שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.

מצב
הנושא נעול.
אם כבר, אז עדיין אין טפחות

תודה רבה בועז! עונג שבת אמיתי.
ויש לך טעות קטנה בכותרת: הסיור לא מהמסד ועד הטפחות אלא מהטפחות עד המסד.

ההתקדמות מרשימה מאוד מאז שביקרנו בתחנה לפני פחות מ-9 חודשים. מעניין כמה זמן התחנה תחכה לרכבת...

מחכה להמשך בכליון עיניים (ככה אתה אוהב את זה, לא?).
אם כבר, אז עדיין אין טפחות
 
תמונות אדירות. איזה מבנה!

שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.
שבת שלום וחג אורים שמח לששת קוראיי הנאמנים.
בקרוב מאוד תמסור "רמט", החברה המבצעת שלד תחנת האומה, את המבנה לידי רכבת ישראל. אח"כ ייכנס קבלן המערכות לעבודה בתחנה. מכרז בנושא זה כבר פורסם ע"י הרכבת והצפי לתחילת עבודות הקבלן עומד על תחילת הרבעון הראשון לשנת 2014. כל שנותר אפוא מבחינתנו, זה לתעד את אזורי התחנה הנעלמים שטרם התוודענו אליהם ולפני כניסתו של קבלן המערכות, שעתיד לשנות את "נוף הבטון הטבעי".
את התרשים שבתמונה אנו מכירים היטב. אנו מכירים לא רע את פיר המעליות, את אזור הרציפים ואולם הנוסעים התחתון, אך איננו מכירים די הצורך את המבנה שמתנשא מעל ומסביב לפיר. מבנה זה כולל ארבע עד חמש קומות של חדרי מערכות ושטחי מעבר שיוקצו לנוסעים ברדתם אל הרציפים ובעלייתם מהם. כשיצאתי לסיור אתמול עמדה בפניי מטרה צנועה: להכיר את המבנה העליון של התחנה, שע"פ המידע שהגיע אליי, מכיל חדרים ואולמות רחבי ידיים. משך הסיור תוכנן לשעה ואף למטה מזה, אך נמשך למעלה משעתיים בפועל. כשבסיומם שוב נוכחתי בצדקת משפטו של החכם היווני: ככל שאתה יודע יותר, כך אתה יודע פחות.

נ.ב: האוטובוס של אנדי לא נשכח והוא יופיע כהרגלו בקודש בהמשך.
תמונות אדירות. איזה מבנה!
 

darkshadow1

New member
רבה!

שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.
שבת שלום וחג אורים שמח לששת קוראיי הנאמנים.
בקרוב מאוד תמסור "רמט", החברה המבצעת שלד תחנת האומה, את המבנה לידי רכבת ישראל. אח"כ ייכנס קבלן המערכות לעבודה בתחנה. מכרז בנושא זה כבר פורסם ע"י הרכבת והצפי לתחילת עבודות הקבלן עומד על תחילת הרבעון הראשון לשנת 2014. כל שנותר אפוא מבחינתנו, זה לתעד את אזורי התחנה הנעלמים שטרם התוודענו אליהם ולפני כניסתו של קבלן המערכות, שעתיד לשנות את "נוף הבטון הטבעי".
את התרשים שבתמונה אנו מכירים היטב. אנו מכירים לא רע את פיר המעליות, את אזור הרציפים ואולם הנוסעים התחתון, אך איננו מכירים די הצורך את המבנה שמתנשא מעל ומסביב לפיר. מבנה זה כולל ארבע עד חמש קומות של חדרי מערכות ושטחי מעבר שיוקצו לנוסעים ברדתם אל הרציפים ובעלייתם מהם. כשיצאתי לסיור אתמול עמדה בפניי מטרה צנועה: להכיר את המבנה העליון של התחנה, שע"פ המידע שהגיע אליי, מכיל חדרים ואולמות רחבי ידיים. משך הסיור תוכנן לשעה ואף למטה מזה, אך נמשך למעלה משעתיים בפועל. כשבסיומם שוב נוכחתי בצדקת משפטו של החכם היווני: ככל שאתה יודע יותר, כך אתה יודע פחות.

נ.ב: האוטובוס של אנדי לא נשכח והוא יופיע כהרגלו בקודש בהמשך.
רבה!
 
תודה רבה

שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.
שבת שלום וחג אורים שמח לששת קוראיי הנאמנים.
בקרוב מאוד תמסור "רמט", החברה המבצעת שלד תחנת האומה, את המבנה לידי רכבת ישראל. אח"כ ייכנס קבלן המערכות לעבודה בתחנה. מכרז בנושא זה כבר פורסם ע"י הרכבת והצפי לתחילת עבודות הקבלן עומד על תחילת הרבעון הראשון לשנת 2014. כל שנותר אפוא מבחינתנו, זה לתעד את אזורי התחנה הנעלמים שטרם התוודענו אליהם ולפני כניסתו של קבלן המערכות, שעתיד לשנות את "נוף הבטון הטבעי".
את התרשים שבתמונה אנו מכירים היטב. אנו מכירים לא רע את פיר המעליות, את אזור הרציפים ואולם הנוסעים התחתון, אך איננו מכירים די הצורך את המבנה שמתנשא מעל ומסביב לפיר. מבנה זה כולל ארבע עד חמש קומות של חדרי מערכות ושטחי מעבר שיוקצו לנוסעים ברדתם אל הרציפים ובעלייתם מהם. כשיצאתי לסיור אתמול עמדה בפניי מטרה צנועה: להכיר את המבנה העליון של התחנה, שע"פ המידע שהגיע אליי, מכיל חדרים ואולמות רחבי ידיים. משך הסיור תוכנן לשעה ואף למטה מזה, אך נמשך למעלה משעתיים בפועל. כשבסיומם שוב נוכחתי בצדקת משפטו של החכם היווני: ככל שאתה יודע יותר, כך אתה יודע פחות.

נ.ב: האוטובוס של אנדי לא נשכח והוא יופיע כהרגלו בקודש בהמשך.
תודה רבה
 

בועז ל

New member
פיר הדרגנועים

שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.
שבת שלום וחג אורים שמח לששת קוראיי הנאמנים.
בקרוב מאוד תמסור "רמט", החברה המבצעת שלד תחנת האומה, את המבנה לידי רכבת ישראל. אח"כ ייכנס קבלן המערכות לעבודה בתחנה. מכרז בנושא זה כבר פורסם ע"י הרכבת והצפי לתחילת עבודות הקבלן עומד על תחילת הרבעון הראשון לשנת 2014. כל שנותר אפוא מבחינתנו, זה לתעד את אזורי התחנה הנעלמים שטרם התוודענו אליהם ולפני כניסתו של קבלן המערכות, שעתיד לשנות את "נוף הבטון הטבעי".
את התרשים שבתמונה אנו מכירים היטב. אנו מכירים לא רע את פיר המעליות, את אזור הרציפים ואולם הנוסעים התחתון, אך איננו מכירים די הצורך את המבנה שמתנשא מעל ומסביב לפיר. מבנה זה כולל ארבע עד חמש קומות של חדרי מערכות ושטחי מעבר שיוקצו לנוסעים ברדתם אל הרציפים ובעלייתם מהם. כשיצאתי לסיור אתמול עמדה בפניי מטרה צנועה: להכיר את המבנה העליון של התחנה, שע"פ המידע שהגיע אליי, מכיל חדרים ואולמות רחבי ידיים. משך הסיור תוכנן לשעה ואף למטה מזה, אך נמשך למעלה משעתיים בפועל. כשבסיומם שוב נוכחתי בצדקת משפטו של החכם היווני: ככל שאתה יודע יותר, כך אתה יודע פחות.

נ.ב: האוטובוס של אנדי לא נשכח והוא יופיע כהרגלו בקודש בהמשך.
פיר הדרגנועים
אוקיי, ההפסקה הסתיימה ואנו ממשיכים עם אחת מהמטרות העיקריות של הסיור - פיר הדרגנועים. הנה תמונה שלו ממפלס אולם הנוסעים. שימו לב לפתחים שמסביב לבסיס העגורן. עולם תת-קרקעי עשיר מסתתר בהם.
 

בועז ל

New member
בדרך אל "חתן השמחה".

שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.
שבת שלום וחג אורים שמח לששת קוראיי הנאמנים.
בקרוב מאוד תמסור "רמט", החברה המבצעת שלד תחנת האומה, את המבנה לידי רכבת ישראל. אח"כ ייכנס קבלן המערכות לעבודה בתחנה. מכרז בנושא זה כבר פורסם ע"י הרכבת והצפי לתחילת עבודות הקבלן עומד על תחילת הרבעון הראשון לשנת 2014. כל שנותר אפוא מבחינתנו, זה לתעד את אזורי התחנה הנעלמים שטרם התוודענו אליהם ולפני כניסתו של קבלן המערכות, שעתיד לשנות את "נוף הבטון הטבעי".
את התרשים שבתמונה אנו מכירים היטב. אנו מכירים לא רע את פיר המעליות, את אזור הרציפים ואולם הנוסעים התחתון, אך איננו מכירים די הצורך את המבנה שמתנשא מעל ומסביב לפיר. מבנה זה כולל ארבע עד חמש קומות של חדרי מערכות ושטחי מעבר שיוקצו לנוסעים ברדתם אל הרציפים ובעלייתם מהם. כשיצאתי לסיור אתמול עמדה בפניי מטרה צנועה: להכיר את המבנה העליון של התחנה, שע"פ המידע שהגיע אליי, מכיל חדרים ואולמות רחבי ידיים. משך הסיור תוכנן לשעה ואף למטה מזה, אך נמשך למעלה משעתיים בפועל. כשבסיומם שוב נוכחתי בצדקת משפטו של החכם היווני: ככל שאתה יודע יותר, כך אתה יודע פחות.

נ.ב: האוטובוס של אנדי לא נשכח והוא יופיע כהרגלו בקודש בהמשך.
בדרך אל "חתן השמחה".
בדרך אל פיר הדרגנועים מצפות לנו שתי ירידות מפלסים אקסטרימיות. את מדרגות העץ התלולות והחורקות שבהן נראה אייל יורד כבר ראיתם. את סולם העץ בחדר האפל - לא. יש לציין שהירידה אל בסיס המנוף לא הייתה מתוכננת. בכדי להאיר את דרכנו נעזרנו ב-40% סוללה של הפנס מהמוסך בחיפה (זוכרים?
). הפנס התעלה על עצמו ובהמשך הספיק גם לירידה ועלייה בכל טור המדרגות שמוביל אל הרציפים.
 

בועז ל

New member
זה רק נראה טוב...

שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.
שבת שלום וחג אורים שמח לששת קוראיי הנאמנים.
בקרוב מאוד תמסור "רמט", החברה המבצעת שלד תחנת האומה, את המבנה לידי רכבת ישראל. אח"כ ייכנס קבלן המערכות לעבודה בתחנה. מכרז בנושא זה כבר פורסם ע"י הרכבת והצפי לתחילת עבודות הקבלן עומד על תחילת הרבעון הראשון לשנת 2014. כל שנותר אפוא מבחינתנו, זה לתעד את אזורי התחנה הנעלמים שטרם התוודענו אליהם ולפני כניסתו של קבלן המערכות, שעתיד לשנות את "נוף הבטון הטבעי".
את התרשים שבתמונה אנו מכירים היטב. אנו מכירים לא רע את פיר המעליות, את אזור הרציפים ואולם הנוסעים התחתון, אך איננו מכירים די הצורך את המבנה שמתנשא מעל ומסביב לפיר. מבנה זה כולל ארבע עד חמש קומות של חדרי מערכות ושטחי מעבר שיוקצו לנוסעים ברדתם אל הרציפים ובעלייתם מהם. כשיצאתי לסיור אתמול עמדה בפניי מטרה צנועה: להכיר את המבנה העליון של התחנה, שע"פ המידע שהגיע אליי, מכיל חדרים ואולמות רחבי ידיים. משך הסיור תוכנן לשעה ואף למטה מזה, אך נמשך למעלה משעתיים בפועל. כשבסיומם שוב נוכחתי בצדקת משפטו של החכם היווני: ככל שאתה יודע יותר, כך אתה יודע פחות.

נ.ב: האוטובוס של אנדי לא נשכח והוא יופיע כהרגלו בקודש בהמשך.
זה רק נראה טוב...
 

בועז ל

New member
מסיטים את ה"ווילון"

שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.
שבת שלום וחג אורים שמח לששת קוראיי הנאמנים.
בקרוב מאוד תמסור "רמט", החברה המבצעת שלד תחנת האומה, את המבנה לידי רכבת ישראל. אח"כ ייכנס קבלן המערכות לעבודה בתחנה. מכרז בנושא זה כבר פורסם ע"י הרכבת והצפי לתחילת עבודות הקבלן עומד על תחילת הרבעון הראשון לשנת 2014. כל שנותר אפוא מבחינתנו, זה לתעד את אזורי התחנה הנעלמים שטרם התוודענו אליהם ולפני כניסתו של קבלן המערכות, שעתיד לשנות את "נוף הבטון הטבעי".
את התרשים שבתמונה אנו מכירים היטב. אנו מכירים לא רע את פיר המעליות, את אזור הרציפים ואולם הנוסעים התחתון, אך איננו מכירים די הצורך את המבנה שמתנשא מעל ומסביב לפיר. מבנה זה כולל ארבע עד חמש קומות של חדרי מערכות ושטחי מעבר שיוקצו לנוסעים ברדתם אל הרציפים ובעלייתם מהם. כשיצאתי לסיור אתמול עמדה בפניי מטרה צנועה: להכיר את המבנה העליון של התחנה, שע"פ המידע שהגיע אליי, מכיל חדרים ואולמות רחבי ידיים. משך הסיור תוכנן לשעה ואף למטה מזה, אך נמשך למעלה משעתיים בפועל. כשבסיומם שוב נוכחתי בצדקת משפטו של החכם היווני: ככל שאתה יודע יותר, כך אתה יודע פחות.

נ.ב: האוטובוס של אנדי לא נשכח והוא יופיע כהרגלו בקודש בהמשך.
מסיטים את ה"ווילון"
נו, מה לא ברור שהווילון נועד עבור צלמי הפורום?
 

בועז ל

New member
VOILA


שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.
שבת שלום וחג אורים שמח לששת קוראיי הנאמנים.
בקרוב מאוד תמסור "רמט", החברה המבצעת שלד תחנת האומה, את המבנה לידי רכבת ישראל. אח"כ ייכנס קבלן המערכות לעבודה בתחנה. מכרז בנושא זה כבר פורסם ע"י הרכבת והצפי לתחילת עבודות הקבלן עומד על תחילת הרבעון הראשון לשנת 2014. כל שנותר אפוא מבחינתנו, זה לתעד את אזורי התחנה הנעלמים שטרם התוודענו אליהם ולפני כניסתו של קבלן המערכות, שעתיד לשנות את "נוף הבטון הטבעי".
את התרשים שבתמונה אנו מכירים היטב. אנו מכירים לא רע את פיר המעליות, את אזור הרציפים ואולם הנוסעים התחתון, אך איננו מכירים די הצורך את המבנה שמתנשא מעל ומסביב לפיר. מבנה זה כולל ארבע עד חמש קומות של חדרי מערכות ושטחי מעבר שיוקצו לנוסעים ברדתם אל הרציפים ובעלייתם מהם. כשיצאתי לסיור אתמול עמדה בפניי מטרה צנועה: להכיר את המבנה העליון של התחנה, שע"פ המידע שהגיע אליי, מכיל חדרים ואולמות רחבי ידיים. משך הסיור תוכנן לשעה ואף למטה מזה, אך נמשך למעלה משעתיים בפועל. כשבסיומם שוב נוכחתי בצדקת משפטו של החכם היווני: ככל שאתה יודע יותר, כך אתה יודע פחות.

נ.ב: האוטובוס של אנדי לא נשכח והוא יופיע כהרגלו בקודש בהמשך.
VOILA

מתחום השיפוט של "רמט" אנו עוברים לתחום השיפוט של "חופרי השרון". פיר הדרגנועים נפרץ בתחילת השבוע שעבר וכעת מתבצעות סביב פתח הפריצה עבודות תימוך והגעה לחזית מלאה. בתמונה ניתן לראות את הישורת שנמצאת בין השיפוע השני והשלישי (כשסופרים מאולם הנוסעים). שטח הישורת מואר וניתן להבחין בו באחד מעובדי "חופרי השרון".
 

itamo

New member
נראה מפחיד לעבוד שם לבד בחושך

VOILA

מתחום השיפוט של "רמט" אנו עוברים לתחום השיפוט של "חופרי השרון". פיר הדרגנועים נפרץ בתחילת השבוע שעבר וכעת מתבצעות סביב פתח הפריצה עבודות תימוך והגעה לחזית מלאה. בתמונה ניתן לראות את הישורת שנמצאת בין השיפוע השני והשלישי (כשסופרים מאולם הנוסעים). שטח הישורת מואר וניתן להבחין בו באחד מעובדי "חופרי השרון".
נראה מפחיד לעבוד שם לבד בחושך
 

בועז ל

New member
אני מאוד מקווה שהפתח לא ייסגר בקרוב

שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.
שבת שלום וחג אורים שמח לששת קוראיי הנאמנים.
בקרוב מאוד תמסור "רמט", החברה המבצעת שלד תחנת האומה, את המבנה לידי רכבת ישראל. אח"כ ייכנס קבלן המערכות לעבודה בתחנה. מכרז בנושא זה כבר פורסם ע"י הרכבת והצפי לתחילת עבודות הקבלן עומד על תחילת הרבעון הראשון לשנת 2014. כל שנותר אפוא מבחינתנו, זה לתעד את אזורי התחנה הנעלמים שטרם התוודענו אליהם ולפני כניסתו של קבלן המערכות, שעתיד לשנות את "נוף הבטון הטבעי".
את התרשים שבתמונה אנו מכירים היטב. אנו מכירים לא רע את פיר המעליות, את אזור הרציפים ואולם הנוסעים התחתון, אך איננו מכירים די הצורך את המבנה שמתנשא מעל ומסביב לפיר. מבנה זה כולל ארבע עד חמש קומות של חדרי מערכות ושטחי מעבר שיוקצו לנוסעים ברדתם אל הרציפים ובעלייתם מהם. כשיצאתי לסיור אתמול עמדה בפניי מטרה צנועה: להכיר את המבנה העליון של התחנה, שע"פ המידע שהגיע אליי, מכיל חדרים ואולמות רחבי ידיים. משך הסיור תוכנן לשעה ואף למטה מזה, אך נמשך למעלה משעתיים בפועל. כשבסיומם שוב נוכחתי בצדקת משפטו של החכם היווני: ככל שאתה יודע יותר, כך אתה יודע פחות.

נ.ב: האוטובוס של אנדי לא נשכח והוא יופיע כהרגלו בקודש בהמשך.
אני מאוד מקווה שהפתח לא ייסגר בקרוב
וניתן יהיה לעלות ברכב ממנהרה 4 דרך אולם הנוסעים התחתון אל תחנת האומה. זו צריכה להיות חתכ'ת חוויה.
 

amit1270

New member
יש כאן גם דרך נוספת להוציא את הטרקטור...

אני מאוד מקווה שהפתח לא ייסגר בקרוב
וניתן יהיה לעלות ברכב ממנהרה 4 דרך אולם הנוסעים התחתון אל תחנת האומה. זו צריכה להיות חתכ'ת חוויה.
יש כאן גם דרך נוספת להוציא את הטרקטור...
 

בועז ל

New member
עננת אבק

שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.
שבת שלום וחג אורים שמח לששת קוראיי הנאמנים.
בקרוב מאוד תמסור "רמט", החברה המבצעת שלד תחנת האומה, את המבנה לידי רכבת ישראל. אח"כ ייכנס קבלן המערכות לעבודה בתחנה. מכרז בנושא זה כבר פורסם ע"י הרכבת והצפי לתחילת עבודות הקבלן עומד על תחילת הרבעון הראשון לשנת 2014. כל שנותר אפוא מבחינתנו, זה לתעד את אזורי התחנה הנעלמים שטרם התוודענו אליהם ולפני כניסתו של קבלן המערכות, שעתיד לשנות את "נוף הבטון הטבעי".
את התרשים שבתמונה אנו מכירים היטב. אנו מכירים לא רע את פיר המעליות, את אזור הרציפים ואולם הנוסעים התחתון, אך איננו מכירים די הצורך את המבנה שמתנשא מעל ומסביב לפיר. מבנה זה כולל ארבע עד חמש קומות של חדרי מערכות ושטחי מעבר שיוקצו לנוסעים ברדתם אל הרציפים ובעלייתם מהם. כשיצאתי לסיור אתמול עמדה בפניי מטרה צנועה: להכיר את המבנה העליון של התחנה, שע"פ המידע שהגיע אליי, מכיל חדרים ואולמות רחבי ידיים. משך הסיור תוכנן לשעה ואף למטה מזה, אך נמשך למעלה משעתיים בפועל. כשבסיומם שוב נוכחתי בצדקת משפטו של החכם היווני: ככל שאתה יודע יותר, כך אתה יודע פחות.

נ.ב: האוטובוס של אנדי לא נשכח והוא יופיע כהרגלו בקודש בהמשך.
עננת אבק
מי שיצפה בערב באוויר שמעל התחנה שמואר ע"י הזרקורים, יבחין בעננת אבק. הפיר שבתמונה הוא התורם מס' 1 לעננה זו.
בתמונה שעבדתי עליה מעט ניתן להבחין טוב יותר בישורת שבפיר.
 

בועז ל

New member
עוד זווית

שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.
שבת שלום וחג אורים שמח לששת קוראיי הנאמנים.
בקרוב מאוד תמסור "רמט", החברה המבצעת שלד תחנת האומה, את המבנה לידי רכבת ישראל. אח"כ ייכנס קבלן המערכות לעבודה בתחנה. מכרז בנושא זה כבר פורסם ע"י הרכבת והצפי לתחילת עבודות הקבלן עומד על תחילת הרבעון הראשון לשנת 2014. כל שנותר אפוא מבחינתנו, זה לתעד את אזורי התחנה הנעלמים שטרם התוודענו אליהם ולפני כניסתו של קבלן המערכות, שעתיד לשנות את "נוף הבטון הטבעי".
את התרשים שבתמונה אנו מכירים היטב. אנו מכירים לא רע את פיר המעליות, את אזור הרציפים ואולם הנוסעים התחתון, אך איננו מכירים די הצורך את המבנה שמתנשא מעל ומסביב לפיר. מבנה זה כולל ארבע עד חמש קומות של חדרי מערכות ושטחי מעבר שיוקצו לנוסעים ברדתם אל הרציפים ובעלייתם מהם. כשיצאתי לסיור אתמול עמדה בפניי מטרה צנועה: להכיר את המבנה העליון של התחנה, שע"פ המידע שהגיע אליי, מכיל חדרים ואולמות רחבי ידיים. משך הסיור תוכנן לשעה ואף למטה מזה, אך נמשך למעלה משעתיים בפועל. כשבסיומם שוב נוכחתי בצדקת משפטו של החכם היווני: ככל שאתה יודע יותר, כך אתה יודע פחות.

נ.ב: האוטובוס של אנדי לא נשכח והוא יופיע כהרגלו בקודש בהמשך.
עוד זווית
רוחב הפיר אמור להגיע ל-11 מ'.
 

בועז ל

New member
מסע לבטן התחנה - 14 קומות נוספות למטה.

שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.
שבת שלום וחג אורים שמח לששת קוראיי הנאמנים.
בקרוב מאוד תמסור "רמט", החברה המבצעת שלד תחנת האומה, את המבנה לידי רכבת ישראל. אח"כ ייכנס קבלן המערכות לעבודה בתחנה. מכרז בנושא זה כבר פורסם ע"י הרכבת והצפי לתחילת עבודות הקבלן עומד על תחילת הרבעון הראשון לשנת 2014. כל שנותר אפוא מבחינתנו, זה לתעד את אזורי התחנה הנעלמים שטרם התוודענו אליהם ולפני כניסתו של קבלן המערכות, שעתיד לשנות את "נוף הבטון הטבעי".
את התרשים שבתמונה אנו מכירים היטב. אנו מכירים לא רע את פיר המעליות, את אזור הרציפים ואולם הנוסעים התחתון, אך איננו מכירים די הצורך את המבנה שמתנשא מעל ומסביב לפיר. מבנה זה כולל ארבע עד חמש קומות של חדרי מערכות ושטחי מעבר שיוקצו לנוסעים ברדתם אל הרציפים ובעלייתם מהם. כשיצאתי לסיור אתמול עמדה בפניי מטרה צנועה: להכיר את המבנה העליון של התחנה, שע"פ המידע שהגיע אליי, מכיל חדרים ואולמות רחבי ידיים. משך הסיור תוכנן לשעה ואף למטה מזה, אך נמשך למעלה משעתיים בפועל. כשבסיומם שוב נוכחתי בצדקת משפטו של החכם היווני: ככל שאתה יודע יותר, כך אתה יודע פחות.

נ.ב: האוטובוס של אנדי לא נשכח והוא יופיע כהרגלו בקודש בהמשך.
מסע לבטן התחנה - 14 קומות נוספות למטה.
יש הצעות שאסור לסרב להן אף שהן כרוכות במאמץ פיזי. אייל הציע לרדת את כל הדרך בתחתית פיר מעליות הרציפים אל הקונקורס - אולם הנוסעים. אני, שבפעם הקודמת נשמתי אוויר הרים עכור מאבק, לא התלבטתי. הבעיה היחידה שעמדה בפנינו הייתה האם פנסי הקסם של הסמארטפונים שלנו יספיקו להאיר את דרכנו בכל הדרך הארוכה.
לפנינו עמדו 12 קומות של מדרגות טרומיות, אך גם בהן היינו צריכים לנקוט משנה זהירות בשל מגרעות/מדרגות קטנטנות בבטון, שנמצאות בכל ישורת. בקלות ניתן למעוד בתנאי החשכה ששררו במקום.

טוב, אז הירידה לתחתית הפיר התנהלה באטיות יחסית במטרה לשמור על הכוחות בדרך חזרה. בתום 12 קומות נגלה לעינינו המראה הבא: אולם הנוסעים (הקונקורס) ובו מבוצעות עבודות איטום לקראת דיפון סופי של האולם. האולם נשקף אלינו דרך פתח קטן בקיר לבנים שנבנה במיוחד ע"מ להפריד בין תחום העבודה של "רמט" לזה של "חופרי השרון". למרות שביקשתי יפה, מוטות הברזל סירבו לזוז ממקומם.
בתמונה: אולם הנוסעים שסמוך לרציפים. אפשר להבחין בדיפון סופי שבוצע במעברי G - מעברי הרוחב שמחברים את הרציפים דרך אולם הנוסעים.
 

amit1270

New member
איזה תמונה!

מסע לבטן התחנה - 14 קומות נוספות למטה.
יש הצעות שאסור לסרב להן אף שהן כרוכות במאמץ פיזי. אייל הציע לרדת את כל הדרך בתחתית פיר מעליות הרציפים אל הקונקורס - אולם הנוסעים. אני, שבפעם הקודמת נשמתי אוויר הרים עכור מאבק, לא התלבטתי. הבעיה היחידה שעמדה בפנינו הייתה האם פנסי הקסם של הסמארטפונים שלנו יספיקו להאיר את דרכנו בכל הדרך הארוכה.
לפנינו עמדו 12 קומות של מדרגות טרומיות, אך גם בהן היינו צריכים לנקוט משנה זהירות בשל מגרעות/מדרגות קטנטנות בבטון, שנמצאות בכל ישורת. בקלות ניתן למעוד בתנאי החשכה ששררו במקום.

טוב, אז הירידה לתחתית הפיר התנהלה באטיות יחסית במטרה לשמור על הכוחות בדרך חזרה. בתום 12 קומות נגלה לעינינו המראה הבא: אולם הנוסעים (הקונקורס) ובו מבוצעות עבודות איטום לקראת דיפון סופי של האולם. האולם נשקף אלינו דרך פתח קטן בקיר לבנים שנבנה במיוחד ע"מ להפריד בין תחום העבודה של "רמט" לזה של "חופרי השרון". למרות שביקשתי יפה, מוטות הברזל סירבו לזוז ממקומם.
בתמונה: אולם הנוסעים שסמוך לרציפים. אפשר להבחין בדיפון סופי שבוצע במעברי G - מעברי הרוחב שמחברים את הרציפים דרך אולם הנוסעים.
איזה תמונה!
 
האור שבקצה המנהרה

מסע לבטן התחנה - 14 קומות נוספות למטה.
יש הצעות שאסור לסרב להן אף שהן כרוכות במאמץ פיזי. אייל הציע לרדת את כל הדרך בתחתית פיר מעליות הרציפים אל הקונקורס - אולם הנוסעים. אני, שבפעם הקודמת נשמתי אוויר הרים עכור מאבק, לא התלבטתי. הבעיה היחידה שעמדה בפנינו הייתה האם פנסי הקסם של הסמארטפונים שלנו יספיקו להאיר את דרכנו בכל הדרך הארוכה.
לפנינו עמדו 12 קומות של מדרגות טרומיות, אך גם בהן היינו צריכים לנקוט משנה זהירות בשל מגרעות/מדרגות קטנטנות בבטון, שנמצאות בכל ישורת. בקלות ניתן למעוד בתנאי החשכה ששררו במקום.

טוב, אז הירידה לתחתית הפיר התנהלה באטיות יחסית במטרה לשמור על הכוחות בדרך חזרה. בתום 12 קומות נגלה לעינינו המראה הבא: אולם הנוסעים (הקונקורס) ובו מבוצעות עבודות איטום לקראת דיפון סופי של האולם. האולם נשקף אלינו דרך פתח קטן בקיר לבנים שנבנה במיוחד ע"מ להפריד בין תחום העבודה של "רמט" לזה של "חופרי השרון". למרות שביקשתי יפה, מוטות הברזל סירבו לזוז ממקומם.
בתמונה: אולם הנוסעים שסמוך לרציפים. אפשר להבחין בדיפון סופי שבוצע במעברי G - מעברי הרוחב שמחברים את הרציפים דרך אולם הנוסעים.
האור שבקצה המנהרה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה