דיווחים

מצב
הנושא נעול.

e l a d i 2 2

New member
שאלה לגבי הרפורמה בגוש דן

שאלה לגבי הרפורמה בגוש דן
הבנתי שזה תקף בכל החברות:דן,אגד,מטרופולין וקווים (לא תופס באגד תעבורה ואפיקים) ונסיעה מצ.ירקון עד ראשל"צ דרך ת"א-צ.טייסים-ראש העין עולה 6.60 ש"ח עם אופציה למעבר חינם ב-90 דק'.
שאלתי היא:
אם טענתי 13.20 ש"ח ברב קו באוטובוס של אגד - קו 921 מצ.סגולה-קוד 41 בפ"ת וירדתי בת"א ועליתי על קו דן פנימי כנסיעת המשך,
מדוע אי-אפשר בחזור לעשות את אותה דרך - קו פנימי של דן (קודם) ואז קו של אגד מרכבת מרכז לפ"ת-סגולה- אך הפעם קו 641 של אגד שהקוד בו הוא שונה - קוד 42.
מדוע צריך לשלם שוב 6.60 ? הרי מדובר בדיוק באותה נסיעה שעשיתי עם קו 921 בהלוך.
מדוע אי אפשר לאחד את כלל קודי הנסיעה בכלל החברות שעולה בהם 6.60 ולאפשר מעבר נוח ויעיל?

תודה
 

אורי404

New member
המחירים הם לפי תחומים

שאלה לגבי הרפורמה בגוש דן
הבנתי שזה תקף בכל החברות:דן,אגד,מטרופולין וקווים (לא תופס באגד תעבורה ואפיקים) ונסיעה מצ.ירקון עד ראשל"צ דרך ת"א-צ.טייסים-ראש העין עולה 6.60 ש"ח עם אופציה למעבר חינם ב-90 דק'.
שאלתי היא:
אם טענתי 13.20 ש"ח ברב קו באוטובוס של אגד - קו 921 מצ.סגולה-קוד 41 בפ"ת וירדתי בת"א ועליתי על קו דן פנימי כנסיעת המשך,
מדוע אי-אפשר בחזור לעשות את אותה דרך - קו פנימי של דן (קודם) ואז קו של אגד מרכבת מרכז לפ"ת-סגולה- אך הפעם קו 641 של אגד שהקוד בו הוא שונה - קוד 42.
מדוע צריך לשלם שוב 6.60 ? הרי מדובר בדיוק באותה נסיעה שעשיתי עם קו 921 בהלוך.
מדוע אי אפשר לאחד את כלל קודי הנסיעה בכלל החברות שעולה בהם 6.60 ולאפשר מעבר נוח ויעיל?

תודה
המחירים הם לפי תחומים
אזור פתח תקווה-תל אביב נחשב לאותו אזור ומחיר הנסיעה הוא נסיעה מקומית 6.60 ש"ח. לכן גם הנסיעה, שכתבת חזרה היא באותו מחיר.

השאלה השנייה שלך מדוע אין איחוד עם כל החברות (ניתן להוסיף גם את "נתיב אקספרס") היא שאלה טובה ובהחלט מעניין מתי זה סוף-סוף יהיה.
 

e l a d i 2 2

New member
למרות שטענתי באגד 921,641 לא קיבל את זה

המחירים הם לפי תחומים
אזור פתח תקווה-תל אביב נחשב לאותו אזור ומחיר הנסיעה הוא נסיעה מקומית 6.60 ש"ח. לכן גם הנסיעה, שכתבת חזרה היא באותו מחיר.

השאלה השנייה שלך מדוע אין איחוד עם כל החברות (ניתן להוסיף גם את "נתיב אקספרס") היא שאלה טובה ובהחלט מעניין מתי זה סוף-סוף יהיה.
למרות שטענתי באגד 921,641 לא קיבל את זה
ולכן כל הרפורמה לא הייתה משתלמת באותה נסיעה כי הקודים שונים למרות שבאותו מחיר.
 
כשעלית על 921 בצומת סגולה היית צריך לטעון קוד

שאלה לגבי הרפורמה בגוש דן
הבנתי שזה תקף בכל החברות:דן,אגד,מטרופולין וקווים (לא תופס באגד תעבורה ואפיקים) ונסיעה מצ.ירקון עד ראשל"צ דרך ת"א-צ.טייסים-ראש העין עולה 6.60 ש"ח עם אופציה למעבר חינם ב-90 דק'.
שאלתי היא:
אם טענתי 13.20 ש"ח ברב קו באוטובוס של אגד - קו 921 מצ.סגולה-קוד 41 בפ"ת וירדתי בת"א ועליתי על קו דן פנימי כנסיעת המשך,
מדוע אי-אפשר בחזור לעשות את אותה דרך - קו פנימי של דן (קודם) ואז קו של אגד מרכבת מרכז לפ"ת-סגולה- אך הפעם קו 641 של אגד שהקוד בו הוא שונה - קוד 42.
מדוע צריך לשלם שוב 6.60 ? הרי מדובר בדיוק באותה נסיעה שעשיתי עם קו 921 בהלוך.
מדוע אי אפשר לאחד את כלל קודי הנסיעה בכלל החברות שעולה בהם 6.60 ולאפשר מעבר נוח ויעיל?

תודה
כשעלית על 921 בצומת סגולה היית צריך לטעון קוד
42 ולא קוד 41. קוד 41 תקף באזור 22 (פ"ת-ראש העין) ולא תקף באזור 1, הכולל את תל אביב.
למעשה הנסיעה שביצעת עם 921 עד תל אביב בקוד 41 הייתה "לא חוקית". אם היה עולה פקח לאוטובוס, הוא היה מעיר על כך.
אם היית טוען את קוד 42, היית יכול להשתמש באותה טעינה גם לנסיעה עם 641 מת"א לצומת סגולה.
ההבדל אינו בין קו 921 לקו 641, אלא בין אזור 22 לאזור 1. צומת סגולה (כמו פתח תקוה כולה) שיכת לשני האזורים, וצריך להקפיד שאם רוצים ליסוע מפתח תקוה לתל אביב, צריך לטעון את קוד 42 ולא את קוד 41. אם רוצים ליסוע בין פתח תקוה לראש העין (או לכל מקום אחר שנמצא רק באזור 22) צריך לטעון את קוד 41.
וזו בדיוק הסיבה לקודים השונים. אחרת היה אפשר ליסוע במחיר של 6.60 ש"ח מראש העין עד תל אביב או מכפר סבא עד תל אביב.
 

אשרי1987

New member
איך הולך הקודים ?

כשעלית על 921 בצומת סגולה היית צריך לטעון קוד
42 ולא קוד 41. קוד 41 תקף באזור 22 (פ"ת-ראש העין) ולא תקף באזור 1, הכולל את תל אביב.
למעשה הנסיעה שביצעת עם 921 עד תל אביב בקוד 41 הייתה "לא חוקית". אם היה עולה פקח לאוטובוס, הוא היה מעיר על כך.
אם היית טוען את קוד 42, היית יכול להשתמש באותה טעינה גם לנסיעה עם 641 מת"א לצומת סגולה.
ההבדל אינו בין קו 921 לקו 641, אלא בין אזור 22 לאזור 1. צומת סגולה (כמו פתח תקוה כולה) שיכת לשני האזורים, וצריך להקפיד שאם רוצים ליסוע מפתח תקוה לתל אביב, צריך לטעון את קוד 42 ולא את קוד 41. אם רוצים ליסוע בין פתח תקוה לראש העין (או לכל מקום אחר שנמצא רק באזור 22) צריך לטעון את קוד 41.
וזו בדיוק הסיבה לקודים השונים. אחרת היה אפשר ליסוע במחיר של 6.60 ש"ח מראש העין עד תל אביב או מכפר סבא עד תל אביב.
איך הולך הקודים ?
41-זה פתח תקוה,ראש העין
42-זה הגוש המרכזי שכולל את פתח תקוה
43-זה בתוך אזור השרון
44-זה בין האזורים
האם קודים 41,43 תקפים גם בדן או לא ?
 
קוד 43 תקף רק בקו 24 של דן בנסיעות בתוך

איך הולך הקודים ?
41-זה פתח תקוה,ראש העין
42-זה הגוש המרכזי שכולל את פתח תקוה
43-זה בתוך אזור השרון
44-זה בין האזורים
האם קודים 41,43 תקפים גם בדן או לא ?
קוד 43 תקף רק בקו 24 של דן בנסיעות בתוך
רמת השרון.
קוד 41 תקף רק בקווים 250, 251 ו-282 של דן כאשר עולים בראש העין ויורדים לא מערבה מפתח תקוה או כאשר עולים לא מערבה מפתח תקוה בנסיעה לכוון מזרח.
בתוך תחומי אזור 1 (חוץ מפתח תקוה) תקפים רק קודים 42 ו-44.
לכן, ברב קווי דן, שלא חוצים את כביש 4 מזרחה או את כביש 5 צפונה, הקוד הרלוונטי זה קוד 42 בלבד.
 

nitsansh

New member
אזור 1 כולל את כביש 5 וכל המחלפים שלו

כשעלית על 921 בצומת סגולה היית צריך לטעון קוד
42 ולא קוד 41. קוד 41 תקף באזור 22 (פ"ת-ראש העין) ולא תקף באזור 1, הכולל את תל אביב.
למעשה הנסיעה שביצעת עם 921 עד תל אביב בקוד 41 הייתה "לא חוקית". אם היה עולה פקח לאוטובוס, הוא היה מעיר על כך.
אם היית טוען את קוד 42, היית יכול להשתמש באותה טעינה גם לנסיעה עם 641 מת"א לצומת סגולה.
ההבדל אינו בין קו 921 לקו 641, אלא בין אזור 22 לאזור 1. צומת סגולה (כמו פתח תקוה כולה) שיכת לשני האזורים, וצריך להקפיד שאם רוצים ליסוע מפתח תקוה לתל אביב, צריך לטעון את קוד 42 ולא את קוד 41. אם רוצים ליסוע בין פתח תקוה לראש העין (או לכל מקום אחר שנמצא רק באזור 22) צריך לטעון את קוד 41.
וזו בדיוק הסיבה לקודים השונים. אחרת היה אפשר ליסוע במחיר של 6.60 ש"ח מראש העין עד תל אביב או מכפר סבא עד תל אביב.
אזור 1 כולל את כביש 5 וכל המחלפים שלו
 
ממחלף ירקון מערבה, אבל זה לא קשור למה שכתבתי

אזור 1 כולל את כביש 5 וכל המחלפים שלו
ממחלף ירקון מערבה, אבל זה לא קשור למה שכתבתי
הקוד המתאים לנסיעה באזור 1 הוא קוד 42, לא קוד 41.
קוד 41 מתאים לנסיעה בתוך אזור 22 שלא כולל את תל אביב, וכולל מתוך אזור 1 אך ורק את פתח תקוה (מחלף ירקון גם כן מהווה חלק מפתח תקוה).
מחלף קסם ומחלף ראש העין מזרח,למשל, לא נכללים באזור 1.
 
הבנתי עכשיו מה הפואנטה במה שכתבת

שאלה לגבי הרפורמה בגוש דן
הבנתי שזה תקף בכל החברות:דן,אגד,מטרופולין וקווים (לא תופס באגד תעבורה ואפיקים) ונסיעה מצ.ירקון עד ראשל"צ דרך ת"א-צ.טייסים-ראש העין עולה 6.60 ש"ח עם אופציה למעבר חינם ב-90 דק'.
שאלתי היא:
אם טענתי 13.20 ש"ח ברב קו באוטובוס של אגד - קו 921 מצ.סגולה-קוד 41 בפ"ת וירדתי בת"א ועליתי על קו דן פנימי כנסיעת המשך,
מדוע אי-אפשר בחזור לעשות את אותה דרך - קו פנימי של דן (קודם) ואז קו של אגד מרכבת מרכז לפ"ת-סגולה- אך הפעם קו 641 של אגד שהקוד בו הוא שונה - קוד 42.
מדוע צריך לשלם שוב 6.60 ? הרי מדובר בדיוק באותה נסיעה שעשיתי עם קו 921 בהלוך.
מדוע אי אפשר לאחד את כלל קודי הנסיעה בכלל החברות שעולה בהם 6.60 ולאפשר מעבר נוח ויעיל?

תודה
הבנתי עכשיו מה הפואנטה במה שכתבת
האוטובוסים של דן בתל אביב מקבלים את קוד 41, למרות שהם לא אמורים.
מה שקרה בקו 641, זה באמת מה שצריך להיות. קוד 41 לא אמור להיות תקף בעליה על אוטובוס בתל אביב.
מה שקורה בדן לא תואם את כלל הרפורמה. או שמדובר בטעות תכנותית או שדן החליטו לעשות לעצמם חיים קלים ולקבל את כל קודי ה-4X ללא הבחנה.
אם זה אכן כך, אפשר לנסות ליסוע מראש העין לתל אביב ומרמת השרון לתל אביב במחיר של 6.60 ש"ח במקום במחיר של 10.40 ש"ח.
 

connex

Active member
קווים בלוד-עדכונים בקצרה

קווים בלוד-עדכונים בקצרה
כאמור קווים תחל לפעול בשלב הראשון בלוד ב24/5 במקום ויאוליה
במודעה שפורסמה בעיתונות המקומית בלוד נרשמו חלק מהשינויים.
1-אפשרות לרב קו בערך צבור משותף לקווים,דן,מטרופולין באזור ת"א
2-תגבורים בשעות השיא לקווים 460 ו462
3-תגבור נסיעות לקוים 1,3,6
4-שלושה קווים חדשים: קו 9 שיחבר בין נאות יצחק לרכבת,קו 13 מתחנה מרכזית בלוד לקריית האומנים ברמלה,קו 158 מרכבת לוד לצריפין.
בנוסף מדבקת קווים כבר הודבקה על תחנות האוטובוס בעיר והוצבה תחנה אלקטרונית של זמן אמת בתחנת הרכבת במקום זו שהושחתה.
 
שאלות לגבי סעיף 1:

קווים בלוד-עדכונים בקצרה
כאמור קווים תחל לפעול בשלב הראשון בלוד ב24/5 במקום ויאוליה
במודעה שפורסמה בעיתונות המקומית בלוד נרשמו חלק מהשינויים.
1-אפשרות לרב קו בערך צבור משותף לקווים,דן,מטרופולין באזור ת"א
2-תגבורים בשעות השיא לקווים 460 ו462
3-תגבור נסיעות לקוים 1,3,6
4-שלושה קווים חדשים: קו 9 שיחבר בין נאות יצחק לרכבת,קו 13 מתחנה מרכזית בלוד לקריית האומנים ברמלה,קו 158 מרכבת לוד לצריפין.
בנוסף מדבקת קווים כבר הודבקה על תחנות האוטובוס בעיר והוצבה תחנה אלקטרונית של זמן אמת בתחנת הרכבת במקום זו שהושחתה.
שאלות לגבי סעיף 1:
1. למה הכוונה באפשרות לערך צבור משותף באזור ת"א? מה כולל אזור ת"א בהקשר זה?
2. האם ניתן יהיה לנצל ערך צבור בנסיעות מלוד ועד לוד? אם כן, מה יהיה מחיר הנסיעה ומה הקוד?
3. האם לוד תהפוך לאזור נוסף ברפורמת גוש-דן?
4. בת"א ובכלל באזורי רפורמת גוש דן, גם אגד מכבדת ערך צבור (אם כי לא טוענת), מדוע סעיף 1 שרשמת לא כולל את אגד?
4. מה לגבי קווי אגד שעוברים בלוד ונוסעים לאזורי רפורמת גוש דן, כמו 244 ו-249? מה יהיה למשל מחיר נסיעה מורכבת הכוללת: נסיעה פנימית בלוד, נסיעה בקו 244 עד בר אילן ונסיעה נוספת לתוך תל השומר? האם יהיו בנסיעה כזו מעברים חופשיים?
 

connex

Active member
לא אוכל להשיב לך על הכל

שאלות לגבי סעיף 1:
1. למה הכוונה באפשרות לערך צבור משותף באזור ת"א? מה כולל אזור ת"א בהקשר זה?
2. האם ניתן יהיה לנצל ערך צבור בנסיעות מלוד ועד לוד? אם כן, מה יהיה מחיר הנסיעה ומה הקוד?
3. האם לוד תהפוך לאזור נוסף ברפורמת גוש-דן?
4. בת"א ובכלל באזורי רפורמת גוש דן, גם אגד מכבדת ערך צבור (אם כי לא טוענת), מדוע סעיף 1 שרשמת לא כולל את אגד?
4. מה לגבי קווי אגד שעוברים בלוד ונוסעים לאזורי רפורמת גוש דן, כמו 244 ו-249? מה יהיה למשל מחיר נסיעה מורכבת הכוללת: נסיעה פנימית בלוד, נסיעה בקו 244 עד בר אילן ונסיעה נוספת לתוך תל השומר? האם יהיו בנסיעה כזו מעברים חופשיים?
לא אוכל להשיב לך על הכל
כמו שאמרתי-מה שרשמתי מתבסס על מודעה בעיתון המקומי
ללא פרסום נוסף או אפשרות לשאול מישהו מטעם קווים
אצטט מהמודעה את מה שנאמר בנוגע לרב קו
"מחירי הנסיעה והחופשי חודשי הם ללא שינוי ממחירי המפעיל הקודם,אולם מעתה ניתן לטעון חבילות ערך צבור ברב קו בסכומים: 30,50 ו100 ש"ח. בנוסף על סכום הקנייה תתווסף הנחה בהתאם לפרופיל הכרטיס (רגיל,ותיק,זכאי,נוער). הערך הצבור ברב קו מאפשר נסיעה בכל התעריפים ובכל קווי קווים בלוד,בכל קווי דן,אגד,מטרופולין וכן בקווים באזור גוש דן. כרטיסיות וחופשי חודשי של המפעיל הקודם שהונפקו ע"י רב קו יכובדו ע"י קווים
 
תודה, כעת זה יותר מובן.

לא אוכל להשיב לך על הכל
כמו שאמרתי-מה שרשמתי מתבסס על מודעה בעיתון המקומי
ללא פרסום נוסף או אפשרות לשאול מישהו מטעם קווים
אצטט מהמודעה את מה שנאמר בנוגע לרב קו
"מחירי הנסיעה והחופשי חודשי הם ללא שינוי ממחירי המפעיל הקודם,אולם מעתה ניתן לטעון חבילות ערך צבור ברב קו בסכומים: 30,50 ו100 ש"ח. בנוסף על סכום הקנייה תתווסף הנחה בהתאם לפרופיל הכרטיס (רגיל,ותיק,זכאי,נוער). הערך הצבור ברב קו מאפשר נסיעה בכל התעריפים ובכל קווי קווים בלוד,בכל קווי דן,אגד,מטרופולין וכן בקווים באזור גוש דן. כרטיסיות וחופשי חודשי של המפעיל הקודם שהונפקו ע"י רב קו יכובדו ע"י קווים
תודה, כעת זה יותר מובן.
בעצם החידוש היחיד זה שיהיה אפשר להשתמש בקווי קווים בלוד בערך הצבור, כי שימוש בערך צבור בארבע החברות בגוש-דן ובשרון הדרומי היה אפשר גם עד עכשיו.
אבל משרד התחבורה לא מנצל את העובדה שקווים (אחת מארבע חברות רפורמת גוש-דן) נכנסת ללוד, על מנת לשלב את לוד ברפורמה ולהחיל מעברים חופשיים בנסיעות בין לוד ליעדים בגוש-דן.
זו דווקא הזדמנות להתחיל ליצור את אזור 23 שצריך לכלול את נתב"ג, קרית שדה התעופה, שוהם, לוד, רמלה והישובים הקטנים הסמוכים אליהם.
נקווה שיעשו את זה לאחר הפעימות הבאות של כניסת קווים לאזור רמלוד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה