שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.

מצב
הנושא נעול.

בועז ל

New member
בגב מדרגות החירום

שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.
שבת שלום וחג אורים שמח לששת קוראיי הנאמנים.
בקרוב מאוד תמסור "רמט", החברה המבצעת שלד תחנת האומה, את המבנה לידי רכבת ישראל. אח"כ ייכנס קבלן המערכות לעבודה בתחנה. מכרז בנושא זה כבר פורסם ע"י הרכבת והצפי לתחילת עבודות הקבלן עומד על תחילת הרבעון הראשון לשנת 2014. כל שנותר אפוא מבחינתנו, זה לתעד את אזורי התחנה הנעלמים שטרם התוודענו אליהם ולפני כניסתו של קבלן המערכות, שעתיד לשנות את "נוף הבטון הטבעי".
את התרשים שבתמונה אנו מכירים היטב. אנו מכירים לא רע את פיר המעליות, את אזור הרציפים ואולם הנוסעים התחתון, אך איננו מכירים די הצורך את המבנה שמתנשא מעל ומסביב לפיר. מבנה זה כולל ארבע עד חמש קומות של חדרי מערכות ושטחי מעבר שיוקצו לנוסעים ברדתם אל הרציפים ובעלייתם מהם. כשיצאתי לסיור אתמול עמדה בפניי מטרה צנועה: להכיר את המבנה העליון של התחנה, שע"פ המידע שהגיע אליי, מכיל חדרים ואולמות רחבי ידיים. משך הסיור תוכנן לשעה ואף למטה מזה, אך נמשך למעלה משעתיים בפועל. כשבסיומם שוב נוכחתי בצדקת משפטו של החכם היווני: ככל שאתה יודע יותר, כך אתה יודע פחות.

נ.ב: האוטובוס של אנדי לא נשכח והוא יופיע כהרגלו בקודש בהמשך.
בגב מדרגות החירום
קיר בטון קשתי. גובה התקרה במפלס זה עומד, כאמור, על שמונה מ'.
 

בועז ל

New member
****

שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.
שבת שלום וחג אורים שמח לששת קוראיי הנאמנים.
בקרוב מאוד תמסור "רמט", החברה המבצעת שלד תחנת האומה, את המבנה לידי רכבת ישראל. אח"כ ייכנס קבלן המערכות לעבודה בתחנה. מכרז בנושא זה כבר פורסם ע"י הרכבת והצפי לתחילת עבודות הקבלן עומד על תחילת הרבעון הראשון לשנת 2014. כל שנותר אפוא מבחינתנו, זה לתעד את אזורי התחנה הנעלמים שטרם התוודענו אליהם ולפני כניסתו של קבלן המערכות, שעתיד לשנות את "נוף הבטון הטבעי".
את התרשים שבתמונה אנו מכירים היטב. אנו מכירים לא רע את פיר המעליות, את אזור הרציפים ואולם הנוסעים התחתון, אך איננו מכירים די הצורך את המבנה שמתנשא מעל ומסביב לפיר. מבנה זה כולל ארבע עד חמש קומות של חדרי מערכות ושטחי מעבר שיוקצו לנוסעים ברדתם אל הרציפים ובעלייתם מהם. כשיצאתי לסיור אתמול עמדה בפניי מטרה צנועה: להכיר את המבנה העליון של התחנה, שע"פ המידע שהגיע אליי, מכיל חדרים ואולמות רחבי ידיים. משך הסיור תוכנן לשעה ואף למטה מזה, אך נמשך למעלה משעתיים בפועל. כשבסיומם שוב נוכחתי בצדקת משפטו של החכם היווני: ככל שאתה יודע יותר, כך אתה יודע פחות.

נ.ב: האוטובוס של אנדי לא נשכח והוא יופיע כהרגלו בקודש בהמשך.
****
 

בועז ל

New member
מחלצים את הטרקטור

שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.
שבת שלום וחג אורים שמח לששת קוראיי הנאמנים.
בקרוב מאוד תמסור "רמט", החברה המבצעת שלד תחנת האומה, את המבנה לידי רכבת ישראל. אח"כ ייכנס קבלן המערכות לעבודה בתחנה. מכרז בנושא זה כבר פורסם ע"י הרכבת והצפי לתחילת עבודות הקבלן עומד על תחילת הרבעון הראשון לשנת 2014. כל שנותר אפוא מבחינתנו, זה לתעד את אזורי התחנה הנעלמים שטרם התוודענו אליהם ולפני כניסתו של קבלן המערכות, שעתיד לשנות את "נוף הבטון הטבעי".
את התרשים שבתמונה אנו מכירים היטב. אנו מכירים לא רע את פיר המעליות, את אזור הרציפים ואולם הנוסעים התחתון, אך איננו מכירים די הצורך את המבנה שמתנשא מעל ומסביב לפיר. מבנה זה כולל ארבע עד חמש קומות של חדרי מערכות ושטחי מעבר שיוקצו לנוסעים ברדתם אל הרציפים ובעלייתם מהם. כשיצאתי לסיור אתמול עמדה בפניי מטרה צנועה: להכיר את המבנה העליון של התחנה, שע"פ המידע שהגיע אליי, מכיל חדרים ואולמות רחבי ידיים. משך הסיור תוכנן לשעה ואף למטה מזה, אך נמשך למעלה משעתיים בפועל. כשבסיומם שוב נוכחתי בצדקת משפטו של החכם היווני: ככל שאתה יודע יותר, כך אתה יודע פחות.

נ.ב: האוטובוס של אנדי לא נשכח והוא יופיע כהרגלו בקודש בהמשך.
מחלצים את הטרקטור
הטרקטור הקומפקטי נמצא ליד פתחי המעליות שבצד המערבי. קיימות שתי דרכים לחלץ אותו משם: האחת, באמצעות מנוף. השנייה אף היא באמצעות מנוף, אלא שהטרקטור יצטרך למקם עצמו בפינה הדרום מערבית של מתחם התחנה, שם מצוי פיר מיוחד שמיועד להכנסת והוצאת ציוד גדול-ממדים לתחנה.
 

בועז ל

New member
פתחי אוורור

שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.
שבת שלום וחג אורים שמח לששת קוראיי הנאמנים.
בקרוב מאוד תמסור "רמט", החברה המבצעת שלד תחנת האומה, את המבנה לידי רכבת ישראל. אח"כ ייכנס קבלן המערכות לעבודה בתחנה. מכרז בנושא זה כבר פורסם ע"י הרכבת והצפי לתחילת עבודות הקבלן עומד על תחילת הרבעון הראשון לשנת 2014. כל שנותר אפוא מבחינתנו, זה לתעד את אזורי התחנה הנעלמים שטרם התוודענו אליהם ולפני כניסתו של קבלן המערכות, שעתיד לשנות את "נוף הבטון הטבעי".
את התרשים שבתמונה אנו מכירים היטב. אנו מכירים לא רע את פיר המעליות, את אזור הרציפים ואולם הנוסעים התחתון, אך איננו מכירים די הצורך את המבנה שמתנשא מעל ומסביב לפיר. מבנה זה כולל ארבע עד חמש קומות של חדרי מערכות ושטחי מעבר שיוקצו לנוסעים ברדתם אל הרציפים ובעלייתם מהם. כשיצאתי לסיור אתמול עמדה בפניי מטרה צנועה: להכיר את המבנה העליון של התחנה, שע"פ המידע שהגיע אליי, מכיל חדרים ואולמות רחבי ידיים. משך הסיור תוכנן לשעה ואף למטה מזה, אך נמשך למעלה משעתיים בפועל. כשבסיומם שוב נוכחתי בצדקת משפטו של החכם היווני: ככל שאתה יודע יותר, כך אתה יודע פחות.

נ.ב: האוטובוס של אנדי לא נשכח והוא יופיע כהרגלו בקודש בהמשך.
פתחי אוורור
טיפול בזרימת האוויר מ/אל התחנה היא אחת הפונקציות החשובות שלהן ניתנה התייחסות במבנה התחנה. באגף המערכות של התחנה ייוצבו משאבות שתפקידן לדחוף או לבצע יניקת אוויר דרך פתחי אוורור כמו אלה שבתמונה.
 

בועז ל

New member
הצד האפל של התחנה

שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.
שבת שלום וחג אורים שמח לששת קוראיי הנאמנים.
בקרוב מאוד תמסור "רמט", החברה המבצעת שלד תחנת האומה, את המבנה לידי רכבת ישראל. אח"כ ייכנס קבלן המערכות לעבודה בתחנה. מכרז בנושא זה כבר פורסם ע"י הרכבת והצפי לתחילת עבודות הקבלן עומד על תחילת הרבעון הראשון לשנת 2014. כל שנותר אפוא מבחינתנו, זה לתעד את אזורי התחנה הנעלמים שטרם התוודענו אליהם ולפני כניסתו של קבלן המערכות, שעתיד לשנות את "נוף הבטון הטבעי".
את התרשים שבתמונה אנו מכירים היטב. אנו מכירים לא רע את פיר המעליות, את אזור הרציפים ואולם הנוסעים התחתון, אך איננו מכירים די הצורך את המבנה שמתנשא מעל ומסביב לפיר. מבנה זה כולל ארבע עד חמש קומות של חדרי מערכות ושטחי מעבר שיוקצו לנוסעים ברדתם אל הרציפים ובעלייתם מהם. כשיצאתי לסיור אתמול עמדה בפניי מטרה צנועה: להכיר את המבנה העליון של התחנה, שע"פ המידע שהגיע אליי, מכיל חדרים ואולמות רחבי ידיים. משך הסיור תוכנן לשעה ואף למטה מזה, אך נמשך למעלה משעתיים בפועל. כשבסיומם שוב נוכחתי בצדקת משפטו של החכם היווני: ככל שאתה יודע יותר, כך אתה יודע פחות.

נ.ב: האוטובוס של אנדי לא נשכח והוא יופיע כהרגלו בקודש בהמשך.
הצד האפל של התחנה
הוא גם הצד המעניין ביותר שלה, לטעמי, אף שלנוסעי התחנה תתאפשר כלל נגישות לאזור זה. האזור נמצא בחלק המערבי של המתחם. והוא כולל בתוכו חדרי שירות ומערכות. מפאת העלטה או התאורה הלקויה, לא ניתן לצלם את כל החדרים הנ"ל, מה גם שמספרם מגיע להערכתי לעשרות אם אתחשב בכל אזור המעטפת של פיר המעליות.
הנה מתחם במפלס אולם הנוסעים שהצלחתי לצלם. מצד ימין, ליד התאורה, מצוי חדר מדרגות שמוביל מטה עד לתחתית פיר מעליות הרציפים. עד לתחתית, כתבתי? נו טוב, לא בדיוק, כפי שתיווכחו בהמשך. מצד שמאל של חדר המדרגות מצויים חדרי מערכות. בתמונה הבאה נראה אחד מהם: את חדר הגנרטורים.
 

בועז ל

New member
התמונה שנשמטה

שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.
שבת שלום וחג אורים שמח לששת קוראיי הנאמנים.
בקרוב מאוד תמסור "רמט", החברה המבצעת שלד תחנת האומה, את המבנה לידי רכבת ישראל. אח"כ ייכנס קבלן המערכות לעבודה בתחנה. מכרז בנושא זה כבר פורסם ע"י הרכבת והצפי לתחילת עבודות הקבלן עומד על תחילת הרבעון הראשון לשנת 2014. כל שנותר אפוא מבחינתנו, זה לתעד את אזורי התחנה הנעלמים שטרם התוודענו אליהם ולפני כניסתו של קבלן המערכות, שעתיד לשנות את "נוף הבטון הטבעי".
את התרשים שבתמונה אנו מכירים היטב. אנו מכירים לא רע את פיר המעליות, את אזור הרציפים ואולם הנוסעים התחתון, אך איננו מכירים די הצורך את המבנה שמתנשא מעל ומסביב לפיר. מבנה זה כולל ארבע עד חמש קומות של חדרי מערכות ושטחי מעבר שיוקצו לנוסעים ברדתם אל הרציפים ובעלייתם מהם. כשיצאתי לסיור אתמול עמדה בפניי מטרה צנועה: להכיר את המבנה העליון של התחנה, שע"פ המידע שהגיע אליי, מכיל חדרים ואולמות רחבי ידיים. משך הסיור תוכנן לשעה ואף למטה מזה, אך נמשך למעלה משעתיים בפועל. כשבסיומם שוב נוכחתי בצדקת משפטו של החכם היווני: ככל שאתה יודע יותר, כך אתה יודע פחות.

נ.ב: האוטובוס של אנדי לא נשכח והוא יופיע כהרגלו בקודש בהמשך.
התמונה שנשמטה
 

בועז ל

New member
חדר גנרטורים.

שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.
שבת שלום וחג אורים שמח לששת קוראיי הנאמנים.
בקרוב מאוד תמסור "רמט", החברה המבצעת שלד תחנת האומה, את המבנה לידי רכבת ישראל. אח"כ ייכנס קבלן המערכות לעבודה בתחנה. מכרז בנושא זה כבר פורסם ע"י הרכבת והצפי לתחילת עבודות הקבלן עומד על תחילת הרבעון הראשון לשנת 2014. כל שנותר אפוא מבחינתנו, זה לתעד את אזורי התחנה הנעלמים שטרם התוודענו אליהם ולפני כניסתו של קבלן המערכות, שעתיד לשנות את "נוף הבטון הטבעי".
את התרשים שבתמונה אנו מכירים היטב. אנו מכירים לא רע את פיר המעליות, את אזור הרציפים ואולם הנוסעים התחתון, אך איננו מכירים די הצורך את המבנה שמתנשא מעל ומסביב לפיר. מבנה זה כולל ארבע עד חמש קומות של חדרי מערכות ושטחי מעבר שיוקצו לנוסעים ברדתם אל הרציפים ובעלייתם מהם. כשיצאתי לסיור אתמול עמדה בפניי מטרה צנועה: להכיר את המבנה העליון של התחנה, שע"פ המידע שהגיע אליי, מכיל חדרים ואולמות רחבי ידיים. משך הסיור תוכנן לשעה ואף למטה מזה, אך נמשך למעלה משעתיים בפועל. כשבסיומם שוב נוכחתי בצדקת משפטו של החכם היווני: ככל שאתה יודע יותר, כך אתה יודע פחות.

נ.ב: האוטובוס של אנדי לא נשכח והוא יופיע כהרגלו בקודש בהמשך.
חדר גנרטורים.
אחד החדרים הבודדים שהצלחתי לצלם בצד האפל. בשל העלטה, ההליכה באזור זה דורשת זהירות רבה. האזור משופע במגרעות בטון שנועדו לתקשורת, חשמל, פתחי ניקוז, אוויר והשד יודע עוד מה.
 

בועז ל

New member
מגרש כדורגל האומה

שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.
שבת שלום וחג אורים שמח לששת קוראיי הנאמנים.
בקרוב מאוד תמסור "רמט", החברה המבצעת שלד תחנת האומה, את המבנה לידי רכבת ישראל. אח"כ ייכנס קבלן המערכות לעבודה בתחנה. מכרז בנושא זה כבר פורסם ע"י הרכבת והצפי לתחילת עבודות הקבלן עומד על תחילת הרבעון הראשון לשנת 2014. כל שנותר אפוא מבחינתנו, זה לתעד את אזורי התחנה הנעלמים שטרם התוודענו אליהם ולפני כניסתו של קבלן המערכות, שעתיד לשנות את "נוף הבטון הטבעי".
את התרשים שבתמונה אנו מכירים היטב. אנו מכירים לא רע את פיר המעליות, את אזור הרציפים ואולם הנוסעים התחתון, אך איננו מכירים די הצורך את המבנה שמתנשא מעל ומסביב לפיר. מבנה זה כולל ארבע עד חמש קומות של חדרי מערכות ושטחי מעבר שיוקצו לנוסעים ברדתם אל הרציפים ובעלייתם מהם. כשיצאתי לסיור אתמול עמדה בפניי מטרה צנועה: להכיר את המבנה העליון של התחנה, שע"פ המידע שהגיע אליי, מכיל חדרים ואולמות רחבי ידיים. משך הסיור תוכנן לשעה ואף למטה מזה, אך נמשך למעלה משעתיים בפועל. כשבסיומם שוב נוכחתי בצדקת משפטו של החכם היווני: ככל שאתה יודע יותר, כך אתה יודע פחות.

נ.ב: האוטובוס של אנדי לא נשכח והוא יופיע כהרגלו בקודש בהמשך.
מגרש כדורגל האומה
הביטו הכי רחוק לעומק התמונה. את התמונה צילמתי כשאני נמצא בגב המערבי של המתחם. מעבר לפתח המרוחק שבעומק התמונה קיים פרוזדור נוסף ובסה"כ מסתכם המרחק בכ-90 מ' - אורך תקני למגרש כדורגל.
 

אורי404

New member
ראית, ווילי?


מגרש כדורגל האומה
הביטו הכי רחוק לעומק התמונה. את התמונה צילמתי כשאני נמצא בגב המערבי של המתחם. מעבר לפתח המרוחק שבעומק התמונה קיים פרוזדור נוסף ובסה"כ מסתכם המרחק בכ-90 מ' - אורך תקני למגרש כדורגל.
ראית, ווילי?
 

davidfainshtein

Member
מנהל
מדהים!

מגרש כדורגל האומה
הביטו הכי רחוק לעומק התמונה. את התמונה צילמתי כשאני נמצא בגב המערבי של המתחם. מעבר לפתח המרוחק שבעומק התמונה קיים פרוזדור נוסף ובסה"כ מסתכם המרחק בכ-90 מ' - אורך תקני למגרש כדורגל.
מדהים!
 

בועז ל

New member
עוד מהצד האפל

שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.
שבת שלום וחג אורים שמח לששת קוראיי הנאמנים.
בקרוב מאוד תמסור "רמט", החברה המבצעת שלד תחנת האומה, את המבנה לידי רכבת ישראל. אח"כ ייכנס קבלן המערכות לעבודה בתחנה. מכרז בנושא זה כבר פורסם ע"י הרכבת והצפי לתחילת עבודות הקבלן עומד על תחילת הרבעון הראשון לשנת 2014. כל שנותר אפוא מבחינתנו, זה לתעד את אזורי התחנה הנעלמים שטרם התוודענו אליהם ולפני כניסתו של קבלן המערכות, שעתיד לשנות את "נוף הבטון הטבעי".
את התרשים שבתמונה אנו מכירים היטב. אנו מכירים לא רע את פיר המעליות, את אזור הרציפים ואולם הנוסעים התחתון, אך איננו מכירים די הצורך את המבנה שמתנשא מעל ומסביב לפיר. מבנה זה כולל ארבע עד חמש קומות של חדרי מערכות ושטחי מעבר שיוקצו לנוסעים ברדתם אל הרציפים ובעלייתם מהם. כשיצאתי לסיור אתמול עמדה בפניי מטרה צנועה: להכיר את המבנה העליון של התחנה, שע"פ המידע שהגיע אליי, מכיל חדרים ואולמות רחבי ידיים. משך הסיור תוכנן לשעה ואף למטה מזה, אך נמשך למעלה משעתיים בפועל. כשבסיומם שוב נוכחתי בצדקת משפטו של החכם היווני: ככל שאתה יודע יותר, כך אתה יודע פחות.

נ.ב: האוטובוס של אנדי לא נשכח והוא יופיע כהרגלו בקודש בהמשך.
עוד מהצד האפל
אנו נכנסים לאחד מחדרי המערכות - חדר משאבות אאל"ט. המסדרון שנראה באחת התמונות הקודמות נראה גם כאן ומזוהה ע"פ התאורה ואת החפירה שנשען אל הקיר.
 

בועז ל

New member
פיר להוצאה והכנסת ציוד.

שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.
שבת שלום וחג אורים שמח לששת קוראיי הנאמנים.
בקרוב מאוד תמסור "רמט", החברה המבצעת שלד תחנת האומה, את המבנה לידי רכבת ישראל. אח"כ ייכנס קבלן המערכות לעבודה בתחנה. מכרז בנושא זה כבר פורסם ע"י הרכבת והצפי לתחילת עבודות הקבלן עומד על תחילת הרבעון הראשון לשנת 2014. כל שנותר אפוא מבחינתנו, זה לתעד את אזורי התחנה הנעלמים שטרם התוודענו אליהם ולפני כניסתו של קבלן המערכות, שעתיד לשנות את "נוף הבטון הטבעי".
את התרשים שבתמונה אנו מכירים היטב. אנו מכירים לא רע את פיר המעליות, את אזור הרציפים ואולם הנוסעים התחתון, אך איננו מכירים די הצורך את המבנה שמתנשא מעל ומסביב לפיר. מבנה זה כולל ארבע עד חמש קומות של חדרי מערכות ושטחי מעבר שיוקצו לנוסעים ברדתם אל הרציפים ובעלייתם מהם. כשיצאתי לסיור אתמול עמדה בפניי מטרה צנועה: להכיר את המבנה העליון של התחנה, שע"פ המידע שהגיע אליי, מכיל חדרים ואולמות רחבי ידיים. משך הסיור תוכנן לשעה ואף למטה מזה, אך נמשך למעלה משעתיים בפועל. כשבסיומם שוב נוכחתי בצדקת משפטו של החכם היווני: ככל שאתה יודע יותר, כך אתה יודע פחות.

נ.ב: האוטובוס של אנדי לא נשכח והוא יופיע כהרגלו בקודש בהמשך.
פיר להוצאה והכנסת ציוד.
נמצא בפינה הדרום-המערבית של המתחם. מי שסבור שפתח הפיר צר, כדאי שייקח בחשבון שגובה הקיר המצולם הנו בדיוק 18 מ'.
 

בועז ל

New member
פתחים ליניקת אוויר.

שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.
שבת שלום וחג אורים שמח לששת קוראיי הנאמנים.
בקרוב מאוד תמסור "רמט", החברה המבצעת שלד תחנת האומה, את המבנה לידי רכבת ישראל. אח"כ ייכנס קבלן המערכות לעבודה בתחנה. מכרז בנושא זה כבר פורסם ע"י הרכבת והצפי לתחילת עבודות הקבלן עומד על תחילת הרבעון הראשון לשנת 2014. כל שנותר אפוא מבחינתנו, זה לתעד את אזורי התחנה הנעלמים שטרם התוודענו אליהם ולפני כניסתו של קבלן המערכות, שעתיד לשנות את "נוף הבטון הטבעי".
את התרשים שבתמונה אנו מכירים היטב. אנו מכירים לא רע את פיר המעליות, את אזור הרציפים ואולם הנוסעים התחתון, אך איננו מכירים די הצורך את המבנה שמתנשא מעל ומסביב לפיר. מבנה זה כולל ארבע עד חמש קומות של חדרי מערכות ושטחי מעבר שיוקצו לנוסעים ברדתם אל הרציפים ובעלייתם מהם. כשיצאתי לסיור אתמול עמדה בפניי מטרה צנועה: להכיר את המבנה העליון של התחנה, שע"פ המידע שהגיע אליי, מכיל חדרים ואולמות רחבי ידיים. משך הסיור תוכנן לשעה ואף למטה מזה, אך נמשך למעלה משעתיים בפועל. כשבסיומם שוב נוכחתי בצדקת משפטו של החכם היווני: ככל שאתה יודע יותר, כך אתה יודע פחות.

נ.ב: האוטובוס של אנדי לא נשכח והוא יופיע כהרגלו בקודש בהמשך.
פתחים ליניקת אוויר.
שימו לב שבאזור המערכות האפל מופרת חלוקת המפלסים הסטנדרטית וקיימת חלוקה נוספת. שמונה מ' מגובה מפלס אולם הנוסעים בהחלט מאפשרים חלוקה זו.
 

בועז ל

New member
מבט כללי על מפלס אולם הנוסעים

שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.
שבת שלום וחג אורים שמח לששת קוראיי הנאמנים.
בקרוב מאוד תמסור "רמט", החברה המבצעת שלד תחנת האומה, את המבנה לידי רכבת ישראל. אח"כ ייכנס קבלן המערכות לעבודה בתחנה. מכרז בנושא זה כבר פורסם ע"י הרכבת והצפי לתחילת עבודות הקבלן עומד על תחילת הרבעון הראשון לשנת 2014. כל שנותר אפוא מבחינתנו, זה לתעד את אזורי התחנה הנעלמים שטרם התוודענו אליהם ולפני כניסתו של קבלן המערכות, שעתיד לשנות את "נוף הבטון הטבעי".
את התרשים שבתמונה אנו מכירים היטב. אנו מכירים לא רע את פיר המעליות, את אזור הרציפים ואולם הנוסעים התחתון, אך איננו מכירים די הצורך את המבנה שמתנשא מעל ומסביב לפיר. מבנה זה כולל ארבע עד חמש קומות של חדרי מערכות ושטחי מעבר שיוקצו לנוסעים ברדתם אל הרציפים ובעלייתם מהם. כשיצאתי לסיור אתמול עמדה בפניי מטרה צנועה: להכיר את המבנה העליון של התחנה, שע"פ המידע שהגיע אליי, מכיל חדרים ואולמות רחבי ידיים. משך הסיור תוכנן לשעה ואף למטה מזה, אך נמשך למעלה משעתיים בפועל. כשבסיומם שוב נוכחתי בצדקת משפטו של החכם היווני: ככל שאתה יודע יותר, כך אתה יודע פחות.

נ.ב: האוטובוס של אנדי לא נשכח והוא יופיע כהרגלו בקודש בהמשך.
מבט כללי על מפלס אולם הנוסעים
השטח שבתמונה, כאמור, אינו כל שטח המפלס. שטח זה, שאינו קטן כלל ועיקר, יהיה השטח הנגיש לנוסעי התחנה. את התמונה צילמתי מתת-המפלס שבתחילת אזור המערכות. מיקום העגורן ופיר הדרגנועים יכולים לסייע בידינו להתמצאות במרחב.
 

בועז ל

New member
הפסקה נוספת - מבט כללי נוסף

שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.
שבת שלום וחג אורים שמח לששת קוראיי הנאמנים.
בקרוב מאוד תמסור "רמט", החברה המבצעת שלד תחנת האומה, את המבנה לידי רכבת ישראל. אח"כ ייכנס קבלן המערכות לעבודה בתחנה. מכרז בנושא זה כבר פורסם ע"י הרכבת והצפי לתחילת עבודות הקבלן עומד על תחילת הרבעון הראשון לשנת 2014. כל שנותר אפוא מבחינתנו, זה לתעד את אזורי התחנה הנעלמים שטרם התוודענו אליהם ולפני כניסתו של קבלן המערכות, שעתיד לשנות את "נוף הבטון הטבעי".
את התרשים שבתמונה אנו מכירים היטב. אנו מכירים לא רע את פיר המעליות, את אזור הרציפים ואולם הנוסעים התחתון, אך איננו מכירים די הצורך את המבנה שמתנשא מעל ומסביב לפיר. מבנה זה כולל ארבע עד חמש קומות של חדרי מערכות ושטחי מעבר שיוקצו לנוסעים ברדתם אל הרציפים ובעלייתם מהם. כשיצאתי לסיור אתמול עמדה בפניי מטרה צנועה: להכיר את המבנה העליון של התחנה, שע"פ המידע שהגיע אליי, מכיל חדרים ואולמות רחבי ידיים. משך הסיור תוכנן לשעה ואף למטה מזה, אך נמשך למעלה משעתיים בפועל. כשבסיומם שוב נוכחתי בצדקת משפטו של החכם היווני: ככל שאתה יודע יותר, כך אתה יודע פחות.

נ.ב: האוטובוס של אנדי לא נשכח והוא יופיע כהרגלו בקודש בהמשך.
הפסקה נוספת - מבט כללי נוסף
אותה גברת, אך בשינוי מיקום. כאן מסתיימת סריקת מבנה השלד, שטרם נמסר לידי המזמין. מכאן הוביל אותי אייל אל פיר הדרגנועים (מבוצע ע"י "חופרי השרון במכרז נפרד) ואח"כ מטה במדרגות, לתחתית פיר המעליות, משם צילמתי את הקונקורס. את המשך הסיור בפיר הדרגנועים ושלד התחנה התחתון שנמסר, אפתח כנראה בשרשור נפרד, אלא אם כן ששת קוראיי הנאמנים סבורים שכדאי להמשיך את הסקירה בשרשור זה. בינתיים, יאללה ביי.
 

easylivin

New member
בועז. לא חשוב איך תבחר להעלות את ההמשך,

הפסקה נוספת - מבט כללי נוסף
אותה גברת, אך בשינוי מיקום. כאן מסתיימת סריקת מבנה השלד, שטרם נמסר לידי המזמין. מכאן הוביל אותי אייל אל פיר הדרגנועים (מבוצע ע"י "חופרי השרון במכרז נפרד) ואח"כ מטה במדרגות, לתחתית פיר המעליות, משם צילמתי את הקונקורס. את המשך הסיור בפיר הדרגנועים ושלד התחנה התחתון שנמסר, אפתח כנראה בשרשור נפרד, אלא אם כן ששת קוראיי הנאמנים סבורים שכדאי להמשיך את הסקירה בשרשור זה. בינתיים, יאללה ביי.
בועז. לא חשוב איך תבחר להעלות את ההמשך,
העיקר שתעשה את זה במהרה.
יש לי תחושה שהמראות המרתקים ביותר עוד לפנינו.
 
תמונות מדהימות וההסברים לא פחות!

הפסקה נוספת - מבט כללי נוסף
אותה גברת, אך בשינוי מיקום. כאן מסתיימת סריקת מבנה השלד, שטרם נמסר לידי המזמין. מכאן הוביל אותי אייל אל פיר הדרגנועים (מבוצע ע"י "חופרי השרון במכרז נפרד) ואח"כ מטה במדרגות, לתחתית פיר המעליות, משם צילמתי את הקונקורס. את המשך הסיור בפיר הדרגנועים ושלד התחנה התחתון שנמסר, אפתח כנראה בשרשור נפרד, אלא אם כן ששת קוראיי הנאמנים סבורים שכדאי להמשיך את הסקירה בשרשור זה. בינתיים, יאללה ביי.
תמונות מדהימות וההסברים לא פחות!
תודה רבה רבה! מחכה הקוצר רוח להמשך
 

amit1270

New member
תודה רבה בועז! עונג שבת אמיתי.

שבתשתיות בתחנת האומה - מהמסד ועד הטפחות.
שבת שלום וחג אורים שמח לששת קוראיי הנאמנים.
בקרוב מאוד תמסור "רמט", החברה המבצעת שלד תחנת האומה, את המבנה לידי רכבת ישראל. אח"כ ייכנס קבלן המערכות לעבודה בתחנה. מכרז בנושא זה כבר פורסם ע"י הרכבת והצפי לתחילת עבודות הקבלן עומד על תחילת הרבעון הראשון לשנת 2014. כל שנותר אפוא מבחינתנו, זה לתעד את אזורי התחנה הנעלמים שטרם התוודענו אליהם ולפני כניסתו של קבלן המערכות, שעתיד לשנות את "נוף הבטון הטבעי".
את התרשים שבתמונה אנו מכירים היטב. אנו מכירים לא רע את פיר המעליות, את אזור הרציפים ואולם הנוסעים התחתון, אך איננו מכירים די הצורך את המבנה שמתנשא מעל ומסביב לפיר. מבנה זה כולל ארבע עד חמש קומות של חדרי מערכות ושטחי מעבר שיוקצו לנוסעים ברדתם אל הרציפים ובעלייתם מהם. כשיצאתי לסיור אתמול עמדה בפניי מטרה צנועה: להכיר את המבנה העליון של התחנה, שע"פ המידע שהגיע אליי, מכיל חדרים ואולמות רחבי ידיים. משך הסיור תוכנן לשעה ואף למטה מזה, אך נמשך למעלה משעתיים בפועל. כשבסיומם שוב נוכחתי בצדקת משפטו של החכם היווני: ככל שאתה יודע יותר, כך אתה יודע פחות.

נ.ב: האוטובוס של אנדי לא נשכח והוא יופיע כהרגלו בקודש בהמשך.
תודה רבה בועז! עונג שבת אמיתי.
ויש לך טעות קטנה בכותרת: הסיור לא מהמסד ועד הטפחות אלא מהטפחות עד המסד.

ההתקדמות מרשימה מאוד מאז שביקרנו בתחנה לפני פחות מ-9 חודשים. מעניין כמה זמן התחנה תחכה לרכבת...

מחכה להמשך בכליון עיניים (ככה אתה אוהב את זה, לא?).
 

בועז ל

New member
הייתי מודע ל"בעיה" בכותרת עוד כשכתבתי אותה.

תודה רבה בועז! עונג שבת אמיתי.
ויש לך טעות קטנה בכותרת: הסיור לא מהמסד ועד הטפחות אלא מהטפחות עד המסד.

ההתקדמות מרשימה מאוד מאז שביקרנו בתחנה לפני פחות מ-9 חודשים. מעניין כמה זמן התחנה תחכה לרכבת...

מחכה להמשך בכליון עיניים (ככה אתה אוהב את זה, לא?).
הייתי מודע ל"בעיה" בכותרת עוד כשכתבתי אותה.
אבל העדפתי לשמור על שלמותו של הביטוי, מה גם שבפועל הסיור התקיים בין היתר גם מהמסד לטפחות - אתה כבר מכיר את הפער שבין אופן ביצוע הסיור להעלאתו בפורום.
לכליון עיניים.
 

amit1270

New member
אבל מה שחשוב הוא סדר העלאת התמונות!


הייתי מודע ל"בעיה" בכותרת עוד כשכתבתי אותה.
אבל העדפתי לשמור על שלמותו של הביטוי, מה גם שבפועל הסיור התקיים בין היתר גם מהמסד לטפחות - אתה כבר מכיר את הפער שבין אופן ביצוע הסיור להעלאתו בפורום.
לכליון עיניים.
אבל מה שחשוב הוא סדר העלאת התמונות!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה