הצעות לשינויים נדרשים בתח"צ בגוש דן

  • פותח הנושא digao
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

digao

New member
הצעות לשינויים נדרשים בתח"צ בגוש דן

הצעות לשינויים נדרשים בתח"צ בגוש דן
1. הארכת קו 4 לאונ' ת"א
2. הארכת קו 143 ליהוד
3. הפיכת קו 50(ת"א-פ"ת) לקו סדיר שיתגבר את 51.
4. שיפור הלו"ז של 524 והארכת שעות הפעילות עד 23:00.
5. החזרת קווים 92 ו-28 שבוטלו ברפורמה
6. הפעלת קו 100 סיבובי מרכבת מרכז ואליה דרך עזריאלי, תחנה מרכזית, פלורנטין, יפו, נמל ת"א, דיזנגוף ורכבת מרכז.

מה אתם אומרים?
 

mister K

New member
הצעות 1, 3 ו-4 טובות. 2, 5 ו-6 מיותרות.

הצעות לשינויים נדרשים בתח"צ בגוש דן
1. הארכת קו 4 לאונ' ת"א
2. הארכת קו 143 ליהוד
3. הפיכת קו 50(ת"א-פ"ת) לקו סדיר שיתגבר את 51.
4. שיפור הלו"ז של 524 והארכת שעות הפעילות עד 23:00.
5. החזרת קווים 92 ו-28 שבוטלו ברפורמה
6. הפעלת קו 100 סיבובי מרכבת מרכז ואליה דרך עזריאלי, תחנה מרכזית, פלורנטין, יפו, נמל ת"א, דיזנגוף ורכבת מרכז.

מה אתם אומרים?
הצעות 1, 3 ו-4 טובות. 2, 5 ו-6 מיותרות.
 

אוהד11

New member
1, 3, ו- 4 הגיוניות, 5 - לגבי 28 ממילא 89

הצעות לשינויים נדרשים בתח"צ בגוש דן
1. הארכת קו 4 לאונ' ת"א
2. הארכת קו 143 ליהוד
3. הפיכת קו 50(ת"א-פ"ת) לקו סדיר שיתגבר את 51.
4. שיפור הלו"ז של 524 והארכת שעות הפעילות עד 23:00.
5. החזרת קווים 92 ו-28 שבוטלו ברפורמה
6. הפעלת קו 100 סיבובי מרכבת מרכז ואליה דרך עזריאלי, תחנה מרכזית, פלורנטין, יפו, נמל ת"א, דיזנגוף ורכבת מרכז.

מה אתם אומרים?
1, 3, ו- 4 הגיוניות, 5 - לגבי 28 ממילא 89
פועל כיום בתדירות נורמלית במסלול דומה, 92 רצוי לשקול את החזרתו;
לגבי 143 - אין הצדקה
 

אורי404

New member
כמו אוהד ורתם מסכים על 1. לגבי היתר

הצעות לשינויים נדרשים בתח"צ בגוש דן
1. הארכת קו 4 לאונ' ת"א
2. הארכת קו 143 ליהוד
3. הפיכת קו 50(ת"א-פ"ת) לקו סדיר שיתגבר את 51.
4. שיפור הלו"ז של 524 והארכת שעות הפעילות עד 23:00.
5. החזרת קווים 92 ו-28 שבוטלו ברפורמה
6. הפעלת קו 100 סיבובי מרכבת מרכז ואליה דרך עזריאלי, תחנה מרכזית, פלורנטין, יפו, נמל ת"א, דיזנגוף ורכבת מרכז.

מה אתם אומרים?
כמו אוהד ורתם מסכים על 1. לגבי היתר
לגבי סעיף 3 (תגבור לקו 51): מה למעשה קורה עם פרויקט הBRT פתח תקווה-תל אביב-בת ים? מוטב לדעתי לקדם הפעלת מפרקיות קבועות. בנוסף פתיחת קווי אוטובוס סדירים, שייסעו במסלולים חדשים ושונים מדרך ז'בוטינסקי, כמו דרך מכבית ודרך אם המושבות.

לגבי סעיף 4 עם קו 524: עד כמה, שהבנתי כאשר (בדגש על כאשר, משום שתאריך היעד לא ממש סגור) יהיה המשך פעימות באזורים שונים אחרי הפעימה בגוש דן, קו 524 יבוטל.

לגבי סעיף 5 של קו 28, כפי שאוהד כתב, כיום פועל קו 89 במסלול דומה.
 

אשרי1987

New member
דעתי על ההצעות

הצעות לשינויים נדרשים בתח"צ בגוש דן
1. הארכת קו 4 לאונ' ת"א
2. הארכת קו 143 ליהוד
3. הפיכת קו 50(ת"א-פ"ת) לקו סדיר שיתגבר את 51.
4. שיפור הלו"ז של 524 והארכת שעות הפעילות עד 23:00.
5. החזרת קווים 92 ו-28 שבוטלו ברפורמה
6. הפעלת קו 100 סיבובי מרכבת מרכז ואליה דרך עזריאלי, תחנה מרכזית, פלורנטין, יפו, נמל ת"א, דיזנגוף ורכבת מרכז.

מה אתם אומרים?
דעתי על ההצעות
1. קו 4,104 לבטל 204 לשנות את מספר ל16 ו16 לשנות ל15
לעשות 116 מרדינג דרך תחנה ישנה לנתיב המהיר
2.אין מקום חניה לעוד קו במסוף יהוד,ולגבי ההצעה הצעה לא טובה מפני שזאת תהיה שבירה לא הגיונית
3.בעד
4.בעד,אך צריך לקצר אותו לקניון איילון
5.צריך להפעיל קו שיעשה את מסלול קו 92 שבוטל,בחולון(לא קרית בן גוריון),לגבי 28 אני בעד להחזיר
 

mister K

New member
גם את ההצעות ההגיוניות שלו הפכת להזויות.

דעתי על ההצעות
1. קו 4,104 לבטל 204 לשנות את מספר ל16 ו16 לשנות ל15
לעשות 116 מרדינג דרך תחנה ישנה לנתיב המהיר
2.אין מקום חניה לעוד קו במסוף יהוד,ולגבי ההצעה הצעה לא טובה מפני שזאת תהיה שבירה לא הגיונית
3.בעד
4.בעד,אך צריך לקצר אותו לקניון איילון
5.צריך להפעיל קו שיעשה את מסלול קו 92 שבוטל,בחולון(לא קרית בן גוריון),לגבי 28 אני בעד להחזיר
גם את ההצעות ההגיוניות שלו הפכת להזויות.
שינוי מספרי קווים על פי גחמותיו של אושרי אינו שיפור תח"צ.
524 צריך לנסוע עד התמח"ת.
 

digao

New member
הצעות נוספות שחשבתי עליהן

הצעות לשינויים נדרשים בתח"צ בגוש דן
1. הארכת קו 4 לאונ' ת"א
2. הארכת קו 143 ליהוד
3. הפיכת קו 50(ת"א-פ"ת) לקו סדיר שיתגבר את 51.
4. שיפור הלו"ז של 524 והארכת שעות הפעילות עד 23:00.
5. החזרת קווים 92 ו-28 שבוטלו ברפורמה
6. הפעלת קו 100 סיבובי מרכבת מרכז ואליה דרך עזריאלי, תחנה מרכזית, פלורנטין, יפו, נמל ת"א, דיזנגוף ורכבת מרכז.

מה אתם אומרים?
הצעות נוספות שחשבתי עליהן
1. יש להרחיב את הכרטוס המשותף כך שגם ואוליה, סופרבוס ונתיב אקספרס ייכללו בהסדר השעה וחצי.
2. יש גם להחזיר את הקווים 72/172 למספור הקודם(1/2) ולהחזירם לריינס.
3. הפעלת לפחות אחד הקווים 47/48/149 במוצ"ש
4. הפעלת קו 222 בימי שישי.
5. שדרוג התח"צ במערב ראשון(129 ו-173 הם הקווים הסדירים היחידים באזור וגם לא בתדירות איי איי איי) כולל הפיכת 163 לקו סדיר.
6. פתיחת מוניות שירות בקו 502 שתפעלנה כל היום במטרה להוריד מ-501 את העומס.
 

אורי404

New member
תגובה ליתר ההצעות

הצעות נוספות שחשבתי עליהן
1. יש להרחיב את הכרטוס המשותף כך שגם ואוליה, סופרבוס ונתיב אקספרס ייכללו בהסדר השעה וחצי.
2. יש גם להחזיר את הקווים 72/172 למספור הקודם(1/2) ולהחזירם לריינס.
3. הפעלת לפחות אחד הקווים 47/48/149 במוצ"ש
4. הפעלת קו 222 בימי שישי.
5. שדרוג התח"צ במערב ראשון(129 ו-173 הם הקווים הסדירים היחידים באזור וגם לא בתדירות איי איי איי) כולל הפיכת 163 לקו סדיר.
6. פתיחת מוניות שירות בקו 502 שתפעלנה כל היום במטרה להוריד מ-501 את העומס.
תגובה ליתר ההצעות
1. כרטוס משותף: מובן שהחוזים השונים (כאשר, כמובן זה רלוונטי) צריכים להיות משותפים לכל מפעילי התחבורה הציבורית ולא בצורה העקומה, ככיום.

3. הפעלת קווים שונים במוצאי שבת: אולי דווקא להפעיל את קו 231 מוקדם יותר. כך יהיה שירות מהיר יותר מכפר סבא ומהוד השרון לתל אביב, במקום 247 או קווי "אגד" המאספים מהצפון.

6. מוניות שירות בקו 502: מדוע לא פשוט לתגבר את קו 502 או להפעיל קווים מהירים אחרים? אולי גם להוסיף נסיעות לקו 504.
 

mister K

New member
1, 3 ו-5 טובות. 2 ו-4 מיותרת ו-6 חס וחלילה!

הצעות נוספות שחשבתי עליהן
1. יש להרחיב את הכרטוס המשותף כך שגם ואוליה, סופרבוס ונתיב אקספרס ייכללו בהסדר השעה וחצי.
2. יש גם להחזיר את הקווים 72/172 למספור הקודם(1/2) ולהחזירם לריינס.
3. הפעלת לפחות אחד הקווים 47/48/149 במוצ"ש
4. הפעלת קו 222 בימי שישי.
5. שדרוג התח"צ במערב ראשון(129 ו-173 הם הקווים הסדירים היחידים באזור וגם לא בתדירות איי איי איי) כולל הפיכת 163 לקו סדיר.
6. פתיחת מוניות שירות בקו 502 שתפעלנה כל היום במטרה להוריד מ-501 את העומס.
1, 3 ו-5 טובות. 2 ו-4 מיותרת ו-6 חס וחלילה!
1. ברור שצריך לכלול את כל החברות וזה תלוי אך ורק במשרד התחבורה.
2. מיותר לחלוטין. להחזיר את המספור הישן אולי אפשר אבל אין סיבה לפצל ולסרבל שוב את המסלולים. המסלול דרך דיזנגוף בשני הכיוונים הוא היעיל ביותר.
3. את 149 בהחלט אפשר לנסות להפעיל במוצ"ש במקביל ל-247. 47 מיותר במוצ"ש ואת 48 גם נראה לי מיותר כשיש 247.
4. מכיוון שבבוקר שישי אין פקקים כמו ביום רגיל, 274 מספיק.
5. צריך בהחלט לשדרג את התח"צ באזור זה כולל שדרוג 163.
6.
אוי ואבוי למשמע הדברים! את כל מוניות השירות צריך להוציא אל מחוץ לחוק בכל הארץ ובכל הקווים. מוניות שירות בקו הזה יהרסו אותו וישבשו גם את 501. מה שצריך לעשות זה להפעיל את 502 כל היום ולתגבר אותו. לא להוסיף אף מונית שירות כי זה לא פיתרון אלא רק נזק.
 

amit1270

New member
1. האמנם אך ורק משרד התחבורה?

1, 3 ו-5 טובות. 2 ו-4 מיותרת ו-6 חס וחלילה!
1. ברור שצריך לכלול את כל החברות וזה תלוי אך ורק במשרד התחבורה.
2. מיותר לחלוטין. להחזיר את המספור הישן אולי אפשר אבל אין סיבה לפצל ולסרבל שוב את המסלולים. המסלול דרך דיזנגוף בשני הכיוונים הוא היעיל ביותר.
3. את 149 בהחלט אפשר לנסות להפעיל במוצ"ש במקביל ל-247. 47 מיותר במוצ"ש ואת 48 גם נראה לי מיותר כשיש 247.
4. מכיוון שבבוקר שישי אין פקקים כמו ביום רגיל, 274 מספיק.
5. צריך בהחלט לשדרג את התח"צ באזור זה כולל שדרוג 163.
6.
אוי ואבוי למשמע הדברים! את כל מוניות השירות צריך להוציא אל מחוץ לחוק בכל הארץ ובכל הקווים. מוניות שירות בקו הזה יהרסו אותו וישבשו גם את 501. מה שצריך לעשות זה להפעיל את 502 כל היום ולתגבר אותו. לא להוסיף אף מונית שירות כי זה לא פיתרון אלא רק נזק.
1. האמנם אך ורק משרד התחבורה?
מי מונע את הקמת המסלקה המשותפת? אני באמת שואל כי אין לי מושג איפה זה עומד ולמה.
 

mister K

New member
אם משרד התחבורה היה רוצה, זה כבר היה קיים.

1. האמנם אך ורק משרד התחבורה?
מי מונע את הקמת המסלקה המשותפת? אני באמת שואל כי אין לי מושג איפה זה עומד ולמה.
אם משרד התחבורה היה רוצה, זה כבר היה קיים.
גם אני לא יודע איפה זה עומד כרגע. זה תקוע כמו שהקמת רשויות התח"צ תקועה.
משרד התחבורה הוא הרגולטור ומן הסתם הוא האחראי.
 

droriko

New member
149 ו-29 מייתרים את 247

1, 3 ו-5 טובות. 2 ו-4 מיותרת ו-6 חס וחלילה!
1. ברור שצריך לכלול את כל החברות וזה תלוי אך ורק במשרד התחבורה.
2. מיותר לחלוטין. להחזיר את המספור הישן אולי אפשר אבל אין סיבה לפצל ולסרבל שוב את המסלולים. המסלול דרך דיזנגוף בשני הכיוונים הוא היעיל ביותר.
3. את 149 בהחלט אפשר לנסות להפעיל במוצ"ש במקביל ל-247. 47 מיותר במוצ"ש ואת 48 גם נראה לי מיותר כשיש 247.
4. מכיוון שבבוקר שישי אין פקקים כמו ביום רגיל, 274 מספיק.
5. צריך בהחלט לשדרג את התח"צ באזור זה כולל שדרוג 163.
6.
אוי ואבוי למשמע הדברים! את כל מוניות השירות צריך להוציא אל מחוץ לחוק בכל הארץ ובכל הקווים. מוניות שירות בקו הזה יהרסו אותו וישבשו גם את 501. מה שצריך לעשות זה להפעיל את 502 כל היום ולתגבר אותו. לא להוסיף אף מונית שירות כי זה לא פיתרון אלא רק נזק.
149 ו-29 מייתרים את 247
אפשר ורצוי להפעיל את 47 במקומו
 
לגבי קו 50:

הצעות לשינויים נדרשים בתח"צ בגוש דן
1. הארכת קו 4 לאונ' ת"א
2. הארכת קו 143 ליהוד
3. הפיכת קו 50(ת"א-פ"ת) לקו סדיר שיתגבר את 51.
4. שיפור הלו"ז של 524 והארכת שעות הפעילות עד 23:00.
5. החזרת קווים 92 ו-28 שבוטלו ברפורמה
6. הפעלת קו 100 סיבובי מרכבת מרכז ואליה דרך עזריאלי, תחנה מרכזית, פלורנטין, יפו, נמל ת"א, דיזנגוף ורכבת מרכז.

מה אתם אומרים?
לגבי קו 50:
כפי שכבר נכתב, המענה לעומס על קו 51 צריך להיות הקו האדום המקדים (גרסת ה-BRT של הקו האדום).
אם יש צורך לתגבר את קו 51, התגבור צריך להיות של 51 ולא של 50.
יש קו אחר בין מסוף בית רבקה לבין תמח"ת שאם כבר, צריך לתגבר אותו וגם לשנות את מסלולו: קו 350.
במקום לתגבר קו נוסף בציר ז'בוטינסקי הקדוש, הגיע הזמן להרחיב את אופקי התחבורה הציבורית ולהפוך את קו 350 לקו הפועל בכל שעות היום ונוסע דרך אלוף שדה ולא סוטה בכביש גהה צפונה על מנת לחבור ל...ציר הקדוש.
מבית רבקה לציר ז'בוטינסקי ולאזור מסוף 2000 יש גם את קו 82 שפועל במשך כל היום.
 

mister K

New member
350 חייב לנסוע דרך אלוף שדה במקביל לקו האדום.

לגבי קו 50:
כפי שכבר נכתב, המענה לעומס על קו 51 צריך להיות הקו האדום המקדים (גרסת ה-BRT של הקו האדום).
אם יש צורך לתגבר את קו 51, התגבור צריך להיות של 51 ולא של 50.
יש קו אחר בין מסוף בית רבקה לבין תמח"ת שאם כבר, צריך לתגבר אותו וגם לשנות את מסלולו: קו 350.
במקום לתגבר קו נוסף בציר ז'בוטינסקי הקדוש, הגיע הזמן להרחיב את אופקי התחבורה הציבורית ולהפוך את קו 350 לקו הפועל בכל שעות היום ונוסע דרך אלוף שדה ולא סוטה בכביש גהה צפונה על מנת לחבור ל...ציר הקדוש.
מבית רבקה לציר ז'בוטינסקי ולאזור מסוף 2000 יש גם את קו 82 שפועל במשך כל היום.
350 חייב לנסוע דרך אלוף שדה במקביל לקו האדום.
או כשיוקם ה-BRT בז'בוטינסקי, זה יהווה איזשהו תירוץ להפעיל קו נוסף גם דרך אלוף שדה, על מנת להקל על העומס בז'בוטינסקי.
מערכת יעילה חייבת לכלול קו דרך אלוף שדה וזה אבסורד אם לא יהיה (למעשה גם כיום זה אבסורד).
 

mister K

New member
*או כשיוקם = צ"ל: אולי כשיוקם.

350 חייב לנסוע דרך אלוף שדה במקביל לקו האדום.
או כשיוקם ה-BRT בז'בוטינסקי, זה יהווה איזשהו תירוץ להפעיל קו נוסף גם דרך אלוף שדה, על מנת להקל על העומס בז'בוטינסקי.
מערכת יעילה חייבת לכלול קו דרך אלוף שדה וזה אבסורד אם לא יהיה (למעשה גם כיום זה אבסורד).
*או כשיוקם = צ"ל: אולי כשיוקם.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה