בקשות/שאלות לא הכוונה

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member
בקשות/שאלות לא הכוונה


בקשות/שאלות לא הכוונה
 
תחנה חדשה במבצע קדש- איזה קו יעבור שם?

בקשות/שאלות לא הכוונה
תחנה חדשה במבצע קדש- איזה קו יעבור שם?
כבר כמה זמן שיש עבודות על הכביש בין רחוב מבצע קדש בבני ברק ובין רחוב אבחוצירא במקום אי המוסכים שהיה שם.
היום ראיתי שיש תחנה חדשה במבצע קדש בין רחוב הקישון ובין דרך אם המושבות, וגם המדרכה באזור התחנה צבועה בצהוב-אדום.
מישהו יודע איזה אוטובוס מתוכנן לעבור שם?
 

felixr

New member
תחנה חדשה באינשטיין - איזה קו יעבור שם?

בקשות/שאלות לא הכוונה
תחנה חדשה באינשטיין - איזה קו יעבור שם?
כבר כמה זמן שיש עבודות להמשך רחוב אינשטיין מערבה מלוי אשכול, אל תוך השכונה החדשה שנבנית שם.
היום ראיתי שיש תחנה חדשה באינשטיין לכיוון מזרח, לפני לוי אשכול (בחלק החדש), וגם המדרכה באיזור התחנה צבועה באדום-צהוב.
מישהו יודע איזה אוטובוס מתוכנן לעבור שם?
 

raminec

New member
מישהו יודע באיזה עיר מדובר?

תחנה חדשה באינשטיין - איזה קו יעבור שם?
כבר כמה זמן שיש עבודות להמשך רחוב אינשטיין מערבה מלוי אשכול, אל תוך השכונה החדשה שנבנית שם.
היום ראיתי שיש תחנה חדשה באינשטיין לכיוון מזרח, לפני לוי אשכול (בחלק החדש), וגם המדרכה באיזור התחנה צבועה באדום-צהוב.
מישהו יודע איזה אוטובוס מתוכנן לעבור שם?
מישהו יודע באיזה עיר מדובר?
 
הבהרה לשאלה שלך ושל איציק למעלה

תחנה חדשה באינשטיין - איזה קו יעבור שם?
כבר כמה זמן שיש עבודות להמשך רחוב אינשטיין מערבה מלוי אשכול, אל תוך השכונה החדשה שנבנית שם.
היום ראיתי שיש תחנה חדשה באינשטיין לכיוון מזרח, לפני לוי אשכול (בחלק החדש), וגם המדרכה באיזור התחנה צבועה באדום-צהוב.
מישהו יודע איזה אוטובוס מתוכנן לעבור שם?
הבהרה לשאלה שלך ושל איציק למעלה
היום, כסטנדרט, בכל מקום שבו מכשירים צומת מציבים תחנות אוטובוס אחרי הצומת (למעט מקרים מסוימים). זה לא מחייב שאיזשהו קו יעבור שם אי פעם, אבל אפשר לקוות שינצלו את המפרץ הקיים כדי להעביר קו (או כדי שלא יהיה תירוץ למה אי אפשר להעביר קו).
 

The Guardian17

New member
סטודן אזור המרכז והשרון

בקשות/שאלות לא הכוונה
סטודן אזור המרכז והשרון
האם קיים סטודן שכולל את אזור המרכז והשרון כולל רכבת? כלומר כולל נסיעה ברכבת מאזור ראשון לציון ועד הרצליה?

 
אין שום כרטיס חופשי-סטודנטיאלי שמשלב רכבת,

סטודן אזור המרכז והשרון
האם קיים סטודן שכולל את אזור המרכז והשרון כולל רכבת? כלומר כולל נסיעה ברכבת מאזור ראשון לציון ועד הרצליה?

אין שום כרטיס חופשי-סטודנטיאלי שמשלב רכבת,
אבל פרופיל סטודנט מורחב (סטודנט שרכש כרטיס חופשי-סמסטריאלי או חופשי-שנתי כלשהו) מקנה הנחה של 50% בכל נסיעה ברכבת.
 

The Guardian17

New member
תודה על התשובה!

אין שום כרטיס חופשי-סטודנטיאלי שמשלב רכבת,
אבל פרופיל סטודנט מורחב (סטודנט שרכש כרטיס חופשי-סמסטריאלי או חופשי-שנתי כלשהו) מקנה הנחה של 50% בכל נסיעה ברכבת.
תודה על התשובה!
גם אם מדובר בנסיעה בודדת ברכבת?

וזה ממש לא חכם שאין משולב.. אבל ממש...
 

אלון 58

New member
שאלה של אחרי הרפורמה...:

בקשות/שאלות לא הכוונה
שאלה של אחרי הרפורמה...:
אם ניקח כדוגמה את קו 4 בתל-אביב,שיצרו לו שתי "זרועות" בדמותם של קווים 104 ו-204,האם זה גרם להורדת התדירות של קו 4 המקורי?
לי נראה שכן,לאור כמה מקרים שהגעתי לתמח"ת ישירות מערד,והייתי צריך להמשיך מיד לאזור שסביב רחוב בן-יהודה,היה נראה לי שהתדירות של קו 4 מתחנת המוצא הזו פחתה בהשוואה לעבר.
האם אני טועה או צודק?


אם אני צודק,אז אני מבין שתוספת קווי-זרועות לקו ותיק מצריכה הקצאת אוטובוסים שונה לכל קו,מה שיכול להפחית את ההקצאה לקו המקורי,אבל מענין לדעת אם זה נכון.
 

mister K

New member
התדירות של 4 אכן ירדה, אך היא עדיין גבוהה.

שאלה של אחרי הרפורמה...:
אם ניקח כדוגמה את קו 4 בתל-אביב,שיצרו לו שתי "זרועות" בדמותם של קווים 104 ו-204,האם זה גרם להורדת התדירות של קו 4 המקורי?
לי נראה שכן,לאור כמה מקרים שהגעתי לתמח"ת ישירות מערד,והייתי צריך להמשיך מיד לאזור שסביב רחוב בן-יהודה,היה נראה לי שהתדירות של קו 4 מתחנת המוצא הזו פחתה בהשוואה לעבר.
האם אני טועה או צודק?


אם אני צודק,אז אני מבין שתוספת קווי-זרועות לקו ותיק מצריכה הקצאת אוטובוסים שונה לכל קו,מה שיכול להפחית את ההקצאה לקו המקורי,אבל מענין לדעת אם זה נכון.
התדירות של 4 אכן ירדה, אך היא עדיין גבוהה.
הקו פועל כל 8-10 דקות.
204 יותר תדיר ויש שעות שהוא פועל כל 5-6 דקות. הקו כבר הגיע לשיא הקיבולת שלו ועדיין נוסע מפוצץ.
בסך הכל תדירות קווי 4/104/204 גבוהה הרבה יותר מתדירות קו 4 לפני הרפורמה.
 

אלון 58

New member
כל זה אולי עד שעה 19:00...,

התדירות של 4 אכן ירדה, אך היא עדיין גבוהה.
הקו פועל כל 8-10 דקות.
204 יותר תדיר ויש שעות שהוא פועל כל 5-6 דקות. הקו כבר הגיע לשיא הקיבולת שלו ועדיין נוסע מפוצץ.
בסך הכל תדירות קווי 4/104/204 גבוהה הרבה יותר מתדירות קו 4 לפני הרפורמה.
כל זה אולי עד שעה 19:00...,
שזו שעה די מוקדמת,אבל אז מתחילה התדירות לרדת עוד.
 

mister K

New member
גם לפני הרפורמה התדירות ירדה בשעות הערב.

כל זה אולי עד שעה 19:00...,
שזו שעה די מוקדמת,אבל אז מתחילה התדירות לרדת עוד.
גם לפני הרפורמה התדירות ירדה בשעות הערב.
וגם מה זה משנה? גם כך הקו הזה רק עוזר לקווים 104/204 ואפשר לנסוע גם בהם.
 

אלון 58

New member
כשמגיעים לתמח"ת...,

גם לפני הרפורמה התדירות ירדה בשעות הערב.
וגם מה זה משנה? גם כך הקו הזה רק עוזר לקווים 104/204 ואפשר לנסוע גם בהם.
כשמגיעים לתמח"ת...,
ורוצים לנסוע לצפון ת"א,לא ממש נוח לצאת לרחוב לוינסקי כדי להסתמך על 204/104,אז צריך להסתפק במה שמציע קו 4.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה