שבתשתיות

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
שבתשתיות

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים והקורא המלעון, 777.
עיקר עניינו של המדור השבועי התמקד השבוע בשתי חזיתות שאינן נמצאות דווקא באתרי הביצוע. האחת, חזית משפטית: דיון שנערך בביהמ"ש המחוזי בלוד ובו נדונה עתירתו "המי יודע כמה" של בזבזן כספי הציבור הסדרתי וראש עיריית רמלה, כנגד הרכבת - פרטים בהמשך. השנייה, כביש 38, שהשבוע פורסמו הזוכים בשני המכרזים שהוצאו לשדרוג הכביש והקמת ההפרדה המפלסית שתבטל את מפגשי הרכבת 223 ו-224 שבו.

אז מה נראה השבוע? גשרים בעיקר. גשרי A1 וגשרים מקו אשקלון-ב"ש.
הגיעו: תשובות למספר בקשות מידע קלילות ששאלתי ביחס לקטע נתיבות-גורל.
יגיעו בקרוב: שני סיורים עצמאיים. האחד, בכריית מזרח של מנהרה 3 שבה הולך ומוקם ה-chamber - אולם הכרייה ממנו תחולצנה מכונות הכרייה.
השני, סיור במגדל הפיקוח של נתב"ג, שהולך ומוקם בימים אלה. כן-כן, גם תעופה אזרחית היא תח"צ לכל עניין ודבר.

יוצאים לדרך עם מראה "גשר הקיסמים" 9 מפרויקט A1.
 

בועז ל

New member
גשר 9

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים והקורא המלעון, 777.
עיקר עניינו של המדור השבועי התמקד השבוע בשתי חזיתות שאינן נמצאות דווקא באתרי הביצוע. האחת, חזית משפטית: דיון שנערך בביהמ"ש המחוזי בלוד ובו נדונה עתירתו "המי יודע כמה" של בזבזן כספי הציבור הסדרתי וראש עיריית רמלה, כנגד הרכבת - פרטים בהמשך. השנייה, כביש 38, שהשבוע פורסמו הזוכים בשני המכרזים שהוצאו לשדרוג הכביש והקמת ההפרדה המפלסית שתבטל את מפגשי הרכבת 223 ו-224 שבו.

אז מה נראה השבוע? גשרים בעיקר. גשרי A1 וגשרים מקו אשקלון-ב"ש.
הגיעו: תשובות למספר בקשות מידע קלילות ששאלתי ביחס לקטע נתיבות-גורל.
יגיעו בקרוב: שני סיורים עצמאיים. האחד, בכריית מזרח של מנהרה 3 שבה הולך ומוקם ה-chamber - אולם הכרייה ממנו תחולצנה מכונות הכרייה.
השני, סיור במגדל הפיקוח של נתב"ג, שהולך ומוקם בימים אלה. כן-כן, גם תעופה אזרחית היא תח"צ לכל עניין ודבר.

יוצאים לדרך עם מראה "גשר הקיסמים" 9 מפרויקט A1.
גשר 9
עוד תמונה של גשר הקיסמים, שבנייתו אמורה להסתיים באפריל השנה. ניתן לראות שחסר מקטע אחד לדחיקה בין ניצבים 1 ו-2. לא אתעכב על גשר זה ומיד אעבור לגשר 10.
 

בועז ל

New member
בדרך לגשר 10 - ניצבים 6-8.

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים והקורא המלעון, 777.
עיקר עניינו של המדור השבועי התמקד השבוע בשתי חזיתות שאינן נמצאות דווקא באתרי הביצוע. האחת, חזית משפטית: דיון שנערך בביהמ"ש המחוזי בלוד ובו נדונה עתירתו "המי יודע כמה" של בזבזן כספי הציבור הסדרתי וראש עיריית רמלה, כנגד הרכבת - פרטים בהמשך. השנייה, כביש 38, שהשבוע פורסמו הזוכים בשני המכרזים שהוצאו לשדרוג הכביש והקמת ההפרדה המפלסית שתבטל את מפגשי הרכבת 223 ו-224 שבו.

אז מה נראה השבוע? גשרים בעיקר. גשרי A1 וגשרים מקו אשקלון-ב"ש.
הגיעו: תשובות למספר בקשות מידע קלילות ששאלתי ביחס לקטע נתיבות-גורל.
יגיעו בקרוב: שני סיורים עצמאיים. האחד, בכריית מזרח של מנהרה 3 שבה הולך ומוקם ה-chamber - אולם הכרייה ממנו תחולצנה מכונות הכרייה.
השני, סיור במגדל הפיקוח של נתב"ג, שהולך ומוקם בימים אלה. כן-כן, גם תעופה אזרחית היא תח"צ לכל עניין ודבר.

יוצאים לדרך עם מראה "גשר הקיסמים" 9 מפרויקט A1.
בדרך לגשר 10 - ניצבים 6-8.
"ניצבי ההיכל" של גשר 10. ניצבים 6 ו-8 הגיעו לשיא גובהם שלפני יציקת הקורות האופקיות. כעת מתבצעות עבודות פיניש אחרונות על ניצבים אלה. ניצב 7, הגבוה בניצבי גשר 10, עתיד לצמוח בעוד כמה מטרים נוספים. כשהגעתי לעמק הארזים הבחנתי בביצוע עבודות להגבהת העגורן שמשתתף בהקמת ניצב 7.
 

בועז ל

New member
ניצב 7 - תהליך הגבהת העגורן.

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים והקורא המלעון, 777.
עיקר עניינו של המדור השבועי התמקד השבוע בשתי חזיתות שאינן נמצאות דווקא באתרי הביצוע. האחת, חזית משפטית: דיון שנערך בביהמ"ש המחוזי בלוד ובו נדונה עתירתו "המי יודע כמה" של בזבזן כספי הציבור הסדרתי וראש עיריית רמלה, כנגד הרכבת - פרטים בהמשך. השנייה, כביש 38, שהשבוע פורסמו הזוכים בשני המכרזים שהוצאו לשדרוג הכביש והקמת ההפרדה המפלסית שתבטל את מפגשי הרכבת 223 ו-224 שבו.

אז מה נראה השבוע? גשרים בעיקר. גשרי A1 וגשרים מקו אשקלון-ב"ש.
הגיעו: תשובות למספר בקשות מידע קלילות ששאלתי ביחס לקטע נתיבות-גורל.
יגיעו בקרוב: שני סיורים עצמאיים. האחד, בכריית מזרח של מנהרה 3 שבה הולך ומוקם ה-chamber - אולם הכרייה ממנו תחולצנה מכונות הכרייה.
השני, סיור במגדל הפיקוח של נתב"ג, שהולך ומוקם בימים אלה. כן-כן, גם תעופה אזרחית היא תח"צ לכל עניין ודבר.

יוצאים לדרך עם מראה "גשר הקיסמים" 9 מפרויקט A1.
ניצב 7 - תהליך הגבהת העגורן.
כאמור, ניצב 7 עדיין לא סיים את שלב הצמיחה ולכן יש צורך בהגבהת העגורן שמשתתף בהקמתו.
בתהליך הגבהת העגורן מטפס צוות עובדים אל מתחת לתא המפעיל ומפרק את היחידה שנראית בתמונה וחובקת את מגדל העגורן. תהליך זה מצריך זהירות רבה וכרוך בסכנה לצוות העובדים. לאחר שצוות העובדים מפרק ומטה את "כלוב" המתכת, הצוות עושה את דרכו הארוכה מטה. בכל שלב הפירוק, היחידה מחוברת לוו ההנפה ונשלטת ע"י מפעיל העגורן. לאחר שצוות העובדים יורדים בבטחה ארצה, מוריד המפעיל את היחידה אל הקרקע. בקרקע מורכבת על היחידה שהורדה מערכת הידראולית (ג'קים למעשה) שתונף בהמשך חזרה למיקומה הקודם. הצוות חוזר ומטפס אל המקום שממנו ירד לא מכבר ומרכיב בחזרה את היחידה למיקומה הקודם שמתחת לתא המפעיל. לאחר ההרכבה, שוב יורד צוות העובדים אל הקרקע ופעולת ההגבהה מתבצעת מתוך תא המפעיל.

תודה לאחד והיחיד, השריף האגדי של הפורום, ערן אייל, על ההסבר והחידודים בנושא.

לקריאה נוספת ומעמיקה יותר בנושא הגבהת העגורן: אצל עמיתנו אינג' לירן לוין. יש להיכנס לפרק 15 של סקירת הפרויקט המתגלגל (לצערי, הקישור הישיר אינו עובר בתפוז).
 
הניצב הכי גבוה :)-

ניצב 7 - תהליך הגבהת העגורן.
כאמור, ניצב 7 עדיין לא סיים את שלב הצמיחה ולכן יש צורך בהגבהת העגורן שמשתתף בהקמתו.
בתהליך הגבהת העגורן מטפס צוות עובדים אל מתחת לתא המפעיל ומפרק את היחידה שנראית בתמונה וחובקת את מגדל העגורן. תהליך זה מצריך זהירות רבה וכרוך בסכנה לצוות העובדים. לאחר שצוות העובדים מפרק ומטה את "כלוב" המתכת, הצוות עושה את דרכו הארוכה מטה. בכל שלב הפירוק, היחידה מחוברת לוו ההנפה ונשלטת ע"י מפעיל העגורן. לאחר שצוות העובדים יורדים בבטחה ארצה, מוריד המפעיל את היחידה אל הקרקע. בקרקע מורכבת על היחידה שהורדה מערכת הידראולית (ג'קים למעשה) שתונף בהמשך חזרה למיקומה הקודם. הצוות חוזר ומטפס אל המקום שממנו ירד לא מכבר ומרכיב בחזרה את היחידה למיקומה הקודם שמתחת לתא המפעיל. לאחר ההרכבה, שוב יורד צוות העובדים אל הקרקע ופעולת ההגבהה מתבצעת מתוך תא המפעיל.

תודה לאחד והיחיד, השריף האגדי של הפורום, ערן אייל, על ההסבר והחידודים בנושא.

לקריאה נוספת ומעמיקה יותר בנושא הגבהת העגורן: אצל עמיתנו אינג' לירן לוין. יש להיכנס לפרק 15 של סקירת הפרויקט המתגלגל (לצערי, הקישור הישיר אינו עובר בתפוז).
הניצב הכי גבוה :)-
אני חושב על זה בגימטריה.
תודה על השרשור
 

בועז ל

New member
הגיע לשיאו - ניצב 6

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים והקורא המלעון, 777.
עיקר עניינו של המדור השבועי התמקד השבוע בשתי חזיתות שאינן נמצאות דווקא באתרי הביצוע. האחת, חזית משפטית: דיון שנערך בביהמ"ש המחוזי בלוד ובו נדונה עתירתו "המי יודע כמה" של בזבזן כספי הציבור הסדרתי וראש עיריית רמלה, כנגד הרכבת - פרטים בהמשך. השנייה, כביש 38, שהשבוע פורסמו הזוכים בשני המכרזים שהוצאו לשדרוג הכביש והקמת ההפרדה המפלסית שתבטל את מפגשי הרכבת 223 ו-224 שבו.

אז מה נראה השבוע? גשרים בעיקר. גשרי A1 וגשרים מקו אשקלון-ב"ש.
הגיעו: תשובות למספר בקשות מידע קלילות ששאלתי ביחס לקטע נתיבות-גורל.
יגיעו בקרוב: שני סיורים עצמאיים. האחד, בכריית מזרח של מנהרה 3 שבה הולך ומוקם ה-chamber - אולם הכרייה ממנו תחולצנה מכונות הכרייה.
השני, סיור במגדל הפיקוח של נתב"ג, שהולך ומוקם בימים אלה. כן-כן, גם תעופה אזרחית היא תח"צ לכל עניין ודבר.

יוצאים לדרך עם מראה "גשר הקיסמים" 9 מפרויקט A1.
הגיע לשיאו - ניצב 6
 

בועז ל

New member
גורדי שחקים פיצי - אסור לשכוח דבר

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים והקורא המלעון, 777.
עיקר עניינו של המדור השבועי התמקד השבוע בשתי חזיתות שאינן נמצאות דווקא באתרי הביצוע. האחת, חזית משפטית: דיון שנערך בביהמ"ש המחוזי בלוד ובו נדונה עתירתו "המי יודע כמה" של בזבזן כספי הציבור הסדרתי וראש עיריית רמלה, כנגד הרכבת - פרטים בהמשך. השנייה, כביש 38, שהשבוע פורסמו הזוכים בשני המכרזים שהוצאו לשדרוג הכביש והקמת ההפרדה המפלסית שתבטל את מפגשי הרכבת 223 ו-224 שבו.

אז מה נראה השבוע? גשרים בעיקר. גשרי A1 וגשרים מקו אשקלון-ב"ש.
הגיעו: תשובות למספר בקשות מידע קלילות ששאלתי ביחס לקטע נתיבות-גורל.
יגיעו בקרוב: שני סיורים עצמאיים. האחד, בכריית מזרח של מנהרה 3 שבה הולך ומוקם ה-chamber - אולם הכרייה ממנו תחולצנה מכונות הכרייה.
השני, סיור במגדל הפיקוח של נתב"ג, שהולך ומוקם בימים אלה. כן-כן, גם תעופה אזרחית היא תח"צ לכל עניין ודבר.

יוצאים לדרך עם מראה "גשר הקיסמים" 9 מפרויקט A1.
גורדי שחקים פיצי - אסור לשכוח דבר
שימו לב לסולמות הטיפוס האינסופיים בדרך למרומי הניצבים. כמה מבאס לגלות, אפילו באמצע הדרך, ששכחת למטה איזשהו כלי עבודה.
 

itamo

New member
במרכז הניצב יש פתח, אולי למדרגות פנימיות ?

גורדי שחקים פיצי - אסור לשכוח דבר
שימו לב לסולמות הטיפוס האינסופיים בדרך למרומי הניצבים. כמה מבאס לגלות, אפילו באמצע הדרך, ששכחת למטה איזשהו כלי עבודה.
במרכז הניצב יש פתח, אולי למדרגות פנימיות ?
 

easylivin

New member
פתח את התמונה בגודל מלא ותסתכל על הניצב הימני

איפה, לכל הרוחות/למען השם, אתם רואים
פתח בניצב הזה?
פתח את התמונה בגודל מלא ותסתכל על הניצב הימני
למטה יש לו פתח עם סולם שמוביל אליו.
 

בועז ל

New member
לא בכל הניצבים יותקו גרמי מדרגות, אבל

מדוע צריך אותו ?
יש עבודות תחזוקה לניצבים שצריך לבצע אחרי סיום הבניה ?
לא בכל הניצבים יותקו גרמי מדרגות, אבל
באלו שכן הדבר יאפשר עלייה אל מיסעת הגשר מהם.
 

בועז ל

New member
ניצב 8

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים והקורא המלעון, 777.
עיקר עניינו של המדור השבועי התמקד השבוע בשתי חזיתות שאינן נמצאות דווקא באתרי הביצוע. האחת, חזית משפטית: דיון שנערך בביהמ"ש המחוזי בלוד ובו נדונה עתירתו "המי יודע כמה" של בזבזן כספי הציבור הסדרתי וראש עיריית רמלה, כנגד הרכבת - פרטים בהמשך. השנייה, כביש 38, שהשבוע פורסמו הזוכים בשני המכרזים שהוצאו לשדרוג הכביש והקמת ההפרדה המפלסית שתבטל את מפגשי הרכבת 223 ו-224 שבו.

אז מה נראה השבוע? גשרים בעיקר. גשרי A1 וגשרים מקו אשקלון-ב"ש.
הגיעו: תשובות למספר בקשות מידע קלילות ששאלתי ביחס לקטע נתיבות-גורל.
יגיעו בקרוב: שני סיורים עצמאיים. האחד, בכריית מזרח של מנהרה 3 שבה הולך ומוקם ה-chamber - אולם הכרייה ממנו תחולצנה מכונות הכרייה.
השני, סיור במגדל הפיקוח של נתב"ג, שהולך ומוקם בימים אלה. כן-כן, גם תעופה אזרחית היא תח"צ לכל עניין ודבר.

יוצאים לדרך עם מראה "גשר הקיסמים" 9 מפרויקט A1.
ניצב 8
כאמור, הגיע לשיא גובהו.
 

בועז ל

New member
חותמים את ניצב 9

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים והקורא המלעון, 777.
עיקר עניינו של המדור השבועי התמקד השבוע בשתי חזיתות שאינן נמצאות דווקא באתרי הביצוע. האחת, חזית משפטית: דיון שנערך בביהמ"ש המחוזי בלוד ובו נדונה עתירתו "המי יודע כמה" של בזבזן כספי הציבור הסדרתי וראש עיריית רמלה, כנגד הרכבת - פרטים בהמשך. השנייה, כביש 38, שהשבוע פורסמו הזוכים בשני המכרזים שהוצאו לשדרוג הכביש והקמת ההפרדה המפלסית שתבטל את מפגשי הרכבת 223 ו-224 שבו.

אז מה נראה השבוע? גשרים בעיקר. גשרי A1 וגשרים מקו אשקלון-ב"ש.
הגיעו: תשובות למספר בקשות מידע קלילות ששאלתי ביחס לקטע נתיבות-גורל.
יגיעו בקרוב: שני סיורים עצמאיים. האחד, בכריית מזרח של מנהרה 3 שבה הולך ומוקם ה-chamber - אולם הכרייה ממנו תחולצנה מכונות הכרייה.
השני, סיור במגדל הפיקוח של נתב"ג, שהולך ומוקם בימים אלה. כן-כן, גם תעופה אזרחית היא תח"צ לכל עניין ודבר.

יוצאים לדרך עם מראה "גשר הקיסמים" 9 מפרויקט A1.
חותמים את ניצב 9
גם ניצב 9 מגיע לשיא גובהו הצנוע ולכן מגיעה לו מסגרת ממני.
 

amit1270

New member
אתה בטוח שהגיע לשיא הגובה?

חותמים את ניצב 9
גם ניצב 9 מגיע לשיא גובהו הצנוע ולכן מגיעה לו מסגרת ממני.
אתה בטוח שהגיע לשיא הגובה?
נראה שיש שם עוד יציקה או שתיים לפחות. גם העגורן נראה גבוה מדי..
 

בועז ל

New member
כשמתעצלים...

שבתשתיות
שבת שלום לששת קוראיי הנאמנים והקורא המלעון, 777.
עיקר עניינו של המדור השבועי התמקד השבוע בשתי חזיתות שאינן נמצאות דווקא באתרי הביצוע. האחת, חזית משפטית: דיון שנערך בביהמ"ש המחוזי בלוד ובו נדונה עתירתו "המי יודע כמה" של בזבזן כספי הציבור הסדרתי וראש עיריית רמלה, כנגד הרכבת - פרטים בהמשך. השנייה, כביש 38, שהשבוע פורסמו הזוכים בשני המכרזים שהוצאו לשדרוג הכביש והקמת ההפרדה המפלסית שתבטל את מפגשי הרכבת 223 ו-224 שבו.

אז מה נראה השבוע? גשרים בעיקר. גשרי A1 וגשרים מקו אשקלון-ב"ש.
הגיעו: תשובות למספר בקשות מידע קלילות ששאלתי ביחס לקטע נתיבות-גורל.
יגיעו בקרוב: שני סיורים עצמאיים. האחד, בכריית מזרח של מנהרה 3 שבה הולך ומוקם ה-chamber - אולם הכרייה ממנו תחולצנה מכונות הכרייה.
השני, סיור במגדל הפיקוח של נתב"ג, שהולך ומוקם בימים אלה. כן-כן, גם תעופה אזרחית היא תח"צ לכל עניין ודבר.

יוצאים לדרך עם מראה "גשר הקיסמים" 9 מפרויקט A1.
כשמתעצלים...
אז לא עולים לרכס גבעת שאול שממול כדי לדווח שהשבוע בוצעה דחיקת מקטע ראשון בגשר הנוסף, בין ניצבים 14 ל-13.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה