תמונות מקומות 1 ו2 בתחנה המרכזית בעת שפעלו

מצב
הנושא נעול.

danezeq

Member
תמונות מקומות 1 ו2 בתחנה המרכזית בעת שפעלו

תמונות מקומות 1 ו2 בתחנה המרכזית בעת שפעלו
שלום לכולם

קומות 1,2 בתחנה המרכזית בת"א פעלו במשך כ-9 שנים. יש לי הרבה תמונות של הקומות נטושות אך למישהו יש או יש דרך להשיג תמונות של הקומות בפעולה?
תודה לכולם
 

eran2020

New member
תחנה מגלומנית ומיותרת

תמונות מקומות 1 ו2 בתחנה המרכזית בעת שפעלו
שלום לכולם

קומות 1,2 בתחנה המרכזית בת"א פעלו במשך כ-9 שנים. יש לי הרבה תמונות של הקומות נטושות אך למישהו יש או יש דרך להשיג תמונות של הקומות בפעולה?
תודה לכולם
תחנה מגלומנית ומיותרת
כל יום שהתחנה הזאת עומדת על תילה היא טרגדיה לסביבה.

צריך להרוס את התחנה עד היסוד ולבנות שם
דיור בר השגה לסטודנטים וזוגות צעירים.

התחנה המרכזית בתל אביב
צריכה להיות במקום אחר,
אפשר לבנות תחנה מודרנית ומכובדת במתחם רדינג.
 

עדירמר

New member
תחנה מרכזית תל אביב

תחנה מגלומנית ומיותרת
כל יום שהתחנה הזאת עומדת על תילה היא טרגדיה לסביבה.

צריך להרוס את התחנה עד היסוד ולבנות שם
דיור בר השגה לסטודנטים וזוגות צעירים.

התחנה המרכזית בתל אביב
צריכה להיות במקום אחר,
אפשר לבנות תחנה מודרנית ומכובדת במתחם רדינג.
תחנה מרכזית תל אביב
זאת היתה יכולה להיות הצלחה אם במועד הקמתה היו משלבים בה קוי רכבת תחתית בנוסף למערך האוטובוסים הקיים.
אבל במדינת החלם ישמאעל אף אחד לא חזה את ההתפתחות המהירה של מטרופולין תל אביב והפיכתו ל"מדינת מרכז"
 

eran2020

New member
לפי מיטב הבנתי

תחנה מרכזית תל אביב
זאת היתה יכולה להיות הצלחה אם במועד הקמתה היו משלבים בה קוי רכבת תחתית בנוסף למערך האוטובוסים הקיים.
אבל במדינת החלם ישמאעל אף אחד לא חזה את ההתפתחות המהירה של מטרופולין תל אביב והפיכתו ל"מדינת מרכז"
לפי מיטב הבנתי
בשנת 1973 עשו תכנונים מתקדמים לרכבת תחתית בתל אביב
אבל מלחמת יום כיפור עצרה הכל.
 
מתחם רידינג לא מתאים לדעתי

תחנה מגלומנית ומיותרת
כל יום שהתחנה הזאת עומדת על תילה היא טרגדיה לסביבה.

צריך להרוס את התחנה עד היסוד ולבנות שם
דיור בר השגה לסטודנטים וזוגות צעירים.

התחנה המרכזית בתל אביב
צריכה להיות במקום אחר,
אפשר לבנות תחנה מודרנית ומכובדת במתחם רדינג.
מתחם רידינג לא מתאים לדעתי
התחנות צריכות להיות על ציר איילון

מסוף 2000 ארלוזרוב, לבאים מצפון
צומת חולון, לבאים ממזרח
משה דיין ראשון לבאים מדרום
כל התחנות מקושרות לתחנות הרכבת הסמוכות
 

mister K

New member
התכנון העתידי מדבר על שתי תחנות.

מתחם רידינג לא מתאים לדעתי
התחנות צריכות להיות על ציר איילון

מסוף 2000 ארלוזרוב, לבאים מצפון
צומת חולון, לבאים ממזרח
משה דיין ראשון לבאים מדרום
כל התחנות מקושרות לתחנות הרכבת הסמוכות
התכנון העתידי מדבר על שתי תחנות.
אחת באזור רכבת מרכז והשנייה בסמוך לצומת חולון. באופן כזה התח"צ תהיה יעילה משמעותית מכיום.
נוסף על כך שהתמח"ת היא מקום מגעיל ומצחין שיש למחות מעל פני האדמה, גם הנגישות התח"צית לשם מלא מעט מקומות בגוש דן פחות טובה בהשוואה לרכבת מרכז ולאזורים אחרים.
מה שנעשה במטרופולין חיפה צריך להיעשות גם בתל אביב. רק כמובן שפה סדר הגודל של הנוסעים גדול הרבה יותר ויש גם יתרון בדמות נתיבי איילון, המאפשרים לקווים מהצפון להגיע למסוף דרומי ולקווים מהדרום להגיע למסוף צפוני כמו שנעשה היום.
 
למה לתכנן לפי התוכניות של אתמול?

התכנון העתידי מדבר על שתי תחנות.
אחת באזור רכבת מרכז והשנייה בסמוך לצומת חולון. באופן כזה התח"צ תהיה יעילה משמעותית מכיום.
נוסף על כך שהתמח"ת היא מקום מגעיל ומצחין שיש למחות מעל פני האדמה, גם הנגישות התח"צית לשם מלא מעט מקומות בגוש דן פחות טובה בהשוואה לרכבת מרכז ולאזורים אחרים.
מה שנעשה במטרופולין חיפה צריך להיעשות גם בתל אביב. רק כמובן שפה סדר הגודל של הנוסעים גדול הרבה יותר ויש גם יתרון בדמות נתיבי איילון, המאפשרים לקווים מהצפון להגיע למסוף דרומי ולקווים מהדרום להגיע למסוף צפוני כמו שנעשה היום.
למה לתכנן לפי התוכניות של אתמול?
נוסף לשתי אלו צריכים גם תחנה בדרום גוש דן.
ואיזור רכבת משה דיין בראשון מתאים לזה.
 

טשאפק

New member
מה עם התחנה המרכזית הנוכחית של ראשל"צ?

למה לתכנן לפי התוכניות של אתמול?
נוסף לשתי אלו צריכים גם תחנה בדרום גוש דן.
ואיזור רכבת משה דיין בראשון מתאים לזה.
מה עם התחנה המרכזית הנוכחית של ראשל"צ?
 
יש תוכנית לתחנת רכבת באזור התחנה המרכזית

למה לתכנן לפי התוכניות של אתמול?
נוסף לשתי אלו צריכים גם תחנה בדרום גוש דן.
ואיזור רכבת משה דיין בראשון מתאים לזה.
יש תוכנית לתחנת רכבת באזור התחנה המרכזית
החדשה בראשון לציון.
התחנה המרכזית הדרומית של גוש דן צריכה להיות התחנה המרכזית הקיימת ולא תחנה מרכזית חדשה במערב ראשון לציון.
כך גם, התחנה המרכזית הצפונית של גוש דן צריכה להיות בצומת רעננה שבסמוך אליה כבר ב-2016 תהיה תחנת רכבת.
וכמובן צריך להיות קישור אוטובוסי בין שתי התחנות הללו (עד אשר תהיה רכבת בכביש גהה בעוד כך וכך עשרות שנים).
 
כאילו שזוג צעיר ירצה לגור שם :)::

תחנה מגלומנית ומיותרת
כל יום שהתחנה הזאת עומדת על תילה היא טרגדיה לסביבה.

צריך להרוס את התחנה עד היסוד ולבנות שם
דיור בר השגה לסטודנטים וזוגות צעירים.

התחנה המרכזית בתל אביב
צריכה להיות במקום אחר,
אפשר לבנות תחנה מודרנית ומכובדת במתחם רדינג.
כאילו שזוג צעיר ירצה לגור שם :)::
לא שמשהו טוב בתחנה , אך ללא התחנה האיזור יהפוך להיות עוד יותר גרוע ולמסוכן כמו כל מיני שכונות בארה"ב.
 

רז 1978

New member


תחנה מגלומנית ומיותרת
כל יום שהתחנה הזאת עומדת על תילה היא טרגדיה לסביבה.

צריך להרוס את התחנה עד היסוד ולבנות שם
דיור בר השגה לסטודנטים וזוגות צעירים.

התחנה המרכזית בתל אביב
צריכה להיות במקום אחר,
אפשר לבנות תחנה מודרנית ומכובדת במתחם רדינג.
 

cwen

New member
גם כשהן פעלו בקומה 2 היו בעיקר חנויות ריקות

תמונות מקומות 1 ו2 בתחנה המרכזית בעת שפעלו
שלום לכולם

קומות 1,2 בתחנה המרכזית בת"א פעלו במשך כ-9 שנים. יש לי הרבה תמונות של הקומות נטושות אך למישהו יש או יש דרך להשיג תמונות של הקומות בפעולה?
תודה לכולם
גם כשהן פעלו בקומה 2 היו בעיקר חנויות ריקות
מהיום הראשון היה ממש מפחיד להסתובב בקומות התחתונות.
 

Ccyclist

Well-known member
היה טור של יהונתן גפן על העניין

גם כשהן פעלו בקומה 2 היו בעיקר חנויות ריקות
מהיום הראשון היה ממש מפחיד להסתובב בקומות התחתונות.
היה טור של יהונתן גפן על העניין
הוא קבע שכל ה"כלכלה" בקומה השניה היתה שבעל חנות אחת היה קונה מוצר משכנו וכן הלאה עד שאותו מטבע של ₪5 או ₪10 היה חוזר לסוחר המקורי.

הטור נכתב באמצע שנות ה90 אז אינני יודע אם אפשר למצא אותו באינטרנט.
 

davidfainshtein

Member
מנהל
לאורך השנים

תמונות מקומות 1 ו2 בתחנה המרכזית בעת שפעלו
שלום לכולם

קומות 1,2 בתחנה המרכזית בת"א פעלו במשך כ-9 שנים. יש לי הרבה תמונות של הקומות נטושות אך למישהו יש או יש דרך להשיג תמונות של הקומות בפעולה?
תודה לכולם
לאורך השנים
יצאו לפחות 2 קבוצות של "מגלי ארצות" מקרב חברי הפורום לחקור את הקומות האבודות. יש הרבה תמונות בארכיון.
 
הוא רוצה תמונות מהתקופה שהקומות היו פתוחות

לאורך השנים
יצאו לפחות 2 קבוצות של "מגלי ארצות" מקרב חברי הפורום לחקור את הקומות האבודות. יש הרבה תמונות בארכיון.
הוא רוצה תמונות מהתקופה שהקומות היו פתוחות
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה