הקו האדום המקדים - שרשור לקראת הפעלה

מצב
הנושא נעול.
שתי התחנות האלה הן מרכז פתח תקוה ומהוות ממשק לקווים עירוניים

עם כל הכבוד לחיים עוזר
מדובר בסך הכל בתחנה אחת,תחנה מלאה אמנם,אבל עדיין תחנה אחת,תוסיף לזה את התחנה בהסתדרות, ויש לך 2 תחנות. בשביל 2 תחנות לא מחזיקים קו. זה לא ששתי התחנותה האלה הן מכון מור ועזריאלי.

עם כל הכבוד לפנקס ולכיכר המדינה, כמות הנוסעים בתואי המקביל של 82 גדולה פי 10.
שתי התחנות האלה הן מרכז פתח תקוה ומהוות ממשק לקווים עירוניים
רבים.
אם קו 82 יותר מרכזי ויותר חשוב מ-66, אז למה בכלל להפוך את 66 ל-82?
אז ש-82 יישאר כפי שהוא.
רק חיזקת כעת את עמדתי שאין טעם בהחלפת 82 ב-66 ואם כבר לשנות את 66, לשנות אותו באופן אחר.
 

alantan

New member
נכון, ואני לא בטוח שהקטע הזה חשוב כל כך עבורו

להעביר את תחנת הקצה של 66 לבית רבקה זו לא הארכה אלא שינוי
מסלול והוצאת הקו מהתחנה המרכזית בפ"ת וגם מציר בר כוכבא - חיים עוזר.
אי אפשר לשלב גם את התחנה המרכזית וגם את מסוף בית רבקה בקו 66.
המשמעות של העברת 66 לבית רבקה היא הוצאתו מהקטע שבין התחנה המרכזית לצומת חיים עוזר - ההסתדרות.
נכון, ואני לא בטוח שהקטע הזה חשוב כל כך עבורו
 
אם כבר עושים שינויים כאלה בפתח תקוה, אז כדאי לחשוב על מערכת

נכון, ואני לא בטוח שהקטע הזה חשוב כל כך עבורו
אם כבר עושים שינויים כאלה בפתח תקוה, אז כדאי לחשוב על מערכת
שינויים רחבה יותר ולא על שינוי נקודתי כזה.
אם משנים את תחנת הקצה של 66, עדיף להעביר אותה להדר גנים ולא לבית רבקה, ואז יהיה אפשר לבטל את 166.
שינוי עוד יותר טוב - להשאיר בפתח תקוה את 166 עם תדירות גבוהה לאורך כל היום ולקצר את 66 כך שתחנת הקצה המזרחית שלו תהיה ברמת גן.
צריך לקחת גם בחשבון שביטול 82 פוגע ברחוב רוטשילד הארוך בפתח תקוה ואם עושים זאת, אז צריך להשאיר את קו 50 ולהעביר אותו ליסוע דרך רחוב רוטשילד, אבל התדירות של קו 50 הרבה יותר נמוכה ורק בשעות השיא. לכן, לא בטוח שזה רעיון טוב לבטל את 82. אפשר לקצר אותו כך שיסתיים ברכבת מרכז.
אפשר להחליט לצמצם בצורה דרסטית את מספר הקווים בין פתח תקוה לתל אביב, אבל אז חייבים לשנות את מערך הקווים והמסופים של הקווים העירוניים בתוך פתח תקוה ואת זה כנראה משרד התחבורה לא מסוגל לעשות ללא מכרז חדש.
לכן, אין לצפות לשינויים דרסטיים במערך הקווים בפתח תקוה לפני שיהיה מכרז חדש.
וכשיהיה מכרז חדש, אם למשרד התחבורה יהיו מספיק מעוף, תעוזה ויצירתיות בהכנת המכרז, ייפתחו עוד אפשרויות שנראות היום דמיוניות.
 
82 מאוד עמוס! הוא גם הקו היחיד לקופת חולים רוטשילד

בשלב הזה התדירות של 82 תרד מעט.
82 מאוד עמוס! הוא גם הקו היחיד לקופת חולים רוטשילד
מב"ב/ר"ג/ת"א, וגם היחיד לבית חולים השרון וכמובן היחיד שמגיע ממש לשער של שניידר. הרבה פעמים אנשים עולים על 82 בזבוטינסקי (לא בפתח תקווה) ושואלים את הנהג אם מגיע לקופת חולים רוטשילד. יש דרישה.
 
פורסם היום בעיתון המקומי שקמה

הקו האדום המקדים - שרשור לקראת הפעלה
הערב התקבלו במערכת מספר מסמכים הנוגעים להפעלה בעוד פחות משבועיים.
היות ומדובר בנושא חם שמטופל על-ידינו בהרחבה בתקופה זו, אני פותח שרשור מתגלגל חדש לנושא.
בפתח השרשור אני מצרף את מסמך סיכום הפגישה של נציגות הפורום עם נת"ע ומשרד התחבורה לפני כשבועיים.
פורסם היום בעיתון המקומי שקמה




 

mauzer

New member
הנתיב בפתח תקווה במקצה שיפורים

הקו האדום המקדים - שרשור לקראת הפעלה
הערב התקבלו במערכת מספר מסמכים הנוגעים להפעלה בעוד פחות משבועיים.
היות ומדובר בנושא חם שמטופל על-ידינו בהרחבה בתקופה זו, אני פותח שרשור מתגלגל חדש לנושא.
בפתח השרשור אני מצרף את מסמך סיכום הפגישה של נציגות הפורום עם נת"ע ומשרד התחבורה לפני כשבועיים.
הנתיב בפתח תקווה במקצה שיפורים
מה שמוגדר כציר המוות, עובר מקצה שיפורים והכנה לקראת פתיחת הקו החדש.
רק עכשיו צריך נהגים והולכי רגל זהירים !











 

mauzer

New member
והפס האדום ברחוב ז'בוטינסקי רמת גן

הנתיב בפתח תקווה במקצה שיפורים
מה שמוגדר כציר המוות, עובר מקצה שיפורים והכנה לקראת פתיחת הקו החדש.
רק עכשיו צריך נהגים והולכי רגל זהירים !
והפס האדום ברחוב ז'בוטינסקי רמת גן
כרגע רק בחלק מהצד הצפוני. אוטוטו גם בצד הדרומי.
האם משטרת רמת גן תאכוף את נושא החניה האסורה בנתיב הזה בעתיד ? כי כרגע חונים שם איך שרוצים


 

olli3

New member
מנהל
תודה על התמונות. הבעיה הכי גדולה שם היא

הנתיב בפתח תקווה במקצה שיפורים
מה שמוגדר כציר המוות, עובר מקצה שיפורים והכנה לקראת פתיחת הקו החדש.
רק עכשיו צריך נהגים והולכי רגל זהירים !
תודה על התמונות. הבעיה הכי גדולה שם היא
המנהרה עצמה. האוטובוסים מגיעים ממנה ואנשים לא שמים לב אליהם בשל החושך ששורר במנהרה.
&nbsp
אנשים גם לא שומעים כלום עקב הרעש התמידי שמגיע מכל עבר.
&nbsp
להוסיף את זה שהאוטובוסים נוסעים ללא אורות דולקים במנהרה ומקבלים אוטובוס שמפתיע את הנוסעים שרגע לפני כן הסתכלו ולא ראו שום דבר מגיע מהמנהרה ופתאום רואים אוטובוס קרוב.
 

mauzer

New member
והם גם מגיעים במהירות גבוה !

תודה על התמונות. הבעיה הכי גדולה שם היא
המנהרה עצמה. האוטובוסים מגיעים ממנה ואנשים לא שמים לב אליהם בשל החושך ששורר במנהרה.
&nbsp
אנשים גם לא שומעים כלום עקב הרעש התמידי שמגיע מכל עבר.
&nbsp
להוסיף את זה שהאוטובוסים נוסעים ללא אורות דולקים במנהרה ומקבלים אוטובוס שמפתיע את הנוסעים שרגע לפני כן הסתכלו ולא ראו שום דבר מגיע מהמנהרה ופתאום רואים אוטובוס קרוב.
והם גם מגיעים במהירות גבוה !
 

olli3

New member
מנהל
כן, אבל זה לא משהו ייחודי למת"צ :)

והם גם מגיעים במהירות גבוה !
כן, אבל זה לא משהו ייחודי למת"צ :)
רוב הנהגים נוסעים מהר כשמתאפשר להם ובל נשכח שגם 60 קמ"ש זה מהר לאוטובוס, זה לא רכב פרטי שניתן לבצע בו בלימת חירום בלי להעיף את כל הנוסעים...
 
אפשר להעביר את קו 40 לאבא הלל, וכך למרות

הקו האדום המקדים - שרשור לקראת הפעלה
הערב התקבלו במערכת מספר מסמכים הנוגעים להפעלה בעוד פחות משבועיים.
היות ומדובר בנושא חם שמטופל על-ידינו בהרחבה בתקופה זו, אני פותח שרשור מתגלגל חדש לנושא.
בפתח השרשור אני מצרף את מסמך סיכום הפגישה של נציגות הפורום עם נת"ע ומשרד התחבורה לפני כשבועיים.
אפשר להעביר את קו 40 לאבא הלל, וכך למרות
צמצום התדירות של 42 תהיה תדירות טובה לאבא הלל של 3 קווים: 40,42,142, מה גם שעדיף ש-40 יעבור לאבא הלל מאשר דרך ז'בוטינסקי, ששם יש את קו 1. ועדיין 240 יהיה בז'בוטינסקי, כך שלא תהיה לכך התנגדות.
חובה להעביר תשומות לקו 66, כי לא רק שעכשיו הוא קורס, אלא שלאחר צמצום 51, אנשים יצטרכו ללכת לתחנה הראשונה שלו, כדי שיצליחו לעלות עליו.
 
זה לא יקרה, כי אז ימחו בצדק שנפגע הקישור

אפשר להעביר את קו 40 לאבא הלל, וכך למרות
צמצום התדירות של 42 תהיה תדירות טובה לאבא הלל של 3 קווים: 40,42,142, מה גם שעדיף ש-40 יעבור לאבא הלל מאשר דרך ז'בוטינסקי, ששם יש את קו 1. ועדיין 240 יהיה בז'בוטינסקי, כך שלא תהיה לכך התנגדות.
חובה להעביר תשומות לקו 66, כי לא רק שעכשיו הוא קורס, אלא שלאחר צמצום 51, אנשים יצטרכו ללכת לתחנה הראשונה שלו, כדי שיצליחו לעלות עליו.
זה לא יקרה, כי אז ימחו בצדק שנפגע הקישור
מז'בוטינסקי לקניון איילון ולהדר יוסף.
 
יש מספיק קישור מז'בוטינסקי לקניון איילון

זה לא יקרה, כי אז ימחו בצדק שנפגע הקישור
מז'בוטינסקי לקניון איילון ולהדר יוסף.
יש מספיק קישור מז'בוטינסקי לקניון איילון
52,57 שנוסעים בזבוטינסקי עד ביאליק/הרצל, יש את 67 שנוסע החל מהקטע ש-52/57 מסתיימים, ויש את הקווים הרבים שמגיעים מקניון איילון למכון מור.
 

אוהדא11

New member
הזכירו כאן את ביטולם האפשרי של 18/42/82 ואולי

הקו האדום המקדים - שרשור לקראת הפעלה
הערב התקבלו במערכת מספר מסמכים הנוגעים להפעלה בעוד פחות משבועיים.
היות ומדובר בנושא חם שמטופל על-ידינו בהרחבה בתקופה זו, אני פותח שרשור מתגלגל חדש לנושא.
בפתח השרשור אני מצרף את מסמך סיכום הפגישה של נציגות הפורום עם נת"ע ומשרד התחבורה לפני כשבועיים.
הזכירו כאן את ביטולם האפשרי של 18/42/82 ואולי
עוד קווים. ראינו כבר את הרפורמה המהוללת של משרד התחבורה מלפני שלוש שנים כשביטלו קווים או שינו את מסלולם בלי סוף, את חלקם החזירו או החזירו למסלול המקורי ואחרים אמורים לתת מענה, ובפועל נוצר מצב שלאזורים שונים, לדעתי רבים, אין קישור כפי שהיה לפני יולי 2011. אז לפני שמציעים לבטל או לאחד צריך לבדוק את המצב והביקוש הנוכחיים לפני שזורקים הצעות שרק תחמרנה את המצב
 

amirv

New member
ודעתי הצנועה

הקו האדום המקדים - שרשור לקראת הפעלה
הערב התקבלו במערכת מספר מסמכים הנוגעים להפעלה בעוד פחות משבועיים.
היות ומדובר בנושא חם שמטופל על-ידינו בהרחבה בתקופה זו, אני פותח שרשור מתגלגל חדש לנושא.
בפתח השרשור אני מצרף את מסמך סיכום הפגישה של נציגות הפורום עם נת"ע ומשרד התחבורה לפני כשבועיים.
ודעתי הצנועה
ברוכב לאוטובוסים
 
הרוכב לאוטובוסים צודק- ה"סרדון" לא הולך להיעלם

הרוכב לאוטובוסים צודק- ה"סרדון" לא הולך להיעלם
לדעתי אם רק יוסיפו תשומות ולא ימעיטו בשום קו קיים, אז באמת יהיו מקומות ישיבה בכל הקווים, ואנשים יעברו מהרכב הפרטי וממוניות השירות לאוטובוסים.
 
למיטב ידיעתי הקו האדום לא יעבור בדרך יפו

תיקון טעות ל-"רוכב": הרכבת מירושלים ליפו היתה
בקו עילי והמסילה לא שרדה, בעוד שהרק"ל המתוכנן אמור לעלות על הקרקע בדרך יפו-ת"א
למיטב ידיעתי הקו האדום לא יעבור בדרך יפו
אלא במסלול המסילה הישנה, היכן שהיום ממוקמים חניונים. כמו כן, הוא יעבור בקטע הזה מתחת לקרקע ולא על הקרקע.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה