מה קורה במת"צי חיפה??

מצב
הנושא נעול.
בסומליה הכי טוב אין צינורות :)-

אף אחד לא שוכח - זה ניהול כושל
אף אחד לא שוכח שום כבל, כולם יודעים מהכול לפרטי פרטים,
הבעיה היא שאין בארץ תרבות ניהולית מסודרת של פרויקטים תשתיתיים.


זה דורש המון תיאום ותכנון מפורט, והמון ויתורי אגו של מנהלים של כל גוף ורק ממשלה רצינית יכולה לקבל כזו החלטה שמאוד קשה ליישום (מזאת שתקום עוד שבוע שבועיים אני מיואש לחלוטין - ולא משנה מי יהיו השרים ומאיזו מפלגה - חלק אחד בעננים, שיכורים מכוח בלתי נתפש וחלק שני הוותיק מבוהל ומפוחד, כשרובם ירוקים לחלוטין מניהול ופוליטיקה רצינית)

כך נבנו כמעט כל הרחובות בירושלים לאורך למעלה משנות דור, כל גוף (מים - חשמל - בזק - ביוב)פותח וסוגר את הכביש לצרכיו שלו,
בכל מיני תירוצים שהגדול שבהם אי אפשר לסגור את הכביש לגמרי כדי להעביר כמה צינורות יחד.
בסומליה הכי טוב אין צינורות :)-
מה לעשות תיאום בין כמה רשויות מסובך בד"כ.
 

cwen

New member
ועדיין, לשלם שלוש פעמים על פתיחת וסגירת כביש?

בסומליה הכי טוב אין צינורות :)-
מה לעשות תיאום בין כמה רשויות מסובך בד"כ.
ועדיין, לשלם שלוש פעמים על פתיחת וסגירת כביש?
שלא לדבר על התמשכות העבודות מעבר לכל הגיון.
 
זו חצי הכוס הריקה,מה שחשוב זאת המטרונית.

ועדיין, לשלם שלוש פעמים על פתיחת וסגירת כביש?
שלא לדבר על התמשכות העבודות מעבר לכל הגיון.
זו חצי הכוס הריקה,מה שחשוב זאת המטרונית.
הביצוע לא מושלם.
 

scooby5

Member
הביצוע רחוק מלהיות מושלם והוא

זו חצי הכוס הריקה,מה שחשוב זאת המטרונית.
הביצוע לא מושלם.
הביצוע רחוק מלהיות מושלם והוא
מותח את העצבים של תושבי האזור עד לקצה.
מילא ההתמשכות של העבודות, אבל ההפיכה המחודשת של תחנות, לטובת ביצוע של דברים שהיה ברור מראש שיבוצעו בסופו של דבר, והעובדה שבחלק מאתרי העבודה לא רואים כמעט פועלים בהחלט מוציאים כעס מוצדק מתושבי האזור, ואני ביניהם (ורק מציין שתומך למדי בפרויקט הזה ומקווה שיצליח).
 

cwen

New member
העניין הוא שזה תמיד ככה, בכל הפרוייקטים

זו חצי הכוס הריקה,מה שחשוב זאת המטרונית.
הביצוע לא מושלם.
העניין הוא שזה תמיד ככה, בכל הפרוייקטים
הגדולים במדינה, ולא נראה שמישהו לומד לקח. רכבת ישראל איכשהו מצליחה לתאם בין כמה קבלנים לביצוע עבודות רבות תוך כדי סגירה אחת. למה זה לא עובד בתחומים אחרים?

הקטע הזה שבו פותחים וסוגרים שלוש פעמים הוא סימפטום למחלה שנקראת "יהיה בסדר" ו"נסתדר כבר". ובמקום שראשים יעופו כל פעם שזה קורה כדי שהאנשים בפרוייקט הבא ילמדו לקח, פשוט עוברים על זה לסדר היום.
אין ספק שעם תיאום נכון, גם פרוייקט הרכבת הקלה וגם פרוייקט המטרונית היו מסתיימים הרבה יותר מוקדם, והיה נחסך כסף ציבורי רב.
 

דןמור

New member
3? אתה אופטימי

חן, ברוך הבא למועדון.
כשביצעו העתקת תשתיות בירושלים לקראת הנחת המסילות של הרק"ל - פתחו את הכביש לפחות 3 פעמים כי כל פעם מישהו אחר נזכר שהוא שכח להעביר תשתיות - פעם בזק, פעם ח"ח ופעם HOT.
3? אתה אופטימי
רחוב הרצל נפתח ונסגר כמות פעמים שכבר אי אפשר לספור.
 

amitk83

New member
שותלים שם כבלי תקשורת

מה קורה במת"צי חיפה??
מישהו יודע להסביר מדוע בשבועות האחרונים דחפורים מחריבים את הרציפים לאורך המת"צ בשדרות העצמאות, כולל חפירות? נראה י כמו בזבוז בהתחשב בגילם האפסי של התשתית המדוברות, ועוד לא דיברנו על ההפרעה לתנועת האוטובוסים ונוסעיהם, שכן רוב המת"צ סגור בשני הכיוונים.
שותלים שם כבלי תקשורת
שותלים כבלי תקשורת כדי שהמטרונית תתחבר עם מערכת בקרת הרמזורים.

בהדר זה סיוט מה שהולך שם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה