ושוב זבוטינסקי

מצב
הנושא נעול.
ושוב זבוטינסקי

ושוב זבוטינסקי
הולכת רגל כבת 30 נפצעה בינוני עד קשה מפגיעת אוטובוס
בעת שעברה במעבר חציה באור ירוק
 

droriko

New member
הכותרת היא דמגוגית

ושוב זבוטינסקי
הולכת רגל כבת 30 נפצעה בינוני עד קשה מפגיעת אוטובוס
בעת שעברה במעבר חציה באור ירוק
הכותרת היא דמגוגית
אתה כותב "ושוב ז'בוטינסקי" למרות שלמקרה הזה,לפי התיאור שלך,אין שום קשר לשאר המקרים שקרו שם. כאן לא מדובר בהולכי רגל שחצו את הכביש במקום אסור אלא באשמה של נהג.
 
גם בחלק מהמקרים הקודמים זה היה הנהג

הכותרת היא דמגוגית
אתה כותב "ושוב ז'בוטינסקי" למרות שלמקרה הזה,לפי התיאור שלך,אין שום קשר לשאר המקרים שקרו שם. כאן לא מדובר בהולכי רגל שחצו את הכביש במקום אסור אלא באשמה של נהג.
גם בחלק מהמקרים הקודמים זה היה הנהג
המקרה מוות האחרון שהיה לפני כשבועיים, גם היה הולך רגל שחצה במעבר חציה. כשחלק מהעדים אמרו שהיה לו אור ירוק.
 

amit1270

New member
מה זה משנה באשמת מי?

הכותרת היא דמגוגית
אתה כותב "ושוב ז'בוטינסקי" למרות שלמקרה הזה,לפי התיאור שלך,אין שום קשר לשאר המקרים שקרו שם. כאן לא מדובר בהולכי רגל שחצו את הכביש במקום אסור אלא באשמה של נהג.
מה זה משנה באשמת מי?
הקטע הזה מסוכן וזהו.
 

amit1270

New member
למה לא?

אבל אלה שני מקרים שונים לגמרי!
היא אפשר להכליל אותם תחת תופעה אחת , ג'יזס
למה לא?
התופעה היא שאוטובוסים נוסעים מהר מדי לתנאי הכביש, גם אם התנאים כוללים "מטומטמים" שקופצים לכביש במקום אסור. הנסיעה המהירה היא שגורמת לפגיעות הקשות ולאו דווקא ה"מטומטמים" שיש בכל מקום ולא רק שם.
 
איך קבעת את זה?

למה לא?
התופעה היא שאוטובוסים נוסעים מהר מדי לתנאי הכביש, גם אם התנאים כוללים "מטומטמים" שקופצים לכביש במקום אסור. הנסיעה המהירה היא שגורמת לפגיעות הקשות ולאו דווקא ה"מטומטמים" שיש בכל מקום ולא רק שם.
איך קבעת את זה?
איך אתה יודע שהם נוסעים מהר מדי לתנאי הכביש? מה לא תקין בכביש שם? גם אם אוטבוס יסע 10 קמ"ש אפשר להיפצע קשות אם לא למות בקפיצה מתוזמנת היטב מולו. לא נראה לי שצריך לספר לך את זה.
 

amit1270

New member
אז מה, אנשים מתזמנים את הקפיצות שלהם לכביש?

איך קבעת את זה?
איך אתה יודע שהם נוסעים מהר מדי לתנאי הכביש? מה לא תקין בכביש שם? גם אם אוטבוס יסע 10 קמ"ש אפשר להיפצע קשות אם לא למות בקפיצה מתוזמנת היטב מולו. לא נראה לי שצריך לספר לך את זה.
אז מה, אנשים מתזמנים את הקפיצות שלהם לכביש?
ממה שאני מבין, יש כאן שילוב של כמה בעיות: חוסר הבנה של כיווני הנסיעה מצד הולכי הרגל וחצייה במקומות אסורים, ומהירות נסיעה של האוטובוסים שלא מאפשרת להם לראות את אותם הולכי רגל ולבלום או להאט בזמן.

הפתרון לדעתי צריך להיות מורכב מהמרכיבים הבאים:
1. צמצום הימצאות הולכי הרגל במקומות אסורים באמצעות גדרות אפקטיביות
2. סימון ברור ויעיל של כיווני הנסיעה
2. אמצעים להאטת האוטובוסים במקומות שבהם הולכי רגל יכולים להימצא (פסי האטה ו/או פיתול של הכביש כפי שנעשה במעגלי תנועה).

אגב, אני מסכים איתך. גם 10 קמ"ש יכולה להיות מהירות מסוכנת אם הנהג לא מודע להולך הרגל שצץ מולו (למשל בעקיפת אוטובוס שעוצר בתחנה).
 

droriko

New member
למה פסי האטה?האוטובוס לא נוסע בתוך שכונה

אז מה, אנשים מתזמנים את הקפיצות שלהם לכביש?
ממה שאני מבין, יש כאן שילוב של כמה בעיות: חוסר הבנה של כיווני הנסיעה מצד הולכי הרגל וחצייה במקומות אסורים, ומהירות נסיעה של האוטובוסים שלא מאפשרת להם לראות את אותם הולכי רגל ולבלום או להאט בזמן.

הפתרון לדעתי צריך להיות מורכב מהמרכיבים הבאים:
1. צמצום הימצאות הולכי הרגל במקומות אסורים באמצעות גדרות אפקטיביות
2. סימון ברור ויעיל של כיווני הנסיעה
2. אמצעים להאטת האוטובוסים במקומות שבהם הולכי רגל יכולים להימצא (פסי האטה ו/או פיתול של הכביש כפי שנעשה במעגלי תנועה).

אגב, אני מסכים איתך. גם 10 קמ"ש יכולה להיות מהירות מסוכנת אם הנהג לא מודע להולך הרגל שצץ מולו (למשל בעקיפת אוטובוס שעוצר בתחנה).
למה פסי האטה?האוטובוס לא נוסע בתוך שכונה
 
צריך לבטל את מעבר החציה ולהקים גדר.

אז מה, אנשים מתזמנים את הקפיצות שלהם לכביש?
ממה שאני מבין, יש כאן שילוב של כמה בעיות: חוסר הבנה של כיווני הנסיעה מצד הולכי הרגל וחצייה במקומות אסורים, ומהירות נסיעה של האוטובוסים שלא מאפשרת להם לראות את אותם הולכי רגל ולבלום או להאט בזמן.

הפתרון לדעתי צריך להיות מורכב מהמרכיבים הבאים:
1. צמצום הימצאות הולכי הרגל במקומות אסורים באמצעות גדרות אפקטיביות
2. סימון ברור ויעיל של כיווני הנסיעה
2. אמצעים להאטת האוטובוסים במקומות שבהם הולכי רגל יכולים להימצא (פסי האטה ו/או פיתול של הכביש כפי שנעשה במעגלי תנועה).

אגב, אני מסכים איתך. גם 10 קמ"ש יכולה להיות מהירות מסוכנת אם הנהג לא מודע להולך הרגל שצץ מולו (למשל בעקיפת אוטובוס שעוצר בתחנה).
צריך לבטל את מעבר החציה ולהקים גדר.
הולכי הרגל שרוצים לחצות יעשו את העיקוף דרך הגשר. אין סיבה שאלפי נוסעים באוטובוסים יסבלו בגלל קומץ חסר אחריות.
 

ארזS

New member
על כל הצעה שמישהו יעלה

צריך לבטל את מעבר החציה ולהקים גדר.
הולכי הרגל שרוצים לחצות יעשו את העיקוף דרך הגשר. אין סיבה שאלפי נוסעים באוטובוסים יסבלו בגלל קומץ חסר אחריות.
על כל הצעה שמישהו יעלה
תמיד יהיה מישהו אחר שיגיד שזה לא רעיון טוב, או שהרעיון לא בר ביצוע, ושצריך למצוא פתרון אחר...

ובדיוק בגלל זה הקטסטרופה נמשכת שם.
 

ארזS

New member
ומה חשבתם? ולצערי זה לא יהיה המקרה האחרון

ושוב זבוטינסקי
הולכת רגל כבת 30 נפצעה בינוני עד קשה מפגיעת אוטובוס
בעת שעברה במעבר חציה באור ירוק
ומה חשבתם? ולצערי זה לא יהיה המקרה האחרון
 
הגיע הזמן לסגור את המת"צ! זה כבר לא הגיוני

הפעם זה היה בקטע המשוקע [תמונות]
http://www.hnn.co.il/gallery20579.html

אני לא אכביר במילים.
הגיע הזמן לסגור את המת"צ! זה כבר לא הגיוני
מה גם שגם אם האנשים יחצו רק בירוק יש 2 בעיות גדולות: כאשר יש להולכי רגל ירוק בפינת היצירה, יש גם לנהגים ירוק (5 של קווים, 366 של דן, ועוד אוטובוסים של אפיקים). הבעיה השניה היא "הגל האדום במת"צ)- לרוב הצמתים הנהגים מגיעים בדיוק בשניה הראשונה של האדום, אז יש כאלה שלוחצים על הגז כדי להספיק לשניה האחרונה של הכתום המהבהב.
 

ארזS

New member
ידידי, אני כבר לא מגיב. רק מביא חומר...

הגיע הזמן לסגור את המת"צ! זה כבר לא הגיוני
מה גם שגם אם האנשים יחצו רק בירוק יש 2 בעיות גדולות: כאשר יש להולכי רגל ירוק בפינת היצירה, יש גם לנהגים ירוק (5 של קווים, 366 של דן, ועוד אוטובוסים של אפיקים). הבעיה השניה היא "הגל האדום במת"צ)- לרוב הצמתים הנהגים מגיעים בדיוק בשניה הראשונה של האדום, אז יש כאלה שלוחצים על הגז כדי להספיק לשניה האחרונה של הכתום המהבהב.
ידידי, אני כבר לא מגיב. רק מביא חומר...
פשוט בייאוש גדול.
 
ההמלצה של העירייה וגם של המשטרה היא לסגור

ידידי, אני כבר לא מגיב. רק מביא חומר...
פשוט בייאוש גדול.
ההמלצה של העירייה וגם של המשטרה היא לסגור
מיידית את המת"צ, ולסמן נת"צ בשוליים הימניים כמו פעם. כך היה כתוב בעיתון. לפי העיתון (מלאבס או המקומון) משרד התחבורה מעכב את סגירת המת"צ.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה