חלם בתחנת רכבת רעננה דרום

מצב
הנושא נעול.

טנק2

New member
לפי התמונות הדמיה שהועלו לפורום הזה

"ניתן יהיה לאפשר מעבר הולכי רגל מרחוב אחוזה"

הלוואי.
האם מתוכנן דבר כזה? האם מישהו יודע בכלל איך תראה התחנה החדשה ומאיפה יהיו הכניסות להולכי רגל ? (חוץ מהאמירה הכללית ש"הכניסה מרחוב הפנינה" שזה מאמדוקס).

הרי לכל מטבח שקונים ב 15,000 שקל מקבלים הדמיה תלת מימדית עם מידות מדויקות. פה בונים שתי תחנות רכבת במליארדים ואין שום שרטוטים נגישים ברשת שמתארים מבנה התחנה ודרכי הגישה.
לפי התמונות הדמיה שהועלו לפורום הזה
התחנה תהיה מוקמת ממש באמצע המחלף, בין כביש 531 לכביש גהה, במפגש ביניהם.
 

3718

Member
נכון, אך לפי המכרז הכניסה רק מרחוב הפנינה

לפי התמונות הדמיה שהועלו לפורום הזה
התחנה תהיה מוקמת ממש באמצע המחלף, בין כביש 531 לכביש גהה, במפגש ביניהם.
נכון, אך לפי המכרז הכניסה רק מרחוב הפנינה
לפי המכרז של חברת נתיבי ישראל שזכתה בו שפיר הנדסה, הכניסה היא רק מרחוב הפנינה (אמדוקס).
 

טנק2

New member
גם זה נכון...

נכון, אך לפי המכרז הכניסה רק מרחוב הפנינה
לפי המכרז של חברת נתיבי ישראל שזכתה בו שפיר הנדסה, הכניסה היא רק מרחוב הפנינה (אמדוקס).
גם זה נכון...
למרבה התמיהה, לא תהיה יציאה מהכבישים המהירים לתוך התחנה
 

Citizen Y

New member
20+ בלי שום המתנה, נטו 1.7ק"מ של נסיעה ותחנות

אני נוסע בתח"צ כמעט יום יום
ולרוב לא צריך להמתין 10 דקות בשביל לעלות לאוטובוס.
הנה רשימה של הקווים העוברים באחוזה:
1-אחת ל20 דקות
2- 20 דקות-חצי שעה
8-אחת לחצי שעה
9-אחת ל45 דקות
28
29-תדירות שיא של אחת ל5-10 דקות
32-מספר נסיעות ביום
39-
47-אחת לרבע שעה-20 דקות
501-אחת ל5-10 דקות
551-נסיעה בשעה
572-נסיעה-שתיים-שלוש בשעה רוב היום
12 קווים עוברים באחוזה. זה לא מספיק לך? אני נוסע באחוזה יום יום וכמעט אף פעם (אולי בערב/לילה או במוצ"ש/שישי בשעות 2-3) חיכיתי יותר מ10 דקות לאוטובוס.

חוץ מזה, אחוזה מזרח פחות עמוס מאחוזה מערב.
20+ בלי שום המתנה, נטו 1.7ק"מ של נסיעה ותחנות
הייתי בשוק בהתחלה אבל כבר התרגלתי.
 

טנק2

New member
לא צריך לנסוע את כל אחוזה.

20+ בלי שום המתנה, נטו 1.7ק"מ של נסיעה ותחנות
הייתי בשוק בהתחלה אבל כבר התרגלתי.
לא צריך לנסוע את כל אחוזה.
מספיק לנסוע לתחנה שקרובה יותר, הלוא זו אותה רכבת.
 

Citizen Y

New member
1.7 ק"מ זה המרחק לתחנה הקרובה...

לא צריך לנסוע את כל אחוזה.
מספיק לנסוע לתחנה שקרובה יותר, הלוא זו אותה רכבת.
1.7 ק"מ זה המרחק לתחנה הקרובה...
זה המרחק מאמצע אחוזה... אחוזה פינת רחוב בן גוריון היכן שתוכננה להיות תחנה, עד מפגש עם רחוב ירושליים.
 

Citizen Y

New member
תחנת רעננה מערב נבנית כדי שתהיה נגישה להרצליה

ככול הידוע לי
לא מקימים תחנות רכבת במרחק קטן מ-1.5-2 קילומטר אחת לשנייה. לכן אין זה נראה סביר שיקימו תחנה שלישית ברעננה. לפי הבנתי תחנת רעננה דרום גם לא כ"כ פונה לתושבי רעננה עצמה, כי כאמור רמת המינועם גבוה, כאשר מספרם נמוך יחסית (צפיפות נמוכה), אלה לתושבים מערים אחרות שיגיעו לאזורי תעסוקה ברעננה. ואילו התחנה המערבית כן אמורה להיות נגישה רגלית לתושבי רעננה, כן מאזור 2005 וקריית גנים מחד, וכן מלב הפארק מאידך.
תחנת רעננה מערב נבנית כדי שתהיה נגישה להרצליה
זו הסיבה היחידה לבניית התחנה במיקום זה ולא קרוב ליותר רעננים.
זו גם הנקודה המטרידה בהתחשב בכך שכאמור גם את רעננה דרום בונים עם כניסה רגלית נוחה מכפר סבא בלבד.

בין רחוב בן גוריון (המיקום המוצע לתחנת רעננה מרכז שלא תוקם) אל תחנת רעננה מערב מפרידים כ25 דקות באוטובוס בעומסי הבוקר (ברחוב אחוזה הפקוק).

דרוש נתיב יעודי באחוזה כדי לפתור את הבעיה הזו. רחוב אחוזה מייגע בבוקר כמעט כמו רחוב סוקולוב המשופץ בהרצליה. תודות לגב' גרמן.
 
נתיב יעודי באחוזה זה הקו הורוד של נת"ע

תחנת רעננה מערב נבנית כדי שתהיה נגישה להרצליה
זו הסיבה היחידה לבניית התחנה במיקום זה ולא קרוב ליותר רעננים.
זו גם הנקודה המטרידה בהתחשב בכך שכאמור גם את רעננה דרום בונים עם כניסה רגלית נוחה מכפר סבא בלבד.

בין רחוב בן גוריון (המיקום המוצע לתחנת רעננה מרכז שלא תוקם) אל תחנת רעננה מערב מפרידים כ25 דקות באוטובוס בעומסי הבוקר (ברחוב אחוזה הפקוק).

דרוש נתיב יעודי באחוזה כדי לפתור את הבעיה הזו. רחוב אחוזה מייגע בבוקר כמעט כמו רחוב סוקולוב המשופץ בהרצליה. תודות לגב' גרמן.
נתיב יעודי באחוזה זה הקו הורוד של נת"ע
 

Citizen Y

New member
אשרי המאמין


נתיב יעודי באחוזה זה הקו הורוד של נת"ע
אשרי המאמין
 

3718

Member
"יש אנשים שבכל מקרה רחוקים מדי כדי ללכת ברגל"

חלם בתחנת רכבת רעננה דרום
אני מקווה בפוסט הקרוב להסביר בצורה ברורה את ההחלטות ההזויות שהתקבלו בקשר לתחנת רעננה דרום.

תקציר:
1.הגישה לתחנת רעננה דרום תהיה מרחוב הפנינה בלבד
2.מרחק הליכה בין מבנה התחנה למסלול BRT וורוד [או כל אוטובוס אחר]- 400 מטר
3.פיתרון לבעייה 2. שאטל שיפעל מתחנת הרכבת לרחוב "דרך השרון"
4.מרחק מינימלי להולכי רגל ללא שימוש באמצעי תחבורה נוסף- 900 מטר
5.נתיבי ישראל לא מאמינים שיש צורך בגשר או מנהרה כדי לסייע להלכי רגל להגיע לתחנה כי יש אנשים שבכל מקרה רחוקים מדי כדי ללכת ברגל.

בתגובות אני אוסיף את כל המידע שיש לי

מצורף התגובה חסרת ההגיון של נתיבי ישראל
"יש אנשים שבכל מקרה רחוקים מדי כדי ללכת ברגל"
אהבתי את הנימוק הזה כסיבה לזה שלא צריך לעשות התחנה נגישה ברגל לרעננה.

זה מסביר מדוע עשו הרבה תחנות רכבת לא נגישות- למה שרק חלק מהעיר תהנה מגישה נוחה? למען השוויון שכולם יהיו רחוקים !
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה