לתגבר קוים עמוסים בגוש דן אין כסף

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
מדובר בסה"כ ב-13 נסיעות הלוך ו-9 נסיעות חזור

לתגבר קוים עמוסים בגוש דן אין כסף
אבל להקים קוים נפרדים לפלסטינים,שבכלל לא משלמים מיסים למשרד התחבורה, לזה דווקא יש

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4351156,00.html
מדובר בסה"כ ב-13 נסיעות הלוך ו-9 נסיעות חזור
לא משהו שישבור את בנק הסובסידיות, ואנחנו גם לא יודעים מה מחיר הנסיעה בקווים אלה שעשויים לנסוע מלאים בנוסעים משלמים. בכל אופן, זה כאין וכאפס לעומת מספר הנסיעות שממומנים במחירי הפסד עבור אוכלוסיות אחרות שרובן אינן משלמות מסים...

השאלה שלי היא אחרת, אבל לא אשאל אותה כאן כי כידוע לכם זה לא הפורום לדיונים פוליטיים-מדיניים.
 

droriko

New member
תשאל תשאל

מדובר בסה"כ ב-13 נסיעות הלוך ו-9 נסיעות חזור
לא משהו שישבור את בנק הסובסידיות, ואנחנו גם לא יודעים מה מחיר הנסיעה בקווים אלה שעשויים לנסוע מלאים בנוסעים משלמים. בכל אופן, זה כאין וכאפס לעומת מספר הנסיעות שממומנים במחירי הפסד עבור אוכלוסיות אחרות שרובן אינן משלמות מסים...

השאלה שלי היא אחרת, אבל לא אשאל אותה כאן כי כידוע לכם זה לא הפורום לדיונים פוליטיים-מדיניים.
תשאל תשאל
 

droriko

New member
הנהלת הפורום לא תמחוק לך את זה


תשאל תשאל
הנהלת הפורום לא תמחוק לך את זה
 
על אותו משקל הם עושים תעבודה השחורה

לתגבר קוים עמוסים בגוש דן אין כסף
אבל להקים קוים נפרדים לפלסטינים,שבכלל לא משלמים מיסים למשרד התחבורה, לזה דווקא יש

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4351156,00.html
על אותו משקל הם עושים תעבודה השחורה
ובונים פה בניינים וקניונים בעבודות הכי שחורות שיש תוך הוזלת עלויות עצומה. ומדובר בעובדים חוקיים עם היתרים. אז להירגע.
 

droriko

New member
לא לכולם יש היתר,חלק מחפשים טרמפ

על אותו משקל הם עושים תעבודה השחורה
ובונים פה בניינים וקניונים בעבודות הכי שחורות שיש תוך הוזלת עלויות עצומה. ומדובר בעובדים חוקיים עם היתרים. אז להירגע.
לא לכולם יש היתר,חלק מחפשים טרמפ
 
צודק, אבל מדובר בהסדר יעודי

לא לכולם יש היתר,חלק מחפשים טרמפ
צודק, אבל מדובר בהסדר יעודי
עבור אותם פלסטינים שמאושרים להיכנס לישראל. וכעת כשיש ערוץ הסעה יעודי להם יהיה גם קל יותר לפקח בטחונית ובכלל על הכניסה שלהם.
 
ראשית מי שעובד בישראל עם היתר,משלם מיסים

לתגבר קוים עמוסים בגוש דן אין כסף
אבל להקים קוים נפרדים לפלסטינים,שבכלל לא משלמים מיסים למשרד התחבורה, לזה דווקא יש

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4351156,00.html
ראשית מי שעובד בישראל עם היתר,משלם מיסים
ושנית, מדובר על קווים שיהיו עמוסים בכל נסיעה.

אני לא חושב שדרושה כאן סובסידיה, אלה קווים שישלמו את עצמם
 

אוהד11

New member
לפי הכתבות מדובר בשני קווים שהפרסום להם

לתגבר קוים עמוסים בגוש דן אין כסף
אבל להקים קוים נפרדים לפלסטינים,שבכלל לא משלמים מיסים למשרד התחבורה, לזה דווקא יש

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4351156,00.html
לפי הכתבות מדובר בשני קווים שהפרסום להם
רק בערבית, אבל חברת אפיקים פרסמה הודעה על הפעלת שני הקווים באתר שלה בעברית. אולי אין הדגשה על יעודם, אבל יש להם פרסום
 

אורי404

New member
קו 566 היו בעבר מאפיינים דומים ושונים

לפי הכתבות מדובר בשני קווים שהפרסום להם
רק בערבית, אבל חברת אפיקים פרסמה הודעה על הפעלת שני הקווים באתר שלה בעברית. אולי אין הדגשה על יעודם, אבל יש להם פרסום
קו 566 היו בעבר מאפיינים דומים ושונים
הקו טייבה-תל אביב נפתח באמצע שנות התשעים. שימש בין היתר ממחסום טייבה.
מנגד לקו היה פרסום עם הדגשה לקו מהיר ויותר זול. למיטב הבנתי הנסיעות בו היו בכרטיסים חד-פעמיים ולא בכרטיסיות או בכרטיסי חופשי-חודשי. אך בזה אני לא בטוח לגמרי.
כיום הקו עובד, אך באופן די-מחתרתי; הקו אינו מופיע באתר "אגד". אבל יש לו נסיעות בשני הכיוונים.
אז הוא שימש גם את אלה, שאינם אזרחים ישראלים עם התחנה במחסום טייבה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה