לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2240922,409 עוקבים אודות עסקים

פורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.
 

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.
 
x
הודעה מהנהלת הפורום
נא לכתוב שאלות הכוונה ומודיעין תחת השירשור היומי בלבד.  נא לשים לב לתאריך השרשור!
 שאלות הכוונה שלא תשורשרנה כהלכה, תימחקנה ללא התראה מוקדמת.
 
המשך >>

לצפיה ב-'הקו האדום המקדים - שרשור לקראת הפעלה'
הקו האדום המקדים - שרשור לקראת הפעלה
<< ההודעה הנוכחית
21/07/2014 | 22:43
131
2212
הערב התקבלו במערכת מספר מסמכים הנוגעים להפעלה בעוד פחות משבועיים.
היות ומדובר בנושא חם שמטופל על-ידינו בהרחבה בתקופה זו, אני פותח שרשור מתגלגל חדש לנושא.
בפתח השרשור אני מצרף את מסמך סיכום הפגישה של נציגות הפורום עם נת"ע ומשרד התחבורה לפני כשבועיים.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'התקבלו במערכת גם הערות של "15 דקות"'
התקבלו במערכת גם הערות של "15 דקות"
21/07/2014 | 22:49
36
424
לצפיה ב-'אלו לא הערות רק של 15 דקות'
אלו לא הערות רק של 15 דקות
23/07/2014 | 00:01
181
אלו הערות של ארגון נוסעי התחבורה הציבורית בישראל בשיתוף עם 15 דקות.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לגבי קו 42, אני מסכים עם הטענה שאין להוריד'
לגבי קו 42, אני מסכים עם הטענה שאין להוריד
23/07/2014 | 09:56
30
181
את התדירות בקטע הצפוני שלו אבל אולי יש בכלל מקום לאחד אותו עם קו 18 כך שלא יסיים את פעילותו ברכבת מרכז אלא ימשיך עד לעתידים?  כך גם ישתחררו תשומות שחסרות להפעלה המלאה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'את 42 צריך לבטל'
את 42 צריך לבטל
23/07/2014 | 14:13
29
144
הוא הפך להיות קו מיותר לחלוטין.   מה גם שהוא תופס הרבה מקום במסוף האיצטדיון שהולך להיות מלא.      הקישור מאבא הלל הוא (עוד) סיבה להחזיר את  קו 20.  מציר פנחס רוזן יש גם ככה את הקוים של אגד.
ואם לא קו 20 אז לפחות קו קצר שיצא מעתידים/קניון איילון לרכבת.
 
אץ הקוי מפלצת שלך תתכנן בלונדון לא פה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'או לתגבר את קוי אגד שנוסעים באבא הלל'
או לתגבר את קוי אגד שנוסעים באבא הלל
23/07/2014 | 14:21
3
89
בכל אופן ב-1 לאוגוסט ,ל-42 כבר אין זכות קיום
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לא מסכים לבטל את הקו 42'
לא מסכים לבטל את הקו 42
24/07/2014 | 09:03
2
94
לאורך רחוב הנביאים ובר אילן הקו 42 משתמשת הרבה עובדים שעובדים בת"א, תלמידים, קשישים וסובלי הפרעת התפתחות שכלית (פיגור שכלי) בניגוד לקו 85 עולים מעט נוסעים.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-''
24/07/2014 | 09:48
25
לצפיה ב-'אתה לא משאיר קו בשביל רחוב אחד'
אתה לא משאיר קו בשביל רחוב אחד
24/07/2014 | 14:41
76
מה שכן,אפשר שקו 10 יכנס לשם במקום דרך הים
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-' אין כבר מה לתכנן בלונדון'
אין כבר מה לתכנן בלונדון
23/07/2014 | 15:27
59
לצפיה ב-'יש מקום לשנות את מסלולו של 42 בת"א, וגם ללא'
יש מקום לשנות את מסלולו של 42 בת"א, וגם ללא
23/07/2014 | 16:13
22
112
שינוי מסלול יש לו זכות קיום, מה עוד שקו 1 יוגבל לנסיעות רק עם רב קו או באשראי ואילו ב- 42 ו- 51 אפשר יהיה - ובצדק - לרכוש כרטיסים בודדים אצל הנהג
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'שזה עוד טמטום'
שזה עוד טמטום
23/07/2014 | 16:17
16
83
למה אי אפשר לעשות מכונות בתחנות שיהיה כן אפשר לשלם לכרטיס בודד.
עכשיו יבואו ויגידו,ובמידה מסויימת של צדק,שלא צריך להוציא המון כסף על מכונת רב קו רק בשביל קו בודד.   אם כך בשביל מה עשו את האורבנית הזאת מלכתחילה?   אם אתה יודע שאתה יכול לעשות רק חצי עבודה אז עדיף שלא תעשה את העבודה מלכתחילה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'קו 1 זה כסת"ח שמטרתו לומר ולהראות שעשו משהו על מנת לקדם את'
קו 1 זה כסת"ח שמטרתו לומר ולהראות שעשו משהו על מנת לקדם את
23/07/2014 | 17:18
15
134
פני הקטסטרופה שצפויה בעת העבודות על הרכבת הקלה.
כולם יודעים שהקו הזה לא מהווה פתרון לבעיה וגם משרד התחבורה ונת"ע משדרים עד כדי כמעט הודאה מפורשת שאין להם פתרון אמיתי לבעיה.
אבל הם יוכלו לומר שהם יצרו קו אדום מקדים...
פתרון מערכתי ומשולב להתמודדוות אמיתית עם הקטסטרופה הצפויה - אין.
כשזה המצב, בעיית הכרטוס היא peanuts.
ולא הציבו את המכונות בתחנות, בין השאר, מכיוון שהעיריות הרלוונטיות התנגדו לכך.
 
בקו 1 יש דבר אחד טוב - סופסוף יופעלו אוטובוסים שעד עתה עמדו כאבן שאין לה הופכין ויתגברו במשהו (גם אם באופן עקום) את התח"צ העמוס בגוש-דן. מעבר לכך, אין מה לצפות לישועה מהקו הזה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אם ההתנגדות של העיריות היא הסיבה'
אם ההתנגדות של העיריות היא הסיבה
23/07/2014 | 17:36
10
99
אז זה עוד יותר גרוע וממחיש איך מתנהל תחום התחבורה(בנוסף לעוד תחומים שהביורוקרטיה הרסה).   במקום שיהיה גוף אחד אחראי, אז ההוא מקבל את האחראיות על התחנות,וההוא על המכונות רב קו וההוא על הכבישים,וההוא על נת"צים וההוא על הרפורמות וההוא על הפקחים, ונוצרת סמטוחה שלמה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'נכון, זה גרוע, אבל זה המצב בגוש-דן'
נכון, זה גרוע, אבל זה המצב בגוש-דן
23/07/2014 | 17:48
9
88
שר התחבורה בעצמו דיבר על המצב הזה בגוש-דן.
אז נכון שבגוש-דן יש סיבוכיות גבוהה יותר בגלל ריבוי הרשויות המקומיות, אבל כאשר יש משרד תחבורה צנטרליסטי עם איטרסם משלו ורשויות מקומיות שלכל אחת מהן אינטרסים משלהן ואין רשות מטרופולינית שתדאג לעשות אינטגרציה של האינטרסים ולבנות תוכנית המשתפת ומתחשבת בכל הגורמים הרלוונטי, זה המצב.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'רשות מטרופולינית זה מילת קסם'
רשות מטרופולינית זה מילת קסם
23/07/2014 | 17:53
8
87
אבל אין אפילו תמימות דעים על איך היא צריכה להיות בנויה
 
בסוף אנחנו יכולים לקבל רשות כזאת שבה לראשי העיר יש יותר כח משיש להם עכשיו
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'וטוב שלראשי הערים יהיה יותר כוח מזה שיש להם עכשיו'
וטוב שלראשי הערים יהיה יותר כוח מזה שיש להם עכשיו
23/07/2014 | 18:29
7
77
הדיקטטורה של משרד התחבורה לא מוכיחה עצמה ודווקא היכן שיש שיתוף ומעורבות של ראשי הרשויות המקומיות, בדרך כלל (גם אם לא בכל מקרה), התוצאה טובה יותר.
משרד התחבורה זה מגדל שן המנותק מהשטח וזה מוכח מאוד דווקא בהקשר הרחב של פרויקט קו 1.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אתה רציני?!?!?!'
אתה רציני?!?!?!
23/07/2014 | 18:35
6
71
הרי רק לפני שניה כתבת שכל ראש עיר מושך לאינטרס שלו.

רק לשם דוגמא.תאר לך שחולדאי ירצה להוציא מפרקיות מקו 25.  ראש העיר של בת ים יתנגד,אבל חולדאי יארגן קומבינה עם שאר חברי הרשות שיתמכו בו בתמורה לזה שהוא יצביע בעדם בהחלטות אחרות שהם יעלו ברשות(שיכול להיות שגם חלקם יהיו רעות).   זה במקרה הטוב,במקרה הרע,יכול להיות שראש עיריית בת ים בכלל אפאתי לנושא התח"ץ והוא אפילו לא ינסה להקשות על חולדאי.

ומה אם חולדאי פתאום יחליט להרוס את כל הכרמלית ולבנות במקומו מגרש חניה/מגדלי משרדים? 

ברשות צריכים להיות אנשים אוביקטיבים שיפעלו מטעמים מקצועיים נטו.  זה מה שהיה אמור להיות משרד התחבורה,אבל ההתנהלות שלו בעייתית.  במקרה כזה דרושה רפורמה במשרד ולא העברת הכח לחולדאי ושאר האינטרסנטים.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'כן, אני רציני. כשלראשי הערים תהיה אחריות משותפת על התח"צ'
כן, אני רציני. כשלראשי הערים תהיה אחריות משותפת על התח"צ
23/07/2014 | 18:41
5
65
במטרופולין, הם ירצו להצליח בנושא ולא לתקוע אותו.
בסופו של דבר מדובר בשירות שמתבצע בשטח הרשויות ומשפיע על מרקם החיים בהן ומשרד התחבורה לא יכול לשמש כדיקטטור מורם מעם שמחליט החלטות ללא הכרת המציאות.
כשתהיה רשות מטרופולינית המשתפת את משרד התחבורה, הרשויות המקומיות, אנשי ציבור ואנשי מקצוע, היא תוכל לתפקד הרבה יותר טוב ממשרד התחבורה.
הדיקטטורה של משרד התחבורה לא יכולה להצליח בגוש-דן ודווקא המצב הזה מאפשר לרשויות המקומיות לתקוע מקלות בגלגלים, לעיתים מחוסר ברירה בגלל ההתנהלות של משרד התחבורה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אני מעדיף שמשרד התחבורה יהיה "הדיקטטור"'
אני מעדיף שמשרד התחבורה יהיה "הדיקטטור"
23/07/2014 | 18:49
4
58
מאשר שחולדאי יהיה.  בסופו של דבר למשרד התחבורה יש,או אמורה להיות, ראייה רוחבית על כל גוש דן, ובעצם על כל הארץ, בעוד שלחולדאי יש ראיית מיקרו על תל אביב בלבד,תוך כדי שהוא מתעלם מזה שזאת עיר שמאות אלפים ממנה אלה אנשים שגרים בערים שמסביב(כולל אפילו בחיפה ובבאר שבע)   לחולדאי הרבה יותר חשוב שקו 5 יסע חצי ריק כל 5 דקות,כי זה קו שמשרת בעיקר את אלה שמצביעים לו,  ומצד שני להוריד מפרקיות מקו 25, כי מה אכפת לו שתושבי בת ים ידחסו כמו סרדינים.  
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אבל אתה קובע עמדה על פי איש אחד שהיום בתפקיד ומחר לא יהיה בו'
אבל אתה קובע עמדה על פי איש אחד שהיום בתפקיד ומחר לא יהיה בו
23/07/2014 | 18:52
3
54
זו לא ראייה מערכתית. משרד התחבורה נכשל בגוש-דן וכפי שנראה כעת עומד בטווח הזמן הקרוב והבינוני לעמוד בפני כשלונות נוספים.
ואגב, דווקא המצב הנוכחי גורם לעיתים למשרד התחבורה להיכנע לשגיונות של ראשי ערים.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'רק רוצה להזכיר לך'
רק רוצה להזכיר לך
23/07/2014 | 18:57
2
52
שמי שניהל את הרפורמה הכושלת ב-2011 היה חולדאי....

יכול להיות שמחר חולדאי לא יהיה בתפקיד,ואולי זה שיבוא אחריו יהיה יותר טוב(או אולי יותר גרוע?)  אך האם התחבורה הציבורית צריכה ליפול לחסדיו של הפריץ של מדינת תל אביב באותו הרגע?

אתה אומר שהמצב כרגע גורם למשרד התחבורה להיכנע לשגיונות של ראשי הערים, אבל עובדה שאחרי כישלון הרפורמה כץ זרק את חולדאי מכל המדרגות וחזר לפרטנרים הישנים והטובים מדן ואגד.   עכשיו ברור שגם לחברות התחבורה יש אינטרסים,וברור שלא צריך לקבל כל הצעה שלהם,אבל לפחות יש להן ניסיון וידע בתחום,ובהחלט צריך לקחת אותן בתור יועץ, בניגוד לחולדאי שלא יודע איך נראה אוטובוס(למרות שהוא מזיין את המח בפייסבוק שהוא נוסע בו כל יום).
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'ברשות מטרופולינית שבה ישולבו כל הרשויות במטרופולין גם'
ברשות מטרופולינית שבה ישולבו כל הרשויות במטרופולין גם
23/07/2014 | 19:13
1
48
לראש עיריה מסויים כזה או אחר יהיה פחות כוח בפני עצמו.
רשות מטרופוולינית בגוש-דן זו לא רשות של עיריית תל אביב אלא רשות שתשלב את כל הרשויות המקומיות הרלוונטיות.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אבל כמו שהסברתי לך'
אבל כמו שהסברתי לך
23/07/2014 | 19:22
53
לראש עיריית תל אביב יש פתח ללא מעט קומבינות.    פתאום כל הרשות תהפוך למערכת של "שמור לי ואשמור לך".   בשביל מה גוף שצריך להיות מקצועי צריך להתנהל כמו ממשלה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-' קו 1 הוא אכן כסת"ח, כי נתנו הוראה להזמין'
קו 1 הוא אכן כסת"ח, כי נתנו הוראה להזמין
23/07/2014 | 20:36
3
129
ציוד יחודי, כשבעצם אף אחד לא נתן את דעתו עד הסוף מה יעשו עם האוטובוסים הללו מעבר לשנים "הספורות" שלכאורה "הקו המקדים" אמור לפעול, לפחות ע"פ הפרסומים. מה יעשו עם הרכב הזה כשיפעילו את הרק"ל ? הרי הוא אינו מותאם לקווים הנוכחיים וחולדאי לא מת להפעיל מפרקיות בתוך ת"א ?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'יהיה מה לעשות עם האוטובוסים הללו בעתיד כי במערכת של נת"ע'
יהיה מה לעשות עם האוטובוסים הללו בעתיד כי במערכת של נת"ע
23/07/2014 | 20:47
1
125
מתוכננים מספר קווי BRT - הכחול, הורוד, התכלת והכתום וייתכן שגם ענפים מסויימים של הקו הצהוב.
מלבד זאת שתמיד אפשר להעביר אותם לאזור חיפה לתגבור קווי המטרונית או קווי מטרונית חדשים.
לא בגלל זה קו 1 הוא כסת"ח אלא בגלל שמשרד התחבורה ונת"ע לא הכינו תוכנית מסודרת ומערכתית להתמודדות עם תקופת העבודות וקו 1 הוא רק מרכיב אחד שלא נותן לבדו שום פתרון להתמודדות עם התקופה הזו, שלפי משרד התחבורה ונת"ע בעצמם אמורה להתחיל עוד 10 חודשים בלבד ולהיות "קטסטרופה".
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'העברת אוטובוסים לאזורים אחרים למעט חיפה אינה'
העברת אוטובוסים לאזורים אחרים למעט חיפה אינה
24/07/2014 | 09:53
94
פותרת את הבעיה כי מדובר בשלושה קווים שאולי יצטרף אליהם אי פעם קו רביעי. קווים מזרחית לחיפה עשויים להיות מופעלים ע"י זכייניות אחרות, כך שלא מובטח שהם יופעלו.
לגבי הקווים האחרים שמתוכננים בגוש דן, גם הם יתחלקו בין זכייניות שונות, כפי שהיום יש אזורי זכיינות שונים בגוש דן.
מעבר לכך אני מסכים עם דבריך מפני הצפוי, שמשרד התחבורה ונ.ת.ע. מזהירים מפני "כאוס", עירית ת"א מגבילה כניסת מפרקיות ועשויה לחסום כניסת רכב.
בכל אופן, כל הפארסה של רכישת "האורבניות" לא נבדקה, החל מההזמנה שנתיים לפני הפעלתן, המבנה הפנימי שלהן, הפעלתן וכו'.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הקו המקדים והאורבניות...'
הקו המקדים והאורבניות...
24/07/2014 | 07:32
83
יפעלו סדר זמן של קרוב לעשור, מספיק בכדי שיהיה אפשר להוריד אותם מהכביש או למכור אותם, ראש עריית תל אביב לא ישאר בתפקיד לתמיד ולדעתי עניין ההתנגדות למפרקיות מצידו לא נתפס נכון, אם היה הגיון בשימוש ברב קיבולת יתכן והוא היה תומך (אבל זה לא הדיון)
לדעתי לקו 1 האדום המקדים צריך להוסיף את קו 2 הירוק ולקצוב אותם לתקופה שתחייב התקדמות לקווים התחתיים המתוכננים להם בתוואי תל אביב, אני מתנגד למה ששמועלה כאן להעביר את הנתץ לנתיב השמאלי, זה ממש לא מתאים לתל אביב, הלחץ צריך להיות לכיוון של נת"ץ בנתיב הימני אכוף, מסומן לא בפס אדום אלו ברשת (הדגם הפריסאי), עם עדיפות ברמזורים, פחות חשוב כמה מהר נוסע האוטובוס, אלה הרציפות בנסיעה.
שינוי בתוואי קו 142 שינוע במפרקית ארוכה בתוואי שלבים עד סלמה ומשם במסלול הרגיל שלו, זה יאפשר את ביטול קו 42 בהדרגה, הקו יתעצב כקו שישאר גם אם הפעלת הקלה
שינוי  בתוואי קו 25 שינוע במפרקית ארוכה בתוואי שלבים עד דרך אילת ובמפגש ד' ירושלים ימשיך בתוואי 18, זה יאפשר את ביטול קווים 18 ו82 בהדרגה, גם הוא יתעצב כקו שימשיך  אם הפעלת הקלה.
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אפשר יהיה לרכוש כרטיסים במזומן לקו 1 אצל כרטיסנים'
אפשר יהיה לרכוש כרטיסים במזומן לקו 1 אצל כרטיסנים
23/07/2014 | 17:08
59
לצפיה ב-'יתכן שזה נכון כעת, אבל זמנו של המזומן בתחבורה'
יתכן שזה נכון כעת, אבל זמנו של המזומן בתחבורה
23/07/2014 | 17:19
3
115
ציבורית מוגבל. כבר היום יש מגמה עולמית של ביטול השימוש במזומן. בעידן הכרטיס החכם וכרטיסי חיוב ללא מגע, עולה לרשות או למפעיל יותר כסף לטפל במזומן מאשר סכום המזומן עצמו.
 
רק לדוגמא, בלונדון ביטלו מהחודש את האפשרות להשתמש במזומן - מעתה רק עם כרטיס אויסטר או כרטיס חיוב ללא מגע.
 
כן, אני יודע שתל אביב זה לא לונדון, אבל מתישהו זה יגיע גם לערים אחרות בעולם וגם לארץ.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אמרו את זה גם על הרכבת התחתית '
אמרו את זה גם על הרכבת התחתית
23/07/2014 | 17:37
2
43
לצפיה ב-'כן, אבל התחתית עולה כסף... אי שימוש במזומן '
כן, אבל התחתית עולה כסף... אי שימוש במזומן
23/07/2014 | 17:44
1
85
חוסך לאוצר כסף, כך שנראה לי שהוא לא ימנע את הביצוע באותו אופן.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הבנתי'
הבנתי
23/07/2014 | 17:49
22
לצפיה ב-''
24/07/2014 | 20:46
7
לצפיה ב-'יש במסמך הזה דרישה לסלילת מת"צ/נת"צ שמאלי ואני תוהה האם'
יש במסמך הזה דרישה לסלילת מת"צ/נת"צ שמאלי ואני תוהה האם
23/07/2014 | 10:55
3
140
הדרישה הזו לוקחת בחשבון את המציאות שתתהווה בציר ז'בוטינסקי ובציר בגין עם תחילת העבודות על תחנות הרק"ל.
האם באמת מציאותי (גם טכנית וגם תקציבית) לעבוד על מת"צ/נת"צ שמאלי כאשר בעוד פחות משנה מתוכננות להתחיל העבודות?
האם עבודות על מת"צ/נת"צ שמאלי לא יתנגשו עם עבודות על תחנות הרק"ל?
האם מת"צ/נת"צ כזה יוכל לתפקד ולפעול בזמן העבודות?
האם לא כדאי להשקיע את הכסף בחלופות אחרות ולא בשפיכת עוד כסף על הציר הקדוש שעוד פחות משנה הולך להיות הציר הסתום, לא משנה היכן יהיה בו נת"צ או מת"צ? (למשל, אולי הקמת נת"צים בצירים אחרים?)
האם שני הארגונים החתומים על המסמך ביצעו חשיבה מעמיקה בנושא הזה?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מסכים לחלוטין. אני גם לא כל כך מבין את הטון'
מסכים לחלוטין. אני גם לא כל כך מבין את הטון
23/07/2014 | 11:18
2
106
המתלהם והמאיים במקום "אנחנו קוראים" או "אנחנו ממליצים". הנה כמה דוגמאות שלדעתי אינן ראויות במסמך של גוף ציבורי, ודאי כזה שאין לו מעמד בחוק להורות למשרד התחבורה:
 
"אנו דורשים לקבל התחייבות ברורה ללוחות זמנים ליישום השלב השני של הקמת מת"צ שמאלי."
 
"ב. עד להקמת נת"צ שמאלי, אנו מצפים כי תיאסר חנייה לכל אורכו של הנת"צ וכן ששעות
הפריקה והטעינה יצומצו. "
 
"ב. אנו מצפים כי המשרד יוביל את הצעת החוק תחבורה ציבורית )תיקוני חקיקה(, התשע"ג – 0200 , )שעברה קריאה ראשונה( שתאפשר אכיפה בנת"צים עם מצלמות על ידי הרשויות המקומיות"
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'עירית ת"א ניסתה לאסור איסור גורף של חניה '
עירית ת"א ניסתה לאסור איסור גורף של חניה
23/07/2014 | 16:15
1
102
לאורך אבן גבירול וצמצמה את האיסור לשעות מסויימות, אז כיצד רוצים למנוע חניה בז'בוטינסקי
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'וכן הערות נוספות'
וכן הערות נוספות
21/07/2014 | 22:50
1
334
של מרכזת "קהילה נגישה" מרמת גן.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אני חושב שיש לנו בפורום מספיק ידע כדי לענות '
אני חושב שיש לנו בפורום מספיק ידע כדי לענות
23/07/2014 | 06:17
107
על רוב השאלות ברשימה הזאת. האם השאלות קיבלו מענה?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מנסה להבין את התשלום'
מנסה להבין את התשלום
22/07/2014 | 15:31
1
135
חופשי חודשי רגיל של איזור 1 מאפשר לנסוע באוטובוס, נכון?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'כן, ברור.'
כן, ברור.
23/07/2014 | 03:36
46
לצפיה ב-'קו 1 נצפה הבוקר בשלמה'
קו 1 נצפה הבוקר בשלמה
21/07/2014 | 14:05
30
729
נצפה הבוקר בדרך שלמה הרצל, היה נראה שבפנים ישנם מלא נציגים או נהגים.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'יפה שהוא ממותג כדן 1'
יפה שהוא ממותג כדן 1
21/07/2014 | 14:29
1
197
לצפיה ב-'לא כמו בחיפה'
לא כמו בחיפה
22/07/2014 | 21:02
277
לצפיה ב-'דגלי תחנות חדשים מחכים בדרך בגין/רסיטל'
דגלי תחנות חדשים מחכים בדרך בגין/רסיטל
21/07/2014 | 15:59
24
315
מכוסים בניילונים שחורים. אחד (בתחנה הצפונית יותר , זו של 51/60/160) מראה שיש קווים מהתחנה השלישית (140/141) (הדרומית) שעוברים קדימה. עושים כנראה רה ארגון בתחנות ברכבת מרכז ונראה לי שגם יעשו משהו דומה בעזריאלי (קו 1 יעצור בתחנה הכי דרומית לכיוון צפון ונראה שגם קווים נוספים עוברים לשם, לפי MOOVIT, אפשר לגלול את הרשימה של הקווים עד הסוף ל"קווים שאינם פעילים היום" ולראות שיש שם קווים שעוברים מאזור התחנות הצפוניות ליד השופרסל לשם).
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'גם מול משטרת רמת גן יש שלטים מכוסים בשחור.'
גם מול משטרת רמת גן יש שלטים מכוסים בשחור.
21/07/2014 | 16:03
90
לצפיה ב-'גם באמת המפות הממשלתי אפשר לראות'
גם באמת המפות הממשלתי אפשר לראות
21/07/2014 | 16:05
2
202
את הקווים שעוברים לתחנה הדרומית בעזריאלי. אוי ואבוי, 68 נשאר בתחנה המקורית, בעוד 40, 51 ו-1 עוברים לדרומית
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'*באתר המפות הממשלתי'
*באתר המפות הממשלתי
21/07/2014 | 16:06
62
לצפיה ב-'גם 42 ו240 נדמה לי עוברים לדרומית.'
גם 42 ו240 נדמה לי עוברים לדרומית.
21/07/2014 | 18:30
134
וגם 140/141 שפחות קריטיים. יהיה לי צפוף שם להחריד. צריכים לשים עוד תחנה באמצע יש מספיק מקום.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'יפה. כמה מהנת"צ כבר צבוע באדום?'
יפה. כמה מהנת"צ כבר צבוע באדום?
21/07/2014 | 16:14
11
187
אומנם כבר יצא לי להיות בת"א פעמיים בשבוע שעבר אך רק באיזור הר ציון, סלמה, רכבת מרכז (במקומות שחופפים למסלול קו 1).
 
הבנתי שבפתח תקווה הייתה או שעדיין יש עבודה שכזאת. האם הגיעו גם לבני ברק במקרה?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לא ראיתי שום אדום לא ברמת גן ולא בתל אביב.'
לא ראיתי שום אדום לא ברמת גן ולא בתל אביב.
21/07/2014 | 16:14
2
171
ואני גם לא בטוח שיהיה...
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'בדרך ז'בוטינסקי ברמת גן - לפני שעתיים.'
בדרך ז'בוטינסקי ברמת גן - לפני שעתיים.
23/07/2014 | 16:54
1
199
לצפיה ב-'ראיתי עכשיו. צבעו ממש על גבי החיצים.'
ראיתי עכשיו. צבעו ממש על גבי החיצים.
23/07/2014 | 19:41
57
לצפיה ב-'יש צביעה אדומה במעבר התת קרקעי בז'בוטינסקי'
יש צביעה אדומה במעבר התת קרקעי בז'בוטינסקי
21/07/2014 | 20:47
3
212
הקטע, שסגור לתנועה, עובר שדרוג משמעותי כולל כמות אדירה של גדרות (בניסיון לזנוח את התואר המפוקפק "ציר המוות")
עוד הפתעה בקטע זה - רמזורים ייעודיים (לראשונה בגוש דן, לדעתי)
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'תודה על המידע. גדרות מעודדות אנשים להרגיש'
תודה על המידע. גדרות מעודדות אנשים להרגיש
21/07/2014 | 20:49
2
183
בטוחים "בין הגדרות" כשבפועל זה בדיוק ההיפך. מה שכן, אם יהפכו את המקום לכלא של ממש שבו ניתן לחצות רק במעברי החציה, זה עוד מילא...
 
רמזורים ייעודיים? קרי באור הירוק למשל מופיע אוטובוס?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לגבי הרמזורים, אני מתכוון ל"רמזורי רכבת"'
לגבי הרמזורים, אני מתכוון ל"רמזורי רכבת"
21/07/2014 | 21:07
1
163
עם הפסים והעיגולים הלבנים, בדומה למסלול המטרונית
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'רמזורי רכבת קלה'
רמזורי רכבת קלה
21/07/2014 | 23:59
62
לצפיה ב-'הלילה צובעים את ז'בוטינסקי ברמת גן'
הלילה צובעים את ז'בוטינסקי ברמת גן
23/07/2014 | 03:47
3
59
לצפיה ב-'מתקדמים מהר, יפה. תודה על העדכון.'
מתקדמים מהר, יפה. תודה על העדכון.
23/07/2014 | 03:56
42
לצפיה ב-'הלילה צובעים את ז'בוטינסקי בר"ג מהרצל ועד בן גוריון'
הלילה צובעים את ז'בוטינסקי בר"ג מהרצל ועד בן גוריון
27/07/2014 | 23:45
1
19
(לכיוון פתח תקווה) בצבע אדום. הצד השני (לכיוון תל אביב) כבר צבוע.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'תודה על העדכון.'
תודה על העדכון.
29/07/2014 | 02:34
5
לצפיה ב-'האם זה אומר ש 60/160 לא יעברו בעל פרשת דרכים?'
האם זה אומר ש 60/160 לא יעברו בעל פרשת דרכים?
22/07/2014 | 11:53
7
52
לצפיה ב-'למה לא יעברו ?'
למה לא יעברו ?
22/07/2014 | 14:18
6
34
לצפיה ב-'לא יודע, רשמת שיש תחנה ברסיטל'
לא יודע, רשמת שיש תחנה ברסיטל
22/07/2014 | 17:59
5
29
לצפיה ב-'ברסיטל לכיוון תמח"ת, בעל פרשת דרכים לכיוון ר"ג/ב"ב'
ברסיטל לכיוון תמח"ת, בעל פרשת דרכים לכיוון ר"ג/ב"ב
22/07/2014 | 23:52
4
62
אין שינוי בזה. (פרט למיקום התחנות מול רסיטל שעברו דרומה כמה עשרות מטרים).
מה שכן, הניילונים השחורים מעל הדגל בתחנה הכי צפונית הוסרו וניתן לראות שם את קו 1, X40, X42, 50 ו-51. כך ש60/160/70 עברו בטח לתחנה השנייה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הרשימה שהבאת היא מתחנת רכבת מרכז לכיוון דרום?'
הרשימה שהבאת היא מתחנת רכבת מרכז לכיוון דרום?
23/07/2014 | 06:19
3
46
חבל שבאותה תחנה אין גם את 68 ו-150.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'כן. זה מזכרוני, אנסה לצלם היום תוך כדי העצירה שם בדרך לעבודה'
כן. זה מזכרוני, אנסה לצלם היום תוך כדי העצירה שם בדרך לעבודה
23/07/2014 | 08:06
2
23
לצפיה ב-'לא הצלחתי לצלם (האוטובוס עצר אחרי) , אבל ראיתי את הדגל :'
לא הצלחתי לצלם (האוטובוס עצר אחרי) , אבל ראיתי את הדגל :
23/07/2014 | 10:27
1
48
1, 18, 40, 42, 50, 51, 140, 141, 142, 240 בתחנה הראשונה. (דגל כפול).
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'ד"א גם בתחנות בזבוטינסקי/ביאליק עושים סדר'
ד"א גם בתחנות בזבוטינסקי/ביאליק עושים סדר
23/07/2014 | 13:53
22
לצפיה ב-'עלון הקו באתר משרד התחבורה'
עלון הקו באתר משרד התחבורה
21/07/2014 | 18:41
1
258
לצפיה ב-'חסך לנו את הסריקה. קיבלנו אותו בפגישה.'
חסך לנו את הסריקה. קיבלנו אותו בפגישה.
21/07/2014 | 18:58
82
לצפיה ב-'הרשו לי למנות את החסרונות:'
הרשו לי למנות את החסרונות:
21/07/2014 | 19:46
229
1. כמו בכל מערכת כזאת, לא יוצאת פתקית על תיקוף גם אם זה תיקוף ראשון ולא מעבר. מעבר לכך, אם יש לך מעבר ומשום מה מכשיר התיקוף מחייב אותך שוב, לך תגלה את זה...
 
2. למרות מה שנאמר על מי שרוצה לנסוע בקוד 44 לאיזור השרון. מכונת התיקוף לא יודעת מה היעד שלך, משרד התחבורה טענו שהם פתרו את בעיה הזאת ואם נניח ואתה משתמש בערך צבור, ירד לך 6.90 בקו 1 וכשתחליף לקו 567 למשל לכפר סבא, ירד לך 10.90 ותזוכה ב6.90 (או משהו כזה).
 
האם זה באמת יקרה? אני מתקשה להאמין אבל נמתין ליום הדין.
 
3. המכונה שמקבלת רק אשראי - בשעות השיא זה עוד בסדר, אבל מה אם מישהו נתקע בלי רב קו טעון בשעות השפל? הוא צריך להטריח נהגים אחרים בטעינת רב קו ועיכוב האוטובוס או נסיעה של תחנה אחת באוטובוס כדי לא לעכב אותו... ולא לכולם יש אשראי.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הבוקר פורסמה מודעה בדבר הפעלת הקו עם מסלולו'
הבוקר פורסמה מודעה בדבר הפעלת הקו עם מסלולו
22/07/2014 | 09:08
218
המודעה מופיעה בידיעות אחרונות
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מה שמסקרן אותי, בשיא האנוכיות,'
מה שמסקרן אותי, בשיא האנוכיות,
23/07/2014 | 06:47
19
204
זה מה יקרה ל82.
האם אצטרך לצאת מהבית מוקדם יותר בכל בוקר בשביל להגיע מבית רבקה לאלנבי?
האם אחזור מאוחר יותר בכל יום?
כיום אני יוצאת בסביבות 7 בבוקר ומגיעה בסביבות 8 וחצי, כתלות בשעה המדוייקת בה יצאתי, ובחזור אני יוצאת מהמשרד בסביבות 5 וחצי ומגיעה בחזרה בסביבות 7.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'בשלב הזה התדירות של 82 תרד מעט.'
בשלב הזה התדירות של 82 תרד מעט.
23/07/2014 | 07:23
18
94
לצפיה ב-'טמטום'
טמטום
23/07/2014 | 16:05
16
114
בבוקר הוא עמוס מכל האיזור של דרום פתח תקווה שקו 1 לא מכסה.  מה גם שזה יגדיל עוד יותר את העומס על קו 1,כשאם תוריד מהמכונות של 82 זה יעביר אליו עוד נוסעים מהציר שבין בלינסון לרכבת.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'וגם החיבור שלו מז'בוטינסקי לתוך תל אביב'
וגם החיבור שלו מז'בוטינסקי לתוך תל אביב
23/07/2014 | 16:09
15
84
שגם אותו קו 1 לא מכסה.  
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'למה צריך את קו 82 בתל אביב כשיש קו סופר תדיר'
למה צריך את קו 82 בתל אביב כשיש קו סופר תדיר
23/07/2014 | 17:37
14
114
שעושה את אותו מסלול - קרי, קו 18.  ממילא התדירות של 82 לא מלהיבה.
 
שאת קו 66 התדיר יאריכו לבית רבקה ומי שרוצה יעשה החלפה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'נכון אבל'
נכון אבל
23/07/2014 | 17:42
6
87
קודם כל 82 עוזר ל-18 העמוס ממילא.   דבר שני ויותר חשוב, 82 מקשר בין תל אביב לז'בוטינסקי, מה ש-18 לא עושה.  
אם 82 היה נפתח בתור קו שעוזר ל-18 אז הייתי מסכים,אבל זה קו שיש לו המון מטרות ו"על הדרך" הוא גם עוזר ל-18.  
מה גם ש-82 יותר מהיר מ-18 שעושה סיבוב באיכילוב(שלא לדבר על השעות של הפקקים בתוך הבית חולים).
 
אם תאריך את 66 תיצור קו לא מפלצתי אלא קו מגה-מפלצתי,כשתושב פתח תקווה יצתרך לנסוע שעתיים עד תל אביב, בזמן ש-82 הרבה פחות מסורבל.  
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'התכוונתי להחליף את הקטע בפתח תקווה לגמרי'
התכוונתי להחליף את הקטע בפתח תקווה לגמרי
23/07/2014 | 17:50
5
69
כך ש-66 יסע כמו ש-82 נוסע היום.
 
ידעתי שתדבר על ה"עזרה" לקו 18, ויש בזה משהו, אבל אם באמת יש בכך צורך בתוך ת"א, אז אפשר לתגבר את 18 באותו הקטע או לשנות את מסלול 42 שיסע בחפיפה עם 18 ויסיים בכרמלית.
 
אבל יש גם בעיה עם המעבר מ-66 ל-18 כי הוא אינו עובר ברכבת מרכז, כך שלדעתי יש צורך לעשות מהפכה קצת יותר רדיקלית בת"א שכולל (לדעתי) גם שינוי דרסטי בקו 5, 142.  יש לי כמה רעיונות אבל אני בטוח שלא תאהב אותם!
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אם הוא יסע בתל אביב כמו 82 אז אין לי בעיה'
אם הוא יסע בתל אביב כמו 82 אז אין לי בעיה
23/07/2014 | 17:55
4
33
לצפיה ב-'זה לא יקרה. 66 מספק שירות יחודי בחלק הצפוני של רחוב ביאליק'
זה לא יקרה. 66 מספק שירות יחודי בחלק הצפוני של רחוב ביאליק
23/07/2014 | 18:05
3
58
ובצפון תל אביב.
דווקא המסלול של 66 ברמת גן ותל אביב יישמר כמעט בכל מקרה, גם אם יחליטו בשלב מסויים לשנות את מסלולו בפתח תקוה או אף להוציאו מפתח תקוה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אז תקצר אותו'
אז תקצר אותו
23/07/2014 | 18:41
2
63
תעשה קו שיצא מקניון איילון,יסע באבא הלל,ובביאליק יקח ימינה ובמסלול של 66.  ככה אתה גם מרויח חיבור בין אבא הלל למרכז תל אביב שאין היום.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'רעיון לא רע, אבל אני משער שעל זה יהיו אנשים שיאמרו שאי אפשר'
רעיון לא רע, אבל אני משער שעל זה יהיו אנשים שיאמרו שאי אפשר
23/07/2014 | 18:45
59
לעשות את זה כי יהיה מדובר ב"הפרת חוזה" (בין משרד התחבורה לחברת דן).
שינויים כאלה צריכים להתבצע במסגרת מכרז או רפורמה (מה שכונה הפעימה השלישית של רפורמת גוש דן).
האם בכוונת משרד התחבורה לעשות רפורמה כזו בטווח הזמן של החודשים הקרובים? ימים יגידו...
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-' אני צריך לשלוח לך מפה בלתי גמורה שאני'
אני צריך לשלוח לך מפה בלתי גמורה שאני
23/07/2014 | 18:45
49
עובד עליה כבר כמה שבועות...
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'להעביר את תחנת הקצה של 66 לבית רבקה זו לא הארכה אלא שינוי'
להעביר את תחנת הקצה של 66 לבית רבקה זו לא הארכה אלא שינוי
23/07/2014 | 18:02
6
65
מסלול והוצאת הקו מהתחנה המרכזית בפ"ת וגם מציר בר כוכבא - חיים עוזר.
אי אפשר לשלב גם את התחנה המרכזית וגם את מסוף בית רבקה בקו 66.
המשמעות של העברת 66 לבית רבקה היא הוצאתו מהקטע שבין התחנה המרכזית לצומת חיים עוזר - ההסתדרות.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אבל יש לך משם את קו 1'
אבל יש לך משם את קו 1
23/07/2014 | 18:05
3
57
שאתה יכול לקחת אותו לרכבת ולהחליף ל-66 החדש/18
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מחיים עוזר אין את קו 1 וכשיהיה קו אדום רק"לי גם בבר כוכבא'
מחיים עוזר אין את קו 1 וכשיהיה קו אדום רק"לי גם בבר כוכבא
23/07/2014 | 18:08
2
65
לא יהיה.
אפשר להחליט שבחיים עוזר לא יהיה קו למרכז תל אביב, אבל צריך לקחת בחשבון שמדובר בשינוי מסלול בפתח תקוה ולא בהארכה.
ולגבי המסלול של קו 66 בתל אביב כבר כתבתי מדוע אין סיכוי שהוא ישתנה. לא יוציאו אותו מביאליק, מפנקס ומכיכר המדינה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'עם כל הכבוד לחיים עוזר'
עם כל הכבוד לחיים עוזר
23/07/2014 | 18:21
1
55
מדובר בסך הכל בתחנה אחת,תחנה מלאה אמנם,אבל עדיין תחנה אחת,תוסיף לזה את התחנה בהסתדרות, ויש לך 2 תחנות. בשביל 2 תחנות לא מחזיקים קו.  זה לא ששתי התחנותה האלה הן מכון מור ועזריאלי.  

עם כל הכבוד לפנקס ולכיכר המדינה, כמות הנוסעים בתואי המקביל של 82 גדולה פי 10.  

 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'שתי התחנות האלה הן מרכז פתח תקוה ומהוות ממשק לקווים עירוניים'
שתי התחנות האלה הן מרכז פתח תקוה ומהוות ממשק לקווים עירוניים
23/07/2014 | 18:26
56
רבים.
אם קו 82 יותר מרכזי ויותר חשוב מ-66, אז למה בכלל להפוך את 66 ל-82?
אז ש-82 יישאר כפי שהוא.
רק חיזקת כעת את עמדתי שאין טעם בהחלפת 82 ב-66 ואם כבר לשנות את 66, לשנות אותו באופן אחר.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'נכון, ואני לא בטוח שהקטע הזה חשוב כל כך עבורו'
נכון, ואני לא בטוח שהקטע הזה חשוב כל כך עבורו
23/07/2014 | 18:09
1
35
לצפיה ב-'אם כבר עושים שינויים כאלה בפתח תקוה, אז כדאי לחשוב על מערכת'
אם כבר עושים שינויים כאלה בפתח תקוה, אז כדאי לחשוב על מערכת
23/07/2014 | 18:23
63
שינויים רחבה יותר ולא על שינוי נקודתי כזה.
אם משנים את תחנת הקצה של 66, עדיף להעביר אותה להדר גנים ולא לבית רבקה, ואז יהיה אפשר לבטל את 166.
שינוי עוד יותר טוב - להשאיר בפתח תקוה את 166 עם תדירות גבוהה לאורך כל היום ולקצר את 66 כך שתחנת הקצה המזרחית שלו תהיה ברמת גן.
צריך לקחת גם בחשבון שביטול 82 פוגע ברחוב רוטשילד הארוך בפתח תקוה ואם עושים זאת, אז צריך להשאיר את קו 50 ולהעביר אותו ליסוע דרך רחוב רוטשילד, אבל התדירות של קו 50 הרבה יותר נמוכה ורק בשעות השיא. לכן, לא בטוח שזה רעיון טוב לבטל את 82. אפשר לקצר אותו כך שיסתיים ברכבת מרכז.
אפשר להחליט לצמצם בצורה דרסטית את מספר הקווים בין פתח תקוה לתל אביב, אבל אז חייבים לשנות את מערך הקווים והמסופים של הקווים העירוניים בתוך פתח תקוה ואת זה כנראה משרד התחבורה לא מסוגל לעשות ללא מכרז חדש.
לכן, אין לצפות לשינויים דרסטיים במערך הקווים בפתח תקוה לפני שיהיה מכרז חדש.
וכשיהיה מכרז חדש, אם למשרד התחבורה יהיו מספיק מעוף, תעוזה ויצירתיות בהכנת המכרז, ייפתחו עוד אפשרויות שנראות היום דמיוניות.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'82 מאוד עמוס! הוא גם הקו היחיד לקופת חולים רוטשילד'
82 מאוד עמוס! הוא גם הקו היחיד לקופת חולים רוטשילד
24/07/2014 | 00:27
65
מב"ב/ר"ג/ת"א, וגם היחיד לבית חולים השרון וכמובן היחיד שמגיע ממש לשער של שניידר. הרבה פעמים אנשים עולים על 82 בזבוטינסקי (לא בפתח תקווה) ושואלים את הנהג אם מגיע לקופת חולים רוטשילד. יש דרישה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'פורסם היום בעיתון המקומי שקמה'
פורסם היום בעיתון המקומי שקמה
23/07/2014 | 19:28
222
לצפיה ב-'הנתיב בפתח תקווה במקצה שיפורים '
הנתיב בפתח תקווה במקצה שיפורים
23/07/2014 | 20:16
4
234
מה שמוגדר כציר המוות, עובר מקצה שיפורים והכנה לקראת פתיחת הקו החדש.
רק עכשיו צריך נהגים והולכי רגל זהירים !
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'והפס האדום ברחוב ז'בוטינסקי רמת גן'
והפס האדום ברחוב ז'בוטינסקי רמת גן
23/07/2014 | 20:21
202
כרגע רק בחלק מהצד הצפוני. אוטוטו גם בצד הדרומי.
האם משטרת רמת גן תאכוף את נושא החניה האסורה בנתיב הזה בעתיד ? כי כרגע חונים שם איך שרוצים 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'תודה על התמונות. הבעיה הכי גדולה שם היא'
תודה על התמונות. הבעיה הכי גדולה שם היא
25/07/2014 | 02:20
2
91
המנהרה עצמה. האוטובוסים מגיעים ממנה ואנשים לא שמים לב אליהם בשל החושך ששורר במנהרה.
 
אנשים גם לא שומעים כלום עקב הרעש התמידי שמגיע מכל עבר.
 
להוסיף את זה שהאוטובוסים נוסעים ללא אורות דולקים במנהרה ומקבלים אוטובוס שמפתיע את הנוסעים שרגע לפני כן הסתכלו ולא ראו שום דבר מגיע מהמנהרה ופתאום רואים אוטובוס קרוב.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'והם גם מגיעים במהירות גבוה !'
והם גם מגיעים במהירות גבוה !
25/07/2014 | 13:14
1
28
לצפיה ב-'כן, אבל זה לא משהו ייחודי למת"צ :)'
כן, אבל זה לא משהו ייחודי למת"צ :)
25/07/2014 | 13:24
50
רוב הנהגים נוסעים מהר כשמתאפשר להם ובל נשכח שגם 60 קמ"ש זה מהר לאוטובוס, זה לא רכב פרטי שניתן לבצע בו בלימת חירום בלי להעיף את כל הנוסעים...
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אפשר להעביר את קו 40 לאבא הלל, וכך למרות'
אפשר להעביר את קו 40 לאבא הלל, וכך למרות
24/07/2014 | 00:30
2
111
צמצום התדירות של 42 תהיה תדירות טובה לאבא הלל של 3 קווים: 40,42,142, מה גם שעדיף ש-40 יעבור לאבא הלל מאשר דרך ז'בוטינסקי, ששם יש את קו 1. ועדיין 240 יהיה בז'בוטינסקי, כך שלא תהיה לכך התנגדות.
חובה להעביר תשומות לקו 66, כי לא רק שעכשיו הוא קורס, אלא שלאחר צמצום 51, אנשים יצטרכו ללכת לתחנה הראשונה שלו, כדי שיצליחו לעלות עליו.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'זה לא יקרה, כי אז ימחו בצדק שנפגע הקישור'
זה לא יקרה, כי אז ימחו בצדק שנפגע הקישור
24/07/2014 | 09:57
1
88
מז'בוטינסקי לקניון איילון ולהדר יוסף.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'יש מספיק קישור מז'בוטינסקי לקניון איילון'
יש מספיק קישור מז'בוטינסקי לקניון איילון
24/07/2014 | 12:58
58
52,57 שנוסעים בזבוטינסקי עד ביאליק/הרצל, יש את 67 שנוסע החל מהקטע ש-52/57 מסתיימים, ויש את הקווים הרבים שמגיעים מקניון איילון למכון מור.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הזכירו כאן את ביטולם האפשרי של 18/42/82 ואולי'
הזכירו כאן את ביטולם האפשרי של 18/42/82 ואולי
24/07/2014 | 09:58
101
עוד קווים. ראינו כבר את הרפורמה המהוללת של משרד התחבורה מלפני שלוש שנים כשביטלו קווים או שינו את מסלולם בלי סוף, את חלקם החזירו או החזירו למסלול המקורי ואחרים אמורים לתת מענה, ובפועל נוצר מצב שלאזורים שונים, לדעתי רבים, אין קישור כפי שהיה לפני יולי 2011. אז לפני שמציעים לבטל או לאחד צריך לבדוק את המצב והביקוש הנוכחיים לפני שזורקים הצעות שרק תחמרנה את המצב
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הרוכב לאוטובוסים צודק- ה"סרדון" לא הולך להיעלם'
הרוכב לאוטובוסים צודק- ה"סרדון" לא הולך להיעלם
24/07/2014 | 14:34
119
לדעתי אם רק יוסיפו תשומות ולא ימעיטו בשום קו קיים, אז באמת יהיו מקומות ישיבה בכל הקווים, ואנשים יעברו מהרכב הפרטי וממוניות השירות לאוטובוסים.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'תיקון טעות ל-"רוכב": הרכבת מירושלים ליפו היתה'
תיקון טעות ל-"רוכב": הרכבת מירושלים ליפו היתה
24/07/2014 | 18:52
1
118
בקו עילי והמסילה לא שרדה, בעוד שהרק"ל המתוכנן אמור לעלות על הקרקע בדרך יפו-ת"א
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'למיטב ידיעתי הקו האדום לא יעבור בדרך יפו'
למיטב ידיעתי הקו האדום לא יעבור בדרך יפו
24/07/2014 | 22:41
73
אלא במסלול המסילה הישנה, היכן שהיום ממוקמים חניונים. כמו כן, הוא יעבור בקטע הזה מתחת לקרקע ולא על הקרקע.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מאמר מעניין, תודה.'
מאמר מעניין, תודה.
24/07/2014 | 23:15
1
29
לצפיה ב-''
24/07/2014 | 23:26
8
לצפיה ב-'הקמת תחנה עם "מטריה" - אין צורך להקים תחנה'
הקמת תחנה עם "מטריה" - אין צורך להקים תחנה
25/07/2014 | 00:28
1
103
בשני חצאים. יש "מטריה" ששמים על הכביש. סוגרים את הכביש או את הצומת במהלך סופשבוע ומניחים שם מטריה מפלדה שמסוגלת לשאת את משקל התנועה. פותחים את הכביש לתנועה ומתחילים לחפור מתחת למטריה.
 
כך נעשה למשל כשהרחיבו את תחנות אוקספורד סירקוס עבור קו ויקטוריה בלונדון בשנות השישים.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'המטריה נשמעת כמו פתרון טוב'
המטריה נשמעת כמו פתרון טוב
27/07/2014 | 09:22
29
לרוע המזל, עד כמה שידוע לי, הפתרון בגוש דן לא יהיה כזה טוב אלא כמו שכתבתי, חצי ואחר כך עוד חצי.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'יש כבר רשימת תחנות מפורטת? '
יש כבר רשימת תחנות מפורטת?
25/07/2014 | 18:12
1
35
לצפיה ב-'אפשר לראות את התחנות באתר כל-קו כשבוחרים את הקו ב-1.8'
אפשר לראות את התחנות באתר כל-קו כשבוחרים את הקו ב-1.8
26/07/2014 | 09:57
30
לצפיה ב-'מאיפה יביאו נהגים??'
מאיפה יביאו נהגים??
26/07/2014 | 01:30
4
69
דן גם ככה נמצאת (כמו רוב חברות התח"צ) במחסור מתמיד בנהגים, במיוחד לאחרונה שהרבה נהגים הבאים מהצפון רוצים לעזוב בגלל ההסכם החדש...
מאיפה לעזאזל הם יביאו עוד עשרות נהגים? 
המוצא היחיד הוא להוריד באופן משמעותי תדירויות של קווים אחרים... זה מה שיקרה?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'על פי גבי נבון, דן גייסה נהגים בשביל הקו החדש'
על פי גבי נבון, דן גייסה נהגים בשביל הקו החדש
26/07/2014 | 09:08
1
42
לצפיה ב-'קשה לי להאמין שהיא הצליחה לגייס כמות נהגים כזו'
קשה לי להאמין שהיא הצליחה לגייס כמות נהגים כזו
26/07/2014 | 12:43
31
לצפיה ב-'וכן, תדירותם של קווים מסוימים יורדת,'
וכן, תדירותם של קווים מסוימים יורדת,
26/07/2014 | 09:09
73
ואת זה אפשר יהיה לראות בקלות ממחר בנתונים של הלו"ז לשבוע שאחרי הבא, ואז לא יהיה צורך בניחושים.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הערבים לא עוזבים לשומקום'
הערבים לא עוזבים לשומקום
27/07/2014 | 02:50
45
אל תאמין לכל מה שאתה נהג שאתה מדבר איתו באמצע הנסיעה
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לו"ז קו 1 ליום שישי הקרוב, ולו"ז קווים 40/42/51'
לו"ז קו 1 ליום שישי הקרוב, ולו"ז קווים 40/42/51
26/07/2014 | 19:36
4
74
מאתר כל קו :
 
מבת ים לפ"ת : אוטובוס ראשון 5:00. תדירות 15 דק' עד 6:00, מ6:00 עד 15:00 כל 12 דק'. מ15:00 עד האוטובוס האחרון (17:30) כל 15 דק'
מפ"ת לבת-ים: אוטובוס ראשון 5:00. תדירות 13-15 דק' עד 6:24, מ-6:24 עד 15:00 כל 12 דק'. מ-15:00 עד 17:00 ואוטובוס אחרון ב-17:20.
חלק מהנסיעות יורדות ביום שישי, בגלל הקדמת שבת (זה משתנה כל חודש באופן דינאמי וכרגע שבת נכנסת קודמת. זה מתקזז לערך עם מוצ"ש)
קו 42
לפני : מבת ים 49 נסיעות . מעתידים 41 נסיעות.
אחרי : מבת ים 43 נסיעות (6 נסיעות פחות. תדירות 12-15 דק' בבוקר, 20 דק' בצהריים עד אוטובוס אחרון), מעתידים 38 נסיעות (תדירות 15 דק' שיא, 20 דק' רוב היום)
קו 51
לפני: מת"א : 72 נסיעות. מפ"ת: 63 נסיעות.
אחרי: מת"א 49 נסיעות. (תדירות 15 דק' רוב שעות היום, קודם 10-12 דק') מפ"ת: 51 נסיעות. (תדירות 14-15 דק' רוב הזמן)
קו 40
לפני: מת"א: 56 נסיעות . מבת-ים: 60 נסיעות.
אחרי: מת"א : 51 נסיעות (תדירות 11-12 דק' רוב שעות היום) מבת-ים: 56 נסיעות (תדירות 10-15 דק' רוב שעות היום)
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'שאלה לגבי התח"צ לאורך הקו'
שאלה לגבי התח"צ לאורך הקו
26/07/2014 | 20:35
1
52
יש באפשרותי לקחת קו מהיר מבת ים שמגיע עד בני ברק ומשם להחליף לקו 1. השאלה איפה כדאי להחליף לקו 1, איפה מסלול התח"צ שלו הופך אותו לעדיף על פני קווים אחרים? רק בז'בוטינסקי פ"ת?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לדעתי, אני לא רואה איזושהי העדפה יוצאת דופן'
לדעתי, אני לא רואה איזושהי העדפה יוצאת דופן
26/07/2014 | 22:23
44
אומנם, הנהג לא יהיה גם קופאי אבל, הנתיבים משותפים, בשדרות ירושלים ביפו כולם יעמדו בפקק, ז'בוטינסקי ללא אכיפה על הנתיב החדש לא יהיה שווה כלום.
אם זאת, רק לאחר ההפעלה יהיה באמת ניתן לראות אם יש העדפה...
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'זה לא אחראי ככה לצמצם את 51 כאשר'
זה לא אחראי ככה לצמצם את 51 כאשר
27/07/2014 | 13:36
1
40
הוא מלא כבר בתחנה המרכזית בתל אביב וכבר במסגר בקושי יש בו מקום עמידה. מסכנים החיילים שמגיעים מהדרום ביום שישי לתחנה המרכזית וירצו את קו 51
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אם הצבא יפסיק להכווין אותם לקו 51 אולי משהו'
אם הצבא יפסיק להכווין אותם לקו 51 אולי משהו
29/07/2014 | 02:36
11
לצפיה ב-'ישתבח שמו, ב1לאוגוסט יחל הקו האדום קו 1 במרכז לפעול!'
ישתבח שמו, ב1לאוגוסט יחל הקו האדום קו 1 במרכז לפעול!
26/07/2014 | 21:16
4
110
כמה ימים בשעות הלילה פועלים צובעים את ציר זבוטינסקי!
 
 
וב1 לאוגוסט זה יתחיל@@!!!
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אני לא שמח! הרי מדובר במפרקית באורך רגיל'
אני לא שמח! הרי מדובר במפרקית באורך רגיל
26/07/2014 | 21:36
2
84
והוסיפו חטא על פשע- יש פחות מקומות ישיבה (אחת הסיבות העיקריות שאנשם מעדיפים מונית שירות, מוכנים לשלם עליה יותר, לעמוד בתור, להידחף, ולכחות במקומות מסוכנים כדי לעצור אותה עוד כשיש בה מקום היא בגלל שיש בה מקום לשבת!). אם לא מוסיפים תשומות, זה לא שווה כלום.
מה גם שהקו הזה בכלל לא מהיר. לא מבין מדוע הוא עוצר בכל התחנות האפשריות. אני הייתי מוריד לו תחנות שקווים מהירים מדלגים עליהן בד"כ, כמו: ז'בוטינסקי-אסם, ז'בוטינסקי-היצירה, גהה מערב, תל גיבורים-דב גרונר, הרצל-אואזיס (לכיוון בת ים, התחנה סמוכה לביאליק), מס הכנסה, בית מעריב (הייתי מעלה אותו על הגשר, כבר כמה אנשים מחכים בבית מעריב? האם שווה באמת לעכב אותו שם?), והצעד המהפכני ביותר- ביטול התחנה במכון מור בעיקר מכיוון פ"ת- בבוקר האוטובוסים מתעכבים של לפחות 5 דקות, בכניסה למכון מור בנתיב הימני יש פקק ענק, ועד שהאוטובוס מצליח להגיע לתחנת מכון מור גם לוקח לו זמן כי יש שם מלא אוטובוסים עירוניים ובינעירוניים שחוסמים, ועד שהאוטובוס מצליח לצאת ממכון מור, כי בזמן שהוא עצר להעלאת והורדת נוסעים, אוטובוסים אחר שעצרו עקום חוסמים אותו. בשעות אחה"צ-ערב התופעה חוזרת על עתצה רק במימדים קטנים לעומת הבוקר.
הקו היה צריך להיות לדעתי מהיר, ובתוספת לקווים הקיימים.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אבל הוספת קו 1 מוסיפה תשומות והקו נוסף על קווים קיימים'
אבל הוספת קו 1 מוסיפה תשומות והקו נוסף על קווים קיימים
26/07/2014 | 21:58
67
יקח עוז זמן עד שיחליטו לבטל כליל קווים אחרים בגלל ההוספה של קו 1.
וקו 1 לא צריך להיות קו מהיר מבחינת דילוג על תחנות. אם כבר שיבטלו תחנות לקו 50 ויהפכו אותו לקו מהיר.
שיהפכו את קו 70 לקו מהיר יותר.
שיהפכו את קו 68 לקו מהיר יותר.
קו 1 צריך להיות השלד של ציר ז'בוטינסקי שהקווים האחרים מוסיפים עליו, לא ליהפך.
כך יהיה אפשר לצמצם את התח"צ המקדש את ציר ז'בוטינסקי לקראת תקופה העבודות.
 
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'בוא ניתן לקו הזה שיתחיל לעבוד ונראה הלאה'
בוא ניתן לקו הזה שיתחיל לעבוד ונראה הלאה
26/07/2014 | 23:27
31
לצפיה ב-'הצלחתי להרים את הכיסוי -קו 1+161 וכו' יהיו מתחת לגשר הבורסה'
הצלחתי להרים את הכיסוי -קו 1+161 וכו' יהיו מתחת לגשר הבורסה
27/07/2014 | 02:27
61
ברמת גן.
 
כמה מטר לפני התחת דלק מכיון דרום - תחנתהדלק של דלק
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'איך תתבצע נסיעה של חיילים?'
איך תתבצע נסיעה של חיילים?
27/07/2014 | 01:22
72
החיילים פשוט יעלו על האוטובוס מבלי לעשות כלום?
 
כי הרי על אוטובוס רגיל יש צורך להציג חוגר לנהג,וברכבת הקלה בירושלים יש בעיות בנושא.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לו"ז קו 1 מופיע באתר דן. דיילים נצפו בר. מרכז/עזריאלי'
לו"ז קו 1 מופיע באתר דן. דיילים נצפו בר. מרכז/עזריאלי
28/07/2014 | 09:09
38

הודעות אחרונות

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ