עידוד התחבורה הציבורית
עידוד התחבורה הציבורית
שמעתי שמטרת הממשלה ומשרד התחבורה לעודד את השימוש בתחבורה הציבורית.
אני משתמש כבד בתחבורה הציבורית כבר שנים רבות ובאמתחתי הרבה עצות לשיפור כך שבאמת השימוש בתחבורה הציבורית יעודד ולא רק בפירסומות ובהצהרות.
לדוגמא:
בנסיעה מתל אביב צפונה לכל הקווים הנוסעים לאזורים קרובים כמו למשל: הרצליה, רעננה, נתניה, חדרה וכד' יש תחנת איסוף באיזור קלקא-עזריאלי. לעיתים אפילו שתי תחנות.
אולם, לאילו הנוסעים בנסיעות ארוכות אין והם חייבים לנסוע, על חשבונם, או לתחמח"ת או למסוף 2000. המדובר בקווים כמו: 835, 826, 842 וכד'.
מה משרד התחבורה ואגד חושבים?
אם כבר אילו הפריירים שגרים רחוק אולי נוסיף להם זמן ועלות (6.6 ש"ח ליתר דיוק והמתנה של כ 10 דקות לאוטובוס הפנימי ועוד כ 10 דקות לקו לצפון, כי לא ניתן לתאם בדיוק זמנים)
הפתרון פשוט: או להוסיף תחנה, או להחיל כרטיס המשך ללא תוספת תשלום (גם כך המחירים שאנו משלמים יקרים).
למותר לציין כי:
1. כן מוסיפים הרבה תחנות אבל רק אחרי ארלוזורוב.
2. פניתי לאגד ולמשרד התחבורה כבר מספר פעמים ולא קיבלתי שום תשובה מלבד תשובה לקונית - הנושא בבדיקה.
עידוד התחבורה הציבורית
שמעתי שמטרת הממשלה ומשרד התחבורה לעודד את השימוש בתחבורה הציבורית.
אני משתמש כבד בתחבורה הציבורית כבר שנים רבות ובאמתחתי הרבה עצות לשיפור כך שבאמת השימוש בתחבורה הציבורית יעודד ולא רק בפירסומות ובהצהרות.
לדוגמא:
בנסיעה מתל אביב צפונה לכל הקווים הנוסעים לאזורים קרובים כמו למשל: הרצליה, רעננה, נתניה, חדרה וכד' יש תחנת איסוף באיזור קלקא-עזריאלי. לעיתים אפילו שתי תחנות.
אולם, לאילו הנוסעים בנסיעות ארוכות אין והם חייבים לנסוע, על חשבונם, או לתחמח"ת או למסוף 2000. המדובר בקווים כמו: 835, 826, 842 וכד'.
מה משרד התחבורה ואגד חושבים?
אם כבר אילו הפריירים שגרים רחוק אולי נוסיף להם זמן ועלות (6.6 ש"ח ליתר דיוק והמתנה של כ 10 דקות לאוטובוס הפנימי ועוד כ 10 דקות לקו לצפון, כי לא ניתן לתאם בדיוק זמנים)
הפתרון פשוט: או להוסיף תחנה, או להחיל כרטיס המשך ללא תוספת תשלום (גם כך המחירים שאנו משלמים יקרים).
למותר לציין כי:
1. כן מוסיפים הרבה תחנות אבל רק אחרי ארלוזורוב.
2. פניתי לאגד ולמשרד התחבורה כבר מספר פעמים ולא קיבלתי שום תשובה מלבד תשובה לקונית - הנושא בבדיקה.