2 קווי לילה חדשים בדרום.

מצב
הנושא נעול.
טוב לשמוע, אבל השעות מוזרות.

2 קווי לילה חדשים בדרום.
קו 163 מאשקלון דרך שדרות לנתיבות.
קו 165 מאופקים לנתיבות.

המסלולים:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.456477037721672.91766.123874957648550&type=1
טוב לשמוע, אבל השעות מוזרות.
אני לא מכיר את האיזור הזה בכלל מבחינת יעדי בילוי, אבל אני תוהה: האם ייתכן שנתיבות הוא יעד הבילויים היחיד באיזור? האם אין אנשים שרוצים לחזור בלילה דווקא מאשקלון לשדרות או לנתיבות, ולא להפך?
 

mister K

New member
בנתיבות יש כמה מועדונים...

טוב לשמוע, אבל השעות מוזרות.
אני לא מכיר את האיזור הזה בכלל מבחינת יעדי בילוי, אבל אני תוהה: האם ייתכן שנתיבות הוא יעד הבילויים היחיד באיזור? האם אין אנשים שרוצים לחזור בלילה דווקא מאשקלון לשדרות או לנתיבות, ולא להפך?
בנתיבות יש כמה מועדונים...
אבל היא ממש לא יעד הבילויים היחיד באזור.
גם אשקלון היא יעד בילויים לא פחות מבוקש וכמובן שבאר שבע היא יעד הבילויים המבוקש ביותר.
הקווים האלה ממש מרגישים כמו חלק מאיזה קמפיין של עיריית נתיבות. אין שום הצדקה שיסתיימו שם ושיפעלו באופן שישרת רק את מי שרוצה להגיע לנתיבות. אם כבר אז צריכים להפעיל אותם עד באר שבע.
 

mister K

New member
הצלחה לקו הלילה 599 של קווים.

2 קווי לילה חדשים בדרום.
קו 163 מאשקלון דרך שדרות לנתיבות.
קו 165 מאופקים לנתיבות.

המסלולים:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.456477037721672.91766.123874957648550&type=1
הצלחה לקו הלילה 599 של קווים.
בזמן האחרון יוצא לי לנסוע לפעמים בקו הזה והפעם האחרונה הייתה אתמול.
נסעתי בנסיעות של 1:45 ו-2:15 מרידינג ויש בהן בערך 15 נוסעים לנסיעה, שזה לא רע לקו לילה חדש יחסית. רובם גם לא נראו לי כמו תלמידי תיכון אלא בוגרים יותר.
גם המסלול דרך אלוף שדה מאוד מהיר. מעזריאלי עד מחלף אונו הקו נוסע בדיוק כמו קו 56, קו שיכול לפעול לדעתי כקו לילה בפני עצמו (גם ככה הנסיעה האחרונה היא ב-24:15 ונוסעת מלאה). הבנתי גם שיעדם של רוב הנוסעים הוא קרית אונו ולא פתח תקוה והקו הזה הרבה יותר מהיר בשבילם מקו 555. בנוסף יש כמעט תמיד כמה נוסעים שיורדים באלוף שדה.

אין ספק שהמודעות לקווי הלילה עלתה, אך זה עדיין לא מספיק. להרבה אנשים שה נוסעים פוטנציאליים עדיין אין שום מושג על הקווים האלה. לדעתי צריך גם להעביר יותר קווים בדיזנגוף ולא רק בבן יהודה. אנשים בדיזנגוף עדיין מחכים בלילה למוניות שירות בקו 5 שמגיעות פעם במי יודע מה, בזמן שבבן יהודה המקביל עוברים כל הקווים.
כמובן שצריך גם להפסיק את המיתוג של הקווים האלה לבני נוער בלבד ולהפעיל אותם כל השנה (אם כי באמצע השבוע בימים "רגילים" אפשר לסיים אותם בשעה מוקדמת יותר).
 
שזה לא מסתדר עם הסטת המסלול של 273 חזרה

הצלחה לקו הלילה 599 של קווים.
בזמן האחרון יוצא לי לנסוע לפעמים בקו הזה והפעם האחרונה הייתה אתמול.
נסעתי בנסיעות של 1:45 ו-2:15 מרידינג ויש בהן בערך 15 נוסעים לנסיעה, שזה לא רע לקו לילה חדש יחסית. רובם גם לא נראו לי כמו תלמידי תיכון אלא בוגרים יותר.
גם המסלול דרך אלוף שדה מאוד מהיר. מעזריאלי עד מחלף אונו הקו נוסע בדיוק כמו קו 56, קו שיכול לפעול לדעתי כקו לילה בפני עצמו (גם ככה הנסיעה האחרונה היא ב-24:15 ונוסעת מלאה). הבנתי גם שיעדם של רוב הנוסעים הוא קרית אונו ולא פתח תקוה והקו הזה הרבה יותר מהיר בשבילם מקו 555. בנוסף יש כמעט תמיד כמה נוסעים שיורדים באלוף שדה.

אין ספק שהמודעות לקווי הלילה עלתה, אך זה עדיין לא מספיק. להרבה אנשים שה נוסעים פוטנציאליים עדיין אין שום מושג על הקווים האלה. לדעתי צריך גם להעביר יותר קווים בדיזנגוף ולא רק בבן יהודה. אנשים בדיזנגוף עדיין מחכים בלילה למוניות שירות בקו 5 שמגיעות פעם במי יודע מה, בזמן שבבן יהודה המקביל עוברים כל הקווים.
כמובן שצריך גם להפסיק את המיתוג של הקווים האלה לבני נוער בלבד ולהפעיל אותם כל השנה (אם כי באמצע השבוע בימים "רגילים" אפשר לסיים אותם בשעה מוקדמת יותר).
שזה לא מסתדר עם הסטת המסלול של 273 חזרה
לאלנבי ובן יהודה...
מישהו יודע מתי ולמה זה נעשה?
 

mister K

New member
אתמול בלילה 273 עוד נסע בדיזנגוף!

שזה לא מסתדר עם הסטת המסלול של 273 חזרה
לאלנבי ובן יהודה...
מישהו יודע מתי ולמה זה נעשה?
אתמול בלילה 273 עוד נסע בדיזנגוף!
ראיתי אותו נוסע שם בשני הכיוונים.
מאוחר יותר כשחיכיתי בתחנה בבן יהודה, ראיתי שקו 273 מופיע שם על התחנה וגם ב-moovit הופיע שהוא אמור לעבור בבן יהודה. עכשיו כשאני חושב על זה, זה באמת היה מוזר.
ייתכן שהשינוי בוצע מבלי לעדכן את הנוסעים והנהגים, או שהוא תקף רק החל ממוצ"ש הקרוב.

בכל אופן, כעת רק 230 ו-231 של מטרופולין יישארו בדיזינגוף. לדעתי יותר ממתבקש להעביר שם קו נוסף במתכונת של נסיעות כל הלילה בשני הכיוונים (כמו 418 ו-425).
 
כמו שאמרת, בדיזנגוף צריך לעבור קו לילה עירוני

אתמול בלילה 273 עוד נסע בדיזנגוף!
ראיתי אותו נוסע שם בשני הכיוונים.
מאוחר יותר כשחיכיתי בתחנה בבן יהודה, ראיתי שקו 273 מופיע שם על התחנה וגם ב-moovit הופיע שהוא אמור לעבור בבן יהודה. עכשיו כשאני חושב על זה, זה באמת היה מוזר.
ייתכן שהשינוי בוצע מבלי לעדכן את הנוסעים והנהגים, או שהוא תקף רק החל ממוצ"ש הקרוב.

בכל אופן, כעת רק 230 ו-231 של מטרופולין יישארו בדיזינגוף. לדעתי יותר ממתבקש להעביר שם קו נוסף במתכונת של נסיעות כל הלילה בשני הכיוונים (כמו 418 ו-425).
כמו שאמרת, בדיזנגוף צריך לעבור קו לילה עירוני
שייסע כל הלילה בשני הכיוונים. קו 273 בהחלט יכול היה להיות כזה, אם היו בונים את לוח הזמנים שלו בצורה חכמה. אבל כפי שהוא כיום, אין היגיון שהמסלול שלו יעבור ברחוב שונה ממסלולי שאר הקווים, כי ממילא המסלול בתוך תל אביב מיועד לאיסוף לכיוון דרום בלבד.
 
גם באתר המפות הממשלתי הוא מופיע בבן יהודה

אתמול בלילה 273 עוד נסע בדיזנגוף!
ראיתי אותו נוסע שם בשני הכיוונים.
מאוחר יותר כשחיכיתי בתחנה בבן יהודה, ראיתי שקו 273 מופיע שם על התחנה וגם ב-moovit הופיע שהוא אמור לעבור בבן יהודה. עכשיו כשאני חושב על זה, זה באמת היה מוזר.
ייתכן שהשינוי בוצע מבלי לעדכן את הנוסעים והנהגים, או שהוא תקף רק החל ממוצ"ש הקרוב.

בכל אופן, כעת רק 230 ו-231 של מטרופולין יישארו בדיזינגוף. לדעתי יותר ממתבקש להעביר שם קו נוסף במתכונת של נסיעות כל הלילה בשני הכיוונים (כמו 418 ו-425).
גם באתר המפות הממשלתי הוא מופיע בבן יהודה
וחבל. היה מסלול הרבה יותר מוצלח ושימושי דרך רוטשילד...
 

stratomaximus

New member
הסאגה עם 273 נמשכת כבר מספר חודשים!

שזה לא מסתדר עם הסטת המסלול של 273 חזרה
לאלנבי ובן יהודה...
מישהו יודע מתי ולמה זה נעשה?
הסאגה עם 273 נמשכת כבר מספר חודשים!
שלחתי לפני מספר שבועות תלונה לאגד, לאחר שבלילה של חמישי נכוויתי עם הבלבול הזה, וכמעט נשארתי בתל אביב בלי דרך לחזור.

מצרף את התלונה ששלחתי:

שלום, בליל חמישי האחרון, בין ה- 22 וה- 23 בנובמבר 2012, חיכיתי לקו הלילה 273 בתחנה ברח' אלנבי פינת יהודה הלוי בתל אביב, לכיוון חולון. לאחר שוידאתי לפי האתר של אגד והאתר של "קווי לילה" שהקו הנ"ל עובר בתחנה זו, חיכיתי שם מהשעה 1:00 עד השעה 2:15 בלילה, כשכל אותו הזמן לא הופיע אף אוטובוס בקו הנ"ל. בשעה 2:15 נזכרתי שבחודשי הקיץ שונה המסלול של הקו בתל אביב, והוחזר למסלול המקורי מיד בסוף הקיץ האחרון. החלטתי ללכת לבדוק בתחנה ברח' רוטשילד, שבה עצר הקו בחודשי הקיץ, וחיכיתי בה מספר דקות, שבהן לא הגיע אוטובוס. בשלב זה, עקב חוסר הודאות המוחלט, החלטתי לקחת מונית לרידינג, שממנה הקו מתחיל, בכדי שלא אאלץ להישאר ללון ברחוב בתל אביב. הצלחתי לעלות על הנסיעה של 2:30 לכיוון חולון, ומשיחה עם הנהג, התברר שישנו בלבול בקרב הנהגים והנוסעים לגבי מסלול הקו, והעובדה שהמסלול הוחזר לאלנבי ובן יהודה בסוף הקיץ, לא פורסמה בצורה מספקת, והנוסעים לא מודעים לשינוי. התוצאה הייתה שהאוטובוסים נסעו ריקים. בנוסף, הנהג דיבר עם המוקד, וקיבל הוראה לנסוע במסלול של הקיץ, אף שהוא לא מופיע באתר או על התחנות. זה יוצר מצב שנוסעים שמסתמכים על האתר של אגד, שבו המידע אמור להיות אמין, מחכים לשווא בתחנות וחווים מפח נפש שגורם להם לוותר על שירותי הקו לתמיד.

מכיוון שלא שמרתי את הקבלה על המונית, אני לא אדרוש פיצוי על כך, אך בתור אחד שמשתמש לעתים קרובות בקווי הלילה, אני מבקש לברר את העניין עם הקו, ולקבוע אחת ולתמיד מה יהיה המסלול של הקו. לאחר מכן, לפרסם הודעה ברורה על כל תחנותיו הישנות שבוטלו, וגם הודעה באתר אגד, לוודא שמספר הקו קיים על התחנות שבהן הקו נוסע בפועל, וכמו כן, להנחות את כל הנהגים, עד האחרון שבהם, לנסוע במסלול הנכון, אשר יהיה גם מצויין באתר אגד ובאתר משרד התחבורה.
במידת האפשר, אני חושב שיהיה נכון גם לשלוח סדרן לעבור בתחנות הישנות של הקו, ולהבהיר לנוסעים שמחכים, שהמסלול השתנה.
מקווה שתסדרו את העניין במהרה, לשביעות רצונם של נוסעי הקו הרבים אשר לא יכולים להסתמך עליו כרגע.

תודה מראש,
מקס _____, חולון
 

mister K

New member
זה חמור מאוד. ממש לא אופייני לאגד להתנהל כך.

הסאגה עם 273 נמשכת כבר מספר חודשים!
שלחתי לפני מספר שבועות תלונה לאגד, לאחר שבלילה של חמישי נכוויתי עם הבלבול הזה, וכמעט נשארתי בתל אביב בלי דרך לחזור.

מצרף את התלונה ששלחתי:

שלום, בליל חמישי האחרון, בין ה- 22 וה- 23 בנובמבר 2012, חיכיתי לקו הלילה 273 בתחנה ברח' אלנבי פינת יהודה הלוי בתל אביב, לכיוון חולון. לאחר שוידאתי לפי האתר של אגד והאתר של "קווי לילה" שהקו הנ"ל עובר בתחנה זו, חיכיתי שם מהשעה 1:00 עד השעה 2:15 בלילה, כשכל אותו הזמן לא הופיע אף אוטובוס בקו הנ"ל. בשעה 2:15 נזכרתי שבחודשי הקיץ שונה המסלול של הקו בתל אביב, והוחזר למסלול המקורי מיד בסוף הקיץ האחרון. החלטתי ללכת לבדוק בתחנה ברח' רוטשילד, שבה עצר הקו בחודשי הקיץ, וחיכיתי בה מספר דקות, שבהן לא הגיע אוטובוס. בשלב זה, עקב חוסר הודאות המוחלט, החלטתי לקחת מונית לרידינג, שממנה הקו מתחיל, בכדי שלא אאלץ להישאר ללון ברחוב בתל אביב. הצלחתי לעלות על הנסיעה של 2:30 לכיוון חולון, ומשיחה עם הנהג, התברר שישנו בלבול בקרב הנהגים והנוסעים לגבי מסלול הקו, והעובדה שהמסלול הוחזר לאלנבי ובן יהודה בסוף הקיץ, לא פורסמה בצורה מספקת, והנוסעים לא מודעים לשינוי. התוצאה הייתה שהאוטובוסים נסעו ריקים. בנוסף, הנהג דיבר עם המוקד, וקיבל הוראה לנסוע במסלול של הקיץ, אף שהוא לא מופיע באתר או על התחנות. זה יוצר מצב שנוסעים שמסתמכים על האתר של אגד, שבו המידע אמור להיות אמין, מחכים לשווא בתחנות וחווים מפח נפש שגורם להם לוותר על שירותי הקו לתמיד.

מכיוון שלא שמרתי את הקבלה על המונית, אני לא אדרוש פיצוי על כך, אך בתור אחד שמשתמש לעתים קרובות בקווי הלילה, אני מבקש לברר את העניין עם הקו, ולקבוע אחת ולתמיד מה יהיה המסלול של הקו. לאחר מכן, לפרסם הודעה ברורה על כל תחנותיו הישנות שבוטלו, וגם הודעה באתר אגד, לוודא שמספר הקו קיים על התחנות שבהן הקו נוסע בפועל, וכמו כן, להנחות את כל הנהגים, עד האחרון שבהם, לנסוע במסלול הנכון, אשר יהיה גם מצויין באתר אגד ובאתר משרד התחבורה.
במידת האפשר, אני חושב שיהיה נכון גם לשלוח סדרן לעבור בתחנות הישנות של הקו, ולהבהיר לנוסעים שמחכים, שהמסלול השתנה.
מקווה שתסדרו את העניין במהרה, לשביעות רצונם של נוסעי הקו הרבים אשר לא יכולים להסתמך עליו כרגע.

תודה מראש,
מקס _____, חולון
זה חמור מאוד. ממש לא אופייני לאגד להתנהל כך.
נקווה שמעכשיו יעשו סדר בקו הזה ושמקרים כאלו לא יחזרו על עצמם.
המסלול הרשמי נכון להיום הוא דרך בן יהודה ואלנבי ויש לנסוע אך ורק דרך שם, אלא אם אושר אחרת על ידי משרד התחבורה.
 

אורי404

New member


הצלחה לקו הלילה 599 של קווים.
בזמן האחרון יוצא לי לנסוע לפעמים בקו הזה והפעם האחרונה הייתה אתמול.
נסעתי בנסיעות של 1:45 ו-2:15 מרידינג ויש בהן בערך 15 נוסעים לנסיעה, שזה לא רע לקו לילה חדש יחסית. רובם גם לא נראו לי כמו תלמידי תיכון אלא בוגרים יותר.
גם המסלול דרך אלוף שדה מאוד מהיר. מעזריאלי עד מחלף אונו הקו נוסע בדיוק כמו קו 56, קו שיכול לפעול לדעתי כקו לילה בפני עצמו (גם ככה הנסיעה האחרונה היא ב-24:15 ונוסעת מלאה). הבנתי גם שיעדם של רוב הנוסעים הוא קרית אונו ולא פתח תקוה והקו הזה הרבה יותר מהיר בשבילם מקו 555. בנוסף יש כמעט תמיד כמה נוסעים שיורדים באלוף שדה.

אין ספק שהמודעות לקווי הלילה עלתה, אך זה עדיין לא מספיק. להרבה אנשים שה נוסעים פוטנציאליים עדיין אין שום מושג על הקווים האלה. לדעתי צריך גם להעביר יותר קווים בדיזנגוף ולא רק בבן יהודה. אנשים בדיזנגוף עדיין מחכים בלילה למוניות שירות בקו 5 שמגיעות פעם במי יודע מה, בזמן שבבן יהודה המקביל עוברים כל הקווים.
כמובן שצריך גם להפסיק את המיתוג של הקווים האלה לבני נוער בלבד ולהפעיל אותם כל השנה (אם כי באמצע השבוע בימים "רגילים" אפשר לסיים אותם בשעה מוקדמת יותר).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה