מה קורה במת"צי חיפה??

מצב
הנושא נעול.
מה קורה במת"צי חיפה??

מה קורה במת"צי חיפה??
מישהו יודע להסביר מדוע בשבועות האחרונים דחפורים מחריבים את הרציפים לאורך המת"צ בשדרות העצמאות, כולל חפירות? נראה י כמו בזבוז בהתחשב בגילם האפסי של התשתית המדוברות, ועוד לא דיברנו על ההפרעה לתנועת האוטובוסים ונוסעיהם, שכן רוב המת"צ סגור בשני הכיוונים.
 

scooby5

Member
"שכחו" לשתול כבלים לתקשורת וחשמל

מה קורה במת"צי חיפה??
מישהו יודע להסביר מדוע בשבועות האחרונים דחפורים מחריבים את הרציפים לאורך המת"צ בשדרות העצמאות, כולל חפירות? נראה י כמו בזבוז בהתחשב בגילם האפסי של התשתית המדוברות, ועוד לא דיברנו על ההפרעה לתנועת האוטובוסים ונוסעיהם, שכן רוב המת"צ סגור בשני הכיוונים.
"שכחו" לשתול כבלים לתקשורת וחשמל
כאילו לא ידעו מראש שזה יקרה בעתיד.
 

עדירמר

New member
מתצ"י חיפה

מה קורה במת"צי חיפה??
מישהו יודע להסביר מדוע בשבועות האחרונים דחפורים מחריבים את הרציפים לאורך המת"צ בשדרות העצמאות, כולל חפירות? נראה י כמו בזבוז בהתחשב בגילם האפסי של התשתית המדוברות, ועוד לא דיברנו על ההפרעה לתנועת האוטובוסים ונוסעיהם, שכן רוב המת"צ סגור בשני הכיוונים.
מתצ"י חיפה
אלו עוברים שיפוץ, מאחר ובמהלך שנות ההפעלה הרבות של ה"טמטומית" נוצר בלאי רב על מכונות הכרטוס, שלטי המידע האלקטרוניים, וריהוט התחנות.

לפיכך התעורר הצורך לשקם את מתצ"י חיפה.

לידיעתך - הטמטומית אכן פועלת והיא שינתה את התחבורה הציבורית בחיפה!
 

scooby5

Member
בלה - בלה - בלה

מתצ"י חיפה
אלו עוברים שיפוץ, מאחר ובמהלך שנות ההפעלה הרבות של ה"טמטומית" נוצר בלאי רב על מכונות הכרטוס, שלטי המידע האלקטרוניים, וריהוט התחנות.

לפיכך התעורר הצורך לשקם את מתצ"י חיפה.

לידיעתך - הטמטומית אכן פועלת והיא שינתה את התחבורה הציבורית בחיפה!
בלה - בלה - בלה
קוטר.
נכון שנעשו טעויות, אבל דחילכ - הבנו, אתה נגד המטרונית ונגד הרב-קו, אתה נגד, סבבה.

תן טיעון הגיוני פעם אחת במקום לצעוק.
 

עדירמר

New member
בלה - בלה - בלה

בלה - בלה - בלה
קוטר.
נכון שנעשו טעויות, אבל דחילכ - הבנו, אתה נגד המטרונית ונגד הרב-קו, אתה נגד, סבבה.

תן טיעון הגיוני פעם אחת במקום לצעוק.
בלה - בלה - בלה
אפשר לשאול את אדוני שאלה?

מה היא בעצם המטרונית?

אוטובוס ארוך, הלא כן?
מעוצב אחרת כך שלנהג תהיה את האפשרות לנהוג, ולא למכור כרטיסים. הלא כן?
לשם זה נדרשים לחפור את כל כבישי חיפה רבתי. רק לשם אוטובוס ארוך ומיותר. והרי פעלו כאלו עוד בשנות ה90 אז למה הוציאו אותם מחיפה? למה על השאלה הזאת אין לך תשובה?
ולנוכח התקלות הרבות ברב קו מכונה הוא אצלי ה"רב טיפש" שכן עד להחלמת כל מחלות הילדות שלו מן הראוי היה לאפשר מכירתם של כרטיסי נייר טובים ומשובחים.
 

scooby5

Member
בלה - בלה - בלה

בלה - בלה - בלה
אפשר לשאול את אדוני שאלה?

מה היא בעצם המטרונית?

אוטובוס ארוך, הלא כן?
מעוצב אחרת כך שלנהג תהיה את האפשרות לנהוג, ולא למכור כרטיסים. הלא כן?
לשם זה נדרשים לחפור את כל כבישי חיפה רבתי. רק לשם אוטובוס ארוך ומיותר. והרי פעלו כאלו עוד בשנות ה90 אז למה הוציאו אותם מחיפה? למה על השאלה הזאת אין לך תשובה?
ולנוכח התקלות הרבות ברב קו מכונה הוא אצלי ה"רב טיפש" שכן עד להחלמת כל מחלות הילדות שלו מן הראוי היה לאפשר מכירתם של כרטיסי נייר טובים ומשובחים.
בלה - בלה - בלה
ראשית כל, לא "אדוני".

המטרונית היא אוטובוס ארוך שינוע בצירים ייעודיים, מופרדים משאר התנועה (במרבית המקומות), בעל תדירות גבוהה, יפעל 24/7/364 (למעט קו אחד שלא יופעל בשבתות וחגים), התשלום/התיקוף יבוצע ברציפים עצמם ולא באוטובוס, מה שישחרר את הנהג לטובת נהיגה ויאפשר קליטה מהירה של נוסעים מכל הדלתות בו זמנית.

לגבי שאלתך מדוע נדרשים לחפור את כל חיפה, הרי שכבר השבת בעצמך, כי האוטובוס מיותר (ומכאן גם האנטגוניזם שהפרסומים שלך מעוררים). ובנימה רצינית - בתור אחד שמשתמש על בסיס כמעט יומיומי באוטובוסים בחיפה, אני מרגיש שינוי אדיר בזמן הנסיעה, שהתקצר משמעותית, בכל מקום בו האוטובוסים משתמשים בנתיבי המטרונית. כל שנותר לי לקוות, הוא שהשיפורים שציינתי למעלה, מעבר להפרדת הנתיבים יוביל לכלי תחבורה מודרני, יעיל ומהיר.

לא ניתן להתחמק מהעובדה שיש בעיות/כשלים/עיכובים בהשלמת הפרויקט, אשר חלק מהם נובעים מתכנון טיפשי/עבודה חלמאית/חוצפה של ראשי ערים שדרשו שיפוצים בשטחי הערים שבראשן הם עומדים על חשבון הפרויקט.

גם הרב קו נוסה כבר ולכן הוכנס לפעילות בכל הארץ. כמו בכל אמצעי אלקטרוני גם עם הרב קו ישנן עדיין מעט תקלות, ועוד תהיינה, כפי שיכול לקרות עם כל כרטיס אלקטרוני אחר. עדיין יש באפשרותך לקנות "כרטיסי נייר טובים ומשובחים" וגם במטרונית תוכל לעשות את אותו הדבר בדיוק.
 
כמה כבר היה יקר יותר לסלול מסילות לרכבת קלה|?

בלה - בלה - בלה
ראשית כל, לא "אדוני".

המטרונית היא אוטובוס ארוך שינוע בצירים ייעודיים, מופרדים משאר התנועה (במרבית המקומות), בעל תדירות גבוהה, יפעל 24/7/364 (למעט קו אחד שלא יופעל בשבתות וחגים), התשלום/התיקוף יבוצע ברציפים עצמם ולא באוטובוס, מה שישחרר את הנהג לטובת נהיגה ויאפשר קליטה מהירה של נוסעים מכל הדלתות בו זמנית.

לגבי שאלתך מדוע נדרשים לחפור את כל חיפה, הרי שכבר השבת בעצמך, כי האוטובוס מיותר (ומכאן גם האנטגוניזם שהפרסומים שלך מעוררים). ובנימה רצינית - בתור אחד שמשתמש על בסיס כמעט יומיומי באוטובוסים בחיפה, אני מרגיש שינוי אדיר בזמן הנסיעה, שהתקצר משמעותית, בכל מקום בו האוטובוסים משתמשים בנתיבי המטרונית. כל שנותר לי לקוות, הוא שהשיפורים שציינתי למעלה, מעבר להפרדת הנתיבים יוביל לכלי תחבורה מודרני, יעיל ומהיר.

לא ניתן להתחמק מהעובדה שיש בעיות/כשלים/עיכובים בהשלמת הפרויקט, אשר חלק מהם נובעים מתכנון טיפשי/עבודה חלמאית/חוצפה של ראשי ערים שדרשו שיפוצים בשטחי הערים שבראשן הם עומדים על חשבון הפרויקט.

גם הרב קו נוסה כבר ולכן הוכנס לפעילות בכל הארץ. כמו בכל אמצעי אלקטרוני גם עם הרב קו ישנן עדיין מעט תקלות, ועוד תהיינה, כפי שיכול לקרות עם כל כרטיס אלקטרוני אחר. עדיין יש באפשרותך לקנות "כרטיסי נייר טובים ומשובחים" וגם במטרונית תוכל לעשות את אותו הדבר בדיוק.
כמה כבר היה יקר יותר לסלול מסילות לרכבת קלה|?
הפרוייקט בחיפה מתחרה בזה של ירושלים בעיכובים, התייקרות בין המחיר בתיאוריה למחיר בפועל, מטרד מתמשך וחיסול הסוחרים במע"ר ההיסטורי. ההבדל הוא ששם בסוף כל הבלאגן יש רכבת קלה, ולנו בחיפה יש אוטובוס מפרקי.
מה שיקר כמו הכנת תשתיות לרק"ל, מתעכב כמו הכנת תשתיות לרק"ל ומטריד כמו הכנת תשתיות לרק"ל מן הראוי שיסתיים כרק"ל ולא כאוטובוס המיוחצן כרק"ל.
 

scooby5

Member
אל תתפוס אותי במילה

כמה כבר היה יקר יותר לסלול מסילות לרכבת קלה|?
הפרוייקט בחיפה מתחרה בזה של ירושלים בעיכובים, התייקרות בין המחיר בתיאוריה למחיר בפועל, מטרד מתמשך וחיסול הסוחרים במע"ר ההיסטורי. ההבדל הוא ששם בסוף כל הבלאגן יש רכבת קלה, ולנו בחיפה יש אוטובוס מפרקי.
מה שיקר כמו הכנת תשתיות לרק"ל, מתעכב כמו הכנת תשתיות לרק"ל ומטריד כמו הכנת תשתיות לרק"ל מן הראוי שיסתיים כרק"ל ולא כאוטובוס המיוחצן כרק"ל.
אל תתפוס אותי במילה
אבל נדמה לי שההפרש הוא פי שלושה.
גם אם התבלבלתי כן במספרים, עלויות רק"ל הינן גבוהות בהרבה.
אין בכך כדי לגרוע מהעצבים על העיכובים הרבים והעבודה העקומה בחלקה.
גם היחצנות היא מוגזמת, והנושא נידון כאן רבות.
יחד עם זאת, מדובר במהלך חשוב, שהניב תוצאות כבר עם הפעלת אוטובוסים "רגילים" ואני מקווה שעוד יתברר כמוצלח.
אין לנו אלא להמתין לעתיד, כדי לבדוק זאת.
 

droriko

New member
לא שאני לא מסכים איתך בהכל

בלה - בלה - בלה
ראשית כל, לא "אדוני".

המטרונית היא אוטובוס ארוך שינוע בצירים ייעודיים, מופרדים משאר התנועה (במרבית המקומות), בעל תדירות גבוהה, יפעל 24/7/364 (למעט קו אחד שלא יופעל בשבתות וחגים), התשלום/התיקוף יבוצע ברציפים עצמם ולא באוטובוס, מה שישחרר את הנהג לטובת נהיגה ויאפשר קליטה מהירה של נוסעים מכל הדלתות בו זמנית.

לגבי שאלתך מדוע נדרשים לחפור את כל חיפה, הרי שכבר השבת בעצמך, כי האוטובוס מיותר (ומכאן גם האנטגוניזם שהפרסומים שלך מעוררים). ובנימה רצינית - בתור אחד שמשתמש על בסיס כמעט יומיומי באוטובוסים בחיפה, אני מרגיש שינוי אדיר בזמן הנסיעה, שהתקצר משמעותית, בכל מקום בו האוטובוסים משתמשים בנתיבי המטרונית. כל שנותר לי לקוות, הוא שהשיפורים שציינתי למעלה, מעבר להפרדת הנתיבים יוביל לכלי תחבורה מודרני, יעיל ומהיר.

לא ניתן להתחמק מהעובדה שיש בעיות/כשלים/עיכובים בהשלמת הפרויקט, אשר חלק מהם נובעים מתכנון טיפשי/עבודה חלמאית/חוצפה של ראשי ערים שדרשו שיפוצים בשטחי הערים שבראשן הם עומדים על חשבון הפרויקט.

גם הרב קו נוסה כבר ולכן הוכנס לפעילות בכל הארץ. כמו בכל אמצעי אלקטרוני גם עם הרב קו ישנן עדיין מעט תקלות, ועוד תהיינה, כפי שיכול לקרות עם כל כרטיס אלקטרוני אחר. עדיין יש באפשרותך לקנות "כרטיסי נייר טובים ומשובחים" וגם במטרונית תוכל לעשות את אותו הדבר בדיוק.
לא שאני לא מסכים איתך בהכל
אבל אני לא מבין למה קוראים לזה מטרונית,כל מה שתיארת עכשיו מתאים להגדרה של מפרקית. אני יכול להבין למה קוראים לרכבת קלה רכבת קלה ולא אוטובוס, אבל מה יותר המטרונית מהאוטובוס, לדעתי השם המפוצץ זה לא יותר מיחסי ציבור של כץ את יהב פרסום בעמ.
 

scooby5

Member
תראה

לא שאני לא מסכים איתך בהכל
אבל אני לא מבין למה קוראים לזה מטרונית,כל מה שתיארת עכשיו מתאים להגדרה של מפרקית. אני יכול להבין למה קוראים לרכבת קלה רכבת קלה ולא אוטובוס, אבל מה יותר המטרונית מהאוטובוס, לדעתי השם המפוצץ זה לא יותר מיחסי ציבור של כץ את יהב פרסום בעמ.
תראה
האוטובוס כשלעצמו הוא אוטובוס. בדומה למפרקיות של אגד ודן עם ארבע הדלתות.
מכיוון שהשם מטרונית ניתן לפרויקט ככלל, שמאגד בתוכו את כל מה שציינתי קודם, צריך להתייחס אל הפרויקט כולו.
מעבר לכך, כמו בכל פרויקט בסדר גודל כזה - מעורבת כמות גדולה מאוד של יחסי ציבור, אם כי, לדעתי, ישראל כץ די נקי ממנה, מכיוון שההחלטה על הקמת הפרויקט התקבלה טרם תקופתו במשרד התחבורה. הוא רק "רוכב" על גלי "ההצלחה" כיום, ויגזור את הקופון על השקת המערכת כולה.
 

droriko

New member
איך אתה מדבר על "הורדוס של התעבורה" ?!

תראה
האוטובוס כשלעצמו הוא אוטובוס. בדומה למפרקיות של אגד ודן עם ארבע הדלתות.
מכיוון שהשם מטרונית ניתן לפרויקט ככלל, שמאגד בתוכו את כל מה שציינתי קודם, צריך להתייחס אל הפרויקט כולו.
מעבר לכך, כמו בכל פרויקט בסדר גודל כזה - מעורבת כמות גדולה מאוד של יחסי ציבור, אם כי, לדעתי, ישראל כץ די נקי ממנה, מכיוון שההחלטה על הקמת הפרויקט התקבלה טרם תקופתו במשרד התחבורה. הוא רק "רוכב" על גלי "ההצלחה" כיום, ויגזור את הקופון על השקת המערכת כולה.
איך אתה מדבר על "הורדוס של התעבורה" ?!
 
קבל אותו הרס גם בגשר רושמיה

מה קורה במת"צי חיפה??
מישהו יודע להסביר מדוע בשבועות האחרונים דחפורים מחריבים את הרציפים לאורך המת"צ בשדרות העצמאות, כולל חפירות? נראה י כמו בזבוז בהתחשב בגילם האפסי של התשתית המדוברות, ועוד לא דיברנו על ההפרעה לתנועת האוטובוסים ונוסעיהם, שכן רוב המת"צ סגור בשני הכיוונים.
קבל אותו הרס גם בגשר רושמיה
שדרות בן גוריון וגם בשדרות ההסתדרות

וכנראה בעוד מקומות שעוד לא הייתי בהם...
 

נתנאל531

Well-known member
#@$@^&&!!!

ביום שני זה יחזור בחלק אחר, שנקר-צ.ק.אתא
#@$@^&&!!!
ותודה על העדכון
 

davidfainshtein

Member
מנהל
חן, ברוך הבא למועדון.

מה קורה במת"צי חיפה??
מישהו יודע להסביר מדוע בשבועות האחרונים דחפורים מחריבים את הרציפים לאורך המת"צ בשדרות העצמאות, כולל חפירות? נראה י כמו בזבוז בהתחשב בגילם האפסי של התשתית המדוברות, ועוד לא דיברנו על ההפרעה לתנועת האוטובוסים ונוסעיהם, שכן רוב המת"צ סגור בשני הכיוונים.
חן, ברוך הבא למועדון.
כשביצעו העתקת תשתיות בירושלים לקראת הנחת המסילות של הרק"ל - פתחו את הכביש לפחות 3 פעמים כי כל פעם מישהו אחר נזכר שהוא שכח להעביר תשתיות - פעם בזק, פעם ח"ח ופעם HOT.
 

scooby5

Member
הפעם זה אותו גוף

חן, ברוך הבא למועדון.
כשביצעו העתקת תשתיות בירושלים לקראת הנחת המסילות של הרק"ל - פתחו את הכביש לפחות 3 פעמים כי כל פעם מישהו אחר נזכר שהוא שכח להעביר תשתיות - פעם בזק, פעם ח"ח ופעם HOT.
הפעם זה אותו גוף
יפה נוף-עיריית חיפה.
 

bangy1

New member
אף אחד לא שוכח - זה ניהול כושל

חן, ברוך הבא למועדון.
כשביצעו העתקת תשתיות בירושלים לקראת הנחת המסילות של הרק"ל - פתחו את הכביש לפחות 3 פעמים כי כל פעם מישהו אחר נזכר שהוא שכח להעביר תשתיות - פעם בזק, פעם ח"ח ופעם HOT.
אף אחד לא שוכח - זה ניהול כושל
אף אחד לא שוכח שום כבל, כולם יודעים מהכול לפרטי פרטים,
הבעיה היא שאין בארץ תרבות ניהולית מסודרת של פרויקטים תשתיתיים.


זה דורש המון תיאום ותכנון מפורט, והמון ויתורי אגו של מנהלים של כל גוף ורק ממשלה רצינית יכולה לקבל כזו החלטה שמאוד קשה ליישום (מזאת שתקום עוד שבוע שבועיים אני מיואש לחלוטין - ולא משנה מי יהיו השרים ומאיזו מפלגה - חלק אחד בעננים, שיכורים מכוח בלתי נתפש וחלק שני הוותיק מבוהל ומפוחד, כשרובם ירוקים לחלוטין מניהול ופוליטיקה רצינית)

כך נבנו כמעט כל הרחובות בירושלים לאורך למעלה משנות דור, כל גוף (מים - חשמל - בזק - ביוב)פותח וסוגר את הכביש לצרכיו שלו,
בכל מיני תירוצים שהגדול שבהם אי אפשר לסגור את הכביש לגמרי כדי להעביר כמה צינורות יחד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה