חגיגות הפעלת המטרונית מוקדמות

מצב
הנושא נעול.
כי 18, 36, 19א יעברו בדרך העצמאות

אז בעצם למה ש-18 לא יעבור בשד' פלי"ם כמו
כמו קווים 16, 24? למה רק הוא חייב לעבור בכיוון אחד בדרך העצמאות?
כי 18, 36, 19א יעברו בדרך העצמאות
גם הכיוון השני, אז יש כאן סוג של סימטריה, אם כי קשה לראות פה סימטריה במגבלות הרחובות החד-סטריים.
 

maztan

New member
שאלות על המטרונית ותח"צ בחיפה

אגב, אולי הסיבה היא
לאחד תחנות עם קו 17?
שאלות על המטרונית ותח"צ בחיפה
בתור נוסע קבוע בתח"צ - כמה שאלות:
1. מישהו יודע איזה קווים ימשיכו לנסוע על נתיבי המטרונית, אם בכלל?
2. מישהו יודע מתי פותחים את כביש נחל הגיבורים (גרנד קניון-עיר תחתית) והאם מתוכננים לנסוע בו גם אוטובוסים?
3. קבלו את נתיב הנסיעה הבא:
מוצא: קרית אתא (איזור שהמטרונית לא עוברת בו), יעד: טכניון (מסלול שאני עושה מידי פעם)
מסלול שברכב לוקח כ-15-20 דק' דרך העוקף או דרך יגור.
כיום, באוטובוסים המסלול הנ"ל לוקח כ-40 דקות בשעות הבוקר (כ-25 דק' בקו 62, 5 דק' בממוצע המתנה במכזית המפרץ, ועוד כ8-12 דק' ב 142), או, אם אין 142, לוקחים 16 לזיו ו 17 או 19 לטכניון, סכה"כ 3 אוטובוסים, 50-60 דקות.

קראתי את כל השינויים המתוכננים ולתחושתי המצב בנתיב הנ"ל הולך להיות גרוע אף יותר:
אפשרות א' : קו 20 ומשהו לצומת קרית אתא (20-25 דק'), החלפה (5 דק') מטרונית למרכזית המפרץ (5 דק') החלפה (5 דק') קו 142 לטכניון (8-12 דק') סכה"כ 3 אוטובוסים, 50-60 דקות. בעסה.
אפשרות ב' (כשאין 142): קו 20 ומשהו לצומת קרית אתא (20-25 דק'), החלפה +המתנה (10 דק') קו 123 לזיו (45 דק'), החלפה (5 דק'), קו 17-19 לטכניון (10 דק'). סכה"כ 3 אוטובוסים, כשעה וחצי נסיעה. עוד יותר בעסה
אפשרות ג' (כשאין 142): קו 20 ומשהו לצומת קרית אתא (20-25 דק'), המתנה (5 דק') מטרונית למרכזית המפרץ (5 דק') המתנה במרכזית המפרץ (5 דק') קו 16 למרכז זיו (10 דק'), המתנה במרכז זיו (5 דק') קו 17 או 19 לטכניון (10 דק'). סכה"כ 4 אוטובוסים, כשעה נסיעה, בעסה בריבוע

יוצא שכדי לנסוע לטכניון אני אצטרך להחליף לפחות 3 כלי תחבורה (בשעות הטובות כשיש 142), או אפילו ארבעה, זמן הנסיעה מתארך ויהיה בין שעה לשעה וחצי, שזה בממוצע פי 4 מהזמן שלוקח לנסוע ברכב והרבה הרבה טרטור. אני לא רואה איך המטרונית משפרת את השירות באיזור...
 
תשובה לשאלה איזה קווים ימשיכו לנסוע במת"צ

שאלות על המטרונית ותח"צ בחיפה
בתור נוסע קבוע בתח"צ - כמה שאלות:
1. מישהו יודע איזה קווים ימשיכו לנסוע על נתיבי המטרונית, אם בכלל?
2. מישהו יודע מתי פותחים את כביש נחל הגיבורים (גרנד קניון-עיר תחתית) והאם מתוכננים לנסוע בו גם אוטובוסים?
3. קבלו את נתיב הנסיעה הבא:
מוצא: קרית אתא (איזור שהמטרונית לא עוברת בו), יעד: טכניון (מסלול שאני עושה מידי פעם)
מסלול שברכב לוקח כ-15-20 דק' דרך העוקף או דרך יגור.
כיום, באוטובוסים המסלול הנ"ל לוקח כ-40 דקות בשעות הבוקר (כ-25 דק' בקו 62, 5 דק' בממוצע המתנה במכזית המפרץ, ועוד כ8-12 דק' ב 142), או, אם אין 142, לוקחים 16 לזיו ו 17 או 19 לטכניון, סכה"כ 3 אוטובוסים, 50-60 דקות.

קראתי את כל השינויים המתוכננים ולתחושתי המצב בנתיב הנ"ל הולך להיות גרוע אף יותר:
אפשרות א' : קו 20 ומשהו לצומת קרית אתא (20-25 דק'), החלפה (5 דק') מטרונית למרכזית המפרץ (5 דק') החלפה (5 דק') קו 142 לטכניון (8-12 דק') סכה"כ 3 אוטובוסים, 50-60 דקות. בעסה.
אפשרות ב' (כשאין 142): קו 20 ומשהו לצומת קרית אתא (20-25 דק'), החלפה +המתנה (10 דק') קו 123 לזיו (45 דק'), החלפה (5 דק'), קו 17-19 לטכניון (10 דק'). סכה"כ 3 אוטובוסים, כשעה וחצי נסיעה. עוד יותר בעסה
אפשרות ג' (כשאין 142): קו 20 ומשהו לצומת קרית אתא (20-25 דק'), המתנה (5 דק') מטרונית למרכזית המפרץ (5 דק') המתנה במרכזית המפרץ (5 דק') קו 16 למרכז זיו (10 דק'), המתנה במרכז זיו (5 דק') קו 17 או 19 לטכניון (10 דק'). סכה"כ 4 אוטובוסים, כשעה נסיעה, בעסה בריבוע

יוצא שכדי לנסוע לטכניון אני אצטרך להחליף לפחות 3 כלי תחבורה (בשעות הטובות כשיש 142), או אפילו ארבעה, זמן הנסיעה מתארך ויהיה בין שעה לשעה וחצי, שזה בממוצע פי 4 מהזמן שלוקח לנסוע ברכב והרבה הרבה טרטור. אני לא רואה איך המטרונית משפרת את השירות באיזור...
תשובה לשאלה איזה קווים ימשיכו לנסוע במת"צ
נמצאת במפה הזאת:
http://metrobus.gov.il/web/guest/49;jsessionid=3BE877579505F5EE4CA482666351A8F6
כל הקווים שמספריהם מופיעים על רקע שחור עוצרים בתחנה של המטרונית, כלומר נוסעים באותו נתיב יחד עם המטרונית.
כמובן שרוב הקווים נוסעים על נתיב המטרונית רק בחלק מהמסלול שלהם, ולא לאורך כל המסלול.
 

scooby5

Member
מה שמעניין אותי במפה הזו

תשובה לשאלה איזה קווים ימשיכו לנסוע במת"צ
נמצאת במפה הזאת:
http://metrobus.gov.il/web/guest/49;jsessionid=3BE877579505F5EE4CA482666351A8F6
כל הקווים שמספריהם מופיעים על רקע שחור עוצרים בתחנה של המטרונית, כלומר נוסעים באותו נתיב יחד עם המטרונית.
כמובן שרוב הקווים נוסעים על נתיב המטרונית רק בחלק מהמסלול שלהם, ולא לאורך כל המסלול.
מה שמעניין אותי במפה הזו
הוא העובדה שלפי הציור קו 2 ייכנס לק.אתא מדרך הדשנים ורחוב זבולון ולא מדרך העמקים בק.ביאליק...קצת מוזר.
 

loco58

New member
הקו יסע דרך עוקף קריות

מה שמעניין אותי במפה הזו
הוא העובדה שלפי הציור קו 2 ייכנס לק.אתא מדרך הדשנים ורחוב זבולון ולא מדרך העמקים בק.ביאליק...קצת מוזר.
הקו יסע דרך עוקף קריות
בקטע שבין צומת קרית אתא לרחוב העמקים, מכיוון ששדרוג הרחוב ובניית נתיב המטרונית בו טרם הסתיימה (או החלה...).
זהו פתרון זמני שנבחר ע"מ לא לעכב את המטרונית בפקקים הקיימים שברחוב העמקים
 

danits2008

New member
לגבי השאלות (טענות) שלך..

שאלות על המטרונית ותח"צ בחיפה
בתור נוסע קבוע בתח"צ - כמה שאלות:
1. מישהו יודע איזה קווים ימשיכו לנסוע על נתיבי המטרונית, אם בכלל?
2. מישהו יודע מתי פותחים את כביש נחל הגיבורים (גרנד קניון-עיר תחתית) והאם מתוכננים לנסוע בו גם אוטובוסים?
3. קבלו את נתיב הנסיעה הבא:
מוצא: קרית אתא (איזור שהמטרונית לא עוברת בו), יעד: טכניון (מסלול שאני עושה מידי פעם)
מסלול שברכב לוקח כ-15-20 דק' דרך העוקף או דרך יגור.
כיום, באוטובוסים המסלול הנ"ל לוקח כ-40 דקות בשעות הבוקר (כ-25 דק' בקו 62, 5 דק' בממוצע המתנה במכזית המפרץ, ועוד כ8-12 דק' ב 142), או, אם אין 142, לוקחים 16 לזיו ו 17 או 19 לטכניון, סכה"כ 3 אוטובוסים, 50-60 דקות.

קראתי את כל השינויים המתוכננים ולתחושתי המצב בנתיב הנ"ל הולך להיות גרוע אף יותר:
אפשרות א' : קו 20 ומשהו לצומת קרית אתא (20-25 דק'), החלפה (5 דק') מטרונית למרכזית המפרץ (5 דק') החלפה (5 דק') קו 142 לטכניון (8-12 דק') סכה"כ 3 אוטובוסים, 50-60 דקות. בעסה.
אפשרות ב' (כשאין 142): קו 20 ומשהו לצומת קרית אתא (20-25 דק'), החלפה +המתנה (10 דק') קו 123 לזיו (45 דק'), החלפה (5 דק'), קו 17-19 לטכניון (10 דק'). סכה"כ 3 אוטובוסים, כשעה וחצי נסיעה. עוד יותר בעסה
אפשרות ג' (כשאין 142): קו 20 ומשהו לצומת קרית אתא (20-25 דק'), המתנה (5 דק') מטרונית למרכזית המפרץ (5 דק') המתנה במרכזית המפרץ (5 דק') קו 16 למרכז זיו (10 דק'), המתנה במרכז זיו (5 דק') קו 17 או 19 לטכניון (10 דק'). סכה"כ 4 אוטובוסים, כשעה נסיעה, בעסה בריבוע

יוצא שכדי לנסוע לטכניון אני אצטרך להחליף לפחות 3 כלי תחבורה (בשעות הטובות כשיש 142), או אפילו ארבעה, זמן הנסיעה מתארך ויהיה בין שעה לשעה וחצי, שזה בממוצע פי 4 מהזמן שלוקח לנסוע ברכב והרבה הרבה טרטור. אני לא רואה איך המטרונית משפרת את השירות באיזור...
לגבי השאלות (טענות) שלך..
אתה די צודק בטענות שלך... המטרונית עדיין לא פותרת במלואה את בעיית היוממים מהקריות לאזור רכס הכרמל ונווה-שאנן.
אני יכול לומר לך שכבר נמצאים בתכנון עוד3-4 שינויים /תוספות בקווי המטרונית שעשויים להיטיב עם אלה שבאים מהקריות ורוצים להגיע ביתר מהירות לחלק העליון של חיפה:
1. יש תכנון להניע את המטרונית מהאוניברסיטה על ציר אבא חושי, חורב, מוריה שדרות הנשיא
2. הרחבה לכיוון טירת כרמל של אחד הקווים שמגיעים למרכזית חוף הכרמל (כמענה לנוסעים מטירת כרמל + אצטדיון סמי עופר שיכיל אירועי תרבות גדולים)
3. תכנון קו שיעלה לכיוון נווה שאנן (את זה אין לי מושג איך יעשו כי הצירים די רזים ...אולי ינועו בתנועה מעורבת באזורים מסוימים או בדרך החדשה של נחל הגיבורים ).
4. דבר אחרון, אל תשכח שיש תכנון לשיפור התחבורה לטכניון/אוניברסיטה בדמות הרכבל...אך לטעמי, עדיף כעת להתרכז בתגבור קווי אוטובוס.
 
לגבי 2 ו-3:

לגבי השאלות (טענות) שלך..
אתה די צודק בטענות שלך... המטרונית עדיין לא פותרת במלואה את בעיית היוממים מהקריות לאזור רכס הכרמל ונווה-שאנן.
אני יכול לומר לך שכבר נמצאים בתכנון עוד3-4 שינויים /תוספות בקווי המטרונית שעשויים להיטיב עם אלה שבאים מהקריות ורוצים להגיע ביתר מהירות לחלק העליון של חיפה:
1. יש תכנון להניע את המטרונית מהאוניברסיטה על ציר אבא חושי, חורב, מוריה שדרות הנשיא
2. הרחבה לכיוון טירת כרמל של אחד הקווים שמגיעים למרכזית חוף הכרמל (כמענה לנוסעים מטירת כרמל + אצטדיון סמי עופר שיכיל אירועי תרבות גדולים)
3. תכנון קו שיעלה לכיוון נווה שאנן (את זה אין לי מושג איך יעשו כי הצירים די רזים ...אולי ינועו בתנועה מעורבת באזורים מסוימים או בדרך החדשה של נחל הגיבורים ).
4. דבר אחרון, אל תשכח שיש תכנון לשיפור התחבורה לטכניון/אוניברסיטה בדמות הרכבל...אך לטעמי, עדיף כעת להתרכז בתגבור קווי אוטובוס.
לגבי 2 ו-3:
2 - רק קו מטרונית אחד מגיע לחוף הכרמל. אילו תוכניות קיימות לקווי מטרונית נוספים שמגיעים לחוף הכרמל?
3 - יש תכנון לתכנן קו בין חורב לנווה שאנן שיתחבר לקו של ציר הרכס, אבל אילו תוכניות יש לקו שעולה לנוה שאנן במדרון המזרחי של הכרמל?
 

danits2008

New member
אז ככה...

לגבי 2 ו-3:
2 - רק קו מטרונית אחד מגיע לחוף הכרמל. אילו תוכניות קיימות לקווי מטרונית נוספים שמגיעים לחוף הכרמל?
3 - יש תכנון לתכנן קו בין חורב לנווה שאנן שיתחבר לקו של ציר הרכס, אבל אילו תוכניות יש לקו שעולה לנוה שאנן במדרון המזרחי של הכרמל?
אז ככה...
לגבי הארכת קו מטרונית לכיוון טירת הכרמל- הדבר פורסם לפני כשבועיים במסיבת עיתונאים של "יפה נוף" ויש להניח שזה יקרה באחד מ-2 הדרכים הבאות:

א. או שיבצעו הארכה של הקו הנוכחי (מ1 אם אני לא טועה) או שפשוט הקו החדש, הידוע במספרו 112, היוצא מטירת-הכרמל להדר יהפוך לאחד מקווי המטרונית אשר יהווה תחליף מהיר לקו 112 וכל הקווים האחרונים שבוטלו כבר והיו על הציר הזה.

ב. לגבי העלייה לנווה-שאנן וציר הכרמל התפרסמו מספר תחליפים :

A. פורסם ע"י יפה נוף באחד מהכתבות/מסיבות עיתונאים - שאחד מהם הוא הפיכת קו 123 לקו מטרונית (אין לי מושג איך יעשו את זה כי הצירים רזים)

B.תגבור רציני של קווי מאה ארבעים ו.. שעולים לטכניון ואוניברסיטה (לא מטרונית אלא אגד) + תחליף הרכבל שמסלולו עדיין לא פורסם... יפתיע עם נווה שאנן?!? לא יודעים.

C.ושמעתי על עוד 2 אופציות - שאני לא זוכר אם היא רשמית או לא...1.אופציה של מטרונית שתנוע עד צייזל (משטרה) ותעלה דרך נחל הגיבורים-גרנד קניון-מרכז זיו-טכניון.
2. עוד אופציה -שגם לגביה אני לא בטוח אם היא רשמית...אופציה שמטרונית תעלה מהדר על גשר(לא נחל) הגיבורים ותעלה דרך יד לבנים/גליל/זיו כו... (סטייל 18/19)

E. אופציה שפורסמה בוודאות על ידי יפה נוף+עיריית חיפה הנה ציר רכס הכרמל : יצירת כ-3 חניונים ענקיים מתחת לחורב/קרית-ספר/ומרכז הכרמל והפקעת החניות על כל
ציר מוריה ושדרות הנשיא ככה שהמטרונית תעבור על נתיב החניות. (פורסם בכלבו- אם אני לא טועה קראו לגליון "מלכת החניונים")
 
קו 111 (לא 112)

אז ככה...
לגבי הארכת קו מטרונית לכיוון טירת הכרמל- הדבר פורסם לפני כשבועיים במסיבת עיתונאים של "יפה נוף" ויש להניח שזה יקרה באחד מ-2 הדרכים הבאות:

א. או שיבצעו הארכה של הקו הנוכחי (מ1 אם אני לא טועה) או שפשוט הקו החדש, הידוע במספרו 112, היוצא מטירת-הכרמל להדר יהפוך לאחד מקווי המטרונית אשר יהווה תחליף מהיר לקו 112 וכל הקווים האחרונים שבוטלו כבר והיו על הציר הזה.

ב. לגבי העלייה לנווה-שאנן וציר הכרמל התפרסמו מספר תחליפים :

A. פורסם ע"י יפה נוף באחד מהכתבות/מסיבות עיתונאים - שאחד מהם הוא הפיכת קו 123 לקו מטרונית (אין לי מושג איך יעשו את זה כי הצירים רזים)

B.תגבור רציני של קווי מאה ארבעים ו.. שעולים לטכניון ואוניברסיטה (לא מטרונית אלא אגד) + תחליף הרכבל שמסלולו עדיין לא פורסם... יפתיע עם נווה שאנן?!? לא יודעים.

C.ושמעתי על עוד 2 אופציות - שאני לא זוכר אם היא רשמית או לא...1.אופציה של מטרונית שתנוע עד צייזל (משטרה) ותעלה דרך נחל הגיבורים-גרנד קניון-מרכז זיו-טכניון.
2. עוד אופציה -שגם לגביה אני לא בטוח אם היא רשמית...אופציה שמטרונית תעלה מהדר על גשר(לא נחל) הגיבורים ותעלה דרך יד לבנים/גליל/זיו כו... (סטייל 18/19)

E. אופציה שפורסמה בוודאות על ידי יפה נוף+עיריית חיפה הנה ציר רכס הכרמל : יצירת כ-3 חניונים ענקיים מתחת לחורב/קרית-ספר/ומרכז הכרמל והפקעת החניות על כל
ציר מוריה ושדרות הנשיא ככה שהמטרונית תעבור על נתיב החניות. (פורסם בכלבו- אם אני לא טועה קראו לגליון "מלכת החניונים")
קו 111 (לא 112)
אני לא רואה כיצד אוטובוסי המטרונית יוכלו ליסוע ביד לבנים וגם לא רואה צורך שהם ייכנסו לטכניון. מסלול כן הגיוני יהיה דרך נחל הגיבורים, גרנד קניון, חניתה, הגליל, טרומפלדור, חנקין, פיק"א עד מרכז חורב וחיבור לקו ציר הרכס. הקו הזה אולי יוכל להגיע עד חוף הכרמל באמצעות פרויד-ויינשל-פלימן-סחרוב (בנתיב רגיל ולא במסלול מיוחד), אם אוטובוסי המטרונית יוכלו לנוע מלאים בציר הזה. אז זה יהיה מעין תחליף חלקי ל-123, ללא המסלול בדרך יד לבנים.
 

jarondl

New member
המדינה תשלם למטרונית לפי נסיעה ולא לפי נוסע

חגיגות הפעלת המטרונית מוקדמות
למרות ההודעה על הפעלת נסיעות חינם במטרונית בחיפה במשך השבועיים הקרובים, הודיע משרד התחבורה במפתיע, כי נסיעות המבחן תתקיימנה ללא נוסעים וייאסר על האוטובוסים האחרים להשתמש בנתיבים היעודיים של המטרונית

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4411681,00.html
המדינה תשלם למטרונית לפי נסיעה ולא לפי נוסע
לפי כלבו, הכסף שיתקבל מהנוסעים במטרונית יועבר למשרד התחבורה ולא לדן בצפון. דן בצפון יקבלו תשלום לפי הוצאת נסיעות ועמידה בלוח הזמנים.
זה מצוין, כי:
א. זה מתגמל את הדבר הנכון, האינטרס של החברה יהיה לעמוד בזמנים ולא להעלות את יחס הנוסעים לרכב.
ב. זה מוציא את בעיות הרב-קו ההחזרים וכדומה מידי החברות.
ג. זה צעד נוסף לקראת רשות תחבורה מטרופולינית, שתגבה את מחירי הכרטיסים בעצמה ותשלם לכל המפעילים על הנסיעות.

עמוד אחד אחר כך יש רשימת שינויי הקווים, ומשהו מוזר שמופיע שם הוא שקו 23 יהפוך ל136 רק בימי חול, ובשבת הוא ישאר 23. אם אפשר לבלבל את הנוסעים אז למה לא.
 
אני מניח שבשם הסטטוס קוו

המדינה תשלם למטרונית לפי נסיעה ולא לפי נוסע
לפי כלבו, הכסף שיתקבל מהנוסעים במטרונית יועבר למשרד התחבורה ולא לדן בצפון. דן בצפון יקבלו תשלום לפי הוצאת נסיעות ועמידה בלוח הזמנים.
זה מצוין, כי:
א. זה מתגמל את הדבר הנכון, האינטרס של החברה יהיה לעמוד בזמנים ולא להעלות את יחס הנוסעים לרכב.
ב. זה מוציא את בעיות הרב-קו ההחזרים וכדומה מידי החברות.
ג. זה צעד נוסף לקראת רשות תחבורה מטרופולינית, שתגבה את מחירי הכרטיסים בעצמה ותשלם לכל המפעילים על הנסיעות.

עמוד אחד אחר כך יש רשימת שינויי הקווים, ומשהו מוזר שמופיע שם הוא שקו 23 יהפוך ל136 רק בימי חול, ובשבת הוא ישאר 23. אם אפשר לבלבל את הנוסעים אז למה לא.
אני מניח שבשם הסטטוס קוו
לא ניתן להאריך את קו 23 בשבת
 
שימו לב שלא מפורטים שם השינויים בקריות,

המדינה תשלם למטרונית לפי נסיעה ולא לפי נוסע
לפי כלבו, הכסף שיתקבל מהנוסעים במטרונית יועבר למשרד התחבורה ולא לדן בצפון. דן בצפון יקבלו תשלום לפי הוצאת נסיעות ועמידה בלוח הזמנים.
זה מצוין, כי:
א. זה מתגמל את הדבר הנכון, האינטרס של החברה יהיה לעמוד בזמנים ולא להעלות את יחס הנוסעים לרכב.
ב. זה מוציא את בעיות הרב-קו ההחזרים וכדומה מידי החברות.
ג. זה צעד נוסף לקראת רשות תחבורה מטרופולינית, שתגבה את מחירי הכרטיסים בעצמה ותשלם לכל המפעילים על הנסיעות.

עמוד אחד אחר כך יש רשימת שינויי הקווים, ומשהו מוזר שמופיע שם הוא שקו 23 יהפוך ל136 רק בימי חול, ובשבת הוא ישאר 23. אם אפשר לבלבל את הנוסעים אז למה לא.
שימו לב שלא מפורטים שם השינויים בקריות,
בנשר ובטירת כרמל, אלא רק בקווים שעוברים בשכונות חיפה גופה (לא כולל קרית חיים ולא כולל 76/77).
 
קו 11 בקריות לא מובן לי

שימו לב שלא מפורטים שם השינויים בקריות,
בנשר ובטירת כרמל, אלא רק בקווים שעוברים בשכונות חיפה גופה (לא כולל קרית חיים ולא כולל 76/77).
קו 11 בקריות לא מובן לי
שלום רב חברי פורום יקרים, יש לי שאלה לגבי קו 11
קו זה קו מעגלי שיוצא ממרכזים הקריות לצור שלום וחוזר דרך קרית ים וכניסה לסביוני ים
ויש די הרבה ילדים שלומדים גם ברודמן שנמצא על יד מרכז ניצן ותיכון רבין שנמצא ברחוב כלנית
מבתי ספר שציינתי התלמידים יכולים לחזור לסביוני ים עם קו 11
ואני מדבר על התלמידים שגרים ברחוב ארזים בסביוני ים
אבל מסביוני ים הרחוב הארזים אין שום קו שיוצא לכיוון בתי ספר שציינתי
אלה עם כן ילכו ברגל לתחנת סביוני ים שנמצאת בשדרות ירושלים ויעלו על מטרונית 3 או קו 23 שהמרחק מסוף רחוב הארזים לצומת משהו כמו קילומטר
ויש לציין שיש גם אנשים מבוגרים בשכונה זו שצריכים להגיע לקופות החולים למשל או לקניות
או כמובן לנסוע עם מוניות תפוזית 3 שאישית אני לא סובל שרות מוניות. יכול להיות שאני לא הבנתי את המפה
תודה רבה לעונים ושבת שלום חברי פורום יקרים
 
קו 11 הוא קו סיבובי דו-כיווני.

קו 11 בקריות לא מובן לי
שלום רב חברי פורום יקרים, יש לי שאלה לגבי קו 11
קו זה קו מעגלי שיוצא ממרכזים הקריות לצור שלום וחוזר דרך קרית ים וכניסה לסביוני ים
ויש די הרבה ילדים שלומדים גם ברודמן שנמצא על יד מרכז ניצן ותיכון רבין שנמצא ברחוב כלנית
מבתי ספר שציינתי התלמידים יכולים לחזור לסביוני ים עם קו 11
ואני מדבר על התלמידים שגרים ברחוב ארזים בסביוני ים
אבל מסביוני ים הרחוב הארזים אין שום קו שיוצא לכיוון בתי ספר שציינתי
אלה עם כן ילכו ברגל לתחנת סביוני ים שנמצאת בשדרות ירושלים ויעלו על מטרונית 3 או קו 23 שהמרחק מסוף רחוב הארזים לצומת משהו כמו קילומטר
ויש לציין שיש גם אנשים מבוגרים בשכונה זו שצריכים להגיע לקופות החולים למשל או לקניות
או כמובן לנסוע עם מוניות תפוזית 3 שאישית אני לא סובל שרות מוניות. יכול להיות שאני לא הבנתי את המפה
תודה רבה לעונים ושבת שלום חברי פורום יקרים
קו 11 הוא קו סיבובי דו-כיווני.
הוא ייסע גם עם כיוון השעון וגם נגד כיוון השעון.
 

amit1270

New member
מהפכה של ממש! נקווה שזה לא ייעצר שם

המדינה תשלם למטרונית לפי נסיעה ולא לפי נוסע
לפי כלבו, הכסף שיתקבל מהנוסעים במטרונית יועבר למשרד התחבורה ולא לדן בצפון. דן בצפון יקבלו תשלום לפי הוצאת נסיעות ועמידה בלוח הזמנים.
זה מצוין, כי:
א. זה מתגמל את הדבר הנכון, האינטרס של החברה יהיה לעמוד בזמנים ולא להעלות את יחס הנוסעים לרכב.
ב. זה מוציא את בעיות הרב-קו ההחזרים וכדומה מידי החברות.
ג. זה צעד נוסף לקראת רשות תחבורה מטרופולינית, שתגבה את מחירי הכרטיסים בעצמה ותשלם לכל המפעילים על הנסיעות.

עמוד אחד אחר כך יש רשימת שינויי הקווים, ומשהו מוזר שמופיע שם הוא שקו 23 יהפוך ל136 רק בימי חול, ובשבת הוא ישאר 23. אם אפשר לבלבל את הנוסעים אז למה לא.
מהפכה של ממש! נקווה שזה לא ייעצר שם
 
צולם היום בצהריים ביציאה מתחנת רכבת חוף הכרמל

חגיגות הפעלת המטרונית מוקדמות
למרות ההודעה על הפעלת נסיעות חינם במטרונית בחיפה במשך השבועיים הקרובים, הודיע משרד התחבורה במפתיע, כי נסיעות המבחן תתקיימנה ללא נוסעים וייאסר על האוטובוסים האחרים להשתמש בנתיבים היעודיים של המטרונית

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4411681,00.html
צולם היום בצהריים ביציאה מתחנת רכבת חוף הכרמל
 
צולם היום בצהריים ביציאה מתחנת רכבת חוף הכרמל

חגיגות הפעלת המטרונית מוקדמות
למרות ההודעה על הפעלת נסיעות חינם במטרונית בחיפה במשך השבועיים הקרובים, הודיע משרד התחבורה במפתיע, כי נסיעות המבחן תתקיימנה ללא נוסעים וייאסר על האוטובוסים האחרים להשתמש בנתיבים היעודיים של המטרונית

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4411681,00.html
צולם היום בצהריים ביציאה מתחנת רכבת חוף הכרמל
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה