שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.

מצב
הנושא נעול.

luckydude

Active member
מרתק! תודה רבה על השרשור והמידע.

שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.
שבת שלום וחג אורים שמח לששת קוראיי הנאמנים.
בקרוב מאוד תמסור "רמט", החברה המבצעת שלד תחנת האומה, את המבנה לידי רכבת ישראל. אח"כ ייכנס קבלן המערכות לעבודה בתחנה. מכרז בנושא זה כבר פורסם ע"י הרכבת והצפי לתחילת עבודות הקבלן עומד על תחילת הרבעון הראשון לשנת 2014. כל שנותר אפוא מבחינתנו, זה לתעד את אזורי התחנה הנעלמים שטרם התוודענו אליהם ולפני כניסתו של קבלן המערכות, שעתיד לשנות את "נוף הבטון הטבעי".
את התרשים שבתמונה אנו מכירים היטב. אנו מכירים לא רע את פיר המעליות, את אזור הרציפים ואולם הנוסעים התחתון, אך איננו מכירים די הצורך את המבנה שמתנשא מעל ומסביב לפיר. מבנה זה כולל ארבע עד חמש קומות של חדרי מערכות ושטחי מעבר שיוקצו לנוסעים ברדתם אל הרציפים ובעלייתם מהם. כשיצאתי לסיור אתמול עמדה בפניי מטרה צנועה: להכיר את המבנה העליון של התחנה, שע"פ המידע שהגיע אליי, מכיל חדרים ואולמות רחבי ידיים. משך הסיור תוכנן לשעה ואף למטה מזה, אך נמשך למעלה משעתיים בפועל. כשבסיומם שוב נוכחתי בצדקת משפטו של החכם היווני: ככל שאתה יודע יותר, כך אתה יודע פחות.

נ.ב: האוטובוס של אנדי לא נשכח והוא יופיע כהרגלו בקודש בהמשך.
מרתק! תודה רבה על השרשור והמידע.
 

Golf Bravo

New member
עתה גם אנו נוכל לומר

שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.
שבת שלום וחג אורים שמח לששת קוראיי הנאמנים.
בקרוב מאוד תמסור "רמט", החברה המבצעת שלד תחנת האומה, את המבנה לידי רכבת ישראל. אח"כ ייכנס קבלן המערכות לעבודה בתחנה. מכרז בנושא זה כבר פורסם ע"י הרכבת והצפי לתחילת עבודות הקבלן עומד על תחילת הרבעון הראשון לשנת 2014. כל שנותר אפוא מבחינתנו, זה לתעד את אזורי התחנה הנעלמים שטרם התוודענו אליהם ולפני כניסתו של קבלן המערכות, שעתיד לשנות את "נוף הבטון הטבעי".
את התרשים שבתמונה אנו מכירים היטב. אנו מכירים לא רע את פיר המעליות, את אזור הרציפים ואולם הנוסעים התחתון, אך איננו מכירים די הצורך את המבנה שמתנשא מעל ומסביב לפיר. מבנה זה כולל ארבע עד חמש קומות של חדרי מערכות ושטחי מעבר שיוקצו לנוסעים ברדתם אל הרציפים ובעלייתם מהם. כשיצאתי לסיור אתמול עמדה בפניי מטרה צנועה: להכיר את המבנה העליון של התחנה, שע"פ המידע שהגיע אליי, מכיל חדרים ואולמות רחבי ידיים. משך הסיור תוכנן לשעה ואף למטה מזה, אך נמשך למעלה משעתיים בפועל. כשבסיומם שוב נוכחתי בצדקת משפטו של החכם היווני: ככל שאתה יודע יותר, כך אתה יודע פחות.

נ.ב: האוטובוס של אנדי לא נשכח והוא יופיע כהרגלו בקודש בהמשך.
עתה גם אנו נוכל לומר
היינו שם עוד כשהייתה בחיתולים. יופי של דיווח.
 

down under

New member
מדוע כולכם משתמשים בדימויים מעולם התינוקות?

זה לא חיתולים פיינשטיין - זו ברית מילה
מדוע כולכם משתמשים בדימויים מעולם התינוקות?
הרי התחנה עוד טרם נולדה?!?
אם כבר התמונה שדוד הביא קישור היא רגע מפגש הזרע עם הביצית והתמונה שבועז הביא אליה קישור היא של עובר בשבוע ה-4 או ה-5 להריון.
שרשור התשתיות הנוכחי הוא בדיקת אולטרה סאונד של השבוע ה-30+.
 

בועז ל

New member
תודה לכולם על ההתעניינות והתגובות שכבר עושות

שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.
שבת שלום וחג אורים שמח לששת קוראיי הנאמנים.
בקרוב מאוד תמסור "רמט", החברה המבצעת שלד תחנת האומה, את המבנה לידי רכבת ישראל. אח"כ ייכנס קבלן המערכות לעבודה בתחנה. מכרז בנושא זה כבר פורסם ע"י הרכבת והצפי לתחילת עבודות הקבלן עומד על תחילת הרבעון הראשון לשנת 2014. כל שנותר אפוא מבחינתנו, זה לתעד את אזורי התחנה הנעלמים שטרם התוודענו אליהם ולפני כניסתו של קבלן המערכות, שעתיד לשנות את "נוף הבטון הטבעי".
את התרשים שבתמונה אנו מכירים היטב. אנו מכירים לא רע את פיר המעליות, את אזור הרציפים ואולם הנוסעים התחתון, אך איננו מכירים די הצורך את המבנה שמתנשא מעל ומסביב לפיר. מבנה זה כולל ארבע עד חמש קומות של חדרי מערכות ושטחי מעבר שיוקצו לנוסעים ברדתם אל הרציפים ובעלייתם מהם. כשיצאתי לסיור אתמול עמדה בפניי מטרה צנועה: להכיר את המבנה העליון של התחנה, שע"פ המידע שהגיע אליי, מכיל חדרים ואולמות רחבי ידיים. משך הסיור תוכנן לשעה ואף למטה מזה, אך נמשך למעלה משעתיים בפועל. כשבסיומם שוב נוכחתי בצדקת משפטו של החכם היווני: ככל שאתה יודע יותר, כך אתה יודע פחות.

נ.ב: האוטובוס של אנדי לא נשכח והוא יופיע כהרגלו בקודש בהמשך.
תודה לכולם על ההתעניינות והתגובות שכבר עושות
חשק לקבוע סיור נוסף בתחנה.
 
רב תודות בוס ! ישנם רק שני מתעדים

תודה לכולם על ההתעניינות והתגובות שכבר עושות
חשק לקבוע סיור נוסף בתחנה.
רב תודות בוס ! ישנם רק שני מתעדים
''כפיתיים'' שאני מכיר שעושים את עבודת התיעוד כמו שצריך ובאופן הכי מקצועי שיש והם:
1. אתה כמובן.
2. ר' שמואל וולף.
שנייכם מצלמים היסטוריה בהתגלמותה ועל כך תבוא הברכה על ואל שנייכם !
 

אורי404

New member
אפשר לצרף עוד אחד לרשימה


רב תודות בוס ! ישנם רק שני מתעדים
''כפיתיים'' שאני מכיר שעושים את עבודת התיעוד כמו שצריך ובאופן הכי מקצועי שיש והם:
1. אתה כמובן.
2. ר' שמואל וולף.
שנייכם מצלמים היסטוריה בהתגלמותה ועל כך תבוא הברכה על ואל שנייכם !
אפשר לצרף עוד אחד לרשימה

אתה - אביתר.
בתחילת הדרך של הפורום, היו מעט מאוד תמונות ושרשורי תמונות. בין התמונות גם היו צילומים של הכנות לתחנות רכבת ולקווי הרכבת וצילומים של השקות לפתיחת תחנות רכבת שונות. כמובן אלה לא היו רק (במירכאות) תמונות של תיעוד, אלא גם תמונות ישנות או צילומים יפים מאוד של רכבות נוסעות.

כמובן אני מסכים איתך מאוד, אביתר, שעבודות התיעוד של בועז ושל שמואל וולף, מושקעות מאוד ומצוינות.
 
אני מודה לך מאוד אך אני לא מחשיב את עצמי

אפשר לצרף עוד אחד לרשימה

אתה - אביתר.
בתחילת הדרך של הפורום, היו מעט מאוד תמונות ושרשורי תמונות. בין התמונות גם היו צילומים של הכנות לתחנות רכבת ולקווי הרכבת וצילומים של השקות לפתיחת תחנות רכבת שונות. כמובן אלה לא היו רק (במירכאות) תמונות של תיעוד, אלא גם תמונות ישנות או צילומים יפים מאוד של רכבות נוסעות.

כמובן אני מסכים איתך מאוד, אביתר, שעבודות התיעוד של בועז ושל שמואל וולף, מושקעות מאוד ומצוינות.
אני מודה לך מאוד אך אני לא מחשיב את עצמי
כאחד מצלמי הפורום. היו כאן ח'ברה שצילמו הרבה יותר מן הסתם !
 
תודה רבה על שרשור מדהים!

שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.
שבת שלום וחג אורים שמח לששת קוראיי הנאמנים.
בקרוב מאוד תמסור "רמט", החברה המבצעת שלד תחנת האומה, את המבנה לידי רכבת ישראל. אח"כ ייכנס קבלן המערכות לעבודה בתחנה. מכרז בנושא זה כבר פורסם ע"י הרכבת והצפי לתחילת עבודות הקבלן עומד על תחילת הרבעון הראשון לשנת 2014. כל שנותר אפוא מבחינתנו, זה לתעד את אזורי התחנה הנעלמים שטרם התוודענו אליהם ולפני כניסתו של קבלן המערכות, שעתיד לשנות את "נוף הבטון הטבעי".
את התרשים שבתמונה אנו מכירים היטב. אנו מכירים לא רע את פיר המעליות, את אזור הרציפים ואולם הנוסעים התחתון, אך איננו מכירים די הצורך את המבנה שמתנשא מעל ומסביב לפיר. מבנה זה כולל ארבע עד חמש קומות של חדרי מערכות ושטחי מעבר שיוקצו לנוסעים ברדתם אל הרציפים ובעלייתם מהם. כשיצאתי לסיור אתמול עמדה בפניי מטרה צנועה: להכיר את המבנה העליון של התחנה, שע"פ המידע שהגיע אליי, מכיל חדרים ואולמות רחבי ידיים. משך הסיור תוכנן לשעה ואף למטה מזה, אך נמשך למעלה משעתיים בפועל. כשבסיומם שוב נוכחתי בצדקת משפטו של החכם היווני: ככל שאתה יודע יותר, כך אתה יודע פחות.

נ.ב: האוטובוס של אנדי לא נשכח והוא יופיע כהרגלו בקודש בהמשך.
תודה רבה על שרשור מדהים!
 

Rubim88

New member


שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.
שבת שלום וחג אורים שמח לששת קוראיי הנאמנים.
בקרוב מאוד תמסור "רמט", החברה המבצעת שלד תחנת האומה, את המבנה לידי רכבת ישראל. אח"כ ייכנס קבלן המערכות לעבודה בתחנה. מכרז בנושא זה כבר פורסם ע"י הרכבת והצפי לתחילת עבודות הקבלן עומד על תחילת הרבעון הראשון לשנת 2014. כל שנותר אפוא מבחינתנו, זה לתעד את אזורי התחנה הנעלמים שטרם התוודענו אליהם ולפני כניסתו של קבלן המערכות, שעתיד לשנות את "נוף הבטון הטבעי".
את התרשים שבתמונה אנו מכירים היטב. אנו מכירים לא רע את פיר המעליות, את אזור הרציפים ואולם הנוסעים התחתון, אך איננו מכירים די הצורך את המבנה שמתנשא מעל ומסביב לפיר. מבנה זה כולל ארבע עד חמש קומות של חדרי מערכות ושטחי מעבר שיוקצו לנוסעים ברדתם אל הרציפים ובעלייתם מהם. כשיצאתי לסיור אתמול עמדה בפניי מטרה צנועה: להכיר את המבנה העליון של התחנה, שע"פ המידע שהגיע אליי, מכיל חדרים ואולמות רחבי ידיים. משך הסיור תוכנן לשעה ואף למטה מזה, אך נמשך למעלה משעתיים בפועל. כשבסיומם שוב נוכחתי בצדקת משפטו של החכם היווני: ככל שאתה יודע יותר, כך אתה יודע פחות.

נ.ב: האוטובוס של אנדי לא נשכח והוא יופיע כהרגלו בקודש בהמשך.
 
ראשית - אצטרף למברכים

שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.
שבת שלום וחג אורים שמח לששת קוראיי הנאמנים.
בקרוב מאוד תמסור "רמט", החברה המבצעת שלד תחנת האומה, את המבנה לידי רכבת ישראל. אח"כ ייכנס קבלן המערכות לעבודה בתחנה. מכרז בנושא זה כבר פורסם ע"י הרכבת והצפי לתחילת עבודות הקבלן עומד על תחילת הרבעון הראשון לשנת 2014. כל שנותר אפוא מבחינתנו, זה לתעד את אזורי התחנה הנעלמים שטרם התוודענו אליהם ולפני כניסתו של קבלן המערכות, שעתיד לשנות את "נוף הבטון הטבעי".
את התרשים שבתמונה אנו מכירים היטב. אנו מכירים לא רע את פיר המעליות, את אזור הרציפים ואולם הנוסעים התחתון, אך איננו מכירים די הצורך את המבנה שמתנשא מעל ומסביב לפיר. מבנה זה כולל ארבע עד חמש קומות של חדרי מערכות ושטחי מעבר שיוקצו לנוסעים ברדתם אל הרציפים ובעלייתם מהם. כשיצאתי לסיור אתמול עמדה בפניי מטרה צנועה: להכיר את המבנה העליון של התחנה, שע"פ המידע שהגיע אליי, מכיל חדרים ואולמות רחבי ידיים. משך הסיור תוכנן לשעה ואף למטה מזה, אך נמשך למעלה משעתיים בפועל. כשבסיומם שוב נוכחתי בצדקת משפטו של החכם היווני: ככל שאתה יודע יותר, כך אתה יודע פחות.

נ.ב: האוטובוס של אנדי לא נשכח והוא יופיע כהרגלו בקודש בהמשך.
ראשית - אצטרף למברכים
באמת שרשור מרשים ביותר שהוא רק חלק קטן בסדרת כתבות יוצאת דופן.

הבעייה היחידה שיש לי עם השרשור הזה היא בעיית קנה מידה. איך אני יכול לנסות להבין, מרחוק ומבלי להיות שם, איך זה נראה באמת? אז הנה הנסיון שלי לתת קנה מידה: תמונת ה"פסלון" המצורפת לשרטוט היא באותו קנה מידה, ובסיס ה"פסלון" מונח במפלס הנמוך ביותר של התחנה (נמוך מעט יותר מן ממנהרות הרציפים עצמן -- בטח איזשהו חדר שירות). אפשר "להחביא" את פסל החירות כולו, כולל מבנה האבן בבסיסו, בתוך מבנה התחנה (בטוח לגובה, אולי גם לרוחב) כשרק קצה הלפיד בולט - אך רק בקושי - מעל לגרם המדרגות שמוביל לגג התחנה.

מצד שני, אני לא יודע אם זה יועיל ליחסי ישראל-ארה"ב אם מישהו יעלים להם את המונומנט...
 
קנה מידה נחמד

ראשית - אצטרף למברכים
באמת שרשור מרשים ביותר שהוא רק חלק קטן בסדרת כתבות יוצאת דופן.

הבעייה היחידה שיש לי עם השרשור הזה היא בעיית קנה מידה. איך אני יכול לנסות להבין, מרחוק ומבלי להיות שם, איך זה נראה באמת? אז הנה הנסיון שלי לתת קנה מידה: תמונת ה"פסלון" המצורפת לשרטוט היא באותו קנה מידה, ובסיס ה"פסלון" מונח במפלס הנמוך ביותר של התחנה (נמוך מעט יותר מן ממנהרות הרציפים עצמן -- בטח איזשהו חדר שירות). אפשר "להחביא" את פסל החירות כולו, כולל מבנה האבן בבסיסו, בתוך מבנה התחנה (בטוח לגובה, אולי גם לרוחב) כשרק קצה הלפיד בולט - אך רק בקושי - מעל לגרם המדרגות שמוביל לגג התחנה.

מצד שני, אני לא יודע אם זה יועיל ליחסי ישראל-ארה"ב אם מישהו יעלים להם את המונומנט...
קנה מידה נחמד

עכשיו נסה להכניס פנימה את גשר המיתרים הסמוך. זה יתן קנ"מ מוחשי יותר.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה