חלם בתחנת רכבת רעננה דרום

מצב
הנושא נעול.

jp3raptor

Member
ובהשקעה מינימלית היה ניתן להוסיף נוסעים

ואם התחנה הייתה בשם " כפר סבא-מערב "
זה היה בסדר ?
מי קבע שהתחנה אמורה לשרת את כל תושבי רעננה ? התחנה אמורה לשרת עובדי המשרדים בסביבות אמדוקס ,חלק מתושבי כפר סבא,המושבים ,והקיבוצים בסביבה ,וגם תושבי הוד השרון, ורק חלק קטנטן מתושבי רעננה .זה שנתנו לא את השם "רעננה דרום " לא נותן לתושבי רעננה " בעלות " על התחנה .
התחנה שתהיה שימושית ,לרוב רובם של תושבי רעננה ,ולו רק בגלל התחבורה המעולה לשם זאת התחנה ברחוב ירושלים ,וכן גם תושבי הרצליה יוכלו להשתמש בה ,למרות שהיא תקרא " רעננה מערב " ,,,,
ובהשקעה מינימלית היה ניתן להוסיף נוסעים
מדרום מזרח רעננה.

העלות של גשר להולכי רגל מזערית לעומת כ-אלף בתים שנמצאים במרחק הליכה מבחינת קו אווירי מהתחנה.

זאת מבלי לקחת בחשבון שיש שדות חקלאיים שיופשרו
 

Rubim88

New member


תגובות לשואלים
-בעניין הגשר, זהו לא הפיתרון המיטבי.
הפתרון האמיתי לדעתי היה צריך להיות לבנות מבנה תחנה שני בצד של רעננה ולחבר את הרציפים במנהרה.

יש שטח חקלאי ענק שכלוא בין 531 ל4 ורעננה.

היה ניתן לתת היתרים לבנות בשטח זה בנייה רוויה במיוחד ולנצל את עליית הערך של השטח כדי לשלם עבור הפרויקט (באותו הסדר כמו הקו הירוק בתל אביב)

-בעניין השאטל
הBRT הוורוד היה צריך לעבור דרך תחנת הרכבת.
שאטל זהו פלסטר גרוע שלא מתאים לתחבורה ציבורית.

האם שאטל יוכל להתמודד עם מאות נוסעים שמגיעים בבת אחת?

בהחלט הפתרון האמיתי, וגבי השאטל - מגוחך לחלוטין.
 

jp3raptor

Member
אחרית דבר- תגובה לא רשמית של בכיר בעירייה

חלם בתחנת רכבת רעננה דרום
אני מקווה בפוסט הקרוב להסביר בצורה ברורה את ההחלטות ההזויות שהתקבלו בקשר לתחנת רעננה דרום.

תקציר:
1.הגישה לתחנת רעננה דרום תהיה מרחוב הפנינה בלבד
2.מרחק הליכה בין מבנה התחנה למסלול BRT וורוד [או כל אוטובוס אחר]- 400 מטר
3.פיתרון לבעייה 2. שאטל שיפעל מתחנת הרכבת לרחוב "דרך השרון"
4.מרחק מינימלי להולכי רגל ללא שימוש באמצעי תחבורה נוסף- 900 מטר
5.נתיבי ישראל לא מאמינים שיש צורך בגשר או מנהרה כדי לסייע להלכי רגל להגיע לתחנה כי יש אנשים שבכל מקרה רחוקים מדי כדי ללכת ברגל.

בתגובות אני אוסיף את כל המידע שיש לי

מצורף התגובה חסרת ההגיון של נתיבי ישראל
אחרית דבר- תגובה לא רשמית של בכיר בעירייה
העירייה מודעת לכך שהתכנון הוא לקוי, והיא מודעת לכך שעם פתיחת התחנה יהיה כעס של התושבים על התכנון הלקוי.

אז יהיה קל יותר לצעוק לתקציב ממשרד התחבורה כדי למצוא פיתרון אמיתי לאי הנגישות של התחנה להולכי רגל
 

בוב5555

New member
אין רכבת לרעננה, למרות שעל שמה שתי תחנות

אחרית דבר- תגובה לא רשמית של בכיר בעירייה
העירייה מודעת לכך שהתכנון הוא לקוי, והיא מודעת לכך שעם פתיחת התחנה יהיה כעס של התושבים על התכנון הלקוי.

אז יהיה קל יותר לצעוק לתקציב ממשרד התחבורה כדי למצוא פיתרון אמיתי לאי הנגישות של התחנה להולכי רגל
אין רכבת לרעננה, למרות שעל שמה שתי תחנות
הרכבת חולפת על פני כל רעננה בלי לעצור.
רעננה דרום תהיה תחנה שוממה, תושבי כפר סבא לא צריכים אותה, תושבי הוד השרון לא צריכים אותה, לתושבי רעננה היא רחוקה.
רעננה מערב תהיה תחנה שתשרת את תושבי הרצליה: שכונות גן ראשל, גבעת עדה, מגדלי אשרמן למינהם, וכל תושבי הרצליה צפון והרצליה מזרח ויש הרבה כאלה. לתושבי רעננה התחנה הזאת גם לא נגישה.
רעננה לא תקבל רכבת. עצם העובדה שהרכבת לא עוברת במסלול תת קרקעי מתחת לרחוב אחוזה אלא במסלול בדרום העיר חרצה את גורלה.
רעננה דרום תהיה תחנת דימונה של איזור השרון.
 

down under

New member
אמממ, ניק חדש שנרשם באפריל 14' למערכת...

אין רכבת לרעננה, למרות שעל שמה שתי תחנות
הרכבת חולפת על פני כל רעננה בלי לעצור.
רעננה דרום תהיה תחנה שוממה, תושבי כפר סבא לא צריכים אותה, תושבי הוד השרון לא צריכים אותה, לתושבי רעננה היא רחוקה.
רעננה מערב תהיה תחנה שתשרת את תושבי הרצליה: שכונות גן ראשל, גבעת עדה, מגדלי אשרמן למינהם, וכל תושבי הרצליה צפון והרצליה מזרח ויש הרבה כאלה. לתושבי רעננה התחנה הזאת גם לא נגישה.
רעננה לא תקבל רכבת. עצם העובדה שהרכבת לא עוברת במסלול תת קרקעי מתחת לרחוב אחוזה אלא במסלול בדרום העיר חרצה את גורלה.
רעננה דרום תהיה תחנת דימונה של איזור השרון.
אמממ, ניק חדש שנרשם באפריל 14' למערכת...
ולעניין, תשובתי לשטות שכתבת? בולשיט, בושליט, בוטליש, בולטיש, בושטיל ושוב, בולשיט.
מרעננה לת"א יש אחושלוק של פקקים ובעיות חניה בת"א.
מה שאין מדימונה לבאר שבע.

הלאה, ברעננה אחוז המינוע של המשפחות הוא מהגבוהים בארץ, לרבים יש מכונית והם יסעו בה ויחנו בחינם חינמוביץ' בחניוני תחנות הרכבת של רעננה.
בדיוק כפי שנעשה בחניוני הרכבת של כפר סבא, הוד השרון, ראש העין, אשדוד, אשקלון, פאתי מודיעין, הרצליה, בית יהושע, חדרה, נתניה ובנימינה.

מרעננה לת"א יהיו המון רכבות ביום, לפחות שתיים בכל שעה, מדימונה לבאר שבע יש רק 4 או 5 רכבות ביום לכל כוון.


לסיכום: ההבדלים בין דימונה לרעננה הם גדולים מההבדלים בין סופוקלס שחורציאניטיס לבין מוטי ארואסטי. שניהם כדורסלנים אבל הו הו איזה הבדל בין שניהם.
ברעננה יש אחוז מינוע גבוה, יהיו הרבה רכבות לת"א, יש פקקים קשים מאוד בכניסה לת"א, יש בעיות חניה קשות בת"א, אין כמעט פקקים מדימונה לב"ש וגם אין מצוקת חניה כה קשה בב"ש כמו בת"א,
היעד אליו מוליך קו הרכבת מדימונה הוא לתחנה הפחות מבוקשת של ב"ש, היעד של הרכבת מרעננה לת"א יהיה 4 התחנות הכי פופולריות של רכבת ישראל בכל המדינה,
מדימונה לב"ש בתח"ץ יש מלא אוטובוסים ומוניות שירות במסלול מהיר למרכז העיר, אין אוטובוסים סבירים מרעננה ללב ת"א או למתחם הבורסה והם גם תקועים כמו הפרייבטים בפקקים קשים.

לכן, כל מה שכתבת הוא קשקוש בא לאובמה, אופס, קשקוש בא לבוש, שוב אופס, קשקוש בלבוש.
 

alantan

New member
אני מבקש למתן מעט את הטון... עד כמה שידוע לי

אמממ, ניק חדש שנרשם באפריל 14' למערכת...
ולעניין, תשובתי לשטות שכתבת? בולשיט, בושליט, בוטליש, בולטיש, בושטיל ושוב, בולשיט.
מרעננה לת"א יש אחושלוק של פקקים ובעיות חניה בת"א.
מה שאין מדימונה לבאר שבע.

הלאה, ברעננה אחוז המינוע של המשפחות הוא מהגבוהים בארץ, לרבים יש מכונית והם יסעו בה ויחנו בחינם חינמוביץ' בחניוני תחנות הרכבת של רעננה.
בדיוק כפי שנעשה בחניוני הרכבת של כפר סבא, הוד השרון, ראש העין, אשדוד, אשקלון, פאתי מודיעין, הרצליה, בית יהושע, חדרה, נתניה ובנימינה.

מרעננה לת"א יהיו המון רכבות ביום, לפחות שתיים בכל שעה, מדימונה לבאר שבע יש רק 4 או 5 רכבות ביום לכל כוון.


לסיכום: ההבדלים בין דימונה לרעננה הם גדולים מההבדלים בין סופוקלס שחורציאניטיס לבין מוטי ארואסטי. שניהם כדורסלנים אבל הו הו איזה הבדל בין שניהם.
ברעננה יש אחוז מינוע גבוה, יהיו הרבה רכבות לת"א, יש פקקים קשים מאוד בכניסה לת"א, יש בעיות חניה קשות בת"א, אין כמעט פקקים מדימונה לב"ש וגם אין מצוקת חניה כה קשה בב"ש כמו בת"א,
היעד אליו מוליך קו הרכבת מדימונה הוא לתחנה הפחות מבוקשת של ב"ש, היעד של הרכבת מרעננה לת"א יהיה 4 התחנות הכי פופולריות של רכבת ישראל בכל המדינה,
מדימונה לב"ש בתח"ץ יש מלא אוטובוסים ומוניות שירות במסלול מהיר למרכז העיר, אין אוטובוסים סבירים מרעננה ללב ת"א או למתחם הבורסה והם גם תקועים כמו הפרייבטים בפקקים קשים.

לכן, כל מה שכתבת הוא קשקוש בא לאובמה, אופס, קשקוש בא לבוש, שוב אופס, קשקוש בלבוש.
אני מבקש למתן מעט את הטון... עד כמה שידוע לי
אין מניעה מגולשים חדשים להרשם לתפוז ולכתוב בפורום.
 

easylivin

New member
האם אין מניעה לאותם "גולשים" להרשם מחדש

אני מבקש למתן מעט את הטון... עד כמה שידוע לי
אין מניעה מגולשים חדשים להרשם לתפוז ולכתוב בפורום.
האם אין מניעה לאותם "גולשים" להרשם מחדש
שוב ושוב עם ניקים חדשים עד אינסוף? (קלמנטינו, קלמנטינו1...)

האמן לי אלן, גולשים נורמטיביים וותיקים בדרך כלל לא סתם כך מעלים את העניין של "משתמש שנרשם החודש", אלא אם כן יש סיבה טובה.
 

down under

New member
תודה אריק, בדיוק לזה התכוונתי לרמוז...

האם אין מניעה לאותם "גולשים" להרשם מחדש
שוב ושוב עם ניקים חדשים עד אינסוף? (קלמנטינו, קלמנטינו1...)

האמן לי אלן, גולשים נורמטיביים וותיקים בדרך כלל לא סתם כך מעלים את העניין של "משתמש שנרשם החודש", אלא אם כן יש סיבה טובה.
תודה אריק, בדיוק לזה התכוונתי לרמוז...
 

alantan

New member
העניין בטיפול.

תודה אריק, בדיוק לזה התכוונתי לרמוז...
העניין בטיפול.
במקרה של הימים האחרונים שנדמה לי שאתה רומז עליו לא הייתה חסימה לצמיתות (עדיין) כך שהרישום מחדש אינו מוסיף ואינו גורע... אני עונה כאן כי אני רוצה שהסטטוס של הגולש המדובר יהיה ברור לכולם. אבל בואו נמשיך את הדיון הזה במסרים ולא מעל גבי הפורום.
 

בוב5555

New member
רישום מחדש? בעל כורחי

העניין בטיפול.
במקרה של הימים האחרונים שנדמה לי שאתה רומז עליו לא הייתה חסימה לצמיתות (עדיין) כך שהרישום מחדש אינו מוסיף ואינו גורע... אני עונה כאן כי אני רוצה שהסטטוס של הגולש המדובר יהיה ברור לכולם. אבל בואו נמשיך את הדיון הזה במסרים ולא מעל גבי הפורום.
רישום מחדש? בעל כורחי
אני לא חושב שהתגובה שלי בנושא תחנת רעננה דרום לא היתה ראויה. אפשר לא להסכים, אבל לא להגיב בצורה כזו.
אני גילביון, היתה לי סיסמה בת ארבעה תווים, ואתמול תפוז אילץ אותי לאפס סיסמה עקב מדיניות אבטחה חדשה. נשלח אלי מייל עם קישור להחלפת סיסמה אולם כתובת המייל שלי בתפוז לא היתה מעודכנת ולא קיבלתי את המייל. לא יכולתי לעשות שום פעולה אחרת, לכן תפוז אילץ אותי בעצם לוותר על המשתמש שלי, ולפתוח חדש.
אני משתמש ותיק בפורום, אפילו הייתי בכמה מפגשים של הפורום.
קצת יותר סובלנות ואורך רוח, וגם כבוד לאדם שאינכם מכירים - יכולים לעזור.
תודה
בוב5555 = גילביון
 


רישום מחדש? בעל כורחי
אני לא חושב שהתגובה שלי בנושא תחנת רעננה דרום לא היתה ראויה. אפשר לא להסכים, אבל לא להגיב בצורה כזו.
אני גילביון, היתה לי סיסמה בת ארבעה תווים, ואתמול תפוז אילץ אותי לאפס סיסמה עקב מדיניות אבטחה חדשה. נשלח אלי מייל עם קישור להחלפת סיסמה אולם כתובת המייל שלי בתפוז לא היתה מעודכנת ולא קיבלתי את המייל. לא יכולתי לעשות שום פעולה אחרת, לכן תפוז אילץ אותי בעצם לוותר על המשתמש שלי, ולפתוח חדש.
אני משתמש ותיק בפורום, אפילו הייתי בכמה מפגשים של הפורום.
קצת יותר סובלנות ואורך רוח, וגם כבוד לאדם שאינכם מכירים - יכולים לעזור.
תודה
בוב5555 = גילביון
 

alantan

New member
הכוונה שלי לא הייתה אליך אלא למי שרמזו עליו

רישום מחדש? בעל כורחי
אני לא חושב שהתגובה שלי בנושא תחנת רעננה דרום לא היתה ראויה. אפשר לא להסכים, אבל לא להגיב בצורה כזו.
אני גילביון, היתה לי סיסמה בת ארבעה תווים, ואתמול תפוז אילץ אותי לאפס סיסמה עקב מדיניות אבטחה חדשה. נשלח אלי מייל עם קישור להחלפת סיסמה אולם כתובת המייל שלי בתפוז לא היתה מעודכנת ולא קיבלתי את המייל. לא יכולתי לעשות שום פעולה אחרת, לכן תפוז אילץ אותי בעצם לוותר על המשתמש שלי, ולפתוח חדש.
אני משתמש ותיק בפורום, אפילו הייתי בכמה מפגשים של הפורום.
קצת יותר סובלנות ואורך רוח, וגם כבוד לאדם שאינכם מכירים - יכולים לעזור.
תודה
בוב5555 = גילביון
הכוונה שלי לא הייתה אליך אלא למי שרמזו עליו
מתנצל אם נפגעת ממני, אבל לא חשדתי (בוא נגיד ב-90% בטחון) שאתה הגולש שפותח כל יומיים ניקים.
 

בוב5555

New member
אני גילביון. תפוז הכריח אותי לאפס סיסמה ע"י

האם אין מניעה לאותם "גולשים" להרשם מחדש
שוב ושוב עם ניקים חדשים עד אינסוף? (קלמנטינו, קלמנטינו1...)

האמן לי אלן, גולשים נורמטיביים וותיקים בדרך כלל לא סתם כך מעלים את העניין של "משתמש שנרשם החודש", אלא אם כן יש סיבה טובה.
אני גילביון. תפוז הכריח אותי לאפס סיסמה ע"י
מייל שנשלח לכתובת מייל שמזמן אין לי.
לא היתה אפשרות לשנות את פרטי החשבון, כי הפעולה היחידה שיכולתי לעשות היא לאפס סיסמה. הסיסמה הישנה שלי היתה מורכבת מארבעה תווים. מכיוון שכאמור לא יכולתי לשנות את המייל, נאלצתי לוותר על שם המשתמש "גלביון" וליצור חשבון חדש. 5555 הוא טריוביוט ל 7777777.
אני ותיק מאוד פה, בחיים לא הייתי טרול, ודוחה אותי כשמדברים פה לא יפה ומאיימים בחסימות. גם אם לא מסכימים לדעתי אפשר לבטא זאת בצורה נאותה.
 

down under

New member
התכוונתי לרמוז או בעצם לטעון ממש

אני מבקש למתן מעט את הטון... עד כמה שידוע לי
אין מניעה מגולשים חדשים להרשם לתפוז ולכתוב בפורום.
התכוונתי לרמוז או בעצם לטעון ממש
שהוא לא באמת גולש חדש בפורום אלא אחד ששינה את הניק ולא ביצע את המינימום ההכרחי חברתית/פורומית/מוסרית והוא הגילוי הנאות מה היה הניק שלו עד לפני ימים אחדים.

זה מאוד לא לגיטימי להחליף סתם כך ניקים ולא לבצע גילוי נאות. מאוד לא לגיטימי גם אם זה כן לגאלי מבחינת הן חוקי המדינה והן תקנון תפו"ז אנשים.
 

alantan

New member
אשלח לך מסר היום

התכוונתי לרמוז או בעצם לטעון ממש
שהוא לא באמת גולש חדש בפורום אלא אחד ששינה את הניק ולא ביצע את המינימום ההכרחי חברתית/פורומית/מוסרית והוא הגילוי הנאות מה היה הניק שלו עד לפני ימים אחדים.

זה מאוד לא לגיטימי להחליף סתם כך ניקים ולא לבצע גילוי נאות. מאוד לא לגיטימי גם אם זה כן לגאלי מבחינת הן חוקי המדינה והן תקנון תפו"ז אנשים.
אשלח לך מסר היום
 

stratomaximus

New member
רעננה דרום תשרת את איזור ההייטק של צומת רעננה

אין רכבת לרעננה, למרות שעל שמה שתי תחנות
הרכבת חולפת על פני כל רעננה בלי לעצור.
רעננה דרום תהיה תחנה שוממה, תושבי כפר סבא לא צריכים אותה, תושבי הוד השרון לא צריכים אותה, לתושבי רעננה היא רחוקה.
רעננה מערב תהיה תחנה שתשרת את תושבי הרצליה: שכונות גן ראשל, גבעת עדה, מגדלי אשרמן למינהם, וכל תושבי הרצליה צפון והרצליה מזרח ויש הרבה כאלה. לתושבי רעננה התחנה הזאת גם לא נגישה.
רעננה לא תקבל רכבת. עצם העובדה שהרכבת לא עוברת במסלול תת קרקעי מתחת לרחוב אחוזה אלא במסלול בדרום העיר חרצה את גורלה.
רעננה דרום תהיה תחנת דימונה של איזור השרון.
רעננה דרום תשרת את איזור ההייטק של צומת רעננה
ובנוסף את החלק המערבי של כפר סבא.
תחשוב שהרכבת תתחבר בלולאה לתחנה הרצליה, ולא יהיה צורך יותר לעשות סיבוב דרך בני ברק-פתח תקוה-ראש העין.
 

אורי404

New member
האזור המזרחי של רעננה

רעננה דרום תשרת את איזור ההייטק של צומת רעננה
ובנוסף את החלק המערבי של כפר סבא.
תחשוב שהרכבת תתחבר בלולאה לתחנה הרצליה, ולא יהיה צורך יותר לעשות סיבוב דרך בני ברק-פתח תקוה-ראש העין.
האזור המזרחי של רעננה
 
הרכבת בכוון לת"א לא תעשה סיבוב אבל נשאלת

רעננה דרום תשרת את איזור ההייטק של צומת רעננה
ובנוסף את החלק המערבי של כפר סבא.
תחשוב שהרכבת תתחבר בלולאה לתחנה הרצליה, ולא יהיה צורך יותר לעשות סיבוב דרך בני ברק-פתח תקוה-ראש העין.
הרכבת בכוון לת"א לא תעשה סיבוב אבל נשאלת
השאלה מה תהיה נקודת המוצא של אותה רכבת.
כיום נקודת המוצא של הרכבת מהוד שרון לת"א היא בהוד השרון.
אם נקודת המוצא של הרכבת תהיה בראשל"צ משה דיין כשבתווך הקטע של המסילה הבודדת באיילון ודי הרבה תחנות בדרך, אז הרכבת לת"א (בשני הכיוונים הן דרך הרצליה והן דרך מסילת הירקון) תהיה חשופה לאי-דיוקים בזמנים.
הרכבת אמנם תגיע מהר יותר מתחנות ערי השרון לת"א אבל אם תחנת המוצא תהיה משה דיין, השאלה מה יקרה בדרך עד אשר תגיע לאותן תחנות.
 

stratomaximus

New member
סביר להניח שנקודת המוצא של הרכבת תהיה הרצליה

הרכבת בכוון לת"א לא תעשה סיבוב אבל נשאלת
השאלה מה תהיה נקודת המוצא של אותה רכבת.
כיום נקודת המוצא של הרכבת מהוד שרון לת"א היא בהוד השרון.
אם נקודת המוצא של הרכבת תהיה בראשל"צ משה דיין כשבתווך הקטע של המסילה הבודדת באיילון ודי הרבה תחנות בדרך, אז הרכבת לת"א (בשני הכיוונים הן דרך הרצליה והן דרך מסילת הירקון) תהיה חשופה לאי-דיוקים בזמנים.
הרכבת אמנם תגיע מהר יותר מתחנות ערי השרון לת"א אבל אם תחנת המוצא תהיה משה דיין, השאלה מה יקרה בדרך עד אשר תגיע לאותן תחנות.
סביר להניח שנקודת המוצא של הרכבת תהיה הרצליה
הרכבת מכיוון תל אביב כן תעשה סיבוב דרך בני ברק וראש העין, ואז תמשיך חזרה מערבה דרך תחנות רעננה ותסיים בהרצליה (יש בה 3 מסילות ומקום להרחיב גם ל- 4 בעתיד, והיא כבר היום משמשת כתחנה סופית למספר רכבות ביום).
מי שירצה להגיע מרעננה לתל אביב, הדרך המהירה יותר בשבילו תהיה להחליף רכבת בהרצליה.
 
גם אם תחנת הסיום תהיה בהרצליה השאלה מה תהיה

סביר להניח שנקודת המוצא של הרכבת תהיה הרצליה
הרכבת מכיוון תל אביב כן תעשה סיבוב דרך בני ברק וראש העין, ואז תמשיך חזרה מערבה דרך תחנות רעננה ותסיים בהרצליה (יש בה 3 מסילות ומקום להרחיב גם ל- 4 בעתיד, והיא כבר היום משמשת כתחנה סופית למספר רכבות ביום).
מי שירצה להגיע מרעננה לתל אביב, הדרך המהירה יותר בשבילו תהיה להחליף רכבת בהרצליה.
גם אם תחנת הסיום תהיה בהרצליה השאלה מה תהיה
תחנת המוצא.
הרכבת תצטרך להגיע למסילת הירקון מתחנת מוצא מסויימת וזו כנראה לא תהיה תחנת הרצליה אלא תחנת משה דיין.
אם הנוסעים מערי השרון יצטרכו להחליף רכבת בהרצליה אז המצב רק יהיה גרוע יותר - גם יצטרכו להמתין לרכבת שמוצאה במשה דיין וגם לאחר מכן יצטרכו להמתין לרכבת נוספת שמוצאה בנתניה או בבנימינה.
לא נשמע לי סביר כל כך, מלבד זאת שהנוסעים בערים הללו יראו בצורך בהחלפה הרעת שירות.
תחנה אחרת שיותר הגיוני שתהיה תחנה סופית ותחנת מוצא הן לרכבות המגיעות ממסילת הירקון והן לרכבות המגיעות ממסילת השרון זו תחנת ראש העין צפון.
יותר הגיוני שהצורך בהחלפה יהיה בנסיעות בין תחנות בני ברק ופתח תקוה לתחנות ערי השרון ולהיפך מאשר בנסיעות לתל אביב וממנה.
כך קו משה דיין יוכל להגיע דרך מסילת הירקון לראש העין ולהיפך בכוון השני וקו הראשונים למשל יוכל להגיע דרך מסילת השרון לראש העין ולהיפך בכוון השני.
אבל לא נראה לי שמתכננים במסגרת הפרויקט את הרחבת תחנת ראש העין צפון.
בעבר דובר על כך שאותה רכבת תגיע ממשה דיין, תחליף מספר בתחנת נורדאו ותמשיך חזרה למשה דיין (לולאה בשני הכוונים).
אם אכן הרכבת תעשה לולאה, אז הנוסעים מתחנות מסילת הירקון ומסילת השרון יהיו חשופים לעיכובים שעלולים להיווצר בדרך.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה