נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 4-6/2013

מצב
הנושא נעול.

טשאפק 2

New member
דווקא נראה שמודיעין מרכז כן מתרוממת

עולים ויורדים בקו נתב"ג מודיעין
תחנת מודיעין מרכז ממשיכה לדשדש. אולי זה קשור להזנה לא מוצלחת של קווי אוטובוס?
תחנות פאתי מודיעין ונתב"ג ממשיכות להראות מגמת גידול עקבית כולל הזינוקים העונתיים של תחנת נתב"ג.
דווקא נראה שמודיעין מרכז כן מתרוממת
האפקט אולי לא ברור ויזואלית בגלל העונתיות הרבה, אבל ביוני 2013 היו סכ"ה כ-140,000 נוסעים במודיעין מרכז לעומת כ-115,000 ביוני אשתקד. גידול של 21 אחוז, שהוא רב יותר מן הגידול הכללי בכמות הנוסעים (17%) וגם מן הגידול בתחנת נתב"ג ספציפית, שהוא 18%.


(כאן טשפאק - שכחתי את ססמתי ונרשמתי מחדש).
 

טשאפק 2

New member
באפריל, הגידול הוא 7 אחוז לעומת אפריל אשתקד

דווקא נראה שמודיעין מרכז כן מתרוממת
האפקט אולי לא ברור ויזואלית בגלל העונתיות הרבה, אבל ביוני 2013 היו סכ"ה כ-140,000 נוסעים במודיעין מרכז לעומת כ-115,000 ביוני אשתקד. גידול של 21 אחוז, שהוא רב יותר מן הגידול הכללי בכמות הנוסעים (17%) וגם מן הגידול בתחנת נתב"ג ספציפית, שהוא 18%.


(כאן טשפאק - שכחתי את ססמתי ונרשמתי מחדש).
באפריל, הגידול הוא 7 אחוז לעומת אפריל אשתקד
בתחנת מודיעין מרכז - נמוך לעומת הגידול הכללי (15%) אבל עדיין נחמד.

את מאי לא בדקתי.
 

raminec

New member
עולים ויורדים בקו המשודרג לירושלים

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 4-6/2013
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השני של 2013 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים


מצ"ב נתוני חודש אפריל 2013
עולים ויורדים בקו המשודרג לירושלים
מספר הנוסעים בקו ממשיך להראות סימני התאוששות, אך עדיין לא מצליחל לשחזר את המספרים של טרום שנת 2010.
 

בועז ל

New member
כדאי להמתין לאוגוסט, שהוא חודש השיא בתנועת

עולים ויורדים בקו המשודרג לירושלים
מספר הנוסעים בקו ממשיך להראות סימני התאוששות, אך עדיין לא מצליחל לשחזר את המספרים של טרום שנת 2010.
כדאי להמתין לאוגוסט, שהוא חודש השיא בתנועת
הנוסעים בקו. אז נוכל להיווכח האם תחנות רמלה ובית שמש מצליחות לחזור לנתוניהן משנת 2009, לפני פרוץ "הפרעות" בקו.
 

amit1270

New member
"הפרעות" התחילו בלו"ז של דצמבר 2006

כדאי להמתין לאוגוסט, שהוא חודש השיא בתנועת
הנוסעים בקו. אז נוכל להיווכח האם תחנות רמלה ובית שמש מצליחות לחזור לנתוניהן משנת 2009, לפני פרוץ "הפרעות" בקו.
"הפרעות" התחילו בלו"ז של דצמבר 2006
 

קו 415

Active member
השנה קצת יהיה מתון באוגוסט

כדאי להמתין לאוגוסט, שהוא חודש השיא בתנועת
הנוסעים בקו. אז נוכל להיווכח האם תחנות רמלה ובית שמש מצליחות לחזור לנתוניהן משנת 2009, לפני פרוץ "הפרעות" בקו.
השנה קצת יהיה מתון באוגוסט
מכיוון שרובו של "בין הזמנים" יהיה בחודש יולי, שזו תקופה שהציבור החרדי משתמש יותר ברכבת לירושלים.
והאוכלוסיה הכללית, תשתמש ברכבת בסוף אוגוסט
 

raminec

New member
עולים ויורדים בקו כפר סבא תל-אביב

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 4-6/2013
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השני של 2013 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים


מצ"ב נתוני חודש אפריל 2013
עולים ויורדים בקו כפר סבא תל-אביב
בשני הרבעונים האחרונים הקו רושם עליה נאה במספר הנוסעים ומגיע לשיאים חדשים. מגמת הצמיחה ניכרת בכל תחנות הקו.
 
תחנת קרית אריה ממשיכה במגמת ההיצמדות לתחנת

עולים ויורדים בקו כפר סבא תל-אביב
בשני הרבעונים האחרונים הקו רושם עליה נאה במספר הנוסעים ומגיע לשיאים חדשים. מגמת הצמיחה ניכרת בכל תחנות הקו.
תחנת קרית אריה ממשיכה במגמת ההיצמדות לתחנת
כפר סבא, למרות הקישור התח"צי העלוב אליה.
 

down under

New member
מזמן לא נסעתי לשם, אני אשתדל

תחנת קרית אריה ממשיכה במגמת ההיצמדות לתחנת
כפר סבא, למרות הקישור התח"צי העלוב אליה.
מזמן לא נסעתי לשם, אני אשתדל
בימים הקרובים לבצע נסיעת חובבים לקרית אריה ולחזות בזה במו עיני.
 

down under

New member
זה אומר שתושבי הדר המושבות ואם המושבות

אם תגיע אליה בסביבות 9:30 - 10 בבוקר, תראה
חניון מלא.
זה אומר שתושבי הדר המושבות ואם המושבות
ועוד מספר אזורים בצפון פ"ת החליטו להתחיל להשתמש בה בנסיעותיהם לת"א ואולי גם להרצליה ולחיפה (ואולי פה ושם גם לנתב"ג).
האמת, שמזה כשנה +- עת נפתח כביש ההמשך לדרך אם המושבות הרבה יותר קל להגיע משכונות אם/הדר המושבות לתחנה.

דרך אם המושבות הוא הכביש בעל האופי הפרברי שממשיך את אבא הלל בר"ג ועובר ליד פארק אזורים וממשיך ועובר ליד התחנה (והאצטדיון).
בעבר הוא הסתיים כמה מאות מטרים מזרחה בצומת T עם דרך זבולון המר.
אולם מאז שפתחו את המשכו מזרחה לכוון שכונות הדר/אם המושבות נראה לי שהרבה יותר תושבים באזור הזה החליטו לנסוע עם הפרייבט שלהם לתחנת הרכבת.
 

down under

New member
או קיי, היום בצעתי נסיעת חובבים אחרי תקופה

מזמן לא נסעתי לשם, אני אשתדל
בימים הקרובים לבצע נסיעת חובבים לקרית אריה ולחזות בזה במו עיני.
או קיי, היום בצעתי נסיעת חובבים אחרי תקופה
מאוד ארוכה שבה לא הייתי בכלל בתוך רכבת בישראל.
נסעתי מתחנת בני ברק לפ"ת קרית אריה.

עליתי על הרכבת של 18:25 שיצאה בזמן וסוף סוף חזיתי בניצול של הקו הכפול בין ב"ב לת"א האונ'.
הרכבת לכוון ת"א שבאה מכפ"ס יצאה כמעט 40 שניות לפני שזו שבאה מת"א לכפ"ס נכנסה לתחנה.
בעבר דבר כזה כמובן שלא יכול היה להתרחש שכן הרכבת לת"א היתה משתמשת בעקלתון על מנת
לחזור למסילה הבודדת.


ובכן, בתחנת קרית אריה ירדו מן הרכבת כמה עשרות נוסעים. השעה היתה קצת אחרי 18:30 והחניון היה
עם עשרות רבות מאוד של מכוניות.
אם הייתי מגיע בשעה 13:00 סביר להניח שהייתי רואה ממש מאות רבות של מכוניות.


אגב, הרכבת שחזרתי בה, של שעה 18:41 הקדימה את בואה בשתי דקות ויצאה כ-10 שניות לפני הזמן.

יצא לי לנסוע ו/או לראות בסך הכל 4 רכבות בקו הזה וכולן ללא יוצא מן הכלל לא אחרו. יפה מאוד.
 
ביום שני השבוע הרכבת שהייתה אמורה להיות ב-

או קיי, היום בצעתי נסיעת חובבים אחרי תקופה
מאוד ארוכה שבה לא הייתי בכלל בתוך רכבת בישראל.
נסעתי מתחנת בני ברק לפ"ת קרית אריה.

עליתי על הרכבת של 18:25 שיצאה בזמן וסוף סוף חזיתי בניצול של הקו הכפול בין ב"ב לת"א האונ'.
הרכבת לכוון ת"א שבאה מכפ"ס יצאה כמעט 40 שניות לפני שזו שבאה מת"א לכפ"ס נכנסה לתחנה.
בעבר דבר כזה כמובן שלא יכול היה להתרחש שכן הרכבת לת"א היתה משתמשת בעקלתון על מנת
לחזור למסילה הבודדת.


ובכן, בתחנת קרית אריה ירדו מן הרכבת כמה עשרות נוסעים. השעה היתה קצת אחרי 18:30 והחניון היה
עם עשרות רבות מאוד של מכוניות.
אם הייתי מגיע בשעה 13:00 סביר להניח שהייתי רואה ממש מאות רבות של מכוניות.


אגב, הרכבת שחזרתי בה, של שעה 18:41 הקדימה את בואה בשתי דקות ויצאה כ-10 שניות לפני הזמן.

יצא לי לנסוע ו/או לראות בסך הכל 4 רכבות בקו הזה וכולן ללא יוצא מן הכלל לא אחרו. יפה מאוד.
ביום שני השבוע הרכבת שהייתה אמורה להיות ב-
7:01 בבוקר בקרית אריה איחרה ב-12 דקות.
ובשעות אחר הצהריים-ערב בדרך כלל הרכבת שנוסעת מערבה לתל אביב מקדימה בבני ברק את הרכבת שנוסעת מזרחה מתל אביב, כי בשעות הללו העומס הוא בכוון מתל אביב.
 

אורי404

New member
אלה העובדות בשטח

עולים ויורדים בקו כפר סבא תל-אביב
בשני הרבעונים האחרונים הקו רושם עליה נאה במספר הנוסעים ומגיע לשיאים חדשים. מגמת הצמיחה ניכרת בכל תחנות הקו.
אלה העובדות בשטח
זה למרות מחירי הנסיעה הגבוהים ולמרות תדירות יחסית נמוכה, ממה שפורסם שצפוי להיות.
לאחר סיום ההכפלה, זכור לי שפורסם על ארבע רכבות בשעה לכל כיוון.
בכל מקרה עוד כשלוש שנים, אמורה להיפתח מסילת השרון וסביר להניח, שכמות הנוסעים תעלה.
 

down under

New member
אורי, האם בחצי השנה האחרונה יצא לך לנסוע

אלה העובדות בשטח
זה למרות מחירי הנסיעה הגבוהים ולמרות תדירות יחסית נמוכה, ממה שפורסם שצפוי להיות.
לאחר סיום ההכפלה, זכור לי שפורסם על ארבע רכבות בשעה לכל כיוון.
בכל מקרה עוד כשלוש שנים, אמורה להיפתח מסילת השרון וסביר להניח, שכמות הנוסעים תעלה.
אורי, האם בחצי השנה האחרונה יצא לך לנסוע
יותר מפעם או פעמיים ברכבת?
ואם כן, האם שמת לב שאכן יש כמות גדולה יותר של נוסעים אל ומקרית אריה?

כי לפי נתוני האקסל יש כמעט הכפלה פי 3 לעומת השנה השניה להפעלת התחנה.
התחנה הופעלה לראשונה או ב-2007 או 2008. לוקח לציבור להפנים בתת מודע הקולקטיבי שלו את קיום התחנה משהו כמו בין חצי שנה לשנתיים.
אז אם נסתכל על נתוני 2010 נראה שעד היום יש קפיצה של יותר מפי 2. משמעותי מאוד.

אני טוען שזה מאז הפתיחה של הכביש שהוא המשכו של דרך אם המושבות לכוון שכונות הדר המושבות ואם המושבות (שכונות הענק שמזרחית
לדרך זבולון המר).
 
התחנה נפתחה במאי 2008.

אורי, האם בחצי השנה האחרונה יצא לך לנסוע
יותר מפעם או פעמיים ברכבת?
ואם כן, האם שמת לב שאכן יש כמות גדולה יותר של נוסעים אל ומקרית אריה?

כי לפי נתוני האקסל יש כמעט הכפלה פי 3 לעומת השנה השניה להפעלת התחנה.
התחנה הופעלה לראשונה או ב-2007 או 2008. לוקח לציבור להפנים בתת מודע הקולקטיבי שלו את קיום התחנה משהו כמו בין חצי שנה לשנתיים.
אז אם נסתכל על נתוני 2010 נראה שעד היום יש קפיצה של יותר מפי 2. משמעותי מאוד.

אני טוען שזה מאז הפתיחה של הכביש שהוא המשכו של דרך אם המושבות לכוון שכונות הדר המושבות ואם המושבות (שכונות הענק שמזרחית
לדרך זבולון המר).
התחנה נפתחה במאי 2008.
והגידול נובע בין השאר בגלל הגידול במספר התושבים בהדר המושבות החדשה ובנוה גן (אגב, אם המושבות והדר המושבות הם שני שמות לאותה שכונה, ההבדל בין שתי השכונות היא לפי הותק ולכן יש הפרדה בין הדר/אם המושבות (הותיקה) לבין הדר/אם המושבות החדשה. השם הרשמי לפי עיריית פתח תקוה זה "הדר המושבות"). לנוה גן (שהחלק המזרחי של דרך אם המושבות פחות קשור אליה) יש גם כן השפעה משמעותית על המגמות בצפון פתח תקוה.
דבר נוסף שהשפיע מאוד על העליה בשנתיים האחרונות זה פתיחת קו החוף הדרומי שבעקבותיו התדירות בקטע בין הוד השרון לתל אביב השתפר מאוד. החיבור לקו החוף הדרומי לעומת החיבור לקו הראשונים שהיה לפני כן יצר הבדל משמעותי והגדיל את השימוש בתחנה גם בקרב תושבים משכונות מרוחקות יותר.
אבל הדבר שישפיע הכי הרבה על השימוש בתחנה עוד לא קרה וזה חיבורה בתחבורה ציבורית לעיר שאותה היא אמורה לשרת. אולי אחרי המכרז של קווי פתח תקוה -בקעת אונו גם זה יקרה.
 

אורי404

New member
לא יוצא לי מספיק לנסוע, כדי לענות על זה

אורי, האם בחצי השנה האחרונה יצא לך לנסוע
יותר מפעם או פעמיים ברכבת?
ואם כן, האם שמת לב שאכן יש כמות גדולה יותר של נוסעים אל ומקרית אריה?

כי לפי נתוני האקסל יש כמעט הכפלה פי 3 לעומת השנה השניה להפעלת התחנה.
התחנה הופעלה לראשונה או ב-2007 או 2008. לוקח לציבור להפנים בתת מודע הקולקטיבי שלו את קיום התחנה משהו כמו בין חצי שנה לשנתיים.
אז אם נסתכל על נתוני 2010 נראה שעד היום יש קפיצה של יותר מפי 2. משמעותי מאוד.

אני טוען שזה מאז הפתיחה של הכביש שהוא המשכו של דרך אם המושבות לכוון שכונות הדר המושבות ואם המושבות (שכונות הענק שמזרחית
לדרך זבולון המר).
לא יוצא לי מספיק לנסוע, כדי לענות על זה
יש לי חופשי-חודשי של האוטובוסים.
לו זה היה כולל בתוכו את הרכבת, במחיר הגיוני יותר, סביר להניח, שהייתי נוסע לעתים קרובות יותר.
 

raminec

New member
אחרון חביב - הקו לבאר שבע

נתוני נוסעים בתחנות הרכבת 4-6/2013
נתוני הנוסעים העולים והיורדים בתחנות רכבת ישראל לרבעון השני של 2013 הגיעו.
לצורך ההמחשה אצרף בהמשך מס' גרפים של קווים/תחנות שאנחנו עוקבים אחר התפתחותם כבר מס' שנים.
תודה לרכבת ישראל על הנתונים


מצ"ב נתוני חודש אפריל 2013
אחרון חביב - הקו לבאר שבע
שלא במפתיע, הקו לבאר שבע ממשיך לגדול בקצב מרשים. אפילו שלא מספקים את מלוא התדירות שהובטחה וגם לא את זמן הנסיעה שהובטח. עדיין, אין ספק שחל שיפור ניכר בשירות לנוסע וזה מתבטא במספר הנוסעים שבוחרים לעלות על הרכבת בקו זה.
 

amit1270

New member
מה לגבי דימונה, "תחנת האוטובוס הבודד"?

אחרון חביב - הקו לבאר שבע
שלא במפתיע, הקו לבאר שבע ממשיך לגדול בקצב מרשים. אפילו שלא מספקים את מלוא התדירות שהובטחה וגם לא את זמן הנסיעה שהובטח. עדיין, אין ספק שחל שיפור ניכר בשירות לנוסע וזה מתבטא במספר הנוסעים שבוחרים לעלות על הרכבת בקו זה.
מה לגבי דימונה, "תחנת האוטובוס הבודד"?
 

raminec

New member
תחנת דימונה

מה לגבי דימונה, "תחנת האוטובוס הבודד"?
תחנת דימונה
אין חדשות מרעישות.
כל עוד לא ישנו את מיקום התחנה בכיוון מרכז העיר ויוסיפו קשת מסילתית לכיוון תחנת ב. שבע מרכז לא נראה גידול במספר הנוסעים.
על קו הרכבת לאילת לא הייתי בונה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה