לגלישה באתר בגירסה המותאמת לסלולאר
| הוספת הודעה
הגדרות תצוגה

הגדרות עץ הודעות

מאפייני צפייה

הצג טקסט בתצוגה
הצג תגובות באופן
עדכן
2230222,302 עוקבים אודות עסקים

פורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.
 

הנהלת הפורום:

אודות הפורום תחבורה ציבורית

ברוכים הבאים לפורום תחבורה ציבורית!
הפורום עוסק בכל הרבדים הקשורים לתחבורה הציבורית בארץ ובעולם: ציוד נייד (רכבות, רכבות קלות, אוטובוסים, מוניות, רכבות תחתיות ועוד). מסלולי נסיעה וקווים, מדיניות תעריפים, רב-קו, תכנון נסיעות, מפעילות (אגד, דן, רכבת ישראל, סיטיפס, קווים וכו' וכו')
אתם מוזמנים להעלות נושאים לדיון, החל במחירי הנסיעה באוטובוסים וכלה בנוחות המושב באוטובוס הספציפי שבו נסעתם הבוקר...
*מחיקת הודעות תתבצע בהתאם לתקנון הפורום המופיע באגף המאמרים ותקנון הפורומים הכללי של תפוז.
 
x
הודעה מהנהלת הפורום
נא לכתוב שאלות הכוונה ומודיעין תחת השירשור היומי בלבד.  נא לשים לב לתאריך השרשור!
 שאלות הכוונה שלא תשורשרנה כהלכה, תימחקנה ללא התראה מוקדמת.
 
המשך >>

לצפיה ב-'נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 10-12/2013'
נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 10-12/2013
<< ההודעה הנוכחית
11/01/2014 | 21:29
136
3668
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון הרביעי של 2013 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים

מצ"ב נתוני חודש אוקטובר
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'נתוני עולים ויורדים בתחנות הרכבת - נובמבר'
נתוני עולים ויורדים בתחנות הרכבת - נובמבר
11/01/2014 | 21:30
307
לצפיה ב-'נתוני עולים ויורדים בתחנות הרכבת - דצמבר'
נתוני עולים ויורדים בתחנות הרכבת - דצמבר
11/01/2014 | 21:31
1
271
לצפיה ב-'שיא חודשי של כל הזמנים.'
שיא חודשי של כל הזמנים.
11/01/2014 | 22:27
283
והשנה אכן עברנו את סף ה-45 מיליון, כפי שחזינו כאן רק לפני חודשיים.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'שימו לב לנתב"ג - הישראלי אוהב לקבל את משפחתו'
שימו לב לנתב"ג - הישראלי אוהב לקבל את משפחתו
11/01/2014 | 21:32
14
385
בידיים פתוחות כשהיא חוזרת מחו"ל ודואג לאסוף אותה ברכבו. אבל בדרך לחו"ל שיסעו לשדה לבדם ברכבת...  
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-''
11/01/2014 | 21:40
161
יפה ששמת לב לזה!
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'יש לתופעה כמה סיבות אפשריות:'
יש לתופעה כמה סיבות אפשריות:
11/01/2014 | 21:45
7
306
כשטסים לחו"ל שוהים זמן די ארוך בטרמינל, ולא קורה אסון אם השעה של הרכבת לא ממש מתואמת עם שעת הטיסה ו"נאלצים" להישאר עוד חצי שעה-שעה בדיוטי פרי.
בטיסה חזרה לעומת זאת כולם רוצים להגיע חזרה הבייתה כמה שיותר מהר. אם הרכבת לא מתואמת עם הנחיתה והנוסעים יצטרכו לחכות חצי שעה עד הנסיעה הבאה- סביר שהם פשוט יקחו מונית.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'ההסבר שלך הגיוני מדי - אני מעדיף את ההשערה'
ההסבר שלך הגיוני מדי - אני מעדיף את ההשערה
11/01/2014 | 22:12
4
251
שלי... אבל אתה צודק כמובן.

שכשמגיעים בטיסה גם אין אפשרות לתכנן מראש האם הנוסע יזכה לנסוע ברכבת ללא המתנה ממושכת, כי יש עיכוב של דרכונים, מזוודות, והנחיתה אינה מדייקת לפי הלו"ז כמעט אף פעם עקב ריפוד מוגזם של חברות תעופה. בכל אופן יש פחות מקרים בהם הרכבת מתאימה.

כשנוסעים לחו"ל מקבלים את המצב בהבנה יותר ובמקום להגיע שעתיים לפני הטיסה למשל, מחליטים להגיע 2:20 לפני. מה שכתבת בעצם...
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'תאכלס שילוב של שניהם לדעתי...'
תאכלס שילוב של שניהם לדעתי...
11/01/2014 | 23:40
139
אני חושב שזה באמת תופעה נפוצה של אנשים שבאים לקחת אותם בחזור, ויש את הטקס של לקבל את המשפחה בשדה וכו', אבל בהלוך הרבה פעמים נוסעים ברכבת - לי אישית זה קרה כמה פעמים שנסעתי ברכבת אבל בחזור חיכה לי חבר או משפחה...

וזה גם נכון לגבי הזמנים, קרה לי כמה פעמים בעיקר בנחיתת לילה של רכבת פעם בשעה, שהעדפתי לקחת מונית מאשר לחכות לרכבת 40 דקות, שלא נדבר על פספוס רכבת בכמה דק' ואז צריך לחכות שעה...

בקיצור אני הולך עם שתי התיאוריות
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'האם אין היגיון בהוספת רכבת קצרה שתתגבר את קו'
האם אין היגיון בהוספת רכבת קצרה שתתגבר את קו
11/01/2014 | 23:42
2
190
נתב"ג-תל-אביב, כך שתכנס רכבת כל רבע שעה (ולא כל שעה או חצי שעה)
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מאוד מאוד לא!'
מאוד מאוד לא!
12/01/2014 | 00:58
150
מרבית נוסעי הרכבת אל ומנתב"ג, הם מצפונית לנתניה.
כלומר מחדרה, בנימינה, עתלית, חיפה, קריות, עכו ונהריה וסביבותיהן.
שכן מהאזורים הללו לקחת מונית לנתב"ג או בחזרה זה מחירי שחיטה ממש (מונית לחדרה זה מעל ל-250 או 300 ₪)
לעומת זאת מונית מת"א זה בין 100 ל-130 ₪, מחיר סביר יחסית.

גם מחדרה וצפונה נסיעה לנתב"ג לוקחת יחסית די הרבה זמן, בעיקר כשיש פקקים, כך שיותר קשה "לשכנע" בני משפחה וחברים שיקפיצו אותך לשדה התעופה או שיבואו
לאסוף אותך בחזור.

מה שיוצר מצב שבו יש תמריץ הרבה יותר גבוה לנסוע ברכבת מאשר בפרייבט או במונית ספיישל.

אל תשכח שיש מצוקה קלה של ציוד נייד וכן תפיסת מסילות. לא חושב שזה הדבר הכי דחוף שיש כעת לרכבת ישראל לעשות, לתגבר את הקו בין נתב"ג לת"א.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'יש הגיון שכל הקווים הפרבריים יפעלו פעם ברבע'
יש הגיון שכל הקווים הפרבריים יפעלו פעם ברבע
12/01/2014 | 01:00
144
שעה בכל שעות היום (ופעם בחצי שעה מאוחר בערב ובלילה). אבל ההגיון הזה דורש משאבים וזמן מסילה שאינם בנמצא כיום.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אם כבר אז הסיבה יכולה להיות אחרת לגמרי'
אם כבר אז הסיבה יכולה להיות אחרת לגמרי
12/01/2014 | 02:40
1
160
שעות השיא ביציאה מנתב"ג הם בבוקר משעה 05:30 עד 09:00 בערך מה שאומר שהנוסעים צריכים להגיע לטרמינל בשעות הקטנות של הלילה או המוקדמות מאוד של הבוקר. בשעות אלו "קצת" קשה לקבל טרמפ ולכן, על מנת לחסוך במונית ספיישל בשעות שאין תח"צ חלופי, נוסעים ברכבת. שעות העומס בחזרה לישראל הן בשעות אחר הצהרים וכאן יותר קל למשפחה או לחברים לבצע איסוף ומכאן שפחות נוסעים ברכבת.

מעניין היה לקבל תמונת נוסעים עולים/יורדים ע"פ שעות.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-' נשמע הסבר הגיוני'
נשמע הסבר הגיוני
12/01/2014 | 07:51
46
לצפיה ב-'ואני חשבתי שזאת בעיה אישית שלי...'
ואני חשבתי שזאת בעיה אישית שלי...
13/01/2014 | 13:29
4
70
להביא לנתב"ג את בני המשפחה או החברים או את האורחים משוייץ שצריכים לחזור לשם, זה תמיד עצוב לי, ולפעמים אפילו בלתי נסבל. ולחזור אחרי זה לבד מנתב"ג - בכלל מדכא.

לעומת זה, לקבל אורחים משוויץ או את בני המשפחה/החברים החוזרים, זה כיף. זו שמחה מרגשת.

לא ידעתי שזאת תופעה כללית משותפת.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אנחנו זוכים להסעה בשני הכיוונים. אבי תמיד'
אנחנו זוכים להסעה בשני הכיוונים. אבי תמיד
14/01/2014 | 00:03
3
60
דואג לנו אלא אם כן מדובר למשל ב-3 בבוקר ביום רביעי.  החיבוק כשיוצאים מהמכס זה אחד הרגעים השמחים בנסיעה לארץ והפרידה ליד הכניסה לטסים בלבד הוא כמובן תמיד עצוב.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אז בדומה לאביך, גם אני '
אז בדומה לאביך, גם אני
14/01/2014 | 00:13
2
46
הסעתי את בתי ומשפחתה (נסענו משתיים עד שלוש וחצי לפנות בוקר ביום רביעי!) שנסעו לכמה שבועות לארה"ב, והיה צריך מכונית נוספת, אז גם הבן שלי הצטרף להסעה. (וכך גם בשנה שעברה).
כשהם חזרו, באתי הפעם רק לקבל את פניהם בנתב"ג, חיבוקים ונשיקות ושמחה רבה! אבל הזמנתי להם מראש מונית גדולה הביתה. בכל זאת לא הולך לי ברגל לנסוע בכל פעם תשעים ק"מ...
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אין כאהבת אם... '
אין כאהבת אם...
14/01/2014 | 00:14
1
16
לצפיה ב-'ואב כפי שגם אתה סיפרת. '
ואב כפי שגם אתה סיפרת.
14/01/2014 | 00:16
16
לצפיה ב-'עולים ויורדים בקו אשקלון תל-אביב דרך רחובות'
עולים ויורדים בקו אשקלון תל-אביב דרך רחובות
11/01/2014 | 21:38
5
331
מיד לאחר פתיחת הקו אשקלון - תל אביב דרך מערב ראשון בתחילת אוגוסט החלה צמיחה מרשימה במספר הנוסעים העולים והיורדים בתחנות אשקלון ואשדוד.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לכן אי אפשר יותר לשייך את תחנות אשקלון ואשדוד'
לכן אי אפשר יותר לשייך את תחנות אשקלון ואשדוד
11/01/2014 | 22:33
4
203
לקו דרך רחובות.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'למה זה אחלה קו '
למה זה אחלה קו
12/01/2014 | 21:32
3
103
ואפילו עדיף ברוב המובנים על הקו החדש .
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אבל אי אפשר לדעת באילו משני הקווים משתמש'
אבל אי אפשר לדעת באילו משני הקווים משתמש
12/01/2014 | 22:00
2
91
כל נוסע שנכנס או יוצא באחת משתי התחנות הללו ולכן אי אפשר לשייך את התחנות לקו מסויים. בדיוק כפי שאי אפשר לשייך את תחנות ת"א, לוד, בנימינה וחיפה לקו מסויים.
סביר להניח שרוב הנוסעים מ/ל התחנות הללו משתמשים דווקא בקו החדש.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מענין אם אפשר לראות רחובות- אשקלון'
מענין אם אפשר לראות רחובות- אשקלון
12/01/2014 | 22:12
1
85
בלבד  ,  מכיון שפה יש יתרון מאוד גדול לרכבת על שאר התחבור ה ציבורית בכך שמגיע תוך חצי שעה לרחובות בניגוד למוניות ולאוטובוס שזה לפחות 50 דקות במקרה הטוב
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הסטטיסטיקה היא על הנכנסים והיוצאים מכל תחנה'
הסטטיסטיקה היא על הנכנסים והיוצאים מכל תחנה
12/01/2014 | 22:50
80
אין סטטיסטיקה מפורסמת לפי שילוב של מוצא ויעד.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'תחנות יבנה'
תחנות יבנה
11/01/2014 | 21:47
24
314
רושמות עליה נאה במספר הנוסעים.
בן, אנחנו ממתינים לראות את התגשמות נבואות הזעם שלך:
http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?for...
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'תודה רבה, רמי ואריק, על הגרפים מאירי העיניים.'
תודה רבה, רמי ואריק, על הגרפים מאירי העיניים.
12/01/2014 | 17:59
2
93
רמי'ש: האם תוכל להוסיף קווי רשת על הגרף של תחנות יבנה?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'תחנות יבנה - עם צירים אנכיים'
תחנות יבנה - עם צירים אנכיים
12/01/2014 | 23:25
1
135
בועז, לבקשתך!
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'תודה רבה, רמי'ש!'
תודה רבה, רמי'ש!
13/01/2014 | 18:28
43
לא אעמוד בדרכך אם תחליט להפוך את השתי וערב למופע קבוע בגרפים שלך.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'התחזית שלו התרסקה, שלי התגשמה במדוייק'
התחזית שלו התרסקה, שלי התגשמה במדוייק
12/01/2014 | 19:05
20
161
אני חזיתי כאן באותו שרשור וגם בשרשורים נוספים בנושא עליה דרסטית בנוסעים ביבנה מערב, וצדקתי ב-100%. יבנה מערב עלתה משוויון עם יבנה מזרח ליתרון של 50%! וזו כמובן רק ההתחלה. הסיבה, כמו שכבר כתבתי כאן, היא פתיחת מגרש החניה החדש, שמאפשר להכנס, לצאת ולחנות כמו בני אדם, במקום להיאבק במבוך שתכנן ילד בכיתה ג', ולחנות במרחק ריצת מרתון מהכניסה לתחנה (שלא לדבר על החול והבאנים בדרך לתחנה, שהוחלפו במדרכות נוחות). מרגע פתיחת המגרש אפשר לראות את הזינוק בכמות הנוסעים.
קיצור זמן הנסיעה לת"א מתקזז עם הורדת מספר הרכבות והשינוי לרעה בזמני הנסיעה, כך שהגורם העיקרי לשינוי הוא השיפור בנגישות.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'קודם כל, אכן הנתונים שונים מתחזיתי'
קודם כל, אכן הנתונים שונים מתחזיתי
13/01/2014 | 09:12
10
102
מה שמדגיש את הצורך העז שיש בעיר כמו יבנה לרכבת, לאור פקקי הבוקר האיומים לתל אביב (גם כשהשירות יורד ברמתו - עדיין אין לרכבת תחליף).

יש מספר נתונים שלא שקללתי:

1. הפקק בבוקר לת"א גדל משמעותית (בעשרות אחוזים) עת פתחו את נתיב בתחבורה-הציבורית-הלא-קיימת בכביש 20 בשעות הבוקר.
2. שכונה ענקית (השכונה הירוקה) מאוכלסת בימים אלו ביבנה, ורובה זוגות צעירים אשר קנו במיוחד בית באזור הזה כדי לנסוע ברכבת. הגידול בנסיעות ברכבת, בהתחשב בגידול האוכלוסיה, יכל ואף היה צריך להיות גדול יותר.
3. תחנת יבנה מזרח הפכה לתחנה המשרתת את מי שאין לו איך להגיע ליבנה מערב, מגיע מהמושבים/גדרה, תושבי השכונה הירוקה.

אסיים במילה טובה -
מאז פתיחת הקו לשדרות נוספו קרונות נוסעים, והקו כעת לא עמוס כפי שהיה לפני כן (אם כי בראשון לציון כבר מרבית הנוסעים נאלצים לעמוד בשעות העומס בבוקר, בכל ימות השבוע).
כעת נותר לסנכרן בין הקווים העירוניים והאזוריים ביבנה לזמני הגעת ויציאת הרכבות, בניגוד למצב הקיים, דבר שיוביל לגידול נוסף במספר הנוסעים.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אתה מצפה שלכל אחד יהיה מקום'
אתה מצפה שלכל אחד יהיה מקום
13/01/2014 | 09:56
1
87
ישיבה בשעות העומס בתחום הגוש העירוני?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'כפי שכתבתי - "מילה טובה"'
כפי שכתבתי - "מילה טובה"
13/01/2014 | 10:39
71
קרי, המצב אכן השתפר דרמטית.

כשהחל מאשדוד אנשים כבר עמדו - זה לא היה סביר.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מה הקשר הין נתיב התחבורה הציבורית לפקק?'
מה הקשר הין נתיב התחבורה הציבורית לפקק?
13/01/2014 | 14:19
5
63
פתחו נתיב חדש והגדירו אותו כתחבורה ציבורית. לא הורידו שום נתיב מהכביש שהיה קודם
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'השתלבות הנתיבים הנוראית בצומת חולון'
השתלבות הנתיבים הנוראית בצומת חולון
13/01/2014 | 14:45
4
40
לצפיה ב-'אילו ההשתלבות הייתה של שלושה נתיבים רגילים'
אילו ההשתלבות הייתה של שלושה נתיבים רגילים
13/01/2014 | 15:42
1
64
בצומת חולון, המצב היה גרוע אף יותר.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'זה עניין לדיון אחר'
זה עניין לדיון אחר
13/01/2014 | 16:46
52
כוונתי בהעלאת הנקודה הייתה לציין שהיא "הפריעה" למעבר תושבי האזור מהרכבת לרכב הפרטי לכשהורע השירות, וזאת משום שגם האלטרנטיבה הורעה משמעותית, ולא יכלתי לשכלל נתון זה שכן הוא לא היה ידוע באותה עת.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מחלף השריון, לא צומת חולון'
מחלף השריון, לא צומת חולון
13/01/2014 | 16:27
1
62
ובכל מקרה לדעתי הבעיה נותרה כשהייתה. מספר הנתיבים באיילון ומספר הנתיבים בכניסות לת"א הוא סופי ומוגבל. לכן רק שיפור באופן שבו מנצלים את הנתיבים הקיימים - שימוש בתח"צ יכול להביא לשיפור במן הנסיעה מנק' לנק' בשעות העומס.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'איך שוליים שהופכים לנת"צ גורמים לפקק גדול'
איך שוליים שהופכים לנת"צ גורמים לפקק גדול
15/01/2014 | 14:12
1
36
יותר?

אם לפני כן היה מדובר בשוליים שלא ניתן לנסוע בהם לכל כלי הרכב ואח"כ נפתח נת"צ שמאפשר נסיעה לתח"צ בלבד בשעות הבוקר - איך זה מגדיל את הפקקים בדיוק?

זה לא שלקחו נתיב קיים והפכו אותו לנת"צ.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'זו העובדה בשטח'
זו העובדה בשטח
15/01/2014 | 14:13
26
הימצב היה טוב יותר טרם פתיחתו של הנתיב.

בפועל, נוסעות בו מכוניות פרטיות והוא פקוק כמעט כמו הכביש הרגיל, ואז ההשתלבות בקצה תוקעת את כולם...
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אגב, לא היה ויכוח על כך שיבנה מערב תלך ותגדל'
אגב, לא היה ויכוח על כך שיבנה מערב תלך ותגדל
13/01/2014 | 09:18
8
93
הויכוח היה האם זה יהיה באופן מוחלט על חשבון יבנה מזרח או לא.

שים לב שהגידול בנוסעים בתחנות יבנה הביא לגידול של כ 500 נסיעות יומיות, בסה"כ, בשתי התחנות (כאשר נוסעים רבים מיבנה מזרח עברו ליבנה מערב בשל הרעת השירות הסופר משמעותית ביבנה מזרח, והשיפור המסוים בזמני הנסיעה במערב - מסוים כי גם ככה הקו היה מהיר יחסית באחת משתי הניעות השעתיות לפני כן).

בזמן הזה, אוכלסה שכונת ענק ביבנה. נוספו עוד אלפי זוגות צעירים שגרים ביבנה ועובדים בתל אביב.
לדעתי, ללא זה, היית רואה ירידה בשימוש.
אני מכיר לא מעט אנשים שעברו בחזרה לרכב הפרטי (ואז חזרו לרכבת כשפתחו את הקטסטרופה שנקראת נתיב תחבורה ציבורית בכביש 20 ואשר גורמת לפקקי ענק בצומת חולון משל היה המקום מינימום מנהרת לינקולן...)
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מספר הנוסעים מיבנה הוכפל'
מספר הנוסעים מיבנה הוכפל
13/01/2014 | 13:32
3
70
ויותר מכך. זו לדעתי השורה התחתונה המשמעותית. יש להניח שלרכבת היה חלק באכלוס אותה שכונה שהזכרת.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הוא הוכפל כבר לפני כן, כשפתחו את הקו המערבי'
הוא הוכפל כבר לפני כן, כשפתחו את הקו המערבי
13/01/2014 | 13:54
2
63
הדיון ביני לבין ידידנו חובב האיצטדיון הפריזאי, היה בנוגע לשינויים שיחולו בקו החל ממועד פתיחת הקו לאשקלון.
אז חלו ביבנה מספר שינויים לרעה:

1. תדירות הרכבות מתחנת יבנה מערב צוצמצה, משך רוב שעות היום, לרכבת אחת בשעה במקום 2.
(הערת המחבר - כיום אני מבין שהדבר השפיע פחות משחשבתי, בשל העובדה שבשעות השיא התדירות מתחנה זו נותרה 2 רכבות בשעה).

2. תדירות הרכבות מיבנה מזרח בשעות השיא ירדה מ2-3 רכבות בשעה, לרכבת אחת בשעה בלבד.

היה ברור ש-2 יגרום לרבים לעבור מרכבת מזרח לרכבת מערב, מה גם שהקו הפך להיות מהיר יותר. בקיצור היה ברור שיבנה מערב תנסוק.
אני הייתי בטוח שבמקביל יבנה מזרח תרד הרבה יותר מאשר מה שהיא ירדה.
כנראה שלא לקחתי בחשבון, בין היתר, את העובדה שיבנה מזרח לא משרתת רק את העיר יבנה אלא גם מושבים רבים בסביבה ולמעשה עד גדרה, ובמקביל את האיכלוס של השכונה החדשה, הסמוכה מרחק הליכה רגלי קצר ביותר מתחנת יבנה מזרח (אלפי תושבים חדשים אשר נמצאים 5 דקות הליכה מהתחנה).

אכן - לרכבת היה חלק באכלוס השכונה המוזכרת. זאת בנוסף לגורמים רבים נוספים.
ודווקא בגלל זה יש לשפר את השירות הרכבתי הניתן לעיר, ולא להותיר את כולנו עם שירות לקוי.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'השירות שיבנה מקבלת אינו שירות לקוי ולמעשה '
השירות שיבנה מקבלת אינו שירות לקוי ולמעשה
13/01/2014 | 18:27
1
61
שירות זה טוב יותר ממספר ערים שגדולות ממנה משמעותית באוכלוסייתן. יתרה מכך, יבנה מזרח מתאוששת יפה מאוד ובדצמבר 2013 מספר הנוסעים בה קטן באופן זניח לעומת מאי באותה שנה.  
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'כאמור, הדבר נובע בשל אכלוס שכונה עצומה בסמוך '
כאמור, הדבר נובע בשל אכלוס שכונה עצומה בסמוך
14/01/2014 | 10:53
43
לתחנה זו.

לו התדירות ממנה הייתה טובה יותר מרכבת אחת בין 7:24 ל 9:22, שעות השיא בבוקר - התחנה הייתה קופצת מעלה מעלה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לא, הוויכוח היה על הסיבה לעליה'
לא, הוויכוח היה על הסיבה לעליה
14/01/2014 | 18:25
3
42
אני חזיתי את העליה עוד לפני שקרתה (פעמיים).
ציינתי שהיא צפויה בגלל פתיחת מגרש החניה.
אתה טענת שהמגרש לא ישפיע.
בפועל אנו רואים שמייד עם פתיחת המגרש היה זינוק עצום ודיספרופורציונאלי בעליל במספר הנוסעים ביבנה מערב.

כל שאר הנתונים היו ידועים מראש. אי אפשר היה לפספס את עשרות המנופים שבנו את השכונה הירוקה במשך חודשים ושנים. גם פתיחת נתיב האוטובוסים באיילון היתה ידועה הרבה לפני אוקטובר 13'.
אבל החוכמה היא לחזות את השינוי במדוייק בהתחשב בכל הנתונים האלה.
אתה לא רק שלא חזית את השינוי - חזית שינוי לכיוון ההפוך.
עכשיו אתה מנסה לכתוב מחדש את ההיסטוריה ולשנות את הטענות בדיעבד. הבעיה היא שהכל מתועד בארכיון הפורום...

לגבי המעבר לרכב פרטי, מאחר שאין סיכוי שאתה מכיר יותר מ-10-15 אנשים כאלה (וזה באופן ליברלי מאד, סביר להניח שאתה מכיר הרבה פחות) ההשפעה שלהם על מספר הנוסעים בתחנות היא כלום ושום דבר. צריך להבחין בין אנקדוטה מבודדת ("משה אמר לי שהוא חוזר לרכב הפרטי") לבין נתונים כלליים ובדוקים.

אני חושב שהסיבה לטעות שלך היא שאתה מנסה מתחת לאדמה למצוא סיבות להשמיץ את הקו המערבי, שהוא קו מעולה ואולי הטוב ביותר של הרכבת, וכשהמציאות לא מסתדרת עם נבואות הזעם שלך - אתה מחפש תירוצים.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מגרש החנייה VS נגמרו החגים...'
מגרש החנייה VS נגמרו החגים...
15/01/2014 | 13:13
2
37
דרך אגב, תופעה מעניינת שאני עד לה בכל ערב, היא רכבים רבים אשר יוצאים מהחניה של יבנה מערב ונוסעים ישירות לכיוון אשדוד.
יכול להיות שתושבים רבים הגרים בשכונות הצפוניות של אשדוד מעדיפים לנסוע מתחנת יבנה מערב במקום מתחנת אשדוד?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'זה מאוד הגיוני למי שמגיע עם רכב'
זה מאוד הגיוני למי שמגיע עם רכב
15/01/2014 | 17:22
1
36
אם משווים זמנים נסיעה כוללים(הרכבת נוסעת לאט באופן מגוכח) + הפרש מחיר כרטיסים.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'ההפרש בחופשי חודשי הוא 80.5 ש"ח לחודש'
ההפרש בחופשי חודשי הוא 80.5 ש"ח לחודש
15/01/2014 | 17:27
33
מדובר על מרחק של, לכל הפחות, 30 ק"מ (הלוך חזור) כל יום, קרי 660 ק"מ בחודש עבודה, שהם לכל הפחות מיכל דלק אחד של 350 ש"ח.

מנגד, אם זה נוח, חוסך זמן, ובעיקר אם באשדוד אין חניה - אכן זה סכום לא גבוה מידי.

מה שכן, אותם נהגים לא יכולים לחזור ברכבות העוברות במסילה הישנה, אלא מצמצמים עצמם לנסיעות ליבנה מערב בלבד, בדרך חזרה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'רכבת מלחה ממש בתחתית'
רכבת מלחה ממש בתחתית
11/01/2014 | 22:25
10
245
זה רק מראה את הצורך העצום בבניית הקו המהיר.  אחרי שהוא יבנה אני מניח שהתחנה תהייה קבוע בטופ 5.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לא תחנת מלחה תהיה בקו המהיר אלא תחנת האומה'
לא תחנת מלחה תהיה בקו המהיר אלא תחנת האומה
11/01/2014 | 22:30
7
108
לצפיה ב-'וואי פדיחה שלי,סורי'
וואי פדיחה שלי,סורי
11/01/2014 | 22:32
63
לצפיה ב-'מה הסיבה לזה שיש בה כל כך מעט נוסעים?'
מה הסיבה לזה שיש בה כל כך מעט נוסעים?
11/01/2014 | 23:13
5
153
זה באמת בגלל הסירבול של הרכבת הנוכחית?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'שילוב של נסיעה איטית ומיקום לא אטרקטיבי.'
שילוב של נסיעה איטית ומיקום לא אטרקטיבי.
11/01/2014 | 23:34
66
לצפיה ב-'זמן נסיעה ארוך, תחנה במיקום שולי, ותדירות'
זמן נסיעה ארוך, תחנה במיקום שולי, ותדירות
11/01/2014 | 23:43
3
150
נמוכה כולל כמה "חורים" של שעתיים במשך היום.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'בנוסף לזיכרון שהתחנה לא טובה.'
בנוסף לזיכרון שהתחנה לא טובה.
14/01/2014 | 18:33
2
56
זמן הנסיעה הארוך כאשר פתחו את התחנה ועיכובים רבים שהיו גרמו לציבור להבין שזו לא הדרך להגיע לשפלה.
לדרום מערב ירושלים הרכבת יותר מהירה מאוטובוס בשעות העומס
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'"כאשר פתחו את התחנה" השירות לא פחות טוב מהיום'
"כאשר פתחו את התחנה" השירות לא פחות טוב מהיום
14/01/2014 | 18:46
1
22
לצפיה ב-'*היה'
*היה
14/01/2014 | 19:33
13
לצפיה ב-'עכשיו לגבי באר שבע'
עכשיו לגבי באר שבע
11/01/2014 | 22:34
147
אני רואה שהמיקום שלה הוא די גבוה, מה שמחזק את תומכי הקונספציה של קירוב הפריפריה על ידי הרכבת.     האם בעקבות הגדלת המהירות של הרכבת לתל אביב כמות הנוסעים עלתה בצורה משמעותית?  האם בכלל העלו את המהירות?(כי אני שומע כמה נוסעים שאומרים שלא)
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'שימו לב איך השלגים של דצמבר הקפיצו גבוה'
שימו לב איך השלגים של דצמבר הקפיצו גבוה
12/01/2014 | 01:05
140
גבוה את תחנת מלחה בירושלים.
ממקום 44 למקום 38 אבל בכמות הנוסעים מתקרב להכפלה.
מ-34,000 ל-52,000.

ההצפה של נחל שפירים הורידה דרמטית את כמות הנוסעים בנתב"ג.
מ-232,000 לכ-90,000.  ממקום 9 למקום 28.

מזכיר את הדרוג של מצעד הפזמונים השבועי...
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'נתון מעניין שקשור לדיון שהיה בפורום לא מזמן:'
נתון מעניין שקשור לדיון שהיה בפורום לא מזמן:
11/01/2014 | 22:29
149
תחנת ת"א אוניברסיטה עקפה את ת"א ההגנה וגם את חוף הכרמל.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אעדכן כמה גרפים מסורתיים לרגל שנת שיא לר"י:'
אעדכן כמה גרפים מסורתיים לרגל שנת שיא לר"י:
11/01/2014 | 23:01
1
266
שיא בולט ומרשים.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'תודה על הגרף, באמת מרשים!'
תודה על הגרף, באמת מרשים!
12/01/2014 | 00:51
50
לצפיה ב-'צורה נוספת לגרף החודשי:'
צורה נוספת לגרף החודשי:
11/01/2014 | 23:03
10
268
תקופת הדשדוש הנוראית מאחורינו.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'וקצת בידור למוצ"ש'
וקצת בידור למוצ"ש
11/01/2014 | 23:42
6
140
תחבורה ציבורית >>
כתובות אינטרנט מצורפות:
לצפיה ב-'חושב שהעליתי את זה כאן לפני כמה חודשים...'
חושב שהעליתי את זה כאן לפני כמה חודשים...
11/01/2014 | 23:54
3
151
ושאלתי את בועז מתי מתוכנן דיווח שלו על העבודות באופקים. הרי בעקבות הנחת אבן הפינה, יש לצפות כעת להתקדמות מסויימת בשטח.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'ממש כמו ציקדה '
ממש כמו ציקדה
12/01/2014 | 00:06
2
44
לצפיה ב-'הסבר, פרט ונמק.'
הסבר, פרט ונמק.
12/01/2014 | 00:09
1
40
לצפיה ב-'אלה חרקים שחיים שנים מתחת לאדמה,'
אלה חרקים שחיים שנים מתחת לאדמה,
12/01/2014 | 00:30
128
ואחרי זמן קבוע מגיחים מעל לפני הקרקע, מזדווגים ומטילים ביצים שמהן בוקעים זחלים שחוזרים לקרקע וכך הלאה.
יש מין בארה"ב שצץ מעל לפני הקרקע כל 17 שנה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'עוד קצת בידור'
עוד קצת בידור
12/01/2014 | 00:01
1
79
תחבורה ציבורית >>
כתובות אינטרנט מצורפות:
לצפיה ב-'הקטע שבאמת מבדר אותי בכתבה הזו'
הקטע שבאמת מבדר אותי בכתבה הזו
13/01/2014 | 16:46
61
זה שמופז חושב שאנחנו רק בפיגור של 3 עשורים. אולי כדאי שיבקר בכמה ערים מרכזיות באירופה ויראה איך עובדת תחבורה ציבורית יעילה. שילוב של קווי רכבת תחתית עם רכבת קלה ואוטובוסים בכרטיס נייר אחד פשוט לפי זמן אותו בוחר הנוסע. בלי כל מיני התחכמויות של "רב-קו" עם ערך צבור, חוזים ושאר מיני ירקות שמסבכים את הנוסעים בישראל עד אין קץ. פשוט טמטום.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'ולסיום'
ולסיום
12/01/2014 | 00:03
1
84
תחבורה ציבורית >>
כתובות אינטרנט מצורפות:
לצפיה ב-'אחרת היינו חס וחלילה עוברים כבר את'
אחרת היינו חס וחלילה עוברים כבר את
12/01/2014 | 00:12
101
רף ה-50 מיליון נוסעים מזמן. מזל שיש לנו את פקידי משרד האוצר, שהצליחו למנוע את הקטסטרופה הזאת...
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'תודה'
תודה
12/01/2014 | 15:10
54
זכור לי שביקשתי ממך קו מגמה שכזה. כיף לראות אותו.
זה ממש נהדר לראות את התהליכים מתורגמים למספרים ככה.
מפעל מבורך, המשך כך.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'גרף רבעוני, שמבליט את המגמה עוד יותר:'
גרף רבעוני, שמבליט את המגמה עוד יותר:
11/01/2014 | 23:04
170
לצפיה ב-'וגרף שנתי כולל תחזית (זהירה ביותר).'
וגרף שנתי כולל תחזית (זהירה ביותר).
11/01/2014 | 23:08
5
215
בעיניי התמונה מרשימה, ומי שיגיד שלא - כנראה עבד במשרד האוצר (ופוטר לפני כמה שנים).
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'שכחת את שטרסלר, גרונאו, פייטלסון...'
שכחת את שטרסלר, גרונאו, פייטלסון...
12/01/2014 | 19:15
3
123
חבורת ליצנים חסרי מושג שמבלבלים את המוח על "מוניות במקום רכבת".

שכחת את כל העתונאים העלובים מלחכי הפנכה שמקבלים הוראות מגבוה לכתוב על "כשלון" הרכבת.

שכחת את האפסים מבור הביוב של YNET שניסו לשכנע את הגולשים שהרכבת היא מקור כל הצרות במדינה.

כלומניקים אחד אחד, אוכלים את הכובע עכשיו, ועוד נכונו להם כובעים רבים לזלילה...
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'איך אני אוהב את האנדרטייטמנט שלך...'
איך אני אוהב את האנדרטייטמנט שלך...
12/01/2014 | 19:17
1
47
לצפיה ב-' אני מעדן את הניסוחים שלי'
אני מעדן את הניסוחים שלי
12/01/2014 | 19:21
79
כדי לא להשחית את נשמותיהם הרכות של הגולשים הצעירים בפורום...
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לא שכחתי אף אחד.'
לא שכחתי אף אחד.
13/01/2014 | 07:47
65
אבל באמת שאין לי את הסבלנות והעקשנות להזכיר את כל חבורת הליצנים הזאת בכל הזדמנות (ולא חסרות הזדמנויות).
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לפני כמה שנים היו תגובות לגבי העצירה בעליה'
לפני כמה שנים היו תגובות לגבי העצירה בעליה
15/01/2014 | 15:18
27
והנה אחרי שפתחו את קו החוף הדרומי והכפילו את הקו לבאר שבע התחדשה העלייה במספר הנוסעים.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'עולים ויורדים בקו החוף הדרומי'
עולים ויורדים בקו החוף הדרומי
11/01/2014 | 23:22
3
222
יבנה מערב ומשה דיין מושכים את נתוני הנוסעים בקו כלפי מעלה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'בדיוק ההיפך מהנבואות של בן'
בדיוק ההיפך מהנבואות של בן
12/01/2014 | 19:07
98
ובדיוק כמו התחזית שלי.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'יוספטל ומשה דיין'
יוספטל ומשה דיין
12/01/2014 | 22:56
1
89
יבנה מערב קצת פחות
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לא, אתה טועה'
לא, אתה טועה
14/01/2014 | 18:29
47
הזינוק ביבנה מערב יותר מרשים מהזינוק ביוספטל, וכמעט זהה לזינוק במשה דיין.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'עולים ויורדים בקו נתב"ג מודיעין'
עולים ויורדים בקו נתב"ג מודיעין
11/01/2014 | 23:25
163
אי אפשר לפספס את הנזק שגרמה הסופה לנתוני הנוסעים החל מאמצע חודש דצמבר.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'עולים ויורדים בקו המשודרג לירושלים'
עולים ויורדים בקו המשודרג לירושלים
11/01/2014 | 23:30
6
184
שים לב, בועז, תחנת בית שמש כמעט והצליחה לשבור את שיא כל הזמנים שלה. רק עוד 1700 עולים ויורדים והיא הייתה עושה זאת!
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הקו המשודרג לירושלים - רבעוני'
הקו המשודרג לירושלים - רבעוני
11/01/2014 | 23:56
4
169
לצפיה ב-'שתי תופעות'
שתי תופעות
12/01/2014 | 09:31
3
128
מה קרה בין I/2011 ל- I/2012 שגם לשפל הגדול,
ומה קרה אח"כ שגרם לצמיחה המטאורית (פי 3 תוך שנה)?
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'היתה תקופה בה הקו פוצל (נדרשה החלפה בבית שמש)'
היתה תקופה בה הקו פוצל (נדרשה החלפה בבית שמש)
12/01/2014 | 09:50
1
107
מה שהאריך עוד יותר את משך הנסיעה, וגם היו מספר חורים בלו"ז (שעות בהם יש שעתיים בין רכבת לרכבת במקום שעה).
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'הפיצול בוטל לפני 2011'
הפיצול בוטל לפני 2011
12/01/2014 | 10:30
37
לצפיה ב-'בתחילת 2012 הסתיימה הכפלת המסילה'
בתחילת 2012 הסתיימה הכפלת המסילה
12/01/2014 | 10:27
109
בין לוד לבאר שבע שבקטע עד נען משותפת לקו לבית שמש / ירושלים.
עד סיום ההכפלה הזו היו השבתות רבות וגם תחנת רמלה הייתה סגורה במשך שנה שלמה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'בפעם הבאה אני דורש שלג באוגוסט! '
בפעם הבאה אני דורש שלג באוגוסט!
12/01/2014 | 17:30
78
צריך כבר לשבור את השיא הזה...
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'עולים ויורדים בקו כפר סבא תל-אביב'
עולים ויורדים בקו כפר סבא תל-אביב
11/01/2014 | 23:35
173
אני מניח שאפשר לקשור את העליה היפה ברבעון האחרון של 2013 בחיבור של קו כפר סבא ת"א דרומה עד לאשקלון.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'עולים ויורדים בקו לבאר שבע'
עולים ויורדים בקו לבאר שבע
11/01/2014 | 23:46
11
195
הקו לבאר שבע לא מאכזב וגם ברבעון זה ממשיך להביא תוצאות מרשימות. מאז סיום השדרוג וההכפלה של הקו מס' הנוסעים בו כמעט והכפיל את עצמו!
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'תודה על התשובה על השאלה למעלה '
תודה על התשובה על השאלה למעלה
12/01/2014 | 00:13
57
לצפיה ב-'מסתבר שהנוסעים בקו קצת פחות מאוכזבים מכך'
מסתבר שהנוסעים בקו קצת פחות מאוכזבים מכך
12/01/2014 | 17:36
9
117
שאין "ב"ש ב-50 דקות". העלייה במספר הנוסעים בקו היא בהחלט משמעותית; הן לאור העובדה שטרם הופעלה הרכבת השלישית המובטחת והן בשל הסדר הסעות החיילים שעדיין מתקיים בימי א'.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'ומתי כבר תופעל הרכבת השלישית?? :)'
ומתי כבר תופעל הרכבת השלישית?? :)
13/01/2014 | 14:25
1
26
לצפיה ב-'כנראה שיש רק אדם אחד שיוכל לענות לשאלה זו'
כנראה שיש רק אדם אחד שיוכל לענות לשאלה זו
13/01/2014 | 22:53
61
ושמו בועז צפריר.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'בוודאי היתה עלייה משמעותית הרבה יותר'
בוודאי היתה עלייה משמעותית הרבה יותר
13/01/2014 | 15:12
5
76
אילו עמדו בהבטחות, שבינינו אינן מדע בדיוני, רק רכבת מהירה כמו שצריך.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'טריוויאלי. מאידך, החששות מפני העלייה המתונה'
טריוויאלי. מאידך, החששות מפני העלייה המתונה
13/01/2014 | 18:32
4
74
במשך הנסיעה לעומת הזמן המובטח התבררו כמוגזמים מדי עבור הנוסעים בקו.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אמינות חשובה יותר מקיצור של כמה דקות'
אמינות חשובה יותר מקיצור של כמה דקות
13/01/2014 | 22:18
3
31
לצפיה ב-'זה נכון, אבל גם לכמה דקות יש משמעות רבה'
זה נכון, אבל גם לכמה דקות יש משמעות רבה
14/01/2014 | 09:42
2
55
בעיקר כאשר מדובר ביוממים פוטנציאלים ובמשך זמן שקרוב לטווח הזמן המרבי ליוממות של מרבית האנשים.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'כתבתי בהקשר הבאר-שבעי'
כתבתי בהקשר הבאר-שבעי
14/01/2014 | 19:06
50
לפני השדרוג הקו סבל מחוסר אמינות, צפיפות ותדירות נמוכה. קיצור זמן הנסיעה אמנם לא הגיע לרמה המובטחת, אבל גם מה שיש בתוספת השיפורים האחרים עשו את העבודה. מה שברור לי זה שהקו עוד לא מיצה את הפוטנציאל שלו, ובסופו של דבר (והחשמול) זמן הנסיעה יהיה קצר מ-50 דקות והתדירות תגיע ל-3 נסיעות בשעה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'"טווח הזמן המרבי" אינו קבוע פיזיקלי. כל '
"טווח הזמן המרבי" אינו קבוע פיזיקלי. כל
14/01/2014 | 21:18
44
ניסיון להגדיר אותו ב-X דקות מבלי לקחת בחשבון משתנים רבים ונוספים מעבר למשך הנסיעה, מספק תמונה חלקית ובלתי מדויקת לטעמי.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לא רק. הפקקים הבלתי נסבלים בצומת להבים גם '
לא רק. הפקקים הבלתי נסבלים בצומת להבים גם
15/01/2014 | 14:23
36
מכריעים. נסיעה מלהבים לבאר שבע בשעות השיא לקוחת סביב ה40 דקות. הפקק האדיר מהיישוב עצמו ואפילו לפניו (מכיוון לקיה) ועד לצומת להבים...

כמו כן נסיעה מצפון לדרום בימי ראשון דרך כביש 40 והפקק בצומת להבים - לא נעים בכלל. אותו הדבר לגבי נסיעה בימי חמישי בכיוון הנסיעה מבאר שבע צפונה.

לא סתם רואים עליה גם במספר הנוסעים מתחנת להבים. לא מדובר רק על נוסעים אשר נוסעים צפונה אלא גם על נוסעים אשר נוסעים לבאר שבע, חלקם לתחנת האונ' וחלקם לתחנת באר שבע מרכז.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'רמי, תודה רבה על הסקירה המעניינת כמו תמיד'
רמי, תודה רבה על הסקירה המעניינת כמו תמיד
12/01/2014 | 00:57
84
שהפעם היא גם שמחה במיוחד!
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'שימו לב לנתון המרשים מאוד'
שימו לב לנתון המרשים מאוד
12/01/2014 | 01:10
25
200
של תחנת שדרות.
לא נתון יפה, לא נתון מרשים אלא ממש נתון מרשים מאוד.
4,200 נוסעים ב-6 או 7 ימים של פעילות.

זה יוצא נתון של כ-17,000 בחודש. לתחנה חדשה לגמרי על החודש הראשון לפעילותה, בקו שלוקח לו כמעט שעה לעיר הגדולה
זה נתון מרשים.
בתחנות כפ"ס/הוד"ש בחודש הראשון לפעילותן לא היה, אם אני זוכר נכון, יותר נוסעים.
וכפ"ס/הוד"ש התחנות קרובות לחלקים נרחבים מהעיר בהליכה, ערים מבוססות שיש להן רכבת עם זמן נסיעה קצר לת"א ובכביש יש פקקים קשים.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'בכפר סבא יש לך אלטרנטיבות'
בכפר סבא יש לך אלטרנטיבות
12/01/2014 | 01:22
21
148
יש לך את 567 שעדיין עובד חזק.   יש לך מכונית,שמבחינתך דלק עולה הרבה פחות כסף מלנסוע משדרות לתל אביב ולכן יותר בשימוש.    בשדרות יש אוטובוס לתל אביב אבל הבנתי שהוא על הפנים.

שלא תבין לא נכון,הנתונים בכפר סבא הם גבוהים,ואני מניח שבהתאם לגודלה ציפו שהיא תהייה באמצע הטבלה(למעשה היא אמורה להיות במקום יותר גבוה,אם מכלילים גם את תחנת הוד השרון שמרבית משתמשיה הם מכפר סבא)
אבל לתושבים שם יש אלטרנטיבות לתל אביב.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'האלטרנטיבה לא סתם לא רלוונטית'
האלטרנטיבה לא סתם לא רלוונטית
12/01/2014 | 10:37
3
116
אלא מאוד לא רלוונטית. מדוע?
כי אם היא היתה רלוונטית הרי שלא היה גידול דרמטי בכמות הנוסעים מכפר השרון
והוד הסבא ברכבת ובפועל היה גידול והוא היה מרשים.

הדבר היחיד שהשתנה הוא התת מודע הקולקטיבי של הציבור שהפנים בשתי ערי
השרון המזרחי (להבדיל מחדרה, נתניה, הרצליה שהן ערי השרון המערבי
[כפ"ס והוד"ש לא רק שמזרחיות לכביש החוף הן גם מזרחיות לכביש 4]
ולהבדיל התייחס לא לשיעור הנוסעים ברכבת אלא למזרח-מערב) את עובדת
קיום תחנות הרכבת.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'ברור שיש הרבה שמשתמשים ברכבת'
ברור שיש הרבה שמשתמשים ברכבת
12/01/2014 | 15:06
2
98
ואני בעצמי כתבתי את זה.    אבל אתה לא יכול להגיד שאלה לא אלטרנטיבות רלבנטיות,כשפקקי התנועה מחוץ לעיר רק הולכים וגדלים.     חוץ מזה שבניגוד לשדרות שהפכה לפרבר של תל אביב, יש הרבה כפר סבאים שעובדים בעיר ובערים מסביבה.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מחוץ לעיר=ליציאה מהעיר'
מחוץ לעיר=ליציאה מהעיר
12/01/2014 | 15:07
33
לצפיה ב-'הסיפא שלך לא נכונה'
הסיפא שלך לא נכונה
12/01/2014 | 18:30
66
באחוזים (וכנראה שגם במספרים מוחלטים, כי בכל זאת כפ"ס והוד"ש ביחד הן מעל ל-140,000 תושבים, ולכן זה לא כנראה גם במספרים מוחלטים אלא בוודאות
גם במספרים מוחלטים) יש יותר כפר השרונים והוד הסבאים שעובדים בת"א מאשר תושבי שדרות העובדים בת"א.

בשדרות, יחד עם קיבוצי הסביבה, יש בקושי 35,000 תושבים.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מאיפה הבנת שקו 378 הוא על הפנים?'
מאיפה הבנת שקו 378 הוא על הפנים?
15/01/2014 | 14:27
16
32
משדרות הוא ישיר ללא עצירות לתל אביב.

זמן הנסיעה בו עומד על 55-60 דקות. אז מה בדיוק על הפנים בו? כמו כן הוא תוגבר החל מה1.1.14 כחלק מתנאי המכרז החדש.

מה שכן, כעת בשל נסיעות החינם ברכבת, קו 378 נוסע ריק ובקווים נוספים חלה ירידה במספר הנוסעים. יש אנשים שמגיעים מאשכול עם קו 379 שהוא גם ישיר לתל אביב, אבל יורדים בצומת ניר עם כדי להמשיך ברכבת. כך הם משלמים מחיר נסיעה רק על המקטע בין אשכול ושאר היישובים שבדרך לתחנת הרכבת. רק השירות לאשקלון נשאר מבוקש כמעט (מבין היעדים הצפוניים) רק מכיוון שתחנת הרכבת באשקלון כל כך מנותקת מהעיר.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'נו זה לזה שהתכוונתי'
נו זה לזה שהתכוונתי
15/01/2014 | 14:34
4
22
שהוא אלטרנטיבה פחות טובה מהרכבת,ועובדה שהיא רוקנה אותו.   אני לא מכיר אישית את הקו, אבל זה לפי ששמעתי עליו מפה או ממקום אחר.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'בולשיט אחד גדול. 27 ש"ח אל מול 19.30 ש"ח?'
בולשיט אחד גדול. 27 ש"ח אל מול 19.30 ש"ח?
15/01/2014 | 14:41
3
34
אוטובוס שאוסף אותך מהבית אל מול נסיעה באוטובוס פנימי (2.80 ש"ח) והחלפה לרכבת?

זמן נסיעה זהה בין הרכבת לאוטובוס.

אוטובוס שמגיע לפתח מכללת ספיר ורכבת שלא, למרות שיש שאטל.

איך מכל זה הגעת למסקנה שהאוטובוס הוא על הפנים? איך? רק מכיוון שכיום שירות הרכבות הוא בחינם? עוד 3 חודשים החגיגה תיגמר, מספר הנוסעים ברכבת ירד דרסטית.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מעבר למחיר הנסיעה ברכבת נוחה יותר'
מעבר למחיר הנסיעה ברכבת נוחה יותר
15/01/2014 | 18:12
2
24
יש פחות טלטולים אפשר לקרוא ולצעוד ברכבת. ואין פקקים בכניסות לתל אביב ,זמן ההגעה יותר מדויק.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'האוטובוס נוסע בנתצ איילון.'
האוטובוס נוסע בנתצ איילון.
15/01/2014 | 20:53
21
וזה בדיוק מה שאומרים על קו 370 מול הרכבת ועדיין 370 מלא ובשעות מסויימות משאיר נוסעים במרכזית או שיש בו נוסעים בעמידה.

למה? כי נוסע בזמן שנע בין שעה ו15 לשעה ו20 דקות אלא אם כן יש תאונה בדרך.

נוחות הנסיעה אינה רק הנסיעה עצמה. אם אתה לוקח מהבית אוטובוס לתחנת הרכבת או הולך ברגל אל תחנת הרכבת בשדרות - אל צול אם אתה לוקח אוטובוס מהבית שלך ישירות לתל אביב או ליבנה או לראשלצ, נוצר מצב של נוחות נסיעה מדומה. אומנם הנסיעה ברכבת תהיה נוחה יותר, אך ההגעה מ/אל תחנת הרכבת בהחלט גורע מנוחות הנסיעה.

בנוסף יש לבחון את יעד הנסיעה. אם נקודת היעד קרובה לתחנת תל אביב האוניברסיטה לרכבת יש יתרון. לשאר תחנות הרכבת מגיע גם קו 378 + תחנות נוספות בדרך בין תחנות הרכבת.

יש יתרונות וחסרונות גם לאוטובוס וגם לרכבת. השאלה היא כמה נוסעים באמת יסעו ברכבת לאחר תום 3 חודשי החינם. לטעמי לא יהיה מדובר בהמונים.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'גם התדירות כפולה, ראה הודעתי לאולי למטה'
גם התדירות כפולה, ראה הודעתי לאולי למטה
16/01/2014 | 11:05
20
ל-378 יש עשר נסיעות כל היום כולו, לעומת 22 נסיעות של הרכבת.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'מה תדירותו הנוכחית של 378'
מה תדירותו הנוכחית של 378
15/01/2014 | 15:40
10
15
לרכבת יש תדירות של פעם בחצי שעה או שעה, מחמש ורבע בבוקר ועד עשר ורבע בלילה. פעם בחצי שעה בשעות העומס בבוקר ואחה"צ, פעם בשעה בשעות השפל.

אני מניח שמרבית הנוסעים יבחרו בכלי התחבורה המתאים יותר לצרכיהם מבחינת זמן יציאתו.

תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'התדירות משתנה לאורך היום.'
התדירות משתנה לאורך היום.
15/01/2014 | 17:52
9
24
לא מסובך לבדוק את זה באתר www.bus.gov.il אבל בשעות הבוקר בשני הכיוונים התדירות היא פעם בחצי שעה עד פעם בשעה.

בשעות הצהרים ואחה"צ התדירות היא כל שעה וחצי בשני כיווני הנסיעה.

לצד קו 378 קיים קו 353 לת"א שזמן הנסיעה בו עומד על שעה ו20 דקות.

בנוסף, גם בימים שלפני תחנת הרכבת ולפני קו 378, היו אנשים (לא המון) שהיו מגיעים לצומת ניר עם (היכן ששוכנת תחנת הרכבת כיום) ולוקחים משם את 379 אגד תעבורה הישיר לת"א. מאז ש378 קיים, עוד פחות אנשים היו הולכים לשם כדי לקחת את 379. מדוע? כי יש צורך בנסיעה באוטובוס וסף או בהליכה רגלית לשם. וכשזמן ההמתנה + זמן הנסיעה/הליכה מגיע לזמן נסיעה דומה ל353 - אנשים מעדיפים כבר את 353.

תחנת הרכבת בשדרות, תפנה יותר לבעלי הרכב הפרטי שיעדיפו את הרכבת על פני נסיעה ברכבם הפרטי מאשר נסיעה באוטובוס גם בשעות שיש להם אוטובוס מתחת לבית. זה לא חדש העניין הזה... החניונים לא סתם מפוצצים.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'בתדירויות כאלה'
בתדירויות כאלה
16/01/2014 | 11:00
8
24
יש להניח שיהיו לא מעטים שיעדיפו את אמצעי התחבורה המתאים מבחינת הזמן: אם יש רכבת בעוד 30 דקות ואוטובוס בעוד שעה, ייקחו רכבת. מי שבדיוק השעה של האוטובוס נוחה לו, או שזמן יציאתו גמיש, יכניס שיקולים נוספים.

למשל, מכיוון ת"א (מסוף ארלוזורוב) לשדרות בשעות אחה"צ-ערב יש רק ארבעה אוטובוסים, בין 15:45 ל-20:30 (אחרון). רכבות יש בתדירות 20-40 דקות בין 15:48 ל-18:28 (5 רכבות סכ"ה רק בשעות אלה) ואחר כך מדי שעה עד 23:28.  

אם אתה בארלוזורוב ב-16:15, ורוצה לנסוע לשדרות, סביר שתעדיף את הרכבת של 16:28 על פני ה-378 של 17:15, או אופציה אחרת באוטובוס.

ההבדל בתדירויות לטובת הרכבת נובע מיתרון בסיסי של הרכבת. ההשוואה פה היא בין אוטובוס ישיר לעומת רכבת מאספת. כיוון שהיא מאספת, היא לא בהכרח נותנת יתרון משמעותי בזמן הנסיעה, אבל כן משתלם יחסית להפעיל אותה בתדירות גבוהה. לא ריאלי להוציא אוטובוס ישיר לשדרות מדי 20-40 דקות אחה"צ, אבל רכבת מאספת שמסיימת את דרכה בשדרות, זה כן מעשי. העלות של קטע אשקלון-שדרות אינה משמעותית, ובשאר הדרך הרכבת עונה על צרכיהם של נוסעים אחרים - לראשל"צ, אשדוד וכו'.

אני מסכים שכמו במקומות אחרים הרכבת בהחלט פונה גם לבעלי הרכב הפרטי, שעבורם היא אטרקטיבית יותר מאוטובוס, ושמוכנים לעמוד בהבדלי המחיר בין אוטובוס לרכבת.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'ההבדל בזמני הנסיעה '
ההבדל בזמני הנסיעה
16/01/2014 | 14:48
1
20
הוא דבר זמני - עד שברכבת יישרו קו עם העולם בעוד כך וכך שנים..
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'*יותר נכון החוסר בהבדל'
*יותר נכון החוסר בהבדל
16/01/2014 | 14:49
12
לצפיה ב-'אמרת את מה שאני אמרתי רק אחרת.'
אמרת את מה שאני אמרתי רק אחרת.
16/01/2014 | 17:39
5
16
בשדרות עם כל המושבים ובקיבוצים מסביב יש כ-35 אלף תושבים. רובם לא צריכים לנסוע לתל אביב כל יום.

אין טעם באוטובוס שיסע בתדירות של כל חצי שעה מהבוקר ועד הלילה. לא מאופקים ולא מנתיבות יש המון נוסעים לתל אביב לאורך כל שעות היום (מלבד שעות השיא). כך שתנועת האוטובוסים דווקא מותאמת לצרכי הנוסעים בעוד הרכבת שמותאמת מן הסתם לערים שהיא עוברת בדרך, סך הכל מסיימת בשדרות.

נכון שיש אנשים שיעדיפו לנסוע ברכבת כי אוטובוס יש רק בעוד שעה, אבל לא מדובר בכל כך הרבה נוסעים... השבוע הייתי בתחנת הרכבת בשדרות. רכבות הגיעו במהלך היום ולא ירדו מהן הרבה אנשים... החניון הקטן מלא וכך גם שטחי העפר מסביב (צילמתי, אעלה בשרשור נפרד) אבל סך הכל המכוניות במקום הוא סביב ה300-400. זה לא המון... וזה עכשיו כשחינם.

שורה תחתונה, התדירות יכולה להיות כל חצי שעה מבוקר עד לילה גם באוטובוס וגם ברכבת ושניהם יהיו ריקים למדיי כי אין באמת צורך כזה ממשי בחיבור על פני כל שעות היום בין המקומות. יש מספר נוסעים, אבל לא ברמה שתמלא אוטובוס אחד (בשעות השפל). בשעות השיא זה משהו אחר.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'טענתי היא שלרכבת יהיה יתרון משמעותי'
טענתי היא שלרכבת יהיה יתרון משמעותי
16/01/2014 | 18:11
4
15
על פני האוטובוס, מלבד שאלות של נוחות וכו', בגלל התדירות הכפולה ביחס לזו של האוטובוס. התדירות היא  גורם משמעותי בבחירת אמצעי התחבורה.

"תנועת האוטובוסים מותאמת לצרכי הנוסעים" - זאת לא אמרתי. תנועת האוטובוסים מותאמת לאפשרויות של חברת האוטובוסים לעומת ממוצע הביקוש הכללי. צרכי הנוסעים כפרטים, מבחינת זמן הנסיעה הרצוי, מגוונים ואינם תואמים בהכרח את הלו"ז של האוטובוסים, כלומר על כל נוסע ששעת היציאה של האוטובוס נוחה לו יהיו כמה שלא. לכן ציבור הנוסעים ירוויח לא מעט מפתיחת האופציה החדשה, וישתמש בה גם בתום עידן החינם.

תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אלו כבר שטויות. יש המון אוטובוסים פנויים'
אלו כבר שטויות. יש המון אוטובוסים פנויים
16/01/2014 | 18:30
3
25
בשעות השפל לעומת שעות השיא בבוקר ובצהרים-אחה"צ. ובשעות השיא יש תדירות לא רעה בקו 378 ובקו 353 וגם ב379 שעוצר ברכבת שדרות.

בשעות השיא מצבת האוטובוסים היא הכי קריטית, כי יש נסיעות רבות של קווים רבים. דווקא בשעות השפל, יש הרבה אוטובוסים "נחים".

כפי שאמרתי, החניון לא מלא. בשעה וחצי השלמה ששהיתי בתחנת הרכבת, הגיעו 3 נוסעים בקו 1 לתחנת הרכבת ונוסעת אחת עלתה על קו 1 מהרכבת לשדרות. מכוניות גם לא היו הרבה, אף אחת לא יצאה מהחניה, היו כמה מכוניות שבאו לאסוף כמה נוסעים וזהו.

מהתחנה יצאו כ-15 נוסעים מכל אחת משתי הרכבות שראיתי וזה כשעכשיו - חינם.

זה לא חדש שאין לקו הזה ביקוש מטורף במהלך שעות השפל וגם לא ביקוש מטורף בשעות השיא. מספר המכוניות שחונות בתחנת הרכבת, גם מציגה נתון שאין כל כך הרבה נוסעים.

זה שיהיו אנשים שישתמשו ברכבת גם אחרי תום החינם זה ברור. אבל לא יהיה מדובר ברבים. זה לא שיש המון אנשים ספונטניים שנוסעים מת"א לשדרות או משדרות לת"א. רוב האנשים לא כאלו ספונטניים ובודקים לו"ז מראש וכו'.

סך הכל, לא נראה לי שקו הרכבת באמת ימשוך נוסעים מהאוטובוס. הוא ימשוך נוסעים מהרכב הפרטי - ללא ספק. וכמובן שכל מי שיש לו אוטובוס מנתיבות לת"א או מיישובי סעד לת"א וגם מיישובי אשכול פשוט יסע בו ולא ירד ברכבת שדרות כמו שרבים עושים כיום כדי לנצל את החינם.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אל תתבטא כך'
אל תתבטא כך
19/01/2014 | 10:03
2
13
ואם אתה חושב שאין חשיבות לתדירות, אז כנראה שאין בינינו הסכמה בענייני תחבורה ציבורית.

לדעתי הבדל של פי שתיים בתדירות (22 נסיעות ביום למול 10) משפר מאד את השירות ואנשים יעברו מן השירות התדיר פחות לשירות התדיר יותר. אתה יכול לחשוב שהתדירות אינה משנה, אבל הטענה שהיא משמעותית בוודאי אינה "שטויות". יש מחקרים שמראים שתדירות היא גורם חשוב ביותר בבחירת אמצעי תחבורה. מנהלנו אלן נקט בצעד קיצוני של הוצאת רישיון רק מכיוון שהרכבת שלו הפחיתה תדירות לפעם בחצי שעה...

זה לא עניין של ספונטניות אלא בדיוק להיפך.

לרוב האנשים יש אילוצים חיצוניים מבחינת לוח הזמנים, והם אינם יכולים לבחור את מועד יציאתם, כיוון שהם מעדיפים דווקא אוטובוס או רכבת. הם יתאימו את אמצעי התחבורה לזמן הנדרש ולא להיפך. לכן מובן מאליו שהרכבת תמשוך נוסעים מהאוטובוס, גם כשלא תהיה חינם.  לא טענתי שהרכבת תהיה מפוצצת, או שיש לקו הזה ביקוש מטורף. רק טענתי שהיא תמשוך אנשים מהאוטובוס, בגלל יתרון התדירות. היא גם תמשוך אנשים שמשתמשים ברכב, ותיצור ביקושים חדשים (כך קרה ללא ספק עם שיפור השירות מב"ש).
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'צר לי - אין המון נוסעים בין שדרות לת"א.'
צר לי - אין המון נוסעים בין שדרות לת"א.
19/01/2014 | 18:30
1
16
בטח שלא בשעות השפל.

50% מתושבי שדרות לפי הנתונים אינם בעלי רכב פרטי. כך שהנגישות שלהם לתחנת הרכבת בשדרות גם יורדת.

רוב האנשים לא גרים בשדרות או באיזור ונוסעים יום יום לת"א. למה? כי מה לעשות שלגור בשדרות זה אלא משהו של מה בכך, במיוחד עם מצב בטחוני רגיש. אז שכח מכאלו שנוסעים יום יום בהמוניהם לגוש דן כדי לעבוד. לא מעט אנשים היו מתים לעזוב את שדרות בכלל... למרות שהמצב בה נרגע ביחס לשנים האחרונות.

תהיה עוד אופציה, היא תתאים לאנשים כאלו ואחרים, אבל קו 378 יהיה פרקטי לאנשים רבים כי הוא זה שמותאם באופן טוב לביקושים. אז פה ושם פלוני ירצה לנסוע בשעות שאין 378 ופלוני עם רכב יוותר על נסיעה ברכב וייקח רכבת. בוודאי שזה יהיה, אבל אני מעכשיו אומר לך - בוא נחכה עוד 3 חודשים ונראה איזה תחזית תתממש.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אל תצטער! לא אמרתי שיש'
אל תצטער! לא אמרתי שיש
19/01/2014 | 22:18
9
כל שאמרתי הוא שנוסעים מעדיפים אוטובוס בתדירות גבוהה. גם בשעות העומס התדירות של הרכבת גבוהה הרבה יותר, התדירות של האוטובוס אינה יותר מפעם בשעה למעט שתי יציאות בהפרש של חצי שעה.

אם אתה חושב שהכפלת התדירות אינה בעלת משמעות, עבור חלק נכבד מן הנוסעים המשתמשים כיום באוטובוס - זכותך. לדעתי, רוב הנוסעים צריכים להגיע בשעה מסוימת, שאינה קשורה לשעה שנכפית עליהם על-ידי לוח הזמנים הדליל של 378. אני לא יודע לחזות מה יהיה היקף השימוש ברכבת אך אין לי ספק שהיא תיקח חלק ניכר מנוסעי האוטובוס של היום.

אני לא מבין מה הכוונה בכך ש"378 מותאם לביקושים".באיזה אופן הוא מותאם לביקושים? מי קבע שהביקושים הם דווקא בשעות שהאוטובוס יוצא, ולא בחורים הארוכים מאד שבין אוטובוס למשנהו? (או גם אחרי 20:30).
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'אני לא יודע אם זה אומר משהו, לדעתי צריך לחכות'
אני לא יודע אם זה אומר משהו, לדעתי צריך לחכות
12/01/2014 | 01:26
139
ולראות.
ממה שרואים בגרפים של תחנות אחרות, המודעות לתחנות חדשות עולה די מהר. עקומת הלימוד היא בין חודש לשלושה חודשים מרגע הפתיחה, שאחריהם כבר אין עליות משמעותיות.
חוץ מזה, בשדרות יש גם את עניין הנסיעה חינם.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'בתחנות אחרות לא היו 3 חודשים ראשונים חינם'
בתחנות אחרות לא היו 3 חודשים ראשונים חינם
12/01/2014 | 10:22
1
125
"ההתנפלות" על תחנת שדרות דומה ל"התנפלות" על המטרונית.
לאחר שיתחילו לגבות כספים על הנסיעה הביקוש יתייצב.

מעניין מה יעשו כאשר יפתחו תחנות נתיבות ואופקים, גם אז יציעו 3 חודשים חינם ואם כן למי? רק לנוסעים מ/ל התחנות החדשות? גם לנוסעים מ/ל שדרות? ולאילו תושבים?
אם למשל יציעו רק לנוסעים מ/ל נתיבות אבל לתושבי כל הסביבה, אז תהיה נדידה של נוסעים מתחנת שדרות לתחנת נתיבות.
רק לאחר פתיחת כל התחנות וסיום תקופת/תקופות החינם יהיה אפשר לבחון את הביקוש ארוך הטווח לתחנות הללו.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'לדעתי אין לתת לאנשים לנסוע בחינם'
לדעתי אין לתת לאנשים לנסוע בחינם
12/01/2014 | 11:50
113
בקטעים חדשים במסילה, אבל אפשר לקבוע מחיר מוזל במיוחד לתקופת הרצה של כמה שבועות.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-' רמי .'
רמי .
12/01/2014 | 08:36
31
לצפיה ב-'תודה לרמי על הנתונים ולאיזיליבינג על הגרפים'
תודה לרמי על הנתונים ולאיזיליבינג על הגרפים
12/01/2014 | 09:52
100
שנתיים של עלייה עקבית ומרשימה במספרי הנוסעים, נקווה שיימשכו.
תחבורה ציבורית >>
לצפיה ב-'תודה רבה על הנתונים והגרפים'
תודה רבה על הנתונים והגרפים
13/01/2014 | 22:20
25

הודעות אחרונות

חם בפורומים של תפוז

חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
חפשו אותנו גם באינסטרגם
חפשו אותנו גם...
פודי תפוז - האינסטגרם החדש כל התמונות של...
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?
בפייסבוק שלנו כבר ביקרתם?
בפייסבוק שלנו כבר...
רוצים להיות תמיד מעודכנים במה שקורה בתפוז?

מקרא סימנים

בעלת תוכן
ללא תוכן
הודעה חדשה
הודעה נעוצה
אורח בפורום
הודעה ערוכה
מכיל תמונה
מכיל וידאו
מכיל קובץ