ושוב זבוטינסקי

מצב
הנושא נעול.

down under

New member
אני בעד נת"ץ בצד ימין אבל רק ואך ורק ורק ואך

ההמלצה של העירייה וגם של המשטרה היא לסגור
מיידית את המת"צ, ולסמן נת"צ בשוליים הימניים כמו פעם. כך היה כתוב בעיתון. לפי העיתון (מלאבס או המקומון) משרד התחבורה מעכב את סגירת המת"צ.
אני בעד נת"ץ בצד ימין אבל רק ואך ורק ורק ואך
אם הוא יהיה עם גדר בצד השמאלי שלו ורמזורים נפרדים לפניה ימינה.
כלומר, נסתכל רק על הצד שמוליך מב"ב ללב פ"ת. יהיה נתיב בצד ימין, קרי צמוד למדרכה הדרומית של ז'בוטינסקי.
יהיה גדר במקום קו מקווקו בצד שמאל של הנתיב ומצדה היותר שמאלי של הגדר יהיו 3 נתיבי שאר כלי הרכב המוליכים מזרחה.

כלי רכב רגילים שירצו לפנות ימינה יהיה להם רמזור מיוחד שבו תהיה רק פניה ימינה כלומר 2 נתיבים לישר, נתיב לפניה ימינה ויותר ימינה ממנו הנת"צ.
לאוטובוסים ידלק אור אדום כשידלק האור הירוק לפניה ימינה.
 
ההצעה שלך לא מעשית, כי היא מחייבת שינוי במבנה

אני בעד נת"ץ בצד ימין אבל רק ואך ורק ורק ואך
אם הוא יהיה עם גדר בצד השמאלי שלו ורמזורים נפרדים לפניה ימינה.
כלומר, נסתכל רק על הצד שמוליך מב"ב ללב פ"ת. יהיה נתיב בצד ימין, קרי צמוד למדרכה הדרומית של ז'בוטינסקי.
יהיה גדר במקום קו מקווקו בצד שמאל של הנתיב ומצדה היותר שמאלי של הגדר יהיו 3 נתיבי שאר כלי הרכב המוליכים מזרחה.

כלי רכב רגילים שירצו לפנות ימינה יהיה להם רמזור מיוחד שבו תהיה רק פניה ימינה כלומר 2 נתיבים לישר, נתיב לפניה ימינה ויותר ימינה ממנו הנת"צ.
לאוטובוסים ידלק אור אדום כשידלק האור הירוק לפניה ימינה.
ההצעה שלך לא מעשית, כי היא מחייבת שינוי במבנה
של דרך ז'בוטינסקי ממחלף גהה ועד רחוב אורלוב ואין סיכוי שנ.ת.ע. ובעקבותיה משרד התחבורה יסכימו לכך.
בפתרון הבעיה צריך להסתכל גם כמה שנים קדימה ולא רק על טווח הזמן המיידי וצריך לקחת בחשבון מדוע בכלל המת"צ הזה נולד. הקו האדום של הרק"ל זו הסיבה היחידה.
ולכן הפתרון צריך להיות פתרון גם לאוטובוסים וגם לרכבת הקלה.
פתרון כזה אפשרי רק במת"צ האמצעי.
כבר עדיף להחזיר את תנועת האוטובוסים באופן זמני יחד עם כלי הרכב הפרטיים מאשר להפוך עכשיו את כל דרך ז'בוטינסקי ובעוד שנה להפוך אותה מחדש בגלל שנזכרים שצריך לעבוד על תוואי הרק"ל.

או שיחליטו שגם בפתח תקוה תוואי הקו האדום יהיה תת-קרקעי ואז אפשר ליישם את הצעתך. מה הסיכוי שזה יקרה?
 
בתמונות אין רמזור, לעומת זאת ברדיו אמרו שעברה

הפעם זה היה בקטע המשוקע [תמונות]
http://www.hnn.co.il/gallery20579.html

אני לא אכביר במילים.
בתמונות אין רמזור, לעומת זאת ברדיו אמרו שעברה
בירוק
מעניין.

בכל מקרה, המקום מסוכן ונראה שצריך הפרדה מפלסית כמו עם רכבות.
 
אכן הפתרון הנכון הוא הפרדה מפלסית, לפחות

בתמונות אין רמזור, לעומת זאת ברדיו אמרו שעברה
בירוק
מעניין.

בכל מקרה, המקום מסוכן ונראה שצריך הפרדה מפלסית כמו עם רכבות.
אכן הפתרון הנכון הוא הפרדה מפלסית, לפחות
ממערב לדרך רבין עד מזרחית לרחוב קפלן.
רצו לחסוך כסף - זו התוצאה.
 

Optimus_Prime

New member
נצל"ש - מוניות שירות בפתח תקווה

ושוב זבוטינסקי
הולכת רגל כבת 30 נפצעה בינוני עד קשה מפגיעת אוטובוס
בעת שעברה במעבר חציה באור ירוק
נצל"ש - מוניות שירות בפתח תקווה
שלום לכולם,
אני חדש פה אז אני לא בטוח אם כדאי לפתוח שרשור חדש על הכתבה שמצאתי - פשוט חשבתי ששווה לחלוק.

http://www.news1.co.il/Archive/0024-D-79363-00.html
מעט על האבסורד במוניות שירות ובחברת אוטובוסים תחת אותה בעלות (רמז, מתחיל בק' ומסתיים בם', באמצע יש שלוש אותיות אהו"י)
 
בלילה התדירות של 99 היא כל חצי שעה, ומוניות

נצל"ש - מוניות שירות בפתח תקווה
שלום לכולם,
אני חדש פה אז אני לא בטוח אם כדאי לפתוח שרשור חדש על הכתבה שמצאתי - פשוט חשבתי ששווה לחלוק.

http://www.news1.co.il/Archive/0024-D-79363-00.html
מעט על האבסורד במוניות שירות ובחברת אוטובוסים תחת אותה בעלות (רמז, מתחיל בק' ומסתיים בם', באמצע יש שלוש אותיות אהו"י)
בלילה התדירות של 99 היא כל חצי שעה, ומוניות
השירות נוסעות יחד עם האוטובוס, במקום שיהיה איזון, ואז אנשים יחכו רק רבע שעה לאוטובוס.
 

טשאפק

New member
איזון לא יגיע מעצמו, למוניות השירות

בלילה התדירות של 99 היא כל חצי שעה, ומוניות
השירות נוסעות יחד עם האוטובוס, במקום שיהיה איזון, ואז אנשים יחכו רק רבע שעה לאוטובוס.
איזון לא יגיע מעצמו, למוניות השירות
אין אינטרס לנסוע בתדירות משלימה לאוטובוס, הדבר הבטוח מבחינתן זה להגיע לתחנה דקה לפניו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה