א: 56 נסיעות . מבת-ים: 60 נסיעות.
אחרי: מת"א : 51 נסיעות (תדירות 11-12 דק' רוב שעות היום) מבת-ים: 56 נסיעות (תדירות 10-15 דק' רוב שעות היום)
 

spoop

New member
שאלה לגבי התח"צ לאורך הקו

לו"ז קו 1 ליום שישי הקרוב, ולו"ז קווים 40/42/51
מאתר כל קו :

מבת ים לפ"ת : אוטובוס ראשון 5:00. תדירות 15 דק' עד 6:00, מ6:00 עד 15:00 כל 12 דק'. מ15:00 עד האוטובוס האחרון (17:30) כל 15 דק'
מפ"ת לבת-ים: אוטובוס ראשון 5:00. תדירות 13-15 דק' עד 6:24, מ-6:24 עד 15:00 כל 12 דק'. מ-15:00 עד 17:00 ואוטובוס אחרון ב-17:20.
חלק מהנסיעות יורדות ביום שישי, בגלל הקדמת שבת (זה משתנה כל חודש באופן דינאמי וכרגע שבת נכנסת קודמת. זה מתקזז לערך עם מוצ"ש)
קו 42
לפני
: מבת ים 49 נסיעות . מעתידים 41 נסיעות.
אחרי : מבת ים 43 נסיעות (6 נסיעות פחות. תדירות 12-15 דק' בבוקר, 20 דק' בצהריים עד אוטובוס אחרון), מעתידים 38 נסיעות (תדירות 15 דק' שיא, 20 דק' רוב היום)
קו 51
לפני: מת"א : 72 נסיעות. מפ"ת: 63 נסיעות.
אחרי: מת"א 49 נסיעות. (תדירות 15 דק' רוב שעות היום, קודם 10-12 דק') מפ"ת: 51 נסיעות. (תדירות 14-15 דק' רוב הזמן)
קו 40
לפני: מת"א: 56 נסיעות . מבת-ים: 60 נסיעות.
אחרי: מת"א : 51 נסיעות (תדירות 11-12 דק' רוב שעות היום) מבת-ים: 56 נסיעות (תדירות 10-15 דק' רוב שעות היום)
שאלה לגבי התח"צ לאורך הקו
יש באפשרותי לקחת קו מהיר מבת ים שמגיע עד בני ברק ומשם להחליף לקו 1. השאלה איפה כדאי להחליף לקו 1, איפה מסלול התח"צ שלו הופך אותו לעדיף על פני קווים אחרים? רק בז'בוטינסקי פ"ת?
 

mauzer

New member
לדעתי, אני לא רואה איזושהי העדפה יוצאת דופן

שאלה לגבי התח"צ לאורך הקו
יש באפשרותי לקחת קו מהיר מבת ים שמגיע עד בני ברק ומשם להחליף לקו 1. השאלה איפה כדאי להחליף לקו 1, איפה מסלול התח"צ שלו הופך אותו לעדיף על פני קווים אחרים? רק בז'בוטינסקי פ"ת?
לדעתי, אני לא רואה איזושהי העדפה יוצאת דופן
אומנם, הנהג לא יהיה גם קופאי אבל, הנתיבים משותפים, בשדרות ירושלים ביפו כולם יעמדו בפקק, ז'בוטינסקי ללא אכיפה על הנתיב החדש לא יהיה שווה כלום.
אם זאת, רק לאחר ההפעלה יהיה באמת ניתן לראות אם יש העדפה...
 
זה לא אחראי ככה לצמצם את 51 כאשר

לו"ז קו 1 ליום שישי הקרוב, ולו"ז קווים 40/42/51
מאתר כל קו :

מבת ים לפ"ת : אוטובוס ראשון 5:00. תדירות 15 דק' עד 6:00, מ6:00 עד 15:00 כל 12 דק'. מ15:00 עד האוטובוס האחרון (17:30) כל 15 דק'
מפ"ת לבת-ים: אוטובוס ראשון 5:00. תדירות 13-15 דק' עד 6:24, מ-6:24 עד 15:00 כל 12 דק'. מ-15:00 עד 17:00 ואוטובוס אחרון ב-17:20.
חלק מהנסיעות יורדות ביום שישי, בגלל הקדמת שבת (זה משתנה כל חודש באופן דינאמי וכרגע שבת נכנסת קודמת. זה מתקזז לערך עם מוצ"ש)
קו 42
לפני
: מבת ים 49 נסיעות . מעתידים 41 נסיעות.
אחרי : מבת ים 43 נסיעות (6 נסיעות פחות. תדירות 12-15 דק' בבוקר, 20 דק' בצהריים עד אוטובוס אחרון), מעתידים 38 נסיעות (תדירות 15 דק' שיא, 20 דק' רוב היום)
קו 51
לפני: מת"א : 72 נסיעות. מפ"ת: 63 נסיעות.
אחרי: מת"א 49 נסיעות. (תדירות 15 דק' רוב שעות היום, קודם 10-12 דק') מפ"ת: 51 נסיעות. (תדירות 14-15 דק' רוב הזמן)
קו 40
לפני: מת"א: 56 נסיעות . מבת-ים: 60 נסיעות.
אחרי: מת"א : 51 נסיעות (תדירות 11-12 דק' רוב שעות היום) מבת-ים: 56 נסיעות (תדירות 10-15 דק' רוב שעות היום)
זה לא אחראי ככה לצמצם את 51 כאשר
הוא מלא כבר בתחנה המרכזית בתל אביב וכבר במסגר בקושי יש בו מקום עמידה. מסכנים החיילים שמגיעים מהדרום ביום שישי לתחנה המרכזית וירצו את קו 51
 

olli3

New member
מנהל
אם הצבא יפסיק להכווין אותם לקו 51 אולי משהו

זה לא אחראי ככה לצמצם את 51 כאשר
הוא מלא כבר בתחנה המרכזית בתל אביב וכבר במסגר בקושי יש בו מקום עמידה. מסכנים החיילים שמגיעים מהדרום ביום שישי לתחנה המרכזית וירצו את קו 51
אם הצבא יפסיק להכווין אותם לקו 51 אולי משהו
ישתנה.
 

Guy0Guy

New member
איך תתבצע נסיעה של חיילים?

הקו האדום המקדים - שרשור לקראת הפעלה
הערב התקבלו במערכת מספר מסמכים הנוגעים להפעלה בעוד פחות משבועיים.
היות ומדובר בנושא חם שמטופל על-ידינו בהרחבה בתקופה זו, אני פותח שרשור מתגלגל חדש לנושא.
בפתח השרשור אני מצרף את מסמך סיכום הפגישה של נציגות הפורום עם נת"ע ומשרד התחבורה לפני כשבועיים.
איך תתבצע נסיעה של חיילים?
החיילים פשוט יעלו על האוטובוס מבלי לעשות כלום?
&nbsp
כי הרי על אוטובוס רגיל יש צורך להציג חוגר לנהג,וברכבת הקלה בירושלים יש בעיות בנושא.
 

orchilit

New member
לו"ז קו 1 מופיע באתר דן. דיילים נצפו בר. מרכז/עזריאלי

הקו האדום המקדים - שרשור לקראת הפעלה
הערב התקבלו במערכת מספר מסמכים הנוגעים להפעלה בעוד פחות משבועיים.
היות ומדובר בנושא חם שמטופל על-ידינו בהרחבה בתקופה זו, אני פותח שרשור מתגלגל חדש לנושא.
בפתח השרשור אני מצרף את מסמך סיכום הפגישה של נציגות הפורום עם נת"ע ומשרד התחבורה לפני כשבועיים.
לו"ז קו 1 מופיע באתר דן. דיילים נצפו בר. מרכז/עזריאלי
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה