"רכבת מתל אביב ירושלים נעצרה על המסילה ליד כפר בתיר, זאת לאחר שפלסטינים התקרבו סמוך למקום זאת כחלק מהפגנה נגד הגדר. נוסעים ברכבת סיפרו כי הם המתינו יותר משעה בקרונות. מהרכבת נמסר כי התנועה שבה לסדרה."
http://rotter.net/forum/scoops1/20606.shtml
לעצור כשיש הפגנה של מחבלים זאת סכנת חייםרכבת עצרה באיזור בתיר בעקבות הפגנה
"רכבת מתל אביב ירושלים נעצרה על המסילה ליד כפר בתיר, זאת לאחר שפלסטינים התקרבו סמוך למקום זאת כחלק מהפגנה נגד הגדר. נוסעים ברכבת סיפרו כי הם המתינו יותר משעה בקרונות. מהרכבת נמסר כי התנועה שבה לסדרה."
http://rotter.net/forum/scoops1/20606.shtml
כנראה שהפחד המרכזי הוא מפגיעה של אבןלעצור כשיש הפגנה של מחבלים זאת סכנת חיים
היו צריכים להגביר מהירות ולצאת מאיזור הסכנה
אי אפשר לקצר את הדרך במנהרה אחת וגם לא לעבורכנראה שהפחד המרכזי הוא מפגיעה של אבן
המסילה ממש קרובה לכפר בתיר...
מנהרה = G, והוחלט ללכת על A1.אי אפשר לקצר את הדרך במנהרה אחת וגם לא לעבור
בבתיר?
לא מדוייקמנהרה = G, והוחלט ללכת על A1.
הדבר ההגיוני הוא להקים גדר בין הכפר למסילה. המסילה עצמה נמצאת בתוך קווי הסכם רודוס כך שאי אפשר לבוא בטענות "כיבוש" על מכשול שיגן עליה.
נכון, הצעתי רק מנהרה אחתלא מדוייק
חלופה G כוללת הרבה יותר ממנהרה יחידה (למסילה בודדת, אני מניח), שזה מה שהציע גילביון. זה גם מזכיר הצעה שלי מלפני כמה שנים, שאגב יכולה ליישר את אחד הפיתולים החדים בקו.
ברור שאין שום כוונה לשנות במילימטר ולהשקיע עוד שקל נוסף קו הזה בקרוב...
אפשר לישר עיקול אחד עם שני גשרים.נכון, הצעתי רק מנהרה אחת
גשר יגרום לנזק סביבתי גדול יותר ממנהרהאפשר לישר עיקול אחד עם שני גשרים.
נראה לי שזה העיקול שפונה דרומה בין כסלון לנס הרים (זה שבצורת האות U, לא הזה שבצורת ח אלכסונית), אבל יש עיקול אחד שבו השטח שבין הכניסה והיציאה מהעיקול הוא נמוך יחסית ואפשר לוותר על העיקול אם יבנו שני גשרים אל תוך העיקול וממנו החוצה, ויעתיקו את תוואי המסילה לקו ישר בתוכו כך שיחסך העיקול. לפי המפה אולי יצטרכו קצת חפיר כדי לישר את התוואי.
כרגע יש לי חיבור איום לרשת אז אני לא יכול להעתיק את הלינק של גוגל (כל הפונקציות של פלאש לא פועלות).
ולעניין ה G - יש מספר חלופות כאלו עם סוגים שונים של מינהור, ולכן כל הצעה למנהר חלקים בקו הישן מתוייקת כ G כלשהו.
אני מדבר על עיקול אחר.גשר יגרום לנזק סביבתי גדול יותר ממנהרה
אך נראה שיש למצוא פתרון לקרבה לכפר הזה.
אשמח לראות שרטוט על גבי המפהאני מדבר על עיקול אחר.
מדובר בעיקול שבו ישנה גבעה נמוכה באזור אותו העיקול עובר. אם המסילה היתה עוברת על הגבעה הנמוכה תוך שימוש ב2 גשרים קצרים של לא יותר מ3-4 מטר גובה ו5-10 מטר אורך התוצאה היתה פירוק המסילה בגדה הדרומית של העיקול, והחזרת פי 4 שטחים לשמורת הטבע ממה שהקיצור יקח ממנה.
כרגע יש לי חיבור גרוע במיוחד, מפות לא עולות.אשמח לראות שרטוט על גבי המפה
כשיהיה לך זמן, כמובן
לגבי בתיר - הכפר זלג לתוך הקו הירוק !אשמח לראות שרטוט על גבי המפה
כשיהיה לך זמן, כמובן
בהחלט, הדבר ברור במיוחד בתמונות לוויןלגבי בתיר - הכפר זלג לתוך הקו הירוק !
הנה המפה של עיקול בתיר לפי גוגל, שמסמן את הקו הירוק (הסכם רודוס, 1949)
https://maps.google.com/maps?q=jeru...nt=firefox-a&hnear=Jerusalem,+Israel&t=m&z=15
כפי שאפשר לראות הבתים שקרובים למסילה הם בתחום שהיה בשליטת ישראל לפני 67. אם כך - בהפרדתם מהמסילה שאלת ה"כיבוש" היא על הכיבוש של 48.
העיקרון, גם אם העיקול לא נכון.אשמח לראות שרטוט על גבי המפה
כשיהיה לך זמן, כמובן
תמונה טופוגרפית רלוונטיתהעיקרון, גם אם העיקול לא נכון.
בחיבור הרשת האיום שלי לא הצלחתי להפעיל את הטופוגרפיה של גוגל, וכשבדקתי שם לפני כמה ימים המסילה לא מופיעה במפה הטופוגרפית ממילא.
אני לא חותם שזה העיקול הנכון, אבל יש עיקול אחד שבו סוג היישור שאני מציע אפשרי. ברוב העיקולים הגדולים הגבעה שבאמצע העיקול גבוהה מדי ותחייב מינהור.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.