נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 10-12/2013

מצב
הנושא נעול.

easylivin

New member
לא שכחתי אף אחד.

שכחת את שטרסלר, גרונאו, פייטלסון...
חבורת ליצנים חסרי מושג שמבלבלים את המוח על "מוניות במקום רכבת".

שכחת את כל העתונאים העלובים מלחכי הפנכה שמקבלים הוראות מגבוה לכתוב על "כשלון" הרכבת.

שכחת את האפסים מבור הביוב של YNET שניסו לשכנע את הגולשים שהרכבת היא מקור כל הצרות במדינה.

כלומניקים אחד אחד, אוכלים את הכובע עכשיו, ועוד נכונו להם כובעים רבים לזלילה...
לא שכחתי אף אחד.
אבל באמת שאין לי את הסבלנות והעקשנות להזכיר את כל חבורת הליצנים הזאת בכל הזדמנות (ולא חסרות הזדמנויות).
 
לפני כמה שנים היו תגובות לגבי העצירה בעליה

וגרף שנתי כולל תחזית (זהירה ביותר).
בעיניי התמונה מרשימה, ומי שיגיד שלא - כנראה עבד במשרד האוצר (ופוטר לפני כמה שנים).
לפני כמה שנים היו תגובות לגבי העצירה בעליה
והנה אחרי שפתחו את קו החוף הדרומי והכפילו את הקו לבאר שבע התחדשה העלייה במספר הנוסעים.
 

raminec

New member
עולים ויורדים בקו החוף הדרומי

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 10-12/2013
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון הרביעי של 2013 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים

מצ"ב נתוני חודש אוקטובר
עולים ויורדים בקו החוף הדרומי
יבנה מערב ומשה דיין מושכים את נתוני הנוסעים בקו כלפי מעלה.
 

raminec

New member
עולים ויורדים בקו נתב"ג מודיעין

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 10-12/2013
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון הרביעי של 2013 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים

מצ"ב נתוני חודש אוקטובר
עולים ויורדים בקו נתב"ג מודיעין
אי אפשר לפספס את הנזק שגרמה הסופה לנתוני הנוסעים החל מאמצע חודש דצמבר.
 

raminec

New member
עולים ויורדים בקו המשודרג לירושלים

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 10-12/2013
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון הרביעי של 2013 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים

מצ"ב נתוני חודש אוקטובר
עולים ויורדים בקו המשודרג לירושלים
שים לב, בועז, תחנת בית שמש כמעט והצליחה לשבור את שיא כל הזמנים שלה. רק עוד 1700 עולים ויורדים והיא הייתה עושה זאת!
 

raminec

New member
הקו המשודרג לירושלים - רבעוני

עולים ויורדים בקו המשודרג לירושלים
שים לב, בועז, תחנת בית שמש כמעט והצליחה לשבור את שיא כל הזמנים שלה. רק עוד 1700 עולים ויורדים והיא הייתה עושה זאת!
הקו המשודרג לירושלים - רבעוני
 
היתה תקופה בה הקו פוצל (נדרשה החלפה בבית שמש)

שתי תופעות
מה קרה בין I/2011 ל- I/2012 שגם לשפל הגדול,
ומה קרה אח"כ שגרם לצמיחה המטאורית (פי 3 תוך שנה)?
היתה תקופה בה הקו פוצל (נדרשה החלפה בבית שמש)
מה שהאריך עוד יותר את משך הנסיעה, וגם היו מספר חורים בלו"ז (שעות בהם יש שעתיים בין רכבת לרכבת במקום שעה).
 
בתחילת 2012 הסתיימה הכפלת המסילה

שתי תופעות
מה קרה בין I/2011 ל- I/2012 שגם לשפל הגדול,
ומה קרה אח"כ שגרם לצמיחה המטאורית (פי 3 תוך שנה)?
בתחילת 2012 הסתיימה הכפלת המסילה
בין לוד לבאר שבע שבקטע עד נען משותפת לקו לבית שמש / ירושלים.
עד סיום ההכפלה הזו היו השבתות רבות וגם תחנת רמלה הייתה סגורה במשך שנה שלמה.
 

בועז ל

New member
בפעם הבאה אני דורש שלג באוגוסט!


עולים ויורדים בקו המשודרג לירושלים
שים לב, בועז, תחנת בית שמש כמעט והצליחה לשבור את שיא כל הזמנים שלה. רק עוד 1700 עולים ויורדים והיא הייתה עושה זאת!
בפעם הבאה אני דורש שלג באוגוסט!

צריך כבר לשבור את השיא הזה...
 

raminec

New member
עולים ויורדים בקו כפר סבא תל-אביב

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 10-12/2013
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון הרביעי של 2013 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים

מצ"ב נתוני חודש אוקטובר
עולים ויורדים בקו כפר סבא תל-אביב
אני מניח שאפשר לקשור את העליה היפה ברבעון האחרון של 2013 בחיבור של קו כפר סבא ת"א דרומה עד לאשקלון.
 

raminec

New member
עולים ויורדים בקו לבאר שבע

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 10-12/2013
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון הרביעי של 2013 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים

מצ"ב נתוני חודש אוקטובר
עולים ויורדים בקו לבאר שבע
הקו לבאר שבע לא מאכזב וגם ברבעון זה ממשיך להביא תוצאות מרשימות. מאז סיום השדרוג וההכפלה של הקו מס' הנוסעים בו כמעט והכפיל את עצמו!
 

droriko

New member
תודה על התשובה על השאלה למעלה


עולים ויורדים בקו לבאר שבע
הקו לבאר שבע לא מאכזב וגם ברבעון זה ממשיך להביא תוצאות מרשימות. מאז סיום השדרוג וההכפלה של הקו מס' הנוסעים בו כמעט והכפיל את עצמו!
תודה על התשובה על השאלה למעלה
 

בועז ל

New member
מסתבר שהנוסעים בקו קצת פחות מאוכזבים מכך

עולים ויורדים בקו לבאר שבע
הקו לבאר שבע לא מאכזב וגם ברבעון זה ממשיך להביא תוצאות מרשימות. מאז סיום השדרוג וההכפלה של הקו מס' הנוסעים בו כמעט והכפיל את עצמו!
מסתבר שהנוסעים בקו קצת פחות מאוכזבים מכך
שאין "ב"ש ב-50 דקות". העלייה במספר הנוסעים בקו היא בהחלט משמעותית; הן לאור העובדה שטרם הופעלה הרכבת השלישית המובטחת והן בשל הסדר הסעות החיילים שעדיין מתקיים בימי א'.
 

Ofekalef1

New member
ומתי כבר תופעל הרכבת השלישית?? :)

מסתבר שהנוסעים בקו קצת פחות מאוכזבים מכך
שאין "ב"ש ב-50 דקות". העלייה במספר הנוסעים בקו היא בהחלט משמעותית; הן לאור העובדה שטרם הופעלה הרכבת השלישית המובטחת והן בשל הסדר הסעות החיילים שעדיין מתקיים בימי א'.
ומתי כבר תופעל הרכבת השלישית?? :)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה