פריצת מנהרה 1 הצפונית של קו A1
פריצת מנהרה 1 הצפונית של קו A1
פריצת מנהרה 1 הצפונית של קו A1
המשך סקירת הטקספריצת מנהרה 1 הצפונית של קו A1
המנהרה הדרומיתפריצת מנהרה 1 הצפונית של קו A1
תולי התולעת!המנהרה הדרומית
שטח הטקס גודר ובמקום לא הוצבו כלל כיסאות. דקות ספורות לאחר השעה 10:00 החלו להגיע האורחים. רובם נמנים על העובדים בפרויקט. שוב ניתן לשמוע לפחות שבע שפות באתר. רגע לפני שהוא עובר ל"סיטיפס", מגיע המשנה למנכ"ל הרכבת, ירון רביד. כהרגלו, תמיד מופיע בזמן ועובד עד הרגע האחרון. חלק נכבד מהתקדמות הפרויקט בשנים האחרונות נזקף לזכותו. אחריו ובאיחור מסוים מגיעים מנכ"ל הרכבת ובעליה של "מנרב", אברהם קוזניצקי. בתו של הבעלים ומארגנת הטקסים הקודמים, נמצאת אף היא באתר. הפעם אין שגריר, אין גם שר ואין בכירים רבים בענף, אותם אני רואה בד"כ בטקסים מעין זה. אין גם וודקה ואין במת נאומים, אבל יש כיבוד קל ובקבוקי מים שבחום אוגוסט מחוסלים בתוך עשרים דקות. אספקת מים אינה מגיעה ואנו נאלצים ל"בלות" בעמידה למעלה משעה וחצי בשמש הקופחת בתקווה שגברת "אירינה זיוה" (ה-TBM למי ששכח) תשבור עבורנו את השרב. לא מעט מהנוכחים שהגיעו עזבו כעבור זמן קצר את המקום עקב התנאים הבלתי נוחים.
בתמונה: לכל חברה דרך משלה לסיים מנהרה. "בחפיר יבנה בנתה "שפיר" מעין 'גמלון' לפתחי החפיר. "מנרב" בחרה בסיומת שנראית בתמונה.
סיום הכרייה?פריצת מנהרה 1 הצפונית של קו A1
יהיה שם יופי של פורטלסיום הכרייה?
בשבילי כן, עבור דרור סופרו, ראש המנהלת, עדיין לא. דרור "מזכיר" לי את העבודות על מנהרות המילוט, שנמשכות בתוך המנהרה. על חמש מהן ניתן לסמן כבר, ארבע נוספות נמצאת במקביל בביצוע. אני מנצל את ההזדמנות ושואל את דרור על תחנת האומה ופיר הדרגנועים. דרור מנסה ללא הצלחה לצנן את התעניינותי ("הפיר?! זה בסה"כ 15 מ'...אין עדיין מה לראות"). שנינו יודעים שלהתעניינות זו יש מחיר שנקרא סיור.
בטיחותפריצת מנהרה 1 הצפונית של קו A1
מבנה שו"בפריצת מנהרה 1 הצפונית של קו A1
מה זה שו"ב, תודה על השרשורמבנה שו"ב
בדומה למנהרה 3A, גם מנהרה 1 מקבלת מבנה שו"ב.
שליטה ובקרהמה זה שו"ב, תודה על השרשור
מה המצב עכשו במנהרה 3,
ראיתי שגשר 10 הולך ונבנה מגניב.
שוחט ובודקמה זה שו"ב, תודה על השרשור
מה המצב עכשו במנהרה 3,
ראיתי שגשר 10 הולך ונבנה מגניב.
ברקע - צלילי המסוע.פריצת מנהרה 1 הצפונית של קו A1
שינוי התוואי וחידוש הכרייהפריצת מנהרה 1 הצפונית של קו A1
שינוי התוואי וחידוש הכרייה
שאלה חשובה שלא נשאלה בכתבתו של בר אלי, אך הוזכרה ע"י אריק עוסקת בתוצאות תיקון התוואי המתוכנן מחדש על משך הנסיעה בקו. ובכן, ע"פ אגף התכנון של הרכבת, לא יחול במשך הנסיעה המקורי. ואם בזמני נסיעה עסקינן, זה המקום לספר על שינוי פרסונלי שמבצע מנכ"ל הרכבת באגף התפעול. מנהל האגף מועבר לחטיבת המטענים. מהי סיבת המהלך והאם הדבר ישפיע במשהו על תופעת הריפודים? עוד מוקדם לומר.
תרגימאפריצת מנהרה 1 הצפונית של קו A1
ההצגה מתחילהפריצת מנהרה 1 הצפונית של קו A1
תקשורתפריצת מנהרה 1 הצפונית של קו A1
למה להשקיע בשליחת כתבים?תקשורת
למעט ערוץ 9, לא נרשמה נוכחות של התקשורת בטקס.
בתמונה: ידיד הפורום, סרגיי, מעניק ריאיון בשפה הרוסית לכתבי הערוץ.
ברשותך, נדלג על סוריה ונישאר בשער הגיא.למה להשקיע בשליחת כתבים?
אפשר להסתפק בחמישה פרשנים באולפן שיפטפטו במשך שעה על התקיפה בסוריה. הרי גם כשכל ההערכות שלהם לא עומדות במבחן המציאות- לציבור יש זיכרון קצר ולכן זה לא משנה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.