חידה למומחי הפורום

מצב
הנושא נעול.
תיקון: ה"שלושה מקטעים" השני צריך להיות ארבעה

אבל מת"א לנהריה אפשר ליסוע עם רכבת אחת
ואז מדובר רק בשלושה מקטעים.
אפשר גם ליסוע מת"א ללב המפרץ עם רכבת ואז מדובר בשלושה מקטעים.
לכן לא מדובר בנסיעה של מינימום חמישה מקטעים.
תיקון: ה"שלושה מקטעים" השני צריך להיות ארבעה
 
אני חושב שיש לי:

חידה למומחי הפורום
מיצאו 2 מקומות בישראל שלא ניתן לנסוע ביניהם בפחות מ5 קוים שונים של תחבורה ציבורית.
שונים כלומר שלא נוסעים 2 קטעים באותו קו כי זה לא חוכמה...

הפיתרון צריך לכלול את פירוט הקוים ותחנות ההחלפה.
אני חושב שיש לי:
מצור יצחק לשכונת רמת אלון בחיפה:
1 - קו 18/118 של מטרופולין מצור יצחק לתחנה המרכזית בכפר סבא
2 - מהתחנה המרכזית בכפר סבא לצומת רעננה באחד הקווים הרלוונטים
3- 947 לחוף הכרמל
4- 123 או 11 למרכז זיו
5 - קו 20 לשכונת רמת אלון
גם אם נוסעים דרך תל אביב (מכפר סבא לתל אביב) נשארים עם חמישה קטעים, כאשר אז אחת מתחנות הרכבת של תל אביב (מרכז, השלום או ההגנה) מחליפה את צומת רעננה כנקודת החלפה והרכבת מחליפה את 947.
וגם אם מתחשבים ב-567 היחיד שייוצא מכוכב יאיר בבוקר נשארים עם חמישה קטעים, כאשר אז צומת כוכב יאיר מחליפה את התחנה המרכזית של כפר סבא כנקודת החלפה.

מה שגורם בדוגמה הזו לחמישה קטעים, למרות שמדובר בשכונה בעיר גדולה, זו העובדה שלאותה שכונה אין קו ישיר לתחנה מרכזית או לתחנת רכבת של אותה עיר ומצד שני לישוב בקצה השני אין קו ישיר לעיר גדולה או למסוף בינעירוני מרכזי.
גם חלק מהשכונות שהכניסה אליהן מציר רכס הכרמל אבל הן מתפשטות מערבה עד למרחק די גדול מהציר עצמו (כרמליה, כבאביר, דניה) יכולות להחליף את רמת אלון בדוגמה הזו.
 

אורי404

New member
קו 39 אולי ישפר את זה מעט

אני חושב שיש לי:
מצור יצחק לשכונת רמת אלון בחיפה:
1 - קו 18/118 של מטרופולין מצור יצחק לתחנה המרכזית בכפר סבא
2 - מהתחנה המרכזית בכפר סבא לצומת רעננה באחד הקווים הרלוונטים
3- 947 לחוף הכרמל
4- 123 או 11 למרכז זיו
5 - קו 20 לשכונת רמת אלון
גם אם נוסעים דרך תל אביב (מכפר סבא לתל אביב) נשארים עם חמישה קטעים, כאשר אז אחת מתחנות הרכבת של תל אביב (מרכז, השלום או ההגנה) מחליפה את צומת רעננה כנקודת החלפה והרכבת מחליפה את 947.
וגם אם מתחשבים ב-567 היחיד שייוצא מכוכב יאיר בבוקר נשארים עם חמישה קטעים, כאשר אז צומת כוכב יאיר מחליפה את התחנה המרכזית של כפר סבא כנקודת החלפה.

מה שגורם בדוגמה הזו לחמישה קטעים, למרות שמדובר בשכונה בעיר גדולה, זו העובדה שלאותה שכונה אין קו ישיר לתחנה מרכזית או לתחנת רכבת של אותה עיר ומצד שני לישוב בקצה השני אין קו ישיר לעיר גדולה או למסוף בינעירוני מרכזי.
גם חלק מהשכונות שהכניסה אליהן מציר רכס הכרמל אבל הן מתפשטות מערבה עד למרחק די גדול מהציר עצמו (כרמליה, כבאביר, דניה) יכולות להחליף את רמת אלון בדוגמה הזו.
קו 39 אולי ישפר את זה מעט
בזכות הקישור, שהעלית בשבוע שעבר על אשכול נתניה-חדרה, יודעים על קו 39 העתידי
.
ייסע מערי המשולש, קרי קלנסווה, טייבה וטירה לכיוון נתניה.
טיייבה, קרובה מאוד לצור יצחק. קו 39, שכנראה (אבל לא בטוח), תהיה לו תחנה ליד תחנת הרכבת נתניה.
משם רכבת ואני אוטובוסים, או החלפה ל-947 בנתניה.
אז אכן יהיו ארבעה אוטובוסים. אבל זה יחסוך את הנסיעה דרך כפר סבא או דרך תל אביב.
 

droriko

New member
אין לי מושג

חידה למומחי הפורום
מיצאו 2 מקומות בישראל שלא ניתן לנסוע ביניהם בפחות מ5 קוים שונים של תחבורה ציבורית.
שונים כלומר שלא נוסעים 2 קטעים באותו קו כי זה לא חוכמה...

הפיתרון צריך לכלול את פירוט הקוים ותחנות ההחלפה.
אין לי מושג
אבל אני משער שאם תרצה להגיע ממחנה צבאי נידח בגולן למחנה צבאי נידח בנגב זה יכול לקחת 5 אוטובוסים.
 

nitsansh

New member
לא בהכרח

אין לי מושג
אבל אני משער שאם תרצה להגיע ממחנה צבאי נידח בגולן למחנה צבאי נידח בנגב זה יכול לקחת 5 אוטובוסים.
לא בהכרח
המחנה בגולן בטח מקושר לקצרין, חצור או קרית שמונה. חצור וקרית שמונה מקושרות לת"א או חיפה או ירושלים, וקצרין מקושרת עם ירושלים כאמור לעיל.
שלוש הערים הגדולות מקושרות עם באר שבע ואילת ומה שביניהן...
צריך למצוא מחנה בנגב שלא מקושר לבאר שבע או אילת.
 

amit1270

New member
ניסיון: מדרום-מערב ירושלים לשלומי

חידה למומחי הפורום
מיצאו 2 מקומות בישראל שלא ניתן לנסוע ביניהם בפחות מ5 קוים שונים של תחבורה ציבורית.
שונים כלומר שלא נוסעים 2 קטעים באותו קו כי זה לא חוכמה...

הפיתרון צריך לכלול את פירוט הקוים ותחנות ההחלפה.
ניסיון: מדרום-מערב ירושלים לשלומי
דרום-מערב ירושלים (קרית יובל ובנותיה) - אוטובוס לתחנת הר הרצל, משם רק"ל לתחנה המרכזית, משם לחיפה בקו 940 או 960, משם לנהריה ברכבת, ומשם לשלומי באחד הקווים של נתיב אקספרס.
 
האם אין אוטובוסים מקרית יובל לתחנת הרכבת

ניסיון: מדרום-מערב ירושלים לשלומי
דרום-מערב ירושלים (קרית יובל ובנותיה) - אוטובוס לתחנת הר הרצל, משם רק"ל לתחנה המרכזית, משם לחיפה בקו 940 או 960, משם לנהריה ברכבת, ומשם לשלומי באחד הקווים של נתיב אקספרס.
האם אין אוטובוסים מקרית יובל לתחנת הרכבת
מלחה?
אם יש, אז אפשר בארבעה קטעים: אוטובוס למלחה, רכבת לת"א, רכבת מת"א לנהריה, אוטובוס לשלומי.
 
אבל אולי מקרית מנחם או מהישובים אורה,

ניסיון: מדרום-מערב ירושלים לשלומי
דרום-מערב ירושלים (קרית יובל ובנותיה) - אוטובוס לתחנת הר הרצל, משם רק"ל לתחנה המרכזית, משם לחיפה בקו 940 או 960, משם לנהריה ברכבת, ומשם לשלומי באחד הקווים של נתיב אקספרס.
אבל אולי מקרית מנחם או מהישובים אורה,
עמינדב, ואבן ספיר אכן מדובר בחמישה קטעים מינימום.
 

1998NATI

Member
מטירת צבי לקרית גת

חידה למומחי הפורום
מיצאו 2 מקומות בישראל שלא ניתן לנסוע ביניהם בפחות מ5 קוים שונים של תחבורה ציבורית.
שונים כלומר שלא נוסעים 2 קטעים באותו קו כי זה לא חוכמה...

הפיתרון צריך לכלול את פירוט הקוים ותחנות ההחלפה.
מטירת צבי לקרית גת
קו 17 לבית שאן
קו 412 לעפולה
קו 835 לת"א
משם רכבת ליבנה
ומשם קו 369 לקרית גת
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה